فیلم سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

پخش ویدئو

سئو چیست؟
همانطور که می دانید سئو یا همان SEO (Search Engine Optimization) و در زبان فارسی بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر، علمی است که سایت ها باید به آن آگاه باشند تا بتوانند در موتور های جستجوگر (که غول موتورهای جستجوگر گوگل است) بالا بیایند و بتوانند ترافیک مطلوبی برای وب سایت خود جذب کنند و البته این ترافیک کاملا هدفمند را به فروش و کسب درآمد تبدیل کنند.
اما در اپلیکیشن نیوسئو و در زیر شاخه دوره های آموزش سئو من به شما دوستان عزیز، آموزش هایی در زمینه پیشرفت در بحث بهینه سازی وب سایت ها ارائه می دهم تا شما دوستان از طریق این آموزش ها بتوانید رتبه وب سایت خود را کم کم ارتقاء دهید تا آنجا که به رتبه یک در نتایج جستجو گوگل برسید.

یکی از دغدغه های مهم افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند بالا آمدن در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل است، که شما در دوره آموزش سئو اپلیکیشن نیوسئو به خوبی آموزش خواهید دید تا بتوانید وب سایت خود را بالا آورید.

با توجه به این که برند نیوسئو از سال 1393 تاکنون برند شماره یک آموزش سئو در گوگل و ایران بوده است، امیر قمصری سعی خواهد کرد در زمینه آموزش های سئو فاکتورهایی را عنوان کند که با استفاده از این فاکتور ها شما بتوانید وب سایت خود را بر اساس زمان بندی و البته پتانسیلی که دارید در نتایج جستجو گوگل بالا آورید.
پس با من باشید تا با هم به رتبه های بالای گوگل برسیم. امیدوارم به خوبی با مفهوم سئو چیست آشنایی کامل پیدا کرده باشید و بتوانید از این دانش در کسب و کارهای خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود