مهم ترین فاکتور در سئو تصاویر چیست؟

پخش ویدئو

سئو تصاویر همواره یکی از مواردی بوده است که سئوکاران متعدد در شروع کار خود در مورد مباحث آن مشکلاتی داشته و دارند. زمانی که در قسمت های مختلف صفحات سایتمون تصاویری رو قرار میدیم برای سئو تصاویر دو تا قسمت رو باید پر کنیم. یکی Alt و دیگری تگ Title تصاویر است. کدام برای سئو اهمیت دارد؟ قطعا تگ Alt و Title تصاویر هیچ اهمیتی برای سئو ندارد. حال ممکن است برای شما سوال به وجود آید که چرا باید برای تگ Title وقت بگذاریم؟ شما می توانید به طور اتوماتیک یک کد با هر نوع CMS که سایت شما بر اساس آن نوشته شده است، محتوای تگ Title شما را در Title تصاویر قرار دهد.

این خیلی ساده است. حال چرا باید آن را پر کنیم؟ برای اینکه هر زمان شخصی نشانگر موس خود را روی تصاویر سایت شما قرار دهد، عنوان محتوای شما نمایش داده شود. این می تواند به زیبایی و User Friendly بودن سایت شما کمک کند. امیدوارم این فیلم آموزش سئو تصاویر برای شما کاربردی واقع شود.

3 نظر در مورد مقاله “ مهم ترین فاکتور در سئو تصاویر چیست؟ ” ثبت شده است
  1. عماد

    شاید توی بالا بردن سئو و رتبه بندی اعداد خوده سایت تاثیر گذار نباشه ، ولی در ورودی کاربران از طریق سرچ گوگل حتما تاثیر چشم گیری داره ، ما با پر کردن alt درست و title درست داریم با زبان کلمات و متن، محتوای عکس را به رباتهای جستجوگر میدیم


  2. شش

    قطعا تگ Alt و Title تصاویر هیچ اهمیتی برای سئو ندارد
    اشتب نوشتی؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله محتوا درست است، ما فقط برای تجربه کاربری بهتر و بهینه تر، از این تگ ها استفاده می کنیم
      منظور ما از این جمله این است که، این تگ ها تویه رتبه بندی سایت اثرگذار نیستند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود