بهترین زمان پست گذاشتن

پخش ویدئو

بهترین زمان پست گذاشتن در سایت، همانند زمان پست گذاری در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا از جنبه های گوناگونی می تواند مفید باشد. این امری مهم است که پست شما در ساعات پر بازدید وب سایتتان منتشر شود. همچنین میزان بازدید در ساعات اولیه انتشار بر سئو سایت شما تاثیر دارد.

اولین نکته حائز اهمیت این است که زمان مناسب پست گذاشتن در سایت، نباید الزاما با اینستاگرام یکسان باشد. یکی از عوامل بسیار مهم تاثیرگذار در انتخاب بهترین زمان برای پست گذاری، این است که شما قصد دارید در طی روز چه تعداد پست را در سایت خود منتشر کنید و این که آیا آن ها مقاله هستند یا محصول.

برای انتشار محصولات، می توانید در طی روز بطور مثال 10 محصول را روی سایت خود بارگذاری کنید و محدودیتی بابت آن نخواهید داشت. اما ساعات انتشار مقالات بسیار مهم هستند. برای مثال اگر بخواهید 3 مقاله در طی روز منتشر کنید، ساعت 8 صبح برای انتشار اولین مقاله زمان مناسبی می باشد.

ساعات مناسب دیگر برای انتشار سایر مقالات، 11 صبح، 12 ظهر، 3 بعد از ظهر، 6 عصر، 10 و 12 شب می باشند که شما باید بسته به موضوع سایت و نوع مخاطبان خود ساعات مناسب تر را از بین گزینه های ذکر شده انتخاب کنید. برای مثال سایت های ورزشی بیشترین میزان بازدید را در زمان صبح، ساعت 4 تا 5 عصر و شب قبل از خواب، دارند.

همچنین برای سایت های آموزشی بهترین زمان برای پست گذاری ساعاتی می باشند که ذهن مخاطبان درگیر مسائل دیگر نباشد. خیلی از مخاطبان سایت های آموزشی ممکن است کارمند بوده یا ساعاتی را در طی روز درگیر کسب و کار خودشان باشند پس در آن ساعات به سراغ مقالات آموزشی نخواهند آمد.

به همین دلیل ساعت 5 یا 6 عصر زمان مناسبی برای انتشار مقالات آموزشی در سایت است. در ویدئوی ابتدای صفحه نکات بیشتری در مورد بهترین زمان پست گذاشتن ذکر شده است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تماشا کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ بهترین زمان پست گذاشتن ” ثبت شده است
  1. مهسا جلال

    واقعا چی از این قشنگ تر، که هر سوالی داریم تو گوگل سرچ می کنیم استاد خودمون لینک یکه؟
    خدا قوت.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      یکی از دلایل این نتایج خوب، حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان هست
      ممنون از شما


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود