قانون هشتاد بیست در سایت

پخش ویدئو

قانون هشتاد بیست در سایت چطور باید رعایت شود؟ این موضوعی است که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم. قانون هشتاد بیست در بسیاری از موارد مختلف مانند فعالیت در اینستاگرام، مطالعه و… وجود دارد، اما این قانون در وب سایت و موفقیت آن هم بسیار تاثیر گذار است.

قانون هشتاد بیست در سایت بسیار ساده می باشد، طبق این قانون شما باید 80% زمان و ظرفیت خود را صرف تولید، سئو و بازاریابی محتوا کنید و 20% را به مواردی که صرفا به فروش وب سایت و یا سایر اهداف نهایی شما منهتی می شوند، اختصاص دهید. زیرا هنگامی که تمرکز شما بر تولید محتوا و سایر مواردی که منجر به موفقیت سایت می شوند باشد، قطعا فروش و تحقق اهداف نهایی هم صورت خواهند گرفت.

اگر زمان و انرژی زیادی را صرف مواردی مانند عکس برداری یا فیلم برداری از محصولات، که صرفا مربوط به فروش می شوند کنید اما در کنار آن محتوایی جهت جذاب سازی، اعتماد سازی و… تولید و سئو نکنید، فعالیت های شما قطعا به موفقیت منتهی نخواهند شد. پس بهتر است طبق قانون 80 20 در سایت، برنامه تولید محتوا و سایر موارد لازم را تدوین کنید تا بیش از پیش به موفقیت نزدیک شوید. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قانون و نحوه رعایت آن در وب سایت، ویدئو موجود در ابتدای صفحه را مشاهده کنید.

4 نظر در مورد مقاله “ قانون هشتاد بیست در سایت ” ثبت شده است
  1. مواد اولیه شوینده

    سلام سایت خوب وعالی دارید خداقوت


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از همراهی شما بزرگوار


  2. رضا

    سلام خسته نباشید استاد
    استاد برای سایت تازه تاسیس از چه زمانی مناسبه لینک سازی اصولی رو انجام بدیم؟


    • ناظر سایت

      سلام
      بعد از این که 3 یا 4 ماه تولید محتوای منظم و با کیفیت انجام دادید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود