بهترین روش برای انتخاب عبارت کلیدی

پخش ویدئو

فرض کنید یک وب سایت جدید دارید و قرار است از همان ابتدا سایت را سئو کنید. اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشد انتخاب عبارت کلیدی و عبارات کلیدی اصلی مناسب کسب و کار شما است.

بیشتر افراد تصور می کنند که هر بیزینسی تنها یک کلید واژه مرکزی دارد، اما اگر شما خود را با دیجی کالا مقایسه کنید، متوجه می شوید که صد ها عبارت کلیدی اصلی دارد و بنابراین برای هر کدام از صفحات وب سایت خود، یک کلید واژه مرکزی خواهید داشت.

در ابتدا که شروع به کار می کنید، نیازی نیست تمام عبارات کلیدی اصلی کسب و کار خود را پیدا کنید. به طور مثال می دانید که در زمینه سئو سایت و یا فروش گوشی همراه و یا در زمینه فروش اینترنتی برنج کار می کنید. همین نکته می تواند در انتخاب عبارت کلیدی اصلی کمک کننده باشد. زمانی که کلید واژه اصلی را شناختید، آن را یادداشت کنید و بر اساس آن کلید واژه های دیگری را انتخاب کنید. در آموزش های بعدی نحوه انتخاب عبارت کلیدی های اصلی دیگر را با توجه به کلید واژه اصلی خود، آموزش خواهیم داد تا بتوانید صفحات اصلی سایت خود را بسازید و از هر کدام از عبارات کلیدی اصلی در آن صفحات استفاده کنید.

اما نکته ای که وجود دارد این است که این عبارت کلیدی اصلی که پیدا کردید، چه استفاده ای دارد؟ عنوان صفحه اصلی سایت بر اساس انتخاب عبارت کلیدی اصلی نوشته می شود. اولین برنامه ریزی برای به دست آورن پول بر اساس انتخاب همین عبارت کلیدی اصلی مشخص می شود. سئو صفحه اول وب سایت بر اساس کلمه کلیدی مشخص می شود.

پس اولین گام برای بهبود شرایط وب سایت و رسیدن به کسب درآمد مطلوب انتخاب عبارت کلیدی صحیح می باشد.

با من در این فیلم آموزش سئو همراه باشید تا بگویم چطور یک عبارت کلیدی برتر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود