اهمیت تگ عنوان و نقش کلیدی آن در سئو محتوا

پخش ویدئو

اهمیت تگ عنوان موضوعی است که در این ویدئو به آن پرداخته ایم. برای نوشتن جمله یا عنوانی که قصد دارید در تگ تایتل قرار بدهید، بعضی اوقات نیاز است 15 دقیقه زمان بگذارید. اما چرا عنوان انقدر اهمیت دارد؟

اولین چیزی که در نتایج گوگل نمایش داده می شود عنوان شماست و در ذیل آن دیسکریپشن؛ بنابراین نکات مربوط به سئو و اهمیت تگ عنوان را حتماً باید یاد بگیرید چرا که ضرورت این موضوع را در دوره جامع آموزش سئو که آموزش جامع تولید و سئو محتوا را توضیح داده ایم، بالغ بر ۳۰ درصد از کل سئو محتوا، فقط موضوع سئو عنوان است.

نکات بسیار زیادی دارد که حتما باید به آن دقت کنید. اولین اتفاقی که در گذشته می افتاد و در حال حاضر هم هنوز کم اهمیت نشده، موضوع کلید واژه مرکزی است. کلید واژه مرکزی شما حتماً باید در عنوان قرار بگیرد و بهتر است که در ابتدای عنوان باشد چرا که وزن تایتل را در موتورهای جستجوگر بهتر می کند.

عنوان سئو چیست؟

اما با توجه به اینکه در سال ‌های گذشته و بعد از بروزرسانی های رنک برین بیشتر به CTR دقت می شود به سمتی می رویم که قرار گرفتن کلید واژه مرکزی در ابتدای عنوان به اندازه قبل اهمیت ندارد و بیشتر باید عنوان را جذاب بنویسید که به کلیک ختم شود و در هر جایگاهی از گوگل که قرار گرفتیم بتوانیم کلیک بگیریم و اگر این کلیک ها زیاد شود به رتبه های بالاتر خواهیم رسید. پس بر روی عنوان زمان زیادی بگذارید و باید همه نکات رو در داخلش رعایت کنید.

امیدواریم نکات مهم اهمیت تگ عنوان که در این بخش از فیلم آموزش سئو آن ها را ارائه کرده ایم، برای شما مفید بوده باشد و در از آن ها در روند بهبود سئو محتوای خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود