تحلیل سایت دیوار و سئو آن

پخش ویدئو

تحلیل سایت دیوار و سئو آن موضوع این پست است. یکی از عوامل موفقیت سایت دیوار سئو بود، دیوار از همان ابتدا روی بالا آمدن در نتایج جستجو گوگل با کلمات کلیدی مختلف مربوط خرید و فروش ماشین، منزل و… در شهر های متفاوت، کار کرد و سایت خود را سئو کرد. علاوه بر آن این سایت دارای یک طراحی بسیار ساده و کاربر محور می باشد زیرا مخاطبان آن در سنین مختلف، با سطح سواد متفاوت و با سلایق گوناگون هستند، به همین دلیل باید یک طراحی ساده را دارا می بود که کار کردن با آن برای تمامی مخاطبانش آسان باشد.

هنگامی که یک فرد وارد یک سایت نیازمندی می شود، باید مواردی مانند قیمت و زمان انتشار آگهی را خیلی سریع و مختصر ببیند، در محتوای سایت دیوار تمام این موارد با ترتیب و جایگاه مطلوبی ارائه می شوند.

دیگر نکته مثبت این سایت که بسیار حائز اهمیت می باشد، سرعت لود بالای آن است. همچنین یکی دیگر از نکات فوق العاده دیوار این بود که به مرور زمان دسته بندی ها و زیرشاخه های موجود در سایت خود را بسیار بهینه و جامع توسعه داد.

با این که URL (آدرس صفحات)، عنوان و بسیاری از موارد دیگر در سایت دیوار را اشخاص آگهی دهنده ثبت می کنند و نکات سئو در آن ها رعایت نمی شود، اما به دلیل تولید محتوای یونیک (منحصر به فرد)، این سایت توانست پیشرفت چشمگیری در سئو داشته باشد و جایگاه خود را در صفحه نتایج جستجو ارتقاء دهد.

با توجه به این که در این سایت روزانه تعداد زیادی از صفحات پاک می شوند، به همین دلیل جریمه هایی از سوی گوگل برای این سایت اعمال می شود، اما به طور مثال اگر روزانه 1000 پست و URL از این سایت حذف و دارای ارور 404 شوند، در ازای آن ها حداقل 1000 محتوای جدید دیگر تولید می شود و این باعث می شود تاثیر منفی ناشی از جریمه ارور های 404 کاهش یابد.

خلاصه ای از چند مورد سئو سایت دیوار را مطالعه کردید، اما موارد مثبت بیشتری در ارتباط با سئو این سایت وجود دارند که در ویدیو موجود در ابتدای صفحه مفصلا به آن ها پرداخته شده، برای مشاهده کامل آنالیز سایت دیوار به بالای صفحه مراجعه کرده و ویدیو را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود