کسب درآمد از طریق تبدیل ترافیک سایت به پول نقد

آموزش کسب درآمد از سایت,چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم,سایت ها چگونه کسب درآمد می کنند

کسب درآمد از طریق تبدیل ترافیک سایت به پول نقد، یعنی اینکه سایت شما، بیشترین فروش و درآمد را از کمترین بازدید

کننده داشته باشد.

کاری نکنید که بازدید کنندگان سایت شما مثل بازدید کنندگان بی هدف ویترین مغازه های خیابان، نگاه کنند و رد شوند!

اگر یک سایت حرفه ای طراحی کرده اید، نکات فنی را هم به درستی پیاده کرده اید و ترافیک سایت شما هم خوب است،

اما فروش ندارید، احتمالا بازدید کننده ها هنوز اعتمادشان به شما جلب نشده است، شاید بخاطر این است که سایت شما و

برند شما را هنوز نمی شناسد.

اکنون اگر مایلید که روش کسب درآمد از طریق ترافیک سایت را یاد بگیرید و بدانید که چگونه بازدید کنندگان هدف را به

سایت خود بیاورید و تبدیل به خریدار واقعی نمایید، مقاله را تا آخر بخوانید، مطمئنا راه درست رونق کسب وکارتان را

پیدا خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه بازدید کننده های سایت را به منبع درآمد تبدیل کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد اینترنتی | 100% کارسازپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

سود آورترین برنامه فروش محصول

آموزش کسب درآمد از سایت,چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم,سایت ها چگونه کسب درآمد می کنند

قبل از شروع هر کاری و اجرای هر ترفندی، ابتدا سود آورترین برنامه فروش محصول را بصورت کاملا دقیق و سنجیده در دست داشته باشید. خیالتان که از چهارچوب برنامه فروش راحت شد، به سراغ تبلیغات و یادگیری ترفندهای کسب درآمد از طریق ترافیک سایت بروید. چرا که بالاترین درآمد، برازنده بیزینس هدفمند شماست.

استراتژی شکست ناپذیر فروش محصول

  • محصولات سودآور را شناسایی و برای فروش آن ها، ایده های بی نظیر پیدا کنید.
  • برای تجارت خود، یک نام تجاری واحد به عنوان برند انتخاب کنید تا همه به مرور، محصول شما را با این نام و برند بشناسند.
  • با تامین کنندگانی معتبر و مسئولیت پذیر برای این محصول، قرارداد ببندید تا خدای نکرده شرمنده خریداران محصولات خود نشوید.
  • حتما برای اعتبار بخشیدن به پروسه فروش خود، وب سایت داشته باشید، چرا که اینستاگرام یا پیج های شبکه های اجتماعی دیگر، به تنهایی اعتماد کاربر را جلب نخواهند کرد.
  • در فضای وب تا می توانید، تکنیک ها و ترفندهای فروش را یاد بگیرید و در پروسه فروش خود اجرا کنید.
  • از تبلیغات به هیچ عنوان غافل نشوید. محصول شما در هر شرایطی نیاز به دیده شدن دارد.

داشتن برنامه مناسب فروش، گام اول فروش اینترنتی موفق است. اکنون باید برویم سراغ گام بعدی که درک کنیم در فضای آنلاین چه مواردی، نیاز اصلی داشتن یک فروش فوق العاده و کسب درآمد اینترنتی است.

دو عامل اصلی کسب درآمد اینترنتی

  • بازدیدهای سایت
  • تبدیل بازدید های سایت به پول

برای هر دو عامل باید حسابی برنامه ریزی کنید و از هیچ کدام غافل نشوید، چرا که کسب درآمد از طریق ترافیک سایت، قابل قیاس با حوزه های دیگر فروش نیست.

بازدید یا ترافیک سایت

بدون ترافیک، از سایت خود به هیچ عنوان درآمدی کسب نخواهید کرد. برای افزایش ترافیک ارگانیک و کسب

درآمد از طریق تولید ترافیک سایت، حتما باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه یا سئو کنید. چون عملیات

سئو، زمان بر است میتوانید تا حصول نتیجه سئوی سایت، از روش های اینستاگرام مارکتینگ و گوگل ادورز در کنار

عملیات سئو وب سایت برای افزایش درآمد اینترنتی، کمک بگیرید.

ترافیک و تبدیل خیلی به هم مرتبط هستند. پس داشتن ترافیک هدفمند، خیلی اهمیت دارد. ارزشی ندارد که سایت شما

چقدر خوب است، وقتی فروشی نداشته باشد.

تعداد بازدید کننده مهم نیست، اگر این کاربران بی هدف باشند و فروشی در کار نباشد. پس باید در جهت افزایش نرخ تبدیل

ترافیک سایت، گام های اساسی بردارید.

انواع راه های جذب ترافیک برای وب سایت

نوع ترافیک به این وابسته است که مخاطبان شما از کجا به سایت شما آمده اند. شما باید، برای وب سایت خود هزینه کنید.

 انواع مختلف ترافیک را به سایت خود روانه کنید تا فروش محصول و درآمد وب سایت شما افزایش یابد.

انواع ترافیک سایت

کسب درآمد از ترافیک سایت,کسب درآمد از طریق تبدیل ترافیک سایت,کسب درآمد از طریق ترافیک سایت

  • جذب ترافیک ارگانیک از طریق سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو و…؛ با عملیاتی نظیر تولید محتوای مفید و یونیک، لینک سازی و آنالیز رفتار کاربران، نرخ تبدیل بازدیدهای سایت را به خریدار واقعی بالا ببرید.
  • شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تلگرام و…؛ از طریق روش های رایگان یا پولی در این شبکه های اجتماعی، محصول خود را معرفی کنید و کاربر را به سایت خود، برای خرید محصول بکشانید.
  • ایمیل مارکتینگ و تبلیغات متنی بهترین نرخ تبدیل بازدید کننده به خریدار را دارند. چرا که این افراد مشتریان وفادار قدیمی سایت و محصول شما هستند.  با گذشت زمان متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد که اگر محتوای اولین ایمیل شما، ممتاز و جذاب باشد، کاربران واقعا، منتظر ایمیل های بعدی شما خواهند بود و قبل از درخواست فروش، شما توانسته اید خیلی ساده اعتماد و ارتباط اولیه را با مشتری برقرار کنید و درآمد سایت خود را افزایش دهید.
  • گوگل ادورز یا ترافیک پولی، یکی از راه های افزایش ترافیک سایت با نرخ تبدیل بالا است، در این روش شما بابت پولی که به گوگل پرداخت می کنید، ترافیک مشخصی را برای سایت خود از این موتور جستجو هدایت می کنید. با صرف هزینه بالا و انتخاب کلید واژه مناسب برای جستجو، قطعا نرخ تبدیل بازدید کننده به خریدار را در سایت خود افزایش خواهید داد.

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری:

معنای نرخ تبدیل این است که شما سایت را برای فروش محصول خود طراحی کرده اید. پس یک بازدید که به فروش منتهی شود بهتر از ده بازدید بی هدف است.

20 ترفند تاپ برای افزایش فروش هر وب سایتی

آموزش کسب درآمد از سایت,چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم,سایت ها چگونه کسب درآمد می کنند

نوع وب سایت شما اصلا مهم نیست، تبدیل حداقل ترافیک به حداکثر فروش، هدف هر کسب و کار اینترنتی است.

از ترفندهای زیر برای بالا بردن نرخ تبدیل و کسب درآمد از طریق ترافیک سایت می توانید استفاده کنید. شما با اجرای

این ترفندهای ناب خواهید توانست که با ترافیک موجود سایت، بیشترین درآمد اینترنتی را کسب کنید.

  • به مشتری، مهیج ترین، ایده آل ترین و گیراترین پیشنهاد فروش را بدهید. به این فکر کنید که چه ویژگی متمایزی در نظر کاربر، محصول شما را متفاوت تر و مطلوب تر جلوه می دهد؟
  • با لحن دوستانه و اعتماد برانگیز با مشتری صحبت کنید و از گفتن واقعیت در مورد محصول به کاربر، ابا نکنید. چون با این کار خلوص نیت و درستکاری خودتان را به مشتری ثابت می کنید.
  • در جایی که ماهی هست ماهی بگیرید! یعنی اینکه وقتی کاربرانتان حالشان خوش است از فرصت استفاده کنید. میتوانید این حال خوش را خودتان برای کاربر ایجاد کنید. چگونه؟

 مثلا یک نفر در به در دنبال یک آموزش کاربردی و کوتاه راه اندازی سایت با وردپرس هست، سایت شما هم آموزشی است،  شما میتوانید این آموزش کاربردی را، کوتاه و رایگان در اختیارش قرار بدهید.

 حال کاربر را که با این کارتان خوب کرده اید، حالا پیشنهاد خرید دوره جامع سئو کاربردی را هم برای افزایش فروش و رونق کسب و کارشان بدهید، مطمئنا این پیشنهاد، همون پیشنهاد مهیج و گیرا خواهد بود.

  • برای کاربرانی که قصد ترک سایت شما را دارند، پنجره خروج از سایت طراحی کنید. مثلا با یک پاپ آپ پیشنهاد تخفیف شگفت انگیز یا کوپن خرید برای اولین خرید را بدهید. نگذارید دست خالی سایت شما را ترک کنند.
  • هر صفحه ای از وب سایت شما یک عمق پیمایش دارد. یعنی اکثر بازدید کنندگان تا اون قسمت صفحه را پیمایش می کنند و می بینند، قبل از این که به اون قسمت برسند صفحه خروج یا پیشنهاد ویژه خود را به نمایش دربیاورید.
  • معمولا در تمامی سایت ها، صفحاتی وجود دارند که بازدید کننده زیادی دارند، با لینک سازی داخلی و انکرتکست های جذاب یا تبلیغات شناور، کاربر را مستقیم بفرستید به صفحه هدف خود و اینگونه کسب درآمد از طریق ترافیک سایت را به آسانی استارت بزنید .
  • سعی کنید به کاربرانی که برای بار اول وارد سایت شما شده اند، یک محصول رایگان یا خدمتی رایگان نظیر کاتولوگ، دانلود رایگان و … به ازای گرفتن اطلاعات و مشخصاتی نظیر ایمیل کاربر، هدیه دهید.

 

  • در صفحه خرید محصول با روشی نظیر کامنت گذاری، فایل صوتی یا عکس سعی کنید به مشتریان خود، رضایت خریداران قبلی این محصول را منعکس کنید.
  • برند شما یعنی این که شما به تمامی قول هایی (ضمانت بازگشت وجه، هدیه و…) که به مخاطبان خودتان می دهید، پایبند هستید. پس به تمامی وعده های خود عمل کنید.
  • محصولات مرتبط با درخواست خریداران را هم در کنار محصول اصلی پیشنهاد کنید. برای مثال، یک نفر برای خرید لپ تاپ به صفحه خرید لپ تاپ شما رجوع کرده است، شما علاوه برا اینکه یک صفحه بهینه شده با محتوای عالی را برایش از قبل آماده کرده اید، در کنارش چند تا پیشنهاد مرتبط، نظیر خرید کیف لپ تاپ، ماوس خوب، لوازم جانبی اصل و … را نیز برایش تدارک ببینید، بگذارید مخاطب، کامل بودن و مرجع بودن را با شما تجربه کند.
  • با پنجره های بازشو در صفحات خرید، اون مدل هایی که میتوانید تخفیف بدهید یا ارزان تر هستند را همزمان پیشنهاد بدهید. فرض کنید محصول صفحه هدف شما، فروش کفش نایک مدل 2020 است، میتوانید در این صفحه با یک پنجره پاپ آپ یا متن لینک دار به کاربر پیشنهاد بدهید که اگر قیمت این محصول شما را راضی نکرد، بهترین مدل های 2019 این برند را هم ببینید که حسابی تخفیف خورده است.
  • کمپین فروش محصول درست کنید، برای این کمپین ها تبلیغات انجام دهید، هدایای جذاب به ازای خرید این دسته محصول در نظربگیرید، اخبار کمپین های جدید را برای مشتریان قدیمی ایمیل کنید و هزاران راه نرفته!

آموزش کسب درآمد از سایت,چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم,سایت ها چگونه کسب درآمد می کنند

  • مناطق هدف که کاربر از اون منطقه جغرافیایی با شما ارتباط برقرار کرده است را شناسایی کنید، سپس پیشنهادی در خور آن منطقه بدهید. فرض کنید فرد بازدید کننده از منطقه سردسیراست و دنبال کفش اسکیت مناسب می گردد، شال و کلاه، دستکش مناسب و …را هم میتوانید درکنار محصول مورد نظرش پیشنهاد دهید.
  • در سایت خود بخشی مجزا برای مشتریان قدیمی یا کسانی که برای بار دوم یا بیشتر خرید می کنند در نظر بگیرید. اگر ارزش بدهید، درآمدی بی مانند نصیب کسب و کارتان خواهد شد. وقتی کاربری دوباره به سایت شما برگشته است، برای این دوباره آمدن، برنامه ریزی کنید، چون هم رتبه سایت خودتان را این گونه در گوگل به طرز قابل تاملی ارتقا خواهید داد و هم، کسب درآمد از طریق ترافیک سایت ، تضمینی خواهد شد.
  • متناسب با جیب کاربران پیشنهاد دهید! محصولات متنوع از برندهای مختلف با قیمت هایی در رنج های متضاد را در سایت خود بفروشید. این گونه نباشد که سایت شما منحصر به قشر خاصی با درآمد بالا یا پایین باشد. به همه افراد در هر سطح درآمدی توجه کنید.
  • اگر فروش شما انحصاری نیست، علاوه بر فروش محصول خود، برای معامله و فروش با برندهای مشابه دیگر در سایت خود، با مدیران آن برندها پای مذاکره بنشینید. این گونه دایره انتخاب کاربر را گسترده تر کرده اید.
  • سعی کنید برای محصول خود، تاییدیه های مختلف دریافت کنید. هنوز هم بسیاری از افراد، قانون مند بودن را دوست دارند و با دیدن مدارک معتبر و علامت های تایید تجاری قانونی، هیجان زده می شوند و به آسانی اعتماد می کنند. این همان هدف کسب درآمد اینترنتی است که شما برای رسیدن به آن، علاوه بر هزینه های زیاد، انرژی و زمان زیادی لازم دارید.
  • با مشتری در مرحله قبل از خرید و حین خرید و حتی بعد از آن نیز سعی کنید صحبت کنید و نظرات او را جویا شوید. با این روش، علاوه بر احترام به خریدار، به مشکلات سایت و محصول خود پی خواهید برد و به آسانی عیب ها را شناسایی و رفع خواهید کرد.
  • به دنبال محصولات با کیفیت از برندهای متنوعی در رنج قیمت های مناسب و متفاوت باشید. برند شما باید به داشتن محصولات با کیفیت و با قیمت معقول شناخته شود، اینگونه مشتریان وفادار شما، همیشه پیگیر محصولات شما خواهند بود.
  • در نهایت بعد از خرید، تشکر کنید. حتی تشکر خشک وخالی، نشان از اعتبار شما و ارزشی است که به خریداران محصولات خود قائل هستید. برای هدف بزرگ کسب درآمد از طریق ترافیک سایت، وقت کافی صرف کنید.

برای داشتن بالاترین درآمد از وب بدانید که:

باید بکارید و درو کنید!

از بین این ترفندها، میتوانید ترفندهای متناسب با کسب وکار خودتان را انتخاب کنید و درآمد خود را ده ها برابر بیشتر کنید.  داشتن ترافیک بالا با نرخ تبدیل ایده آل، نیاز اساسی تمامی کسب و کارهای آنلاین است پس از تلاشی که می کنید نهایت لذت را ببرید تا کسب درآمد از طریق ترافیک سایت برای کسب و کار شما، رویایی دور نباشد.

2 نظر در مورد مقاله “ کسب درآمد از طریق تبدیل ترافیک سایت به پول نقد ” ثبت شده است
  1. آموزش اتوکد

    بسیار عالی بود تشکر


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از حمایت شما دوست بزرگوار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود