آیا متا تگ keywords برای گوگل اهمیت دارد؟

پخش ویدئو

متا تگ keywords هیچ اهمیتی در بحث سئو گوگل ندارد؛ پس نگران نباشید.

اما چرا نباید نگران بود؟ چون متا تگ keywords برای سئو گوگل اهمیتی ندارد. محتوایی که در داخل متا تگ keywords قرار می گیرد برای موتور جست و جو گر بینگ و یاهو کاربرد دارد و گوگل به هیچ عنوان محتوای داخل این متا تگ را بررسی نمی کند. اگر این متا تگ را پر کنیم برای سایت بد است؟ خیر در داخل سایت نیوسئو هم این متا تگ پر میشه؛ اما در جای دیگری استفاده می کنیم. باید توجه داشته باشید که محتوای داخل متا تگ keywords که در وردپرس برچسب می نامیم در قالب سایت شما فقط باید در سورس سایتتان نمایش داده شود و نه به صورت لینک که کلیک شود. اما اگر این متا تگ به صورت لینک باشد به قدری می تواند رنک سایتتان را پایین بیاورد که برگشتن آن به حالت قبلی بسیار دشوار است.

داخل سایت نیوسئو چگونه از متا تگ keywords استفاده شده است؟ ابتدا محتوا در متا تگ keywords قرار گرفته و فقط داخل سورس صفحه نشان داده شده که در بینگ هم بالا باشیم که هستیم و لینکی برای آن ساخته نشده و کاربر نمی بیند و فقط موتورهای جست و جو گر می بینند. پس نگران متا تگ keywords نباشید.

امیدوارم این فیلم آموزش سئو برای شما کاربردی واقع شده باشد.

2 نظر در مورد مقاله “ آیا متا تگ keywords برای گوگل اهمیت دارد؟ ” ثبت شده است
  1. سهراب

    سلام روز به خیر/…/موضوع:انتخاب کلمه کلیدی برای دسته بندی/—/برای سایتی پزشکی اگر بخواهیم دسته بندی ایجاد کنیم.کلمات کلیدی: /عمل زیبایی + جراحی زیبایی/ هر کدام به تنهایی تعداد سرچ بالایی دارند.ولی اگر بخواهیم که بتوانیم برای هر دو کلمه /عمل زیبایی + جراحی زیبایی / رتبه بگیریم. آیا به نظر شما بهتر است که کلمه کلیدی / عمل جراحی زیبایی / را به عنوان دسته بندی اصلی انتخاب کنیم با آنکه میزان سرچ این کلمه / عمل جراحی زیبایی / پایین است؟؟؟–آیا با انتخاب دسته اصلی سایت با کلمه/ عمل جراحی زیبایی / امکان رتبه خوب گرفتن در کلمات کلیدی=/ عمل زیبایی + جراحی زیبایی / نیز میسر هستش؟ یا با انتخاب / عمل جراحی زیبایی / تنها در این کلمه کم سرچ با دسته بندی مان رتبه میگیریم؟؟؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایید///عمل جراحی زیبایی=سرچ 10 ماهیانه//عمل زیبایی=سرچ 150 ماهیانه//جراحی زیبایی=سرچ 210 ماهیانه//


    • مهدی گنجعلی

      درود؛ اگر فرض کنیم که تمامی اصول و تکنیک های سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی را رعایت می کنید، پیشنهاد ما اینه که یک برگه یا دسته با عنوان کمباین شده عمل جراحی زیبایی ایجاد کنید و برای اون دسته یک محتوا در نظر بگیرید و به طور مداوم بروز رسانی اش کنید. داخل محتوایی که قرار می دید، باید همه این عبارات با چگالی های بهینه شده، استفاده بشن. در این صورت شما به مرور زمان، با یک دسته واحد، برای همه این عبارت هایی که می خواید، می تونید رنک خوبی بگیرید. با این حال، این یک شمای کلی ای بود که بهتون گفتم؛ برای طی کردن صحیح راه، با دوستانتون در نیوسئو تماس بگیرید به طور کامل راهنمایی تون می کنن.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود