تفاوت اسپم و پنالتی گوگل

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان و همراهان همیشگی امیر قمصری، امیدوارم که پر از انرژی مثبت باشید. پنالتی سایت چیست؟ خواهشی که از شما دارم لطفا با دقت گوش کنید، قول میدهم یک بار با دقت گوش کنید و بخوانید، کاملا متوجه خواهید شد.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

اول در مورد ابزاری که تشخیص پنالتی گوگل را میدهد صحبت میکنم، این ابزار در دنیا تا حالا ساخته نشده و ساخته نخواهد شد. یک مثال میزنم که میتوانید بروید و بررسی کنید. برای خود ما پیش آمده یکی از این ابزارها را ما خودمان تست کردیم برای یک وبسایتی، الان زدیم و گفت که این سایت پنالتی نیست و ده دقیقه بعد صاحب آن دامنه با ما تماس گرفت و با ناراحتی گقت ما پنالتی هستیم و همان سایت زده پنالتی. یعنی این ها بدون هیچ بررسی و کاملا به صورت تصادفی و اشتباه تشخیص می دهند. تا دقایقی دیگر متوجه خواهید شد که چرا نمی توانند متوجه بشوند و چرا این ابزارها کارآمد نیست.

میخواهم تفاوت اسپم و پنالتی گوگل را برای شما توضیح بدهم، زمانی که شما به عنوان مثال ده تا عبارت کلیدی بین لینک یک تا سه دارید، وقتی اسپم میشوید و نگاه گوگل به سمت وبسایت شما بد بشود این رتبه های یک تا سه تبدیل میشود به رتبه های شش، هفت، هشت و …، در نتیجه می آید پایین صفحه اول و طی مدت زمانی، بروید و سرچ کنسول را چک کنید متوجه خواهید شد که average position شما کاهش پیدا کرده است و این یعنی اسپم نه پنالتی.

پنالتی گوگل چیست؟ پنالتی این می باشد که حتی اگر رتبه شما یک باشد می آییم و در نتایج می گردیم و سایت شما در آن عبارت کلیدی بالا نیست، نه اینکه پایین صفحه رفته باشد یا صفحه دوم رفته باشد، کلا دیگر نیست و صفحات جدیدی که در حال ساخت در وبسایت خودتان هستید، چه پست چه صفحه و چه هر چیز دیگری، اصلا ایندکس نخواهند شد و سومین نکته کاملا واضح پنالتی شدن این است که مثلا اگر وبسایت شما هزار صفحه دارد، آن هزار صفحه کم کم از طریق ابزارهایی که میتوانید ببینید و خود search console میبینید که از ایندکس گوگل خارج میشود. کم کم میبینید که هشتصد تا ایندکس شده، هفتصد ها، صد تا و این همین طور پایین می آید تا باعث حذف سایت از گوگل بشود، و وای به حال وبسایت های که پنالتی میشوند.

این مبحث، مبحث بسیار مهمی بود بنابراین بلافاصله استرس نگیرید که پنالتی شده اید و چگونه برگردید. اما برای برگشتن هم راهکارهایی هست و بسیار مشکله.

2 نظر در مورد مقاله “ تفاوت اسپم و پنالتی گوگل ” ثبت شده است
  1. رضا

    من متاسفانه پنالتی شده بود و نزدیک به دو سال به دلیل اینکه یک نفر که به اصطلاح سئو کار بود از روش های سئو کلاه سیاه استفاده کرده بود . در ابتدا نتایج خوبی گرفت سایت و بعد از نزدیک 7 ماه با ورود فکر کنم الگوریتم fred بود ( فکر میکنم ) کلا همین بلا سر من اومد و کلا سایتم تمام صفحات بالا بود کلا محو …
    پس از دو سال خودم در مدت زمان 9 ماه گذشته تصمیم گرفتم از روش های آموزشی اصولی روی سایت کار کنم و لینک ها و … منفی رو حذف کنم . مطالب رو بروز کنم و ..
    خداروشکر الان 2 ماه سایت وارد ایندکس شده و کم کم داره رتبه خوب میگیره


    • امیر قمصری

      درود بر شما و سپاس که نتیجه تجربه خود را با دوستان خود در نیوسئو به اشتراک گذاشتید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود