کامنت بی ادبی و نحوه برخورد با آن

پخش ویدئو

کامنت بی ادبی ممکن است در هریک از صفحات سایت شما توسط برخی افراد درج شود، اما نحوه برخورد با این نوع کامنت ها چگونه است؟ البته باید در نظر گرفت که کامنت های بی ادبی و فحاشی با کامنت های انتقادی و منفی متفاوت هستند.

ممکن است کامنت هایی با محتوای نامناسب در پیج اینستاگرام شما توسط کاربران گذاشته شود، اگر شما آن ها را حذف کنید، این امکان وجود دارد که از سوی الگوریتم های اینستاگرام جریمه شوید. اما در وب سایت این موضوع متفاوت است. هنگامی که در وب سایت شما فردی با لحن تند کامنت انتقادی می گذارد، نباید آن کامنت را حذف کنید، زیرا می توانید از آن در جهت رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر در سایت شما کامنت انتقادی درج شود، باید سعی کنید به بهترین شکل و با لحنی آرام و منطقی به آن پاسخ دهید. این کار حتی ممکن است موجب افزایش فروش و اعتماد سازی برند و سایت شما نزد کاربران شود. همچنین اگر تمامی کامنت های منفی و انتقادی موجود در سایت خود را پاک کنید، نزد سایر کاربران جلوه طبیعی ندارد. برای مثال، اگر در یک صفحه از سایت شما 20 کامنت وجود داشته باشد و در تمامی آن ها از شما و محتوای وب سایتتان، تعریف و تمجید شده باشد، طبیعی به نظر نمی رسد. معمولا بین چند کامنت مثبت، طبیعی است که یک کامنت انتقادی و منفی نیز وجود داشته باشد.

حال اگر شما جواب منطقی و مناسب به کامنت های منفی بدهید، سبب می شود رضایت کاربران جلب شده و موجب افزایش فروش سایت شما شود. در ویدئو ابتدای صفحه تمامی موارد ذکر شده را به صورت جامع تر و همچنین نحوه پاسخگویی به کامنت های منفی در سایت نیوسئو را می توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود