نکات بهبود کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,بازاریابی ویروسی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 17 امتیاز : 4.9]

 

دوستان عزیزم، بهبود بازاریابی و فروش در کسب و کار اینترنتی به صورت مداوم بسیار مهم است و همواره باید به آن توجه شود. همانطور که می دانید اگر در شرایط فعلی خود باقی بمانید، توسط رقبای خود به زیر کشیده خواهید شد و به کلی کسب و کار را از دست خواهید داد.

در این مقاله قصد دارم 27 نکته برای بهبود کسب و کار اینترنتی و افزایش درآمد را با در نظر گرفتن سئو سایت و بازاریابی اینترنتی بیان می کنم. نکته کلیدی این است که تقریبا پیاده سازی آنها نیاز به هزینه ای نخواهد داشت و در عین حال بسیار ثمربخش نیز خواهد بود.

1) استفاده از گوگل سرچ کنسول (گوگل وبمستر تولز): شما با این کار به راحتی می توانید عملکرد وب سایت خود را تحلیل کرده. عملکرد محتوای سایت را رصد نمایید، میزان ترافیک ورودی و خروجی کاربران را آنالیز کنید، از میزان بازخورد بک لینک های ساخته شده مطلع شوید و … .

2) بروزرسانی نقشه XML سایت و بارگذاری آن در Search Console گوگل و Bing Webmaster Tools

3) پیاده سازی فرآیند سئو محلی برای وب سایت کسب و کار اینترنتی خود. این کار باعث می شود تا بتوانید موقعیت خود را در نتایج جستجوی محلی بهبود ببخشید.

4) استفاده از ابزار گوگل آنالیتیک جهت بررسی کمپین ها، رفتار کاربران، صفحات سایت و کمپین های مختلف بازاریابی اینترنتی.

5) به اشتراک گذاری اطلاعات مناسب و مفید در سایت ها و شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن بک لینک های باارزش و نیز افزایش ترافیک ورودی سایت.

6) عضویت در تالارهای گفتگوی مرتبط با موضوع وب سایت خود جهت اشتراک گذاری محتوای سایت و به دست آوردن بک لینک و مخاطب مرتبط. همچنین می توانید برای تولید محتوا ایده های خوبی را نیز به دست بیاورید.

7) همکاری با سایت های مشاغل محلی مرتبط با کسب و کار خود برای جذب مخاطب و مشتری بالقوه.

8) از افراد پرنفوذ مرتبط با بیزینس خود در رسانه های اجتماعی جهت به اشتراک گذاری مطالب، گرفتن بک لینک و جلب توجه مخاطب مرتبط استفاده کنید.

9) در سایر وبلاگ ها و وب سایت های مشابه، با استفاده از نام برند کسب و کار خود، نظر دهید.

10) تولید محتوای باارزش و مفید. همچنین، آدرس دهی منابع خود را به صورت دقیق انجام دهید و از تصاویر مرتبط و باکیفیت در مقاله خود استفاده نمایید.

11) مقالاتی را تولید و منتشر کنید که در آنها به سوالات مهم کاربران پاسخ داده اید؛ این گونه می توانید با استفاده از تاکتیک بازاریابی ویروسی مخاطبان جدیدی برای خود پیدا کنید.

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,بازاریابی ویروسی

12) از متا تگ عنوان در وب سایت خود استفاده کنید. این تگ ها برای کاربران و سئو سایت بسیار مفید هستند.

13) از توضیحات منحصر به فرد (متا تگ توضیحات) در هر صفحه از سایت خود استفاده کنید.

14) وبلاگ و یا تالارهای گفتگو ایجاد کنید و همواره سعی کنید مطالب به روز و مرتبط با وب سایت خود را در آن قرار دهید.

15) از ابزارهای آنالیز بک لینک برای بررسی بک لینک هایی که به دست آورده اید استفاده کنید تا از کیفیت آنها مطمئن شوید.

16) بازاریابی ویدئویی را فراموش نکنید. از محصولات یا هر نوع کسب و کار خود ویدئو تهیه کنید و در سایت و دیگر رسانه های اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات و یوتیوب قرار دهید. محتوای ویدئو باید مرتبط با کسب و کارتان باشد. برند و لینک سایت خود را در انتهای ویدئو قرار دهید تا بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید. همچنین اجازه اشتراک گذاری ویدئو را به کاربران خود بدهید.

17) در فیسبوک یک صفحه اختصاصی ایجاد کنید. برای حضور در این شبکه اجتماعی پرمخاطب، نیازمند هزینه بالایی نیستید و با صرف کمترین هزینه می توانید مخاطبین جدیدی جذب کنید. البته به شرط آن که یک استراتژی مشخص و هدفمند برای فعالیت شبکه های اجتماعی داشته باشید.

18) از توییتر برای به اشتراک گذاری مطالب خود استفاده کنید. اگر عضو نیستید یک اکانت ایجاد کنید، زیرا اخیرا توئیتر در موتورهای جستجو مورد توجه قرار گرفته است.

19) Pinterest و اینستاگرام نیز از دیگر شبکه های اجتماعی پرمخاطب می باشند. پس فعالیت مداوم، مفید و موثر را در آنها فراموش نکنید.

20) در توئیتر لیستی از مشتریان و شرکت هایی که به آنها اعتماد دارید را ایجاد کنید. از این لیست جهت رصد محتوای آنان با استفاده از RSS Reader بهره بگیرید.

21) محتوای باکیفیت، جذاب و مفید تولید کنید و با استفاده از کمپین در شبکه های اجتماعی، آنها را به اشتراک بگذارید تا بتوانید مخاطب را به سایت خود هدایت کنید.

22) همواره از گوگل آنالیتیک جهت رصد وب سایت خود استفاده کنید. لینک هایی که به وب سایت شما ارجاع داده می شوند و یا به وب سایت شما منتهی می شوند را به طور دقیق بررسی کنید.

23) از ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ غافل نشوید، زیرا این کار یک سیگنال مثبت جهت افزایش اعتماد به گوگل ارسال می کند.

24) اضافه کردن نشانه گذاری Schema بر روی کدهای HTML وب سایت، این کار باعث بهبود نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

25) از ریسپانسیو بودن سایت خود در تمامی پلتفرم ها به خصوص در موبایل اطمینان حاصل کنید. همچنین سرعت بارگذاری سایت خود را به طور مداوم بررسی کنید و اشکالات موجود در آن را رفع کنید. می توانید با استفاده از PageSpeed Insights سرعت سایت خود را در دو نسخه دسکتاپی و موبایلی بررسی کنید.

26) برای موفقیت باید همواره آخرین مطالب آموزش سئو سایت و بازاریابی اینترنتی را مورد مطالعه قرار دهید، چون همانطور که می دانید این دو حوزه به شدت به هم وابسته هستند و همواره در حال تغییر و تحول می باشند.

27) از تاکتیک پست مهمان برای ترویج برند خود به دیگران استفاده کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که زمانی می توانید از این تاکتیک استفاده کنید که به اندازه کافی در کار خود مهارت پیدا کرده باشید و دیگران مشتاق منتشر کردن پست شما در وب سایت خود باشند. در استفاده از این تکنیک باید به این نکته توجه داشت که پست خود را در وب سایت های باکیفیت، معتبر و مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید.

خب، یک مقاله بسیار مهم دیگر را با هم پشت سر گذاشتیم. اگر من جای شما بودم، تمام این موارد را یادداشت می کردم و هر چند روز یک بار راهکارهای گفته شده آنرا در سایت خود مورد بررسی قرار می دادم. مثل همیشه آماده پاشخگویی به سوالات شما عزیزان هستم.

2 نظر در مورد مقاله “ نکات بهبود کسب و کار اینترنتی ” ثبت شده است
  1. استایل آپ

    راهنمای استفاده از گوگل سرچ کنسول و گوکل آنالتیک رو هم منتشر کنید. با تشکر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *