آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند

آموزش ساخت لینک,بهینه سازی سایت,ساخت بک لینک برای سایت

آموزش ساخت لینک داخلی یکی از مباحث داغ آموزش سئو می باشد. اما هنوز هم تعداد زیادی از دانشجویان، ارزش لینک های داخلی را نمی دانند. بله درست است که بک لینک ارزش بسیاری زیادی دارد و 30 درصد از سئو را تشکیل می دهد اما بهینه سازی ساختار لینک های داخلی نیز به همان اندازه تاثیر گذار است.

شاید به نظر شما لینک سازی داخلی برای سایت، کاری بیهوده و خسته کننده است. آیا نوشتن مقالات با کیفیت بدون ارتباط با بخش های دیگر ارزشمند است؟ اگر شما نقاش بسیار چیره دستی باشید. بهترین اثرهای هنری را خلق کرده باشید ولی به دیگران معرفی نکنید آیا ارزش این آثار دیده می شود!

آموزش لینک سازی داخلی به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که شما با لینک سازی داخلی اعتبار را از صفحات به یکدیگر انتقال می دهید. پس نتیجه میگیریم همانقدر که خرید بک لینک و لینک سازی خارجی اهمیت دارد لینک سازی داخلی نیز مهم است.

در ابتدای این مقاله جا دارد که بگوییم این محتوا سنگین است. لطفا با دقت بخوانید، سوالات خود را یادداشت کنید و حتما پس از اتمام اگر به پاسخ سوالات خود نرسیدید، آن را از بنده بپرسید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش لینک سازی داخلیپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

چرا لینک سازی داخلی در سئو مهم است؟

راه سازی بین صفحات سایت همانند راه سازی بین شهرها و بخش‌های مختلف یک شهر، اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که این مسیرسازی ها به درستی صورت نگیرد، قطعا کسانی که به عنوان گردشگر وارد شهر شده، گمراه شده و کمتر تمایل پیدا می کنند که این شهر را دوباره به عنوان مقصد گردشگری، انتخاب کنند. برای مردم یک شهر نیز به همین صورت، اگر راه سازی بین شهرک ها و محله های به درستی صورت نگیرد، نارضایت ها به جای می رسد که حتی ممکن است مردم یک شهر را وادار به مهاجرت کند.

در بحث سئو نیز دقیقا همین است، اگر راهسازی بین صفحات مختلف سایت مخصوصا صفحات هدف، به خوبی شکل نگیرد، قطعا آثار مخربی روی سئو سایت دارد. لینک سازی داخلی نیز به همین صورت روی کاربران و ربات‌های گوگل، اثرگذار خواهد بود و روی تبدیل کاربران به دانشجویان دائمی شما و رتبه گرفتن در نتایج گوگل، اثر مستقیم می‌گذارد.

حال سوال اینجاست که برای لینک سازی داخلی باید چه اقداماتی انجام دهیم و چه نکاتی را در نظر بگیریم

مهم ترین نکته ای که برای ساخت لینک داخلی باید بدانید این است که به وسیله شبکه سازی در لینک سازی داخلی باید کاربران را به صفحات هدف برسانید. در غیر این صورت، لینک سازی اثرگذاری کمتری روی سئو سایت می گذارد.

در ادامه این محتوا 9 نکته ارزشمند و تجربی برای لینک سازی داخلی را برای شما بررسی می کنیم.

9 نکته ارزشمند برای ایجاد یک ساختار کشنده لینک داخلی

همانطور که گفته شد بسیاری لینک دهی داخلی را کم اهمیت ترین تکنیک در روش های بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (سئو سایت) می دانند. مسئله بسیاری مهمی که برخی از کارشناسان سئو فراموش می کنند این است که لینک های داخلی می توانند ارزشی برابر با لینک های خارجی داشته باشند.

لینک‌ دهی داخلی همچنین باعث توزیع برابر لینک های سالم در سایت می شود که به شما اجازه می دهد بصورت هدفمند لینک ها را به بخش های دیگر متصل سازید، صفحات قدیمی و پایین سایت را بالا بکشید و عملکرد آرشیو را بطور کلی برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه کنید. همچنین ساده‌تر می توانید anchor text موردنظرتان را ساختار بدهید و به شیوه مطمئنی اولویت را به لینک داخلی خود بدهید و سپس به لینک های ورودی.

هنگامی که کار را با سایت جدیدی آغاز می کنید و یا شروع به تحلیل سئو سایت می کنید، یکی از اولین مواردی که بایستی انجام شود، ایجاد و توسعه یک استراتژی لینک‌ سازی داخلی است. در اینجا روش های خوبی برای شروع آمده است. 

1- تعیین صفحات با بیشترین لینک ورودی

برای آغاز استراتژی لینک‌ دهی داخلی، به سایت Open Site Explorer مراجعه کنید. لیستی از بیشترین صفحات لینک‌ شده در سایت مذکور تهیه کنید. علی القاعده این صفحات بزرگترین مخازن دارای سهم از لینک هستند و هدف شما باید مهار و توزیع موثر جریان لینک موجود در این صفحات باشد.

2- متصل کردن تمامی صفحات موردنظر برای سئو به یکدیگر

بسیار خوب است که میزان تلاشتان برای ساخت لینک را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. در سایت متصل کردن تمامی صفحات با سئو ضعیف، روشی عالی است چرا که هرزمان لینکی درونی برای یک صفحه‌ ضعیف بسازید، متعاقباً سهم لینک به سمت دیگر صفحات ضعیف سایت شما سرازیر می شود، که باعث چندین برابر شدن ثمره‌ تلاش شما می شود.

آسانترین راه برای متصل کردن صفحات با سئوی ضعیف، اضافه کردن لیستی از “لینک های مرتبط” در پایین هر صفحه یا در حاشیه آن است.

3- لینکها را درون صفحه اول سایت قرار دهید.

صفحه اول سایت اغلب بیشترین لینک ورودی را دارد. بنابراین بایستی توجه ویژه ای به سهم لینک آن شود. همچنین هرچیزی که از صفحه اول به صفحات داخل سایت لینک می شود، تضمینی قوی و مطمئن برای موتورهای جستجو می فرستد که سایت شما ارزش زیادی برای آن صفحات قائل است.

با اضافه کردن لینک های پیشنهادی در بلوک هایی در زیر یا حاشیه صفحه با نام “پربازدیدترین ها” و “پرطرفدارترین ها” ارزش آنها را بالا می برید.

4- قرار دادن لینک ها در صفحاتی با معماری اطلاعات عالی

صفحاتی که معماری اطلاعات قوی دارند (IA) شاید بیشترین لینک ورودی را در سایت نداشته باشند (بطور قطع نمی توان گفت) اما آنها فقط یک کلیک از صفحه اصلی فاصله دارند. این به آن معناست که درصد بالایی از سهم لینک در صفحه اول سایت به سمت این صفحات سرازیر می شود. به بیان دیگر اضافه کردن لینک ها در اینجا کمک می کند که صفحات قدیمی تر به پله های بالاتری از نردبان IA برسند. (شاید همین الآن این سوال پیش آید که منظور از این صفحات کدامند؟ به عنوان مثال منظور صفحه ای مثل تماس با ما یا ارتباط با ما و یا تبلیغات است که تنها با یک کلیک از صفحه اصلی وارد آن ها می شویم)

5- توجه به بخش های غیر معمول برای اضافه کردن لینک‌ها

تعدادی از بهترین صفحات برای تقسیم سهم لینک، صفحات با بیشترین بازدید و کلیک هستند، مانند رهبران کمپانی ها، قوانین حریم شخصی، قوانین خدمات، ارتباط با ما و غیره. تا زمانیکه مشتری مخالف اضافه کردن لینکهای داخلی به این صفحات است (و بله بایستی حتما با مشتری هماهنگ باشید و بدون گرفتن چراغ سبز حرکت نکنید!)، این صفحات بسیار عالی هستند چرا که نه تنها در معماری خوب هستند بلکه اغلب از دیگر لینک ها جدا و آزاد هستند، یعنی شما با دوجین لینک داخلی یا خارجی برای کش صفحه لینک مواجه نیستید.

6- از پاورقی فوتر استفاده کنید.

بحثی وجود دارد که آیا گوگل لینک های پاورقی را کم ارزش تر در نظر می گیرد یا خیر. به نظر من، لینک های پاورقی ذاتاً با توجه به موقعیتشان در صفحه “کم ارزش‌تر” هستند و به این دلیل سیگنالی به سمت کاربران و موتورهای جستجو فرستاده می شود که این صفحات کم اهمیت تر هستند.

پاراگراف بالا می گوید که درحالیکه لینک به “سایت های خارجی” در پاورقی ممکن است بی ارزش باشد، اما لینک به “صفحات داخلی” مطمئنا با ارزش است (چقدر این موضوع جای بحث دارد و از سایتی به سایتی دیگر متفاوت است). از پاورقی های متحرک در سایتتان استفاده کنید تا این منطقه را برای موتورهای جستجو جذابتر کنید.

آموزش ساخت لینک,بهینه سازی سایت,ساخت بک لینک برای سایت

7- استفاده از ریزه کاری ها

موارد کوچکی هستند که نقش راهبردی دارند و به کاربران اجازه می دهند تا به صفحه قبل بازگردند بدون اینکه روی دکمه back کلیک کنند یا لینک نوار آدرس را کوتاه کنند. با اینحال، این موارد برای لینک دهی داخلی عالی هستند. نه فقط می توانید سهم صفحات را به یکدیگر وصل کنید که می توانید از anchor text استفاده کنید تا سیگنالی مثبت برای نشان دادن با معنی بودن صفحات بفرستید.

8- از وبلاگ صرفنظر نکنید!

وبلاگ ها و مطالب آنها یکی از منابع اصلی تقسیم سهم لینک هستند، بنابراین مهم است که در استراتژی لینک‌ دهی داخلی تان از وبلاگ صرفنظر نکنید. برای تقسیم سهم در سراسر وبلاگ، می توانید از related post plugins، ویجت پست های خوب در sidebar، دسته بندی ها، breadcrumbs، و better pagination استفاده کنید. (دقت داشته باشید منظور از بلاگ ها بخش های گوناگون سایت شما با موضوعیت های خاص است، مثلا بخش اخبار.)

9- کنترل پنلی از لینک های داخلی بسازید

گزارشی از همه فعالیت های لینک سازی داخلی تان داشته باشید. تمامی فعالیت هایتان در زمینه لینک دهی را بصورت صادقانه ضبط کنید تا هر زمان خواستید مجدد آنها را ببینید و در صورت لزوم در لینک موجود در سایت تجدیدنظر کنید (به عنوان مثال تصمیم می گیرید سیاست های کلمات کلیدی هدف را برای دسته ای از صفحات جابجا کنید و…).

گزارش لینک نیز به شما کمک می کند تا دنبال کنید کدام صفحات بروز شده اند و کدامیک همچنان بروز رسانی نشده اند. تعدادی از داده های مهم که می توانید در گزارش لینکتان بررسی کنید:

  1. به کدام صفحات در یک سایت لینک داخلی اضافه کرده اید.
  2. چه تعداد از لینک های داخلی را به یک صفحه متصل کرده اید.
  3. از چه تنوعی برای anchor text و link text استفاده شده است.
  4. تعداد دفعاتی که هر link text استفاده شده است.
98 نظر در مورد مقاله “ آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند ” ثبت شده است
  1. نیما

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      همین مقاله در بازه های زمانی مختلف، بروز رسانی میشه و اطلاعاتتون رو میتونید از همین مقاله، کامل کنید


  2. علی

    با سلام .
    من یه سایت شرکتی دارم که نزدیک 700 تا محتوا توش دارم . از روز اول که هر محتوایی می نوشتم یدونه لینک به صفحه اصلی می دادم . می خواستم ببینم آیا این کار خوبه یا نه به ضرر سئو سایت هست ؟
    آخه من کلمات کلیدیم تو رتبه گوگل خیلی نوسان داره . یه بار کلمه کلیدیم میاد صفحه اول یبار میاد صفحه دوم یا یبار صفحه دوم یبارم صفحه سوم .
    حال من توی یکی از مقاله ها خوندم که لینک زیاد به یک صفحه دادن باعث ایجاد نوسان در رتبه گوگل میشه . میخواستم ببینم آیا این حرف درسته یا نه .
    اگه ممکنه راهنمایی کنید . با تشکر از شما


    • ناظر سایت

      به طور کلی در لینک سازی داخلی باید به طور کاملا حرفه ای یک استراتژی مشخص داشته باشید و تمامی صفحاتتون رو بر اساس اون، لینک سازی کنید


  3. moghaddam

    سلام
    به نظرتون ایجاد لینک داخلی برای یک صفحه با چند anchor text متفاوت بهتره یا یک anchor text یکسان؟
    پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      بستگی به صفحه هدف شما دارد و اینکه اگر لینک به مقالات انجام میشه بهتر که از یک انکر تکست استفاده کنید آن هم عبارت کلیدی اصلی شما باشد و اگر برای صفحه اصلی اینکار را انجام می دهید می توانید از چند انکرتکست استفاده کنید.
      همیشه به رنک صفحه خود برای لینک دادن دقت کنید.


  4. علی

    با سلام خدمت شما دوست عزیز من سوالی داشتم صفحه ای دارم با محتوای یونیک 8000 کلمه داشت بک لینک سازی کردم براش به صورت کم کم در سایت هایی با دومین آتوریتی بالا و اسپم اسکور کم با رل فالو الان چند وقته از نتایج گوگل حذف میشه با کلمه کلیدی مشخص من اول فکر کردم محتوا زیاد شده تو اون صفحه کمش کردم باز درست نشد بهد از بررسی تقریبا متوجه شدم تا بک لینک میزارم برای اون صفحه با هر انکر تکسی این اتفاق میفته من چیکار کنم؟ رقبای من همه بک لینک میزارن که به صفحه 1 رسیدن و منم از تحلیل رقبا بک لینک میزارم مشکل کار من کجاست؟ بعد من با کلمات کلیدی دیگر صفحه اول هستم با این کلمه کلیدی که سنگین تر هست به این مشکل خوردم ممنون میشم جواب بدید


    • محمد نصیری

      درود بر شما علی عزیز
      آموزش ساخت بک لینک رو مطالعه کنید و نکاتش رو به دقت یادداشت کنید.
      حالا بریم سراغ مشکلی که برای شما پیش آمده نکات زیر راه حل مشکل شماست.
      تحلیل بک لینک رقبا یکی از روش ساخت بک لینک است و شما هم دقیقا اینکار را انجام دادید ولی با توجه به نکته ای که خودتون اشاره کردید فقط در سایت های با رنک بالا لینک ساخته اید.
      خودتون رو جای گوگل قرار بدید آیا مشکوک نیست در زمان کم و به طور منظم و مشکوک صفحه ای که رنک خوبی ندارد از طرف سایت های رنک بالا لینک شود؟
      ساختن بک لینک با انکر تکست های متفاوت برای یک صفحه کار کاملا اشتباهی می باشد برای درک بهتر این نکات حتما در اپلیکیشن آموزش سئو نیوسئو بخش تحلیل و ساخت بک لینک را تهیه کرده و تمامی نکات را اجرا کنید و مطمئن باشید مشکل شما مرتفع خواهد شد.


  5. oseo

    تعدادی از سایت های خبری که ازشون بک لینک گرفتن و من جایی برای کامنت گذاشتن و یا پست گذاشتن پیدا نمیکنم
    چطوری این کار و انجام دادن؟


    • امیر قمصری

      درود. این مورد رپورتاژ آگهی است دوست عزیزم


  6. P30 AFZAR COM

    سلام هرجه تلاش میکنم سایتم نتیجه بده نمیشه لطفا منابع لینک بیلدینگ معتبر را توی سایتتون قرار بدید ممنون


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      متاسفانه این مسئله امکان پذیر نیست دوست عزیزم. سبب ایجاد مشکلاتی بزرگ میشه …


  7. نادر

    سلام
    حداقل زمانی که یک لینک زمان میخواهد برای رنک پیدا کردن چقدر است؟


  8. سنگسابی

    ممنون از ارائه مطالب مفیدتون


  9. عباس فعله گری

    خسته نباشید ممنون بابت مطالب مفیدتون


  10. سمیه

    لطفا خیلی ساده به من آموزش بدین برای یک محتوا لینک بسازم


  11. امید

    سلام خسته نباشید
    ایا لینک دادن از یه صفحه به همونجا مضره؟
    من فک کنم قبل تر ها خونده بودم مضره اما همچنان سایتایی رو میبینم که مدت هاست دارن این کار رو میکنن و رتبه خوبیم پیدا میکنن! نظر شما در مورد این موضوع چی هستش؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      در تعداد زیاد مضر است اما در تعداد کم هیچ تاثیر مثبتی ندارد. سوال اینجاست؟ چرا باید این کار را کرد؟!!!


  12. احمد کاظمی

    سلام استاد من این بخش را متوجه نشدم در این سایت باید چه کنم ؟ لطفا توضیح دهید
    برای آغاز استراتژی لینک‌ دهی داخلی ، به سایت Open Site Explorer مراجعه کنید.

    لیستی از بیشترین صفحات لینک‌ شده در سایت مذکور تهیه کنید . علی القاعده این صفحات بزرگترین مخازن دارای سهم از لینک هستند و هدف شما مهار و توزیع موثر جریان لینک موجود در این صفحات است.


    • محمد نصیری

      سلام درود بر شما
      این سایت یکی از ابزار های تحلیل سئو سایت می باشد که با آن می توان لینک های داخلی سایت خود را تحلیل کنید.


  13. محمود

    سلام
    چرا بعضی از لینکها به مرور زمان از بین میرود؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      به مرور زمان ربطی ندارند دوست عزیز. مدیران سایت ها ممکن است لینک شمارا پیدا و حذف کنند


  14. علی

    سلام سایتتون واقعا عالیه من خیلی لذت بردم
    خدا قوت.


  15. ahmad

    سلام. ممنون خیلی مطلبتون مفید بود


  16. مجید

    سلام. ممنون خیلی مطلبتون مفید بود


  17. سجاد

    عالی بود


  18. سجاد خسروی

    با سلام و خسته نباشید
    واقعا سایتتون محشره. هیچ سایتی رو ندیده بودم مثل سایت شما اینقدر دقیق و با جزئیات توضیح بده.
    میشه لطفا مورد 4 رو یکم بیشتر توضیح بدید؟


    • ناظر سایت

      با سلام
      شماره 4 : صفحات تماس با ما، درباره ما و … که با یک کلیک از صفحه اول فاصله دارند و همچنین محتوای با ارزشی از سایت در آن ها درج شده است، صفحات ارزشمند سایت هستند. شما میتوانید در این صفحات لینک های داخلی خود را درج کنید.


  19. علیرضا

    سلام اقای قمصری
    حداکثر چند بار با یک انکرتکست از صفحات داخلی سایت به صفحه اصلی لینک بدیم خوبه که نه کم باشه و نه زیاد که اسپم باشه؟ و ایا اگه با یک انکرست به دفعات زیاد به صفحه اصلی لینک بدیم ( از همون صفحلات داخلی سایت) از نظر گوگل اسپم هست؟


    • ناظر سایت

      با سلام
      این مسئله نیازی نیست و تاثیری ندارد


  20. کریم

    بسیار عالی


  21. نگار یزدانی

    مرسی خوب بود


  22. طاهر علیزاده

    ممنون از مطلب مفیدتون


  23. مليكا

    بسیار آموزنده


  24. omid

    سلام اقا امیر سایت خیلی خوب و عالی دارید و خیلی مطالب با کیفیت و مفیدی ارایه میدید ارزوی سلامتی و موفقست بیشتر رو براتون ارزومندم باتشکر❤️


  25. ldcwoodir

    با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین محترم
    اولا از مقاله بسیار عالیتون تشکر میکنم و ثانیا یه سوالی داشتم که پیدا کردن جوابش دشوار بود
    سوالم اینه:داخل تولبار الکسا یه قسمت هست که تعداد لینک های سایت را نشون میده مثلا سایت شمارو آمار داده sites linking in :1100 ولی من نمی دونم چطوری می تونم این آمار را داخل سایت خودم بالا ببرم؟اصلا این لینک ها چی هست و چطوری می تونم درستش کنم؟
    سوال دومم اینه که داخل سایت gtmetrix یک ارور هست به نام add expires header که کلی لینک لیست کرده و من نمی دونم چطوری این کد هارو داخل هدر سایتم قرار بدم؟منظورم اینه این تگ هارو از کجا باید بردارم و کجا باید قرار بدم
    با تشکر از اساتید محترم اگر راهنمایی فرمایند.


    • امیر قمصری

      درود
      بک لینک هستند. آماد الکسا دقیق و به روز نیست.
      از یک برنامه نویس استفاده کنید.


  26. محمد

    سلام. 2تا سوال داشتم.
    1. تو این سایتی که معرفی کردی باید چیکار کنم؟ Open Site Explorer
    2. من تو صفحات وبلاگم خیلی سعی می کنم اطلاعات بنویسم به عنوان مثال در مورد بیوگرافی بیوگرافی یورگن کلینزمن و همینطور لینکهای داخلی میدم و پایینشم لینکهای مرتبط هم میزارم حتی عکسهای هم که تو صفحاتم میزارم بهشون لینک میدم و اسم و عنوان براشون میزارم ولی نمی دونم چرا وبلاگم رتبش تو گوگل پایینه و معمولا جزء صفحات دوم گوگل هست در صورتی که سایتهایی هستن که اصلا چیزی هم در مورد اون موضوع تو صفحشون ندارن ولی رتبشون تو گوگل از من بالاتره؟ اصلا سر در نمیارم داستان چیه؟
    این وبلاگمه اگر وقت داشتید یه نگاه بندازید ببینید مشکل از کجاست ممنون میشم
    cyrus04.blog.ir


    • ناظر سایت

      با سلام
      1- از طریق این سایت، صفحه ای که بیشترین لینک ورودی را دارید مشخص کنید. این صفحات سایت شما چگالی بالایی دارند. برای توزیع لینک داخلی در سایت خود از این صفحات استفاده کنید.
      2- محتوای خود را برای عبارت مورد نظرتان سئو کنید. خط آدرس و عناوین مقالات خود را بهینه کنید. موارد بسیار زیادی وجود دارد که بر رتبه سایت شما در نتایج گوگل تاثیر می گذارد. لطفا در صورت تمایل از طریق این صفحه برای تحلیل کامل وبلاگ خود اقدام کنید :
      https://www.newseo.ir/website-seo-analysis


  27. lotosforming

    سلام برای ایندکس شدن صفحات سایتم چکارمیتونم بکنم؟


    • ناظر سایت

      با سلام
      شما میتوانید به طور منظم پست های سایت خود را ارسال کنید تا ربات گوگل عادت کند در زمان مشخص به سایت شما سر بزند. در سایت های بزرگ خبری هم حدودا 5 ثانیه پس از انتشار، مطالب شان ایندکس می شود. در صورت تغییر برنامه ارسال پست ها میتوانید پست هایتان را Fetch as Google کنید تا سریع ایندکس شوند.


  28. طراح سایت

    عالی بود ولی در سئو گذشت زمان هم تاثیر به سزایی دارد با تشکر


  29. دانلود فیلم

    مطلب مفیدی بود تشکر


  30. امیرمحمد

    سلام.
    روی یک کلمه کلیدی و چند مقاله کار کرده بودم و تونسته بودم رتبه های بسیار خوبی از گوگل بگیرم و همه چیز اوکی بود که اومدم از پلاگین related post واسه وردپرس استفاده کردم و خودم هم به صورت دستی چند تا لینک از یک پست به بقیه پست هام ساختم ولی یهو تاثیر به شدت منفی روی نتایج گوگلم به دست اومد.

    میخاستم بدونم به نظر شما نصب این پلاگین و لینک های داخلی که ساختم میتونه روی سئو به این شدت تاثیر منفی بزاره ؟ یا اینکه اشکال از یه جای دیگه است و من اشتباها فکر میکنم مشکل از این بخشه.


    • ناظر سایت

      با سلام
      لینک های داخلی با این پلاگین در صورتی که به درستی استفاده شده باشد مشکلی برای سایت به وجود نمی آورد. برای برقراری ارتباط بین پست های سایت با لینک های داخلی این مقاله را مطالعه نمایید : بنیاد مقاله در وردپرس یا cornerstone content در yoast چیست


  31. حمیدرضا

    سلام، ممنون بابت این مقاله خوب

    سوال من اینه که یک سایت فروشگاهی رو تصور کنید که منو و شاخه بندی خوبی داره، یک بار در منو و یک بار هم در فوتر به شاخه های مختلف لینک داده شده، حالا ایجاد یک لینک با انکر تکست مناسب در توضیحات یک شاخه چه تاثیری میتونه داشته باشه؟ (در واقع ایجاد این لینک باعث میشه که برای سومین بار در یک صفحه به یک صفحه ی ثابت لینک داده بشه، منتهی چون در محتوا بیشتر جلوی دید بازدید کننده است احتمال کلیک روی اون هم بیشتره).

    ممنون میشم از راهنمایی تون


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      اولا کار اولی که کردید تاثیری در بهبود سئو ندارد.
      ثانیا ارزش وجود یک لینک داخلی در محتوا از هر دوی موارد گفته شده بالاتر است و پیشنهاد می شود همین یک لینک داخلی را استفاده نمایید


  32. بانوکده

    سلام
    واقعا عالی بود ممنون


  33. احسان

    عالی بود مرسی


  34. محمد

    بهترین سایت سئویی بودید که تا حالا دیدم . همه مطالبتون عالی بود
    خدا خیرتون بده


  35. حسن

    سلام – این مطلب خیلی ارزشمندی بود من لذت بردم و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت …


  36. احسان

    عالی بود


  37. مجتبی

    اگر زیر دسته ها رو در هدر قرار بدیم چی ؟
    مثلا در زیر دسته های
    domain.com/category/music
    لینک های زیر رو در هدر قرار بدیم
    domain.com/category/music/shad
    domain.com/category/music/sad
    domain.com/category/music/love
    این لینک ها همه از زیر دسته های آهنگه اگه اینا رو بزارم تاثیر داره یا نه مشکل آرین میشه از یع دسته سه تا لینک بزارم ؟
    تورور خدا جواب بدین ک خیلی مهمه برام


    • امیر قمصری

      نیازی نیست بگیذ توروخدا دوست عزیز !!!!!!!!!!!!!!!

      مهم نیست . تاثیر منفی و مثبت ندارد


  38. s.d

    kheili matlab sangini bood. baead dobare bekhonam. hichi nafahmidam 🙁


  39. مجتبی

    سلام یعنی در قسمت فوتر سایت
    اگر لینکی بزاریم مشکل داره
    مثلا
    آهنگ عاشقانه
    آهنگ غمگین
    آهنگ شاد
    رو بزاریم خوبه یا باعت افت سئو میشه
    در کل لینک در فوتر خوبه یا نه ؟


    • امیر قمصری

      درود
      بک لینک در فوتر تاثیر زیادی برای سایت فرود ندارد


  40. ایمان

    سلام.ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربیات شما


  41. فکری

    با سلام. ممنون از مطلب مفیدشما.


  42. حسن

    ممنون. مقاله کاربردی بود.


  43. محمدی

    سلام خیلی مفید و کاربردی بود متشکرم


  44. sima

    سلام “شما اغلب می توانید از “ارزش سئوی” بیشتری از لینک های داخلی‌ای که در صفحات با ارزش قرار گرفته اند نسبت به لینک های وارد شونده برخوردار شوید” واقعا جالب بود .


  45. ارش

    عالی بود ولی در سئو گذشت زمان هم تاثیر به سزایی دارد با تشکر


  46. رضا

    سلام ممنون از مطالب خوبتون

    من جدیداً یه وبسایت راه اندازی کردم و به علت کمبود فضای هاست (200 مگ) تصمیم دارم از دیگر وبسایت ها لینک دانلود بذارم آیا تاثیر بدی روی سئو سایت خواهد گذاشت؟


    • امیر قمصری

      درود
      تاثیر زیادی ندارد


  47. عظيمي

    سلام
    بسیار عالی و پر محتوا بود ممنون


  48. ناصر علی محمدی

    مطلب مفیدی بود برای من
    تشکر میکنم از سایت خوبتون


  49. میکروفن کنفرانس

    سایت خوبی دارید موفق باشید


  50. Farhad

    واقعا مطلب مفیدی بود


  51. saman

    سلام مطلب بسیار مفیدی بود خسته نباشید


  52. طراحی وب سایت

    مقاله خیلی خوبی بود.ممنون از شما


  53. سیدرضا بازیار

    ممنون
    عالی بود


  54. پوریا

    mamnoon… mofid bood


  55. s.m.m

    سلام
    استفاده کردیم
    با تشکر از زحماتتون


  56. پارسیا

    ممنون از مطلب خوبتون واقعا لینک های داخلی محشره هم پست های قدیمی رو از متروکه بودن در میاره و هم اینکه تاثیر خوبی در آمار و رتبه سایت داره.


  57. عابدین

    مرسی واقعا عالی بود .میشه گفت یک مقاله کامل درباره لینک های داخلی خوندم کوتاه وبسیار مفید.


  58. حسین

    عالی بود


  59. amin

    سلام
    من تو سایت می خوام title بیارم به بالاترین جایی که میشه زیر هد مثلا
    الان زیر افزونه سئو میاد


    بیوگرافی

    می خوام تایتلو بیارم زیر هد


    • امیر قمصری

      با سلام.خوب ؟!!

      الآن سوالتون چیه دقیقا ؟!!!!


  60. مهدی.س

    سلام جناب قمصری ممنون از مطالب خوبتون
    بنده لینکدهی داخلی را از چند مقاله فراگرفتم و روشم این چنین هست، ببینید درسته:
    1- فرض کنیم در صفحه مربوط به متن1، یک لینک بدم به متن2 و سپس به متن 3 که البته گاها این متن2 و 3 ممکنه در عنوان با متن1 فرق کنند اما از حیث ارتباط عقلی بنده لازم دیدم.
    2- گاها از همون متن1 لینک میدم به شاخه (کتگوری) خود متن1
    3- متعاقبا گاها از متن 2 و 3 نیز به همان متن 1 لینک می دهم
    4- عنوان لینکها را متفاوت می گذارم، مثلا یک بار “آموزش نرم افزار ایکس” و یک بار اطلاعاتی پیرامون نرم افزار ایکس

    کلا این کار سود داره یا نه؟ چون خیلی خیلی وقت میگره! (آیکن ناراحتی)
    در ضمن از یک متن مجازم به چند متن یا کتگوری سایتم لینک بدم از نظر گوگل؟ معمولا زیر 5 مورد هست

    بابت مقاله های زیباتون ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام
      بله.
      هر چه کمتر بهتر.حداکثر 3 تا باشد
      موفق باشید


  61. مرتضی

    آقا عالی بود این آموزش شما. دمت گرم


  62. babak-maziar

    سلام روز بخیر
    دوست عزیز من یه سوال دارم. تصور کنید من یه صفحه تو سایتم دارم برای محصولات، حالا شما کدوم نوع لینک دهی رو پیشنهاد میکنید؟

    محصولات
    یا
    محصولات
    من شنیدم که دومی بهتره اما اگر درست فهمیده باشم seo toolbox از روش دوم ایراد میگیره!


    • امیر قمصری

      با سلام

      هیچ کدام عالی نیست !


  63. محمد

    خیلی ممنون


  64. نیما

    منم بک لینک ساختم ولی هیچ تغییری نکرد
    اینم آدرس سایم


  65. Arash

    سلام من برای این سایت لینگ در وبلاگ کذاشتم ولی چرا در گوگل لینک لیست نمیشه ؟
    ممنون


  66. رمضان

    از سایت بسیا رعالی شما متشکرم.
    من تمامی مراحل را انجام دادم مفید بود.


  67. omid

    من دارم روی سئوی سایت کار می کنم.
    از مطالب مفید شما حتما استفاده خواهم کرد.
    با تشکر


  68. مجتبی

    سلام.

    اولا بابت این مقاله خوبتون خیلی ممنونم.
    دوما سوال من اینه که من توی سایتم از لینک سازهای اوتوماتیک استفاده کردم.
    یه پلاگینی برای این موضوع وجود داشت که برای کلمات خاص لینک خاصی رو مد نظر قرار میداد. به نظرتون اینکار میتونه مفید باشه؟
    سایتم zoomy.ir هستش.

    ممنون میشم راهنمایی کنید


    • امیر قمصری

      با سلام.تا جایی که بنده تجربه کرده ایم برای گوگل هیچ چیز اتوماتیکی نمی تواند عالی باشد.اگر هم باشد فقط برای مدت کوتاهی است.اما برای کاری که شما کرده اید کلا اشتباه است


  69. m.n

    با سلام
    در وبلاگم صفحاتی ساخته ام به این شکل
    salekepooya.blog724.com/boc=kelidezard.blogsazan.com/post930.php
    ولی گوگل این صفحات رو لیست نمیکنه
    لطفا کمکم کنید
    متشکرم


    • امیر قمصری

      با سلام.به مقاله ای که درمورد آدرس دهی صحیح مطالب درآن صحبت شده است مراجعه فرمایید


  70. ایران وردپرس

    فوق العاده بود ,خیلی ممنون بابت وب سایت خوبتون .
    در ضمن دوستانی هم که از وردپرس استفاده می کنن میتونن از پلاگین SEO Auto Linker برای لینک دادن به صفحات داخلی استفاده کنن


    • امیر قمصری

      با تشکر از پیشنهاد شما دوست عزیزم باید بگویم من به شخصه ترجیح می دهم برای سئو کمتر از پلاگین استفاده کنم !


  71. علی وکیلی

    mamnoonam

    estefade kardam


  72. علی نورهانی

    مقاله فوق العاده ارزشمندی است.پیشنهاد میکنم همه دوستان این موارد را رعایت کنند.
    با تشکر از شما آقای قمصری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود