سئو سورس و کسب رتبه 1 گوگل

پخش ویدئو

سئو سورس نقش کمی در سئو دارد، ولی خیلی خیلی مهم است و خیلی سریع به آن اشاره می کنیم. حتماً می دانید و یا شنیده اید که نقش سورس در بهینه سازی سایت یا سئو، عددی بین 4 الی 7 درصد است.

اما بارها در نیوسئو این اتفاق افتاده است که ما در تعدادی از کلمات لینک 2 بودیم و زمانی که بهینه سازی سورس را به بهترین شکل ممکن بروزرسانی کردیم، خیلی ساده و سریع به لینک 1 رسیدیم. حال برایتان این سؤال پیش می آید که آیا این کار ساده است؟ خیر. اما آنقدر هم سخت نیست که مجبور باشید برنامه نویس حرفه ای باشید یا فقط برنامه نویس ها بتوانند بهینه سازی سورس را انجام دهند.

ما در دوره جامع آموزش سئو بسیاری از نکات و تکنیک ها را آموزش داده ایم تا هرکسی بتواند این کار را انجام دهد. به عنوان مثال، افزایش سرعت سایت یکی از موارد بسیار مهم در سئو سورس سایت است که اکثراً می توانید انجام دهید.

اما یک نکته جذاب وجود دارد. تابحال در گوگل آموزش سئو یا دوره آموزش سئو را سرچ کرده اید و نیوسئو را لینک 1 ببینید؟ میبینید که علاوه بر لینک 1 بودن، 2 / 3 تا سؤال زیر آن نتیجه وجود دارد.

شما هم دوست دارید این اتفاق برای سایتتان بیوفتد، تا افزایش کلیک، افزایش بازدید و افزایش فروش داشته باشید؟ این ماجرا مربوط به کدهای اسکیما است که در بهینه سازی سورس از آنها استفاده می شود.

خیلی از سایت ها هستند که از این روش استفاده می کنند، اما بهتر است به جای اینکه شما روی این 4 الی 7 درصد برنامه ریزی کنید، تمرکز کنید روی 60 / 70 درصد مربوط به تولید و سئو محتوا، بک لینک و سرچ کنسول تا رتبه خوبی کسب کنید و پس از آن وارد بهینه سازی سورس سایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود