آموزش سئو عنوان های طولانی

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان عزیزم امیدوارم که پر از انرژی مثبت باشید. در ادامه نکات سئو سایت می رسیم به بحث استفاده از عنوان های طولانی.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

 اولین نکته ای که باید خدمت شما بگویم نکته ی بسیار مهمی هست که به دوستانی که در دوره آموزشی آسمان خراش نیوسئو شرکت میکنند تاکید میکنم: عنوان های طولانی برای وب سایت هایی که رنک مطلوبی دارند زمانی استفاده میشود که ما مجبوریم عنوانی را بسازیم که در آن عبارت های کلیدی مختلفی را برای آن صفحه در نظر بگیریم تا همه ی افرادی که در گوگل جستجو می کنند به آن صفحه مد نظر ما دست پیدا کنند در غیر این صورت عنوان های طولانی زمانی استفاده می شود که سایت شما رنک مطلوبی ندارد، یعنی سایتی را تازه آوردید بالا مخصوصا در دو سه ماه اول، بهتر است عنوان شما بیشتر از 45 کاراکتر باشد و کم کم همین طور که رنک گرفتید عبارت ها را کمتر کنید تا زمانیکه حداقل به 5 کلمه برسید و کمتر از 5 کلمه مجاز نیست چرا که عموما معنایی ندارد و آن تبدیل به عنوانی میشود که در آن کلیدواژه وجود دارد و هیچ کدام از نکات مربوط به افزایش CTR را شما در آن رعایت نکرده اید پس دقت کنید در چه زمانی باید استفاده کنید.
نکته ی دیگری که وجود دارد در بحث سئو عنوان های طولانی این است که نکاتی که در عنوان ها وجود دارد در آمار های طولانی هم وجود دارد یعنی بهتر است ابتدایی ترین واژه آن کلید واژه مرکزی باشد اما یک سوال خیلی مهمی که پیش می آید این است که آیا در این عنوان ما میتوانیم بیش تر از دو عبارت کلیدی استفاده کنیم؟ چون من بارها گفته ام که در عنوان بیش تر از دوعبارت کلیدی مهم استفاده نکنید. در عبارت های طولانی شما می توانید بیش تر از عبارت های کلیدی کمباین شده یا شامل و مجهول استفاده کنید، یعنی مثلا آموزش سئو سایت وردپرس که در داخل آن، هم آموزش سئو هست هم سئو سایت هست هم سئو سایت وردپرس هست و هم چندین عبارت کلیدی دیگر.
امیدوارم از این نکات بسیار بسیار مهم استفاده کنید برای عنوان های خودتان و یادتان باشد در چند ماه اولیه ای که وب سایت خودتان را راه اندازی می کنید شاید حتی تا یک سال بهتر است در ابتدا از عنوان های طولانی شروع کنید و کم کم این ها را کم کنید.
پیروز و سرحال باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود