استفاده از AMP و نقش آن در سئو سایت

پخش ویدئو

استفاده از AMP مزیت های بسیار زیادی دارد و در آینده ای نه چندان دور شاید سایت ها مجبور شوند از آن استفاده کنند. در این فیلم آموزش سئو نکته مهمی را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه می کنم که با استفاده از آن می توانید تصمیم نهایی خود برای استفاده از AMP را بگیرید.

تاثیرات صفحات AMP  برای بازاریان، توسعه دهندگان (خرد و کلان) و دست اندرکاران تجارت الکترونیک خارج از تصور است. پیاده سازی سریعتر صفحات وب موبایلی باعث رضایت کاربران می شود چرا که انتظار برای باز شدن صفحات باعث سرخوردگی آنها از جستجوی موبایلی میشود. تحقیقات اخیر گوگل نشان می دهد که 53 درصد کاربران زمانیکه از سرعت لود صفحات وب راضی نیستند و این زمان بیش از 2 یا 3 ثانیه طول میکشد از سایت موردنظر خارج می گردند.

اگر کمی با حوزه سئو آشنا باشید متوجه می شوید که تمامی وب سایت ها امروزه تلاش می کنند تک به تک صفحات سایت خود را برای تلفن های همراه بهینه سازی کنند. در هر حال اگر این مسئله برای شما نیز اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم این فیلم آموزش سئو را از دست ندهید.

4 نظر در مورد مقاله “ استفاده از AMP و نقش آن در سئو سایت ” ثبت شده است
  1. رسول

    سلام الان در این تاریخ چی باز هم amp اونقدر تاثیرگذار هست؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      همچنان تاثیرگذاری مشخصی ندارد


  2. علی

    سلام شما گفتین از amp استفاده نکنیم اگه برنامه نویسی بلد نیستیم و من بلد نیستم
    اما من از وردپرس استفاده میکنم باز هم بهتره از amp استفاده نکنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      صلاح دید ما اینه که اگر برنامه نویسی بلد باشید بهتر میتونید از AMP استفاده کنید، چون اگر نتونید از AMP با توجه به نکات و تکنیک هاش، استفاده کنید، ممکنه برای وب سایتتون ضرر داشته باشه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود