کلیدی ترین نکته در سئو مقالات سایت

پخش ویدئو

در این فیلم آموزش سئو می خواهم یک نکته بسیار مهم درباره سئو مقالات سایت را بیان کنم. در پاراگراف اول مقالات چه در قسمت نوشته ها و چه در قسمت پیج، در اینجا فرق نمی کند که شما از چه CMS استفاده می کنید. من درباره سئو همه وب سایت ها صحبت می کنم. هر صفحه از وب سایت می تواند یک محتوا داشته باشد، ما در مورد آن محتوا صحبت می کنیم. در اولین پاراگراف محتوا شما باید کلیدواژه مرکزی شما وجود داشته باشد. منظور از کلیدواژه مرکزی مهم ترین کلیدواژه این پست و صفحه ما می باشد که ما قصد داریم این پست در اولویت با این کلیدواژه به لینک یک گوگل برسد. این کلیدواژه کجای متن بهتر است قرار بگیرد؟ هر چه به ابتدا متن نزدیک تر شود، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت و نکته مهم این است که بایدی در اینکه متن با کلیدواژه مرکزی شروع شود، وجود ندارد.

بهترین حالت این است که با قرار دادن این کلیدواژه مفهوم پاراگراف اول تغییر نکند و حتی بهتر هم بشود. این را بدانید که خیلی مهم است که پاراگراف اول شما معنادار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که تا جایی که می توانید کلیدواژه را به اول متن نزدیک تر کنید، البته بدون ایجاد خلل در معنا و مفهوم پاراگراف اول. اما نکته آخر این است که از کلمه کلیدی اصلی فقط یک بار استفاده کنید نه سه یا چهار بار، دقت داشته باشید که منظور این است که در پاراگراف اول تنها یکبار از عبارت کلیدی اصلی استفاده کنید. بر اساس تجربه ای که به دست آورده ایم، این قضیه در زمینه سئو مقالات سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ ما مکررا شاهد این قضیه بوده ایم که با بروز رسانی مقالات قدیمی و پیاده سازی این نکته سئو مقالات سایت بر روی آن ها، توانسته ایم رنک این صفحات را به مقدار قابل توجهی ارتقا دهیم.

اگر به این نکته توجه نکنید قطعا توسط گوگل جریمه خواهید شد. امیدوارم این نکته فیلم آموزش سئو برای شما مفید باشد. ما منتظر سوالات و نظرات شما در اپلیکیشن نیوسئو هستیم.

2 نظر در مورد مقاله “ کلیدی ترین نکته در سئو مقالات سایت ” ثبت شده است
  1. سارا

    پس چرا میگن باید حئاقل دانسیته شما برای کلید واژه دوتا باشه؟


    • مهدی گنجعلی

      دوست عزیز؛ منظور اینه که شما در پاراگراف اولتون، تنها یک مرتبه از عبارت کلیدی استفاده کنید . تکرارهای بعدی رو در پاراگراف های بعدی به کار ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود