آیا محتوا مهمترین بخش سئو سایت است؟

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان و همراهان همیشگی امیر قمصری و نیوسئو. نکته ی بسیار بسیار مهمی رو بنده در این کلیپ آموزش سئو سایت قصد دارم با ذکر مثال بگویم و خواهشی که دارم لطفا با تمرکز دقت بفرمایید.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

مهم ترین نکته در سئو سایت از نظر امیر قمصری، سورس سایت می باشد یعنی بهینه سازی سورس سایت مهم ترین نکته سئو هست. اما چرا؟
به دلیل این که شما محتوایی که در حال ساخت هستید، فرض کنید بهترین نوع محتوا را ساختید و بهترین بک لینک ها را ساختید، وقتی خزنده گوگل وارد وب سایت شما میشود از طریق آن بک لینک های خیلی خوب و قوی، و محتوای شما را آن طور که دوست دارد نمی بیند و سرعت سایت شما پایین است و نمیتواند درست کراول کند و تصاویر شما شرایط مطلوبی ندارد و کلی نکات دیگری که مربوط به سئو سورس هست را ندارید، چگونه می خواهد به محتوای با کیفیت شما برسد؟
اما مثال ما چیست از اینکه این منطق را کامل درک کنیم؟ فرض کنید در بهترین نقطه شهر، شما یک رستوران زده اید که بهترین مواد اولیه را داخل آن می آورید و با بهترین سر آشپز سطح شهرتان هم قرارداد می بندید، پس همه چیز عالی شد. این در یک ساختمانی اتفاق می افتد که نمای ساختمان هم به شدت زیبا و شیک است. خب پس حالا بهترین بیلبورد های شهر و گران قیمت ترین آنها را می گیریم و تبلیغات رستوران را انجام می دهیم تا مردم سرازیر بشوند به سمت ساختمان زیبا و پر از غذاهای خوشمزه ما.
اما وقتی وارد ساختمان میشوند می بینند که رستوران ما طبقه چهارم و بدون آسانسور هست. چند درصد مردم بالا می آیند؟ خودتان فکر کنید و همین را ربط بدهید به بحث بهینه سازی سورس و ربات خزنده گوگل.
هر اقدامی که شما به صورت منطقی در این مثال تصمیم میگیرید که انجام بدهید و هر درصد آن، این طرف هم همان اتفاق می افتد و حالا اگر همه ی این شرایط بود و شما آسانسور هم داشتید حالا ببینید که چه اتفاقی می افتد و حالا بر حسب تاثیراتی که من در سال های گذشته در بحث بهینه سازی سورس دیده ام و بارها و بارها سایت هایی که شرایط بسیار نامطلوبی داشتند و با رساندن سطح سایت به سطح والایی در بحث بهینه سازی سورس برای گوگل به رنک مطلوبی رسیدند، امروز اعلام میکنم که مهم ترین قسمت سئو سایت بهینه سازی سورس می باشد و امیدوارم که به نحو احسن در هر دوره ای که شرکت میکنید برای بحث سئو، این قسمت را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود