اولویت بندی محتواهای سایت

پخش ویدئو

اولویت بندی محتواهای سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قبل از آموزش جدید درباره اشتباهات تولید محتوا یادآوری کنم که تا الان وب سایت را راه اندازی کردید، تولید محتوا کردید و کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار خود را پیدا کرده اید. رقبا را مشخص کرده اید و بر اساس آن ها یک سری عبارات کلیدی انتخاب کرده اید و در حال حاضر یک سری محتوا دارید.

الان وقت یاد گرفتن نکته جدید است. در وب سایت خود تعدادی محتوا دارید که بعد از گذشت مدت زمانی، کنار گذاشته شده اند. به عنوان مثال 50 عدد محتوا دارید که ده محتوا آخر خیلی زنده هستند و بروز رسانی آن ها را انجام می دهید. اما ازبین 40 محتوا قبلی ممکن است تعدادی را به طور کامل کنار گذاشته باشید که این کار بسیار اشتباهی است. حالا وقت آن رسیده که به محتواهای قبلی برگردید و بهترین ها را با اولویت بروز کنید. پس دقت کنید که با اولویت بندی محتواهای سایت را در نظر داشته باشید.

اگر محتوایی دارید که ارزش بروز رسانی ندارد و در اولویت بندی محتواهای سایت در قسمت آخر قرار گرفته است، یا وب سایت خبری هستید که از این قبیل محتوا ها زیاد دارید و یا اشتباه فکر می کنید و محتوا ارزش بروز رسانی دارد. حتما محتوا ها را بروز رسانی کنید زیرا گوگل این ار را بسیار دوست دارد. دقیقا زمانیکه 50 الی 60 محتوا را بروز رسانی کرده اید زمان آن رسیده که علاوه بر تولید محتوا، محتواهای گذشته را نیز بروز کنید. در آینده نکات بروز رسانی محتوا را هم آموزش می دهم اما از همین لحظه با توجه به اطلاعاتی که دارید، محتواهای خود را بروز کنید. در مورد کم و کیف این قضیه نکات مهمی را در چند فیلم آموزش سئو آینده نیوسئو ارائه خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود