آیا بکارگیری اسنیپت های گوگل برای سایت الزامی است؟

پخش ویدئو

طبیعتا استفاده از ریچ اسنیپت ها مخصوصا star ratings rich snippet همان ستاره هایی که زیر برخی از نتایج گوگل نمایش داده می شود، اثرگذاری ویژه بر وب سایت شما دارد به دلیل اینکه سبب افزایش نرخ کلیک سایت می شود.

اما الزامی نیست چون اگر در زمینه استفاده از اسنیپت های گوگل مهارت خاصی نداشته باشی، قطعا ممکنه به سئو سایتت ضربه بزنی.

یک مثال واسه اینکه متوجه ارزشمند بودن اسنیپت های گوگل بشی:

زمانی که شما با یکی از عبارات هدف خود، به لینک سه گوگل برسید، در صورتی که لینک های 1 و 2 از قابلیت های اسنیپت گوگل استفاده نکرده باشند (ستاره دار نباشند) شما خود به خود پس از مدتی به لینک یک می رسید. دلیل اول این جریان هم این است که کاربران با دیدن ستاره ها و سوالات متداول، متوجه می شوند که شما ارزش خاصی برای این لینک قائل شده اید و در نتیجه محتوای ارزشمندی نیز دارد. همین ها باعث می شود که افزایش کلیک داشته و خیلی زود به لینک یک برسید.

پس فرصت رو از دست ندید و با در نظر گرفتن این نکات فیلم آموزش سئو و درخواست از برنامه نویس خود، برای استفاده از ریچ اسنیپت ها در صفحات سایت، از رقبای خود پیشی بگیرید.

نکته مهم: اگر بدانید که اسنیپت چیست قطعا به این نکته می رسید که همه ریچ اسنیپت ها در نسخه فارسی سایت ها، قابل استفاده نیست.

اگر ریچ اسنیپت خاصی مدنظرتون هست و نمیدونید در نسخه فارسی، قابل استفاده هست یا خیر، می تونید در بخش دیدگاه ها با ما در میان گذاشته تا این مورد را بررسی کنیم.

2 نظر در مورد مقاله “ آیا بکارگیری اسنیپت های گوگل برای سایت الزامی است؟ ” ثبت شده است
  1. محمد

    درود و خسته نباشید
    لطفا آموزشی قدم به قدم برای انتقال و تغییر دامین سایت به دامین دیگه ای قرار بدین تا استفاده کنیم 🙂


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله حتما


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود