هشتگ گذاری در اینستاگرام

پخش ویدئو

هشتگ گذاری در اینستاگرام نکات زیادی دارد. ما در این پست قصد داریم برخی از نکات تجربی مرتبط با آن را که در پیج نیوسئو نتیجه مطلوبی داشته اند، آموزش دهیم.

هشتگ گذاری در اینستاگرام و نکات آن

1. بیش از 5 هشتگ نگذارید

در پست های اینستاگرام خود، بیش از 5 هشتگ نگذارید. ما هر وقت بیشتر از این تعداد را در پست ها قرار دادیم، ورودی و بازدید آن ها از طریق هشتگ کاهش یافت و هرگاه کمتر از 5 هشتگ درج کردیم، نتیجه ای مثبت حاصل شد. البته همانطور که می دانید برای نتیجه گرفتن، باید این موارد روی چندین پست اعمال شوند. اعمال آن ها روی 1 الی 3 پست نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت.

2. عدم استفاده از هشتگ های تکراری

به هیچ عنوان در 3 پست متوالی، هشتگ های تکراری قرار ندهید، حتی اگر هر سه پست شما موضوعی واحد داشتند. برای مثال اگر 3 پست پیاپی شما در مورد سئو هستند، نباید #سئو در هر سه پست قرار داشته باشد.

3. عدم استفاده از هشتگ کاملا مرتبط

این نکته بسیار مهم است که شما هشتگی که دقیقا موضوع پست شما را بیان می کند، در پست خود قرار ندهید. تجربه ما نشان داد هیچگاه از پستی که دارای هشتگ کاملا مرتبط می باشد، ورودی از طریق هشتگ ها حاصل نمی شود.

برای مثال اگر موضوع اصلی پست شما سئو می باشد، #سئو را در هشتگ های آن پست قرار ندهید. حال ممکن است در این پست شما از عباراتی مانند درآمد، ثروت، ترفند و… استفاده کنید، این عبارات گزینه های مناسبی برای هشتگ گذاری در اینستاگرام و پست شما می باشند. به عبارت دیگر، باید هشتگ های نیمه مرتبط با موضوع اصلی قرار دهید.

برای درک هرچه بهتر موارد ذکر شده، پیشنهاد می کنیم حتما ویدئو موجود در ابتدای صفحه را مشاهده کنید و بیشتر با نکات تجربی ما در ارتباط با هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنا شوید.

2 نظر در مورد مقاله “ هشتگ گذاری در اینستاگرام ” ثبت شده است
  1. بنرساز

    سلام وقت بخیر ممنون از مطالب مفیدتون. یه سوال داشتم چطور می تونیم تاپ هشتگ های مربوط به بیزنسمون رو پیدا کنیم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بخش اکسپلور هشتگ های مرتبط با کسب و کارتون رو جستجو کنید.
      سپس هشتگ top post ها رو ببینید. برخی هشتگ ها مشترک هستند. از این طریق می تونید تاپ هشتگ هارو شناسایی کنید.
      البته برای این کار ابزارهایی نیز وجود داره که البته برای اون هزینه پرداخت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود