ضروری

قسمت دوم دوره هفت یک

پخش ویدئو

عنوان مهم این قسمت از دوره رایگان و اسرار آمیز هفت یک: * بهترین روش برای نگارش مقالات جذاب و خواندنی چیست؟

توضیحات متنی بخشی از این کلیپ:

در این کلیپ قصد دارم یک هدیه ویژه و بسیار جالب خدمت شما دوستان عزیزم ارائه کنم. نکته ای که بارها و بارها در وب سایت نیوسئو با آن برخورد کردید و شاید برای شما جذاب بوده باشد و یا نه.

اما این نکته ای که میخواهم خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنم را بی شک میتوانم به عنوان مهمترین بحث در مورد جذابیت وب سایت نیوسئو از دید کاربران خدمتتان بیان کنم و البته این نکته را من در سال 2015 در یک همایش بین المللی که شرکت کرده بودم از یکی از اساتیدی اروپا که تشریف آورده بودن یاد گرفتم.

در آن همایش بین المللی افرادی بزرگی شرکت کرده بودند مثل مدیر اسپم قبلی شرکت گوگل آقای زیمنسکی، مثل مرد سال 2014 تجارت الکترونیک اروپا، مثل مدیریت وب سایت ایکس پدیا (xpedia) که یکی از بزرگترین وب سایت های گردشگری دنیاست.

بنابراین مرجع خوبی بود برای اینکه نکات جدیدی را در ابتدای راه نیوسئو یاد بگیرم و به آنها عمل کنم. یکی از نکات بسیار بسیار مهمی که مطرح شد این بود. زمانی که در وب سایت و یا وبلاگ خودتان مقاله ای را مینویسید از دید کاربران از خودتان سوال بپرسید و بعد به آن پاسخ بدهید. به همین سادگی.

من این نکته را علاوه بر اینکه به شدت علاقه نشان دادم، توجه کردم و در دفترچه یادداشت خودم هم یادداشت کردم. بعد از اینکه آمدم کلی تحلیلش کردم نمونه های اروپایی و سایرکشورهاش را پیدا کردم و یاد گرفتم چگونه میشود این تکنیک بسیار جالب و جذاب را در وب سایت خودم اعمال کنم.

کار ساده ای هست، کار عجیب غریبی نیست. اگر شما هم جز کاربران محترم وب سایت نیوسئو باشید دیدید که من بارها و بارها در مقالات مختلف از این تکنیک استفاده کردم و البته در بعضی از مقالات هم دو سه بار اینکار را کرده ام.

کافیه شما خودتان را بذارید جای کاربر و از دید آن به مبحثی که دارید ارائه میکنید فکر کنید. وقتی اینکار  را انجام دادید یک سری سوالاتی در ذهنتان تداعی میشود آن سوال را مینوسید و بعد از منظر خودتان به آن پاسخ میدهید. چقدر کاربران از این نکته لذت میبرند، چقدر بابت این اتفاق از من تشکر کردند طی این سه سالی که کار کردیم به صورت حرفه ای روی نیوسئو.

وقتی کاربر همچین چیزی را میبیند، وقتی متوجه میشود که مدیر وب سایت و یا در واقع نویسنده آن مقاله خودش را گذاشته جای کاربر و فکر کرده، به دغدغه هاش دقت کرده و بعد به آنها پاسخ داده تا زمان کاربر گرفته نشود بسیار لذت میبرد و این باعث میشود اعتماد آن نسبت به وب سایت شما بیشتر شده و پس از آن بیشتر به وب سایت شما مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود