پیج رنک تقلبی و راه های تشخیص آن چیست؟

پخش ویدئو

راه تشخیص پیج رنک تقلبی چیست؟
پیج رنک در گوگل کارایی ندارد و عملا به روز هم نمی شود. با توجه به اینکه از فاکتورهای گوگل حذف شده دلیل بررسی شما دوستان برای تشخیص پیج رنک تقلبی و اصلی را نمیدانم
احتمال می دهم شما برای این مسئله قصد دارید از پیج رنک استفاده کنید که آیا به وب سایت مورد نظر رپورتاژ آگهی بدهید یا خیر؟ آیا از وب سایت مورد نظر برای ساخت بک لینک استفاده کنید؟ که در اینجا می تواند مفید باشد اما به شرطی که پیج رنک آن واقعی باشد.

مدتی است که پیج رنگ به روز نمی شود اما در گذشته به روز می شده است و داستان ساخت پیج رنک یا درواقع ایجاد پیج رنک در هر وب سایت مسئله ای است که دیگر مورد بررسی قرار نمی گیرد و بروزرسانی نیز برای آن اتفاق نمی افتد. اما چگونه می شود پیج رنک تقلبی را تشخیص داد؟ این مسئله بسیار ساده است. دقت بفرمایید من این راه ساده را خدمت شما آموزش می دهم تا به راحتی بتوانید تشخیص دهید.

فرض کنید وب سایتی وجود دارد که پیج رنک آن 6 یا 7 باشد، یک نکته ای را خدمت شما عرض کنم اینکه راهی برای ایجاد پیچ رنک فیک وجود دارد که به سادگی می توان پیج رنک یک وب سایت را بالا برد. به دلیل همین ساده بودن افزایش پیج رنک شاید گوگل این مورد را حذف کرده است و واقعا به سختی باید راهکاری را پیدا می کرد تا این مسئله را مرتفع کند.

سایتی که پیج رنک بالایی دارد اولا باید دارای ورودی های گوگل بسیار زیادی باشد پس باید در الکسا رتبه مطلوبی داشته باشد ثانیا این وب سایت باید عبارات کلیدی مختلفی را که مربوط به صفحه اصلی وب سایت است در گوگل در رتبه های بسیار بالا قرار بگیرد.
البته عکس این موضوع نیز صادق است، شما می توانید وب سایت هایی را بیابید که پیج رنک صفر یا یک دارند و ورودی های گوگل بسیار زیادی دارند و تمام صفحات و مقالات، جزو لینک های یک و دو و سه گوگل است.

آیا سایت دوم فیک است؟ خیر دلیل این که وب سایت دوم دارای پیج رنک پایین است این است که احتمالا در دو الی سه سال گذشته ساخته شده و پیج رنک آن به روز نشد است. اما سایت اول که دارای پیج رنک بالایی بود اما بازدید کمتری داشت و صفحات آن در نتایج گوگل رتبه مطلوبی نداشت کاملا مشخص است که عملیات افزایش پیج رنک به صورت فیک روی این سایت اعمال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود