اهمیت توضیحات متا و نحوه نوشتن آن

پخش ویدئو

اهمیت توضیحات متا موضوعی است که بیشتر افراد تازه وارد در دنیای سئو سایت در زمینه آن، تحقیق و جستجو می کنند. به همین دلیل من در این ویدئو تصمیم گرفته ام تا ماهیت، نحوه نوشتن و دلایل اهمیت این بخش کاربردی از سئو محتوا را برای شما عزیزان بازگو کنم.

به نظر شما علت اصلی اهمیت توضیحات متا چیست؟ محتوایی که در متا تگ دیسکریپشن قرار می دهیم در نتایج گوگل نمایش داده می شود و اگر خوب، معنادار و جذاب بنویسید، سبب افزایش کلیک می شود و افزایش کلیک باعث افزایش time on site خواهد شد؛ اگر محتوای خوب و ارزشمندی نوشته باشید، از این رو سبب افزایش مشتری و افزایش فروش شما می شود. در زمان نوشتن متا تگ دیسکریپشن 2 نکته بسیار اهمیت دارد البته نکات بسیار زیادی وجود دارد که در دوره جامع آموزش سئو کامل اشاره شده اما چند نکته مهم رو برای شما عنوان خواهیم کرد. حتما به یاد داشته که دیسکریپشن را برای 2 حالت بنویسید؛ اول برای گوگل، یک سری عبارت کلیدی خوب و ارزشمند داخل قرار بدید که برای سئو  ارزشمند باشه و دوم برای کاربر، برای همین باید جذاب و معنادار بنویسید.

اگر سایت وردپرسی دارید یا هر سایت دیگر و تا به حال برای آن دیسکریپشن نساخته اید باید بدونید بسیار مهم و تاثیر گذار است پس نحوه نوشتن توضیحات متا هم از اصول مهم سئو محتوا است. متاسفانه سایت های وردپرسی دیسکریپشن ندارند؛ اما می توانید به راحتی افزونه Yoast را نصب کنید تا فیلد دیسکریپشن برای قسمت های مختلف فعال شود.

در نهایت باید بگویم که اگر نحوه نوشتن توضیحات متا را به درستی بیاموزید، می توانید به راحتی روند سئو و بهینه سازی داخلی را به مرحله بالاتری ببرید. امیدواریم که این با استفاده از این ویدئو توانسته باشید اهمیت توضیحات متا را درک کرده و از آن در جهت بهبود عملکرد سایت خود استفاده کنید. از قسمت فیلم آموزش سئو می توانید نکات مهم سئو محتوا را دنبال کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ اهمیت توضیحات متا و نحوه نوشتن آن ” ثبت شده است
  1. فوآد شبانی

    به نام خدا.
    بدلیل علاقه به بازنشر محتوای ارزشمندتان به نیت معرفی بهتر شما بازنشر گردید.
    منصور باشید و سربلند.
    https://omigo.ir/r/3wlm
    https://aparat.com/v/e92jJ


    • ناظر سایت

      بسیار عالی
      موفق و پیروز باشید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود