برای تولید محتوا موبایل بهتره یا لپ تاپ؟

پخش ویدئو

سؤالی که همیشه برای خیلی از افراد مطرح است، این است که برای تولید محتوا موبایل بهتر است یا لپ تاپ. نکته اولی که در این بررسی باید به آن توجه کنید، ماجرای کسب درآمد می باشد. باید ببینید که کدام یک از این ابزارها به شما جهت کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

اگر بخواهیم از لحاظ در دسترس بودن به موضوع نگاه کنیم، خب قطعاً موبایل هرلحظه در دسترس است و شما می توانید محتوا خود را چه در اتوبوس، خیابان، در حین پیاده روی و… تولید کنید. که این امکان با لپ تاپ وجود ندارد. در این بخش تولید محتوا با موبایل بهتر است و پیشنهاد می شود.

مورد دیگری که می خواهیم به آن اشاره کنیم، ویژگی های ساختاری بین این دو ابزار است. با توجه به اینکه صفحه نمایش لپ تاپ از موبایل بزرگتر می باشد و قدرت بیشتری از موبایل دارد، برای تولید محتوا قوی بهتر است از لپ تاپ استفاده کنید. پس درنتیجه تولید محتوا با لپ تاپ برای کیفیت و قدرت بالاتر، پیشنهاد می شود.

و میرسیم به نکته آخر که باید بازار کار این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم. بی شک بازار کار افرادی که با استفاده از لپ تاپ تولید محتوا می کنند خیلی بهتر است. زیرا بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها زمانی که قصد استخدام شخصی برای تولید محتوا را داشته باشند، یکی از ویژگی هایی که برای آن شرکت مهم است، داشتن لپ تاپ می باشد.

به این دلیل که کارشناسان تولید محتوا علاوه بر تولید محتوا اینستاگرامی، باید تولید محتوا برای سایت هم داشته باشند. برای تولید محتوا وب سایت، باید از لپ تاپ استفاده کرد، زیرا سرعتی که تولید محتوا با لپ تاپ دارد را شما هیچوقت نمی توانید با موبایل انجام دهید.

با تمام این تفاسیر نتیجه نهایی را پیشنهاد می کنم از ویدئو بشنوید، تا جواب سؤال تولید محتوا با موبایل بهتر است یا لپ تاپ شمارا توجیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود