9 مرحله تبدیل شدن به کارشناس سئو

پخش ویدئو

کارشناس سئو خبره شدن یا نشدن شما عزیزان پس از تماشای کامل این ویدئو و یا خواندن این متن اتفاق خواهد افتاد. این ویدئو یکی از مهمترین ویدئوهایی است که تا به حال در حوزه سئو تولید شده. در نهایت تصمیم می گیرید که به یک کارشناس خبره سئو تبدیل شوید یا نه.

حال شروع به بررسی 9 مرحله تبدیل شدن به یک کارشناس سئو می کنیم.

1. اولین گزینه، درک عملکرد موتورهای جستجو می باشد. تفاوتی ندارد چه موتور جستجویی باشد، زمانی که شما پیشرفته ترین موتور جستجو دنیا را بشناسید و از عملکرد، آینده و گذشته آن باخبر باشید، شناسایی دیگر موتورهای جستجو برای شما کاری نخواهد داشت. پس اولین نکته، درک عملکرد موتورهای جستجو می باشد.

2. درک مفاهیم اولیه ماجرا مربوط به بازاریابی از موتورهای جستجو، یعنی اینکه شما بدانید باید چه کار کنید تا از موتورهای جستجو کسب درآمد کنید و مفاهیم اولیه آن را آموزش دیده باشید. افرادی که در دوره جامع شرکت کرده اند، در بخش سئو مقدماتی مفاهیم توضیح داده شده است و دوستانی که در دوره شرکت نکرده اند، با سرچ در گوگل مفاهیم را بدست میاورند.

3. درک ماهیت اصلی سئو، اصلاً سئو چی هست؟ سئو بالا آمدن در گوگل است؟ خب این یعنی چی؟ یعنی یک سایتی بزنیم که لینک های مختلف آن در نتایج گوگل رشد داشته باشد و لینک یک شود؟ خب که چی بشه؟ ماهیت اصلی سئو را باید درک کنید تا بتوانید به دیگران یاد دهید و با آن کار کنیم.

4. باید بهترین مرجع آموزش سئو در کشور خودت و در کل دنیا را به دست بیاورید.

5. به صورت مداوم و هرروز باید یک سایت یا چند سایت را که به عنوان مرجع سئو انتخاب کرده ای، مطالعه کنید و از اخبار و اطلاعات مهم زمینه سئو باید با خبر باشید. کسی که دوست دارد به یک کارشناس سئو تبدیل شود باید اطلاعاتش از همه بروزتر باشد.

6. شما باید یاد بگیرید چگونه با ابزارهای گوگل کار کنید، که مهم‌ترین ابزار، سرچ کنسول است. این علم می تواند آینده وب سایت ما را تضمین کند و تجربیاتی که از گذشته باید یاد می‌گرفتیم و فراموش کردیم را، بهمان یادآوری و گوش زد می کند تا در آینده دوباره آن مشکلات پیش نیاید.

7. باید یاد بگیریم و بتوانیم نکات و تکنیک های سئو را پیاده سازی کنیم، نه اینکه فقط به لحاظ تئوری حرفش را بزنیم.

8. صبر، صبر، صبر. صبر یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است. شما صبور هستید؟ اینجا زمین کشاورزیه، باید بکاری، نگهداری کنی، بهش آب بدی، مراقبت کنی، بذر بپاشی، ممکنه گاهی آفت بزنه تمام هرچی زحمت کشیدی را بر باد بده، نباید انرژیتان را از دست بدهید. ولی وااای بر روزی که این محصول سر خاک در بیاورد و آنجاست که تحولی عظیم در زندگی ما ایجاد می شود.

9. و مورد آخر اینه که شما باید یک نفر را به عنوان کارشناس و متخصص سئو پیدا کنید به صورت هفتگی با او در ارتباط باشید.

2 نظر در مورد مقاله “ 9 مرحله تبدیل شدن به کارشناس سئو ” ثبت شده است
  1. محمدرضا

    سلام روز خیر
    مرسی از سایت و آموزش های خوبتون
    ببخشید جدیدا اینکس گوگل مشکل پیدا نکرده؟
    من تو چند تا سایت حدود یک ماه میشه که مقاله گذاشتم ولی هیچکدوم ایندکس نشدن


    • ناظر سایت

      درود دوست عزیز
      خیر ایندکس گوگل که مشکل پیدا نکرده. پیشنهاد می کنم محتواتون رو مجدد بررسی و سئو قوی تر کنید. قطعا با آپدیت های متعدد مقالات شما رنک می گیرند و در نتایج گوگل نمایش داده می شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود