محاسبه چگالی کلمات کلیدی

پخش ویدئو

محاسبه چگالی کلمات کلیدی موضوع بحث این پست می باشد. میزان استفاده از کلمات کلیدی مدنظر شما در محتوایی که ساخته شده را چگالی کلمه کلیدی می نامند. میزان چگالی در سئو محتوا بسیار مهم است و رعایت نکردن آن ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما شود.

در گذشته، حدود 10 / 12 سال پیش افرادی با تشخیص چگالی کلمه کلیدی و با استفاده بیش از حد از آن، یا over optimization باعث می شدند در گوگل رنک بگیرند و گوگل با این موضوع مشکلی نداشت.

این افراد کسانی بودند که به عنوان مثال، 200 بار از یک کلمه کلیدی خود در صفحه استفاده می کردند و باعث می شدند تا رتبه بگیرند، اما گوگل در سال 2013 وارد عمل شد و با آپدیت های مختلف و تولید الگوریتم مرغ مگس خوار، جلوی این مشکل را گرفت و سایت هایی که از این تکنیک استفاده کرده بودند را جریمه کرد.

به منظور محاسبه چگالی کلمه کلیدی محتوا، شما باید فرمول زیر را انجام دهید. در این بین، مبحث بسیار مهمی در ویدئو گفته شده است که حتماً باید ویدئو را تماشا کنید تا متوجه موضوع شوید.

فرمول بدین صورن می باشد:

تعداد استفاده شده کلمات کلیدی % تعداد کل کلمات محتوا * 100

به عنوان مثال:

0.25 = 100 * 25 % 10000

این عدد بسیار عدد خوب و مطلوبی برای چگالی کلمات کلیدی محتوا است. معمولاً چگالی مناسب بین 1 تا 2 درصد می باشد اما با توجه به تجربه چندین ساله ای که در حوزه سئو داشتیم پیشنهاد ما به شما چگالی زیر 1 درصد است. هرچقدر تعداد کلمات یک صفحه بالاتر برود، این عدد باید پایین تر بیاید چون از کلمات کلیدی دیگری هم استفاده می کنید.

و اما در انتهای ویدئو نکته ای در رابطه با نحوه بدست آوردن عدد اصلی تعداد دفعات استفاده شده از کلمه کلیدی بیان می شود که باید حتما از آن با خبر باشید.

2 نظر در مورد مقاله “ محاسبه چگالی کلمات کلیدی ” ثبت شده است
  1. بازی شب مافیا

    مطلب بسیارعالی بود و موفق باشید


    • ناظر سایت

      درود
      ممنونم از دیدگاه مثبتتون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود