بررسی سرچ کنسول سایت نیوسئو

پخش ویدئو

دیدن سرچ کنسول سایت نیوسئو توسط بسیاری از شما مخاطبان عزیز به طرق مختلف درخواست شده بود، ما در این پست قصد داریم این خواسته شما را محقق سازیم، اما قبل از آن لازم است به نکاتی اشاره کنیم: توسط تحلیل سرچ کنسول سایت می توان مشاهده کرد که صفحات وب سایت شما با عبارات کلیدی مختلف از چه جایگاه و رتبه ای در صفحه نتایج گوگل برخوردارند. اگر شخصی در حوزه سئو ادعا دارد، باید بتواند جایگاه سایت خود را با عبارات کلیدی مربوط به سئو در نتایج گوگل ارتقاء دهد، اما متاسفانه برخی از افراد که در زمینه سئو خود را مدعی می دانند، سایتشان در هیچ یک از عبارات مهم مرتبط با سئو حتی در صفحه اول هم جای ندارد. 

این امری مهم است که برای یادگیری یک حرفه یا تخصص، به سراغ بهترین یا حداقل یکی از بهترین های آن عرصه بروید و بهترین بودن در سئو توسط رتبه سایت با عبارات کلیدی مرتبط مشخص می شود. ضرب المثل قدیمی “کوزه گر از کوزه شکسته آب میخورد” حداقل در مورد علم آموزش سئو صدق نمی کند، پس اگر شخص یا شرکتی ادعایی در زمینه سئو دارد باید بتواند سایت خود را به خوبی سئو کند.

حال به موضوع سرچ کنسول سایت نیوسئو می پردازیم که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. توسط ابزار سرچ کنسول گوگل اطلاعات مهم زیادی را می توانید از سایت خود استخراج کنید، از جمله این اطلاعات می توان به موارد مربوط به جایگاه صفحات سایت بر اساس عبارات کلیدی مختلف، اطلاعات مربوط به تعداد نمایش لینک های شما در نتایج جستجو گوگل و تعداد کلیک های انجام شده روی لینک های شما در صفحات نتایج جستجو اشاره کرد.

ویدئو موجود در ابتدای صفحه مربوط به آنالیز و بررسی سرچ کنسول سایت نیوسئو است. در این ویدئو می توانید مشاهده کنید که ما در حدود 700 عبارت کلیدی مهم که اکثرا هم به حوزه سئو مرتبط هستند، در جایگاه بین 1 تا 3 نتایج جستجو گوگل قرار داریم. اگر کسی در این زمینه مدعی باشد، باید توانسته باشد سایت خود را مانند نیوسئو در عبارت کلیدی مرتبط و مهم به خوبی سئو کرده باشد.

مطالبی که خواندید خلاصه ای از ویدیو بالا بود، پیشنهاد می شود حتما آن را مشاهده کنید تا در جریان جزئیات مطالب ذکر شده قرار بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود