یک راهکار طلایی برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات

پخش ویدئو

آیا شما هم از اون دسته افردای هستید که برای دیر ایندکس شدن صفحات خود گلایه می کنید؟ یه ترفند ساده و خیلی جذاب می خواهم به شما بگویم. طبق گزارشاتی که به من اعلام شده برخی به بنده گفته اند که ایندکس شدن صفحات ما حدود چند روز تا چند هفته طول خواهد کشید. حال چطور گوگل را مجبور کنیم که صفحات ما را سریعا ایندکس کند؟ این روشی که برایتان توضیح می دهم کاملا قطعی نیست و ممکن است برای شما کارساز نباشد. به سادگی وارد search console وب سایت خود شوید. بعد از اینکه محتوای جدید خود را ایجاد کردید، در قسمتی از سرچ کنسول به نام Inspection url لینک خودرا قرار دهید، بعد چند ثانیه دکمه برای شما نمایش داده می شود که به نام request indexing با زدن روی این دکمه، بعد از چند دقیقه پیغامی برای شما با تیک سبز به شما نشان داده می شود. این پیغام با تیک سبز به این معنا است که شما به گوگل گفتید ایندکس کند و ایندکس نیز می کند. تکرار این کار شما را به عنوان یک چوپان دروغگو در مقابل گوگل نشان می دهد. پس برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات خود از این روش بسیار ساده که در این فیلم آموزش سئو برای شما توضیح داده ایم استفاده کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ یک راهکار طلایی برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات ” ثبت شده است
  1. رسول

    سلام آقای قمصری خسته نباشید
    معذرت میخوام یه سوال داشتم ازتون. من حدودا نزدیک به یکماه که صفحات جدیدم را گوگل ایندکس نکرده لطفا راهنمایی کنید خیلی از این جهت ناراحتم.
    ممنون میشم


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      عوامل مختلفی ممکنه دخیل باشه. پیشنهاد می کنم یا سوالاتتون که مرتبط با همین مشکل هست رو در اپلیکیشن نیوسئو مطرح کنید تا پاسختونو بهتر دریافت کنید یا اینکه از یکی از پکیج های تحلیل سئو سایت مجموعه استفاده بفرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود