توانایی فوق العاده کدهای structured data در بهبود رنک سایت

پخش ویدئو

درود بر شما عزیزان. در این کلیپ از نکات سئو سایت، می پردازیم به دو نکته بسیار مهم در رابطه با استفاده از کدهای structured data که شما اگر برنامه نویس باشید و سئو برای شما اهمیت داشته باشد، باید در وب سایت های خود اعمال کنید و اگر صاحب وب سایت هستید حتما باید با برنامه نویس خود هماهنگ کنید، در پست های سایت این نکات استفاده از این کدها را در نظر بگیرد.

با این نکته افزایش رنک فوق العاده را تجربه کنید!

1) هر پستی که در وب سایت شما منتشر می شود، چه در وردپرس یا هر CMS دیگری، یک زمان انتشار دارد و یک زمان Modify یا بروزرسانی. هر دو این زمان ها برای گوگل ارزشمند است و جان مولر نیز اعلام کرده است که حتما این دو زمان را در سورس سایت خود برای پست ها قرار دهید.

چگونه زمان انتشار و زمان بروزرسانی پست ها را از هم تفکیک کنیم؟

قطعا در سایت بسیاری از شما زمان انتشار قابل مشاهده است اما نکته ای که مد نظر من است که جز زیر نکات structured data است. برای اعمال این تغییرات باید با کدهای استراکچر دیتا آشنایی داشته باشید. اگر تسلطی بر کدهای structured data ندارید با جستجو در گوگل با کلمات poblish date structured data یا modify date structured data به راحتی به شما نمایش می دهد که از چه نوع structure باید در کدهای خود استفاده کنید و به چه صورت زمان دقیق انتشار و بروزرسانی را در پست خود قرار دهید تا به گوگل در این رابطه کمک کنید. رعایت نکات زمان انتشار و بروز رسانی پست می تواند باعث بهبود رنک وب سایت شما شود.

امیدوارم این فیلم آموزش سئو برای شما مفید واقع شود.

 

2 نظر در مورد مقاله “ توانایی فوق العاده کدهای structured data در بهبود رنک سایت ” ثبت شده است
  1. ممد

    کدهای structured data ممکنه تاثیر منفی هم روی سئو سایت بزاره مثلا استفاده از کدهای مخرب یا کدهای مربوط به سئو کلاه سیاه؟


    • مهدی گنجعلی

      اگر از این کدها به نحوی برای ظاهر سایت در نتایج جستجو استفاده کنید که گوگل رو فریب بدید، گوگل سایتتون رو سریعا جریمه می کنه.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود