اهمیت طول محتوا در سئو

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان و همراهان همیشگی امیر قمصری، امیدوارم سرشار از انرژی مثبت باشید. در این قسمت از نکات سئو سایت می پردازیم به این نکته که طول محتوا بهتر است چه اندازه باشد؟

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

حداقل تعداد کلماتی که در محتوای یک صفحه قرار میگیرد، باید 300 کلمه باشد و حداکثر آن سه هزار کلمه. یک مقالاتی وجود دارد که در آنها سه هزار کلمه ثبت شده و یک سری مقالات وجود دارد که دوهزار کلمه هست و یک سری مقالات هم هست که گفته است به صورت متوسط بین هشتصد تا هزار و دویست کلمه.

خب حالا ما چکار کنیم؟ هر چقدر که میتوانید بیشتر محتوا بسازید بهتر است اما اگر اینجا به محتوایی برخورد کردید که بیشتر از سه هزار کلمه می باشد یا بیشتر از دوهزار کلمه است مثلا پنج هزار کلمه، من پیشنهادم در این قسمت از آموزش تولید محتوا برای سئو سایت این است که شما دو هزار کلمه را در نسخه اول تولید کنید و یک هفته بعد پانصد کلمه به آن اضافه کنید، یک هفته بعد پانصد کلمه دیگر و یک هفته دیگر پانصد کلمه و به همین شکل پیش بروید تا تمام شود یعنی بروزرسانی کنید.

بروزرسانی، چیزی که من اینقدر در مورد آن صحبت کردم که چقدر بروزرسانی محتوای خوب و ارزشمند برای وبسایت شما میتواند مفید و ارزشمند باشد و اینجا هم دقیقا داریم همین کار را انجام میدهیم و محتوای live و زنده تولید میکنیم، محتوایی که من امروز دارم آن را تولید میکنم و یک هفته بعد آن را بروز میکنم.

اما سوال مهم بعدی در همین زمینه: افرادی از ما میپرسند که طول محتوای ما خیلی کم می باشد یا مثلا ما صد کلمه بیشتر نداریم حالا باید چکار کنیم؟ من اصلا جوابی برای این سوال ندارم چون هرکس این سوال را از من پرسیده چه در مشاوره و چه به صورت حضوری، گفتم که مگر میشود همچین چیزی که ما در یک زمینه محتوا نداشته باشیم؟ اصلا ممکن نیست، مثلا برای موزیک به من میگفتند که میتوانیم اسم یک خواننده بگذاریم و اسم اهنگ، من میگفتم پس متن آهنگ چیست؟ پس توضیحاتی که میتوانید در مورد خواننده بدهید چیست؟ یا بعضی افراد در مورد Duplicate ها صحبت میکنند و میگویند مثلا دو موبایل s9 و s10 کامل شبیه همدیگر هستند اما من میگویم قطعا تفاوت هایی با هم دارند و شما باید دنبال آن تفاوت ها بگردید و خلاقیت به خرج بدهید.

پس اگر تولید محتوا نکنید و خودتان را به اشتباه مجاب کنید که محتوا نیست پس نیست، اما اگر قرار است دنبال محتوای خوب بگردید و محتوای خوب پیدا کنید و در گوگل شرایط خوبی را برای خودتان رقم بزنید باید بدانید که همیشه محتوا هست و آن 800 الی 1200 کلمه که در مورد آن بحث میشود آن متوسط سایت های برتر و بزرگ دنیاست که تست گرفته شده و اعلام شده که این تعداد کلمه دارند.
موفق و شاداب پیروز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود