چه تعداد عبارت کلیدی در عنوان صفحات کاربردی تر است؟

پخش ویدئو

آیا تعداد عبارت کلیدی در عنوان صفحات محدودیت دارد؟ در این فایل به پاسخ این سوال می پردازم که آیا تعداد عبارت کلیدی در عنوان که در تگ عنوان قرار می گیرد، محدودیت دارد یا خیر؟ در ابتدا لطفا دقت کنید که محدودیت کل عبارتی که داخل تگ عنوان قرار می گیرد، 60 الی 65 کاراکتر است که در زبان فارسی بر حسب تجربه امیر قمصری، بهتر است حداکثر سه عبارت کلیدی در عنوان خود انتخاب کنید.

چرا از کلمه حداکثر استفاده کردم؟ چون شما با توجه به چگالی مقاله خود می توانید حتی یک عبارت کلیدی استفاده کنید. اگر یک مقاله باکیفیت دارید، طبیعتا می توانید چند عبارت کلیدی مختلف که در مقاله شما نیز این عبارات وجود دارند و برای شما اهمیت دارد که در سرچ گوگل بالا بیایند، نیز استفاده کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: عنوان سئو چیستپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

اما ممکن است ذهن شما نیز مانند دیگر دوستان که این سوال را پرسیده بودند، درگیر این مسئله شده باشد که اگر قرار باشد ما چند عبارت کلیدی را در عنوان قرار دهیم که دیگر نمی توان کلمات دیگری را برای تکمیل عنوان استفاده کنیم. باید دقت کنید که گاهی اوقات برای ساختن عنوان نیاز است 10 الی 15 دقیقه وقت بگذارید. عجیب است! شما برای مقاله نیم ساعت زمان گذاشتید اما برای عنوان آن 15 دقیقه زمان لازم است. بله، عنوان بسیار مهم است چرا که گوگل عنوان سایت شما را ایندکس می کند و کاربر نیز عنوان پست را در ابتدا می بیند، پس باید جذاب باشد تا روی عنوان کلیک کند.
عنوان واقعا ارزشمند است و ارزش دارد که شما زمان بیشتری برای نوشتن آن بگذارید.

حال به چه صورت می توان این سه عبارت کلیدی را در کنار هم، در عنوان قرار دهیم؟ من مثالی را بارها تکرارکردم: آموزش سئو سایت وردپرس. ما در این عنوان پنج عبارت کلیدی استفاده کردیم! شما می توانید عنوانی را انتخاب کنید که یک عبارت کلیدی آن، شامل یک یا دو عبارت کلیدی دیگر هم باشد. آموزش سئو سایت وردپرس را در نظر بگیرید که عبارات کلیدی آموزش سئو و آموزش سئو سایت و سئو سایت وردپرس و آموزش وردپرس و آموزش سئو سایت وردپرس را در خود دارد که اگر بیشتر دقت کنم شاید عبارات کلیدی بیشتری هم داشته باشد. پس بدانید استفاد کردن از عبارات کلیدی در تگ عنوان محدودیت دارد و اگر زیاد استفاده کنید و متناسب با کیفیت مقاله نباشد، برای گوگل ارزشی نخواهد داشت و شما عملا جایی که می توانستید از عباراتی جهت جذاب شدن عنوان خود برای کلیک بیشتر استفاده کنید، عبارات کلیدی قرار دادید که برای گوگل هم ارزشمند نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود