انجام چند کار همزمان

پخش ویدئو

انجام چند کار همزمان ممکن است در جهت کاهش زمان رسیدن به اهداف و موفقیت، توسط برخی از افراد انجام شود، اما تحقق آن و رسیدن به نتیجه ای مطلوب با این روش همانند یک افسانه دست نیافتنی و نشدنی است.

آیا می توانید همزمان به دنبال دو خرگوش بروید؟ شاید اگر از اقبال خوش شما هردو آن ها در یک مسیر حرکت کنند این امر ممکن باشد، اما باز هم قطعا نمی توانید همزمان هردوی آن ها را بگیرید. این مثال دقیقا همانند انجام چند کار به صورت همزمان می باشد. به هیچ وجه ممکن نیست بتوانید دو کار متفاوت را به صورت همزمان، با بالاترین کیفیت ممکن و به نحو احسن انجام دهید.

همیشه برای خود انجام یک کار را هدف قرار دهید و هنگامی که حداقل 80 درصد مسیر آن را طی کردید، می توانید برنامه ریزی برای دست یابی به هدفی جدید را آغاز کنید. حتی در بسیاری از کتاب ها، ذکر شده است که در طی یک سال می توان فقط به سه هدف اصلی دست یافت، اما باز هم نباید انجام این کار ها را به صورت همزمان شروع کرد.

شک نداشته باشید که جهت رسیدن به موفقیت باید فقط یک کار و یک هدف در اولویت شما قرار داشته باشد و به صورت جدی آن را پیش ببرید. در غیر این صورت، موفق به انجام هیچ یک از امور خود به نحو احسن نخواهید شد. مطالب ذکر شده به صورت کامل تر در ویدیو ابتدای صفحه موجود می باشند، پیشنهاد می شود حتما آن را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود