نحوه ساخت رزومه حرفه ای سئو

پخش ویدئو

نحوه ساخت رزومه حرفه ای سئو زمانی برای شما تبدیل به دغدغه می شود که شما سئو را آموزش دیده اید و به درجه ای رسیده باشید که توانایی استخدام شدن در شرکت های مختلف را در خود ببینید.

در این  ویدئو قرار است چند راهکار فوق العاده برای ساخت رزومه حرفه ای سئو به شما همراهان نیوسئو آموزش دهیم، پس تا آخر ویدئو / نوشته، همراه ما باشید.

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد دارند از سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ کسب درآمد کنند، این است که به عنوان رزومه و معرفی خودشان چه چیزی به کارفرما ارائه دهند.

بهترین راهکار برای این موضوع این است که شما یک سایت شخصی داشته باشید و در نتایج گوگل رتبه بالایی داشته باشد. ممکن است بگویید خب من روی سایت های دیگران کار می کنم و سایت آنها را معرفی می کنم. عموماً آن سایت ها یا ضعیف هستند که برای کارفرما قدرتمند به چشم نمی‌آید، یا افراد دیگری هم روی آن سایت ها کار کرده اند.

بنابراین در نگاه اولیه اگر سایتی برای خود داشته باشید، برای کارفرما بسیار جذاب است. اما اگر سایت نداشته باشید اعتمادسازی ها سخت تر می شود. اما زمانی که سایت خودتان را از صفر بالا آوردید، دقیقاً مثل کاری که امیر قمصری انجام داد، مشتریان جور دیگری نگاهتان می کنند. وقتی مشتریان نگاه می کردند که امیر قمصری سایت خودش را رتبه یک کرده، می گفتند پس سایت ما را هم می تواند انجام دهد.

پس اولین نکته ما این شد که یک سایت برای خودتان بزنید و آن را رتبه یک گوگل کنید.

اما اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، بریم سراغ روش دوم. روش دوم این است که یک برند پیدا کنید که در ابتدای راه قرار دارد، نه خیلی قوی، شروع می کنید به سئو کردن و انجام دادن نکات مهم سئو روی آن وب سایت و با بالا آوردنش، این سایت را به دیگران معرفی می کنید. از کارفرما حتماً در قرارداد بخواهید که داخل سایت شما را معرفی کنند.

بسیاری از سایت ها وجود دارند که پس از اینکه 1 سال / 1 سال و نیم با شخصی کار کردند، آن شخص را حذف می کنند و تیم سئو خود را راه میندازند. شما به هیچ وجه نباید ناراحت شوید یا خودتان را ببازید، زیرا اگر شما توانایی این را داشتید که آن سایت را به رتبه های بالا برسانید، قطعاً می توانید 100 تا سایت دیگر را هم همین کار را برایشان کنید.

اما به‌هرحال شما قرارداد را با کارفرما به گونه ای ببندید که اسمتان حتماً در سایت ذکر شود.

و سومین ماجرا برای اینکه خودتان را بولد کنید و رزومه موفق داشته باشید، این است که هم مورد یک را داشته باشید هم مورد دو. یعنی هم سایت خود را داشته باشید که در گوگل رتبه های بالایی دارد و هم سایت مشتریانی که با آنها همکاری داشته اید و سایت آنها شرایط خوبی دارد. در این صورت با خیال راحت استخدام می شوید.

مورد چهارم. چیزی که بسیاری از کارفرمایان حتی امیر قمصری برایشان مهم می باشد، این است که اگر شخصی قصد همکاری را داشته باشد، باید تخصص و تجربه کافی داشته باشد. معمولاً بر اساس تجربیات و سوابقی که از خود بروز می دهید، از شما سؤالات مختلفی می پرسند. پس خودتان را برای سؤالات احتمالی آماده کنید.

تمام این راهکارهایی که خدمت شما همراهان عزیز گفته شد، برای این بود که (بدون دغدغه بازارکار) با خیال راحت به یادگیری سئو بپردازید.

پیشنهاد می شود حتماً ویدئو بالا را تماشا کنید، زیرا این محتوا خلاصه نویسی از آن بود و در انتهای ویدئو سخنانی گفته شد که در محتوا نوشته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود