6 روش افزایش بازدید سایت کاملا واقعی و قطعی

آموزش افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت در وردپرس

افزایش بازدید سایت ارگانیک از گوگل موثرترین استراتژی بلند مدت برای رشد یک وب سایت یا وبلاگ است. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد، بهینه سازی سایت ها در موتورهای جستجو (SEO) می تواند بازدهی بسیار بهتری نسبت به تبلیغات پولی، وبلاگ نویسی و تقریباً هر تاکتیک بازاریابی آنلاین دیگری ارائه دهد. مشکل اینجاست که هیچ میانبری برای یادگیری نحوه افزایش بازدید ارگانیک وجود ندارد.

در این مقاله، ما قصد داریم شما را از طریق هفت استراتژی راهنمایی کنیم تا به شما در افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت خود کمک کنید. بیاید خیلی سریع برویم سر اصل مطلب و یاد بگیریم به جز سئو سایت به چه نکات دیگری باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

چگونه بازدید واقعی سایتمان را افزایش دهیم (با اولویت ورودی گوگل)

1. افراد هدف نیز بخش ها را می پرسند 

ممکن است قبلاً با بخش‌های سؤالات متداول افراد در نتایج جستجوی Google آشنا شده باشید . آنها باکسهای پاسخ هستند که در زیر نتیجه اول گوگل ظاهر می شوند. آنها شامل سوالات مربوط و پرتکرار نسبت به کلمه یا عبارت جستجو شده هستند. هر سؤال دارای یک پاسخ مختصر است که از یک وب سایت گرفته شده است، به علاوه یک پیوند به آن صفحه:

آموزش افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت در وردپرس

این کاملا درست است که این امکان گوگل برای سایت ها یا کلمات فارسی زیاد دیده نمی شود اما این به آن معنا نیست که کاربردی ندارد!!! دقت کنید لطفا:

یک راز و نکته بسیار مهم این است که من برای سایت نیوسئو از نسخه های انگلیسی کلمات کلیدی مد نظرم الگور برداری می کنم. مثلا اگر میخواهم سوالات یا نیازها یا حتی کلمات کلیدی پرجستجو مردم را به دست بیاورم که در سایتم استفاده کنم، نسخه انگلیسی آن کلمات یا عبارات کلیدی را جستجو می کنم. درست مثل تصویر بالا و استفاده آن در همین محتوا …

2. کلمات کلیدی که فراموش کرده اید را پیدا کنید

منظور از این کلمات کلیدی آنهایی ست که رقبای شما از ان ها برای گرفتن ورودی های بیشتر از گوگل استفاده کرده اند اما شما نه! شما این کلمات را یا پیدا نکرده اید و یا فراموش کرده اید که چقدر مهم هستند و می توانند باعث افزایش بازدید سایت شما آن هم به صورت رایگان شوند.

پیدا کردن این عبارات کلیدی در سئو، نه تنها یک راه عالی برای افزایش بازدید وب سایت شما است، بلکه باعث بهبود رتبه سایت شما هم می شود. به علاوه تحقیق در مورد این کلمات کلی ایده جذاب، کاربردی و پولساز هم به شما می دهد.

برای پیداکردن یا تحقیق کلمات کلیدی حتما به بخش سئو محتوا دوره آموزش سئو نیوسئو سر بزنید.

3. بروزرسانی یا جدید کردن مطالب قدیمی 

بروزرسانی محتوای قدیمی چیزی است که بسیاری از صاحبان سایت ها از آن غافل هستند. با گذشت زمان، برخی از پست های شما قدیمی می شوند. به عنوان مثال، اگر دو سال پیش مقایسه ای از شرکت های ارائه کننده خدمات سئو سایت ارائه کرده باشیم، ممکن است تغییرات زیادی را تا این لحظه تجربه کرده باشند و اگر ما محتوای خود را بروز نکنیم، اطلاعات اشتباه به مخاطب خود خواهیم داد.

اگر اطلاعات سایت شما به روز نباشد، کاربران آن را در جای دیگری جستجو می کنند. گوگل حتی به وب سایت هایی که به طور منظم محتوا را به روز می کنند با الگوریتم Query Deserves Freshness (QDF) پاداش می دهد. برخی از صفحاتی که در 30 روز گذشته به‌روزرسانی شده اند، SERP را تقویت می‌کند (تا زمانی که به‌روزرسانی‌ها واقعی باشند و فقط تغییر عنوان نباشند).

با توجه به تجربه ما بهتر است حداقل سالی یک بار تمام محتواهای سایت خود را مطالعه و بررسی کنید. آنهایی که ورودی های بیشتری داشته اند و درآمد بیشتری هم ایجاد کرده اند؛ باید اولویت داشته و علاوه بر بروزرسانی محتوایی آنها، باید نکات سئو آنها را هم بررسی کنید.

4. به دنبال کلمات کلیدی با رقابت کم و ارزش زیاد باشید

هنگام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، اکثر افراد (صاحبان سایت ها یا کارشناسان سئو) کلماتی با جستجوهای متوسط را انتخاب می کنند. چون رقابت در این کلمات کمتر است و از طرفی ورودی های مناسبی هم از گوگل دارد، ساده تر و سریعتر به سایت ما ورودی سرازیر می کند. یعنی با این کلمات کلیدی سریعتر در گوگل رتبه می گیریم.

با این حال، هنوز هم تعداد زیادی کلمات کلیدی کم رقابت با حجم جستجوی متوسط ​​را نادیده می گیرند.

با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner می توانید حجم جستجو برای کلمات کلیدی خاص را شناسایی کنید. با Keyword Planner می توانید کلمات کلیدی را بر اساس میانگین جستجوهای ماهانه، از پایین ترین به بالاترین و بالعکس، سفارش دهید.

برای یک وب سایت جدید، هدف قرار دادن این نوع کلمات کلیدی می تواند راه مناسبی برای افزایش کمی در ترافیک باشد. برای بهترین نتایج ممکن، می‌توانید کلمات کلیدی را که می‌توانید با هم گروه‌بندی کنید، شناسایی کنید. به این ترتیب، می توانید از یک پست برای هدف قرار دادن چندین ورودی مختلف استفاده کنید.

5. عنوان و تگ Description پست های خود را به روز کنید

اگر در حال نوشتن پست هایی با کلیدواژه های خاص هستید، منطقی است که باید بر عملکرد آنها نظارت داشته باشید. یکی از شاخص های کلیدی برای عملکرد یک پست، تعداد کلیک هایی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) دریافت می کند .

همانطور که ممکن است بدانید، این نتایج برتر در SERP ها هستند که بیشترین کلیک را دریافت می کنند – 75٪ از کل کلیک ها به سه نتیجه اول می روند 

بنابراین، وقتی نوبت به سئو می‌رسد، اولین کار شما باید این باشد که پست‌هایی را در صفحه اول نتایج نشان دهید. این باید برای دریافت حداقل چند کلیک کافی باشد.

برای بهبود رتبه خود، توصیه می کنیم برچسب عنوان و توضیحات متا را برای آن پست تغییر دهید.

6. در مورد تغییرات الگوریتم گوگل به روز باشید و آنها را اجرا کنید

اگر طبق قوانین آنها عمل کنید، موتورهای جستجو می توانند به وب سایت شما با ترافیک بیشتری از آنچه فکر می کنید هدیه دهند.

با این حال، آنچه را که موتورهای جستجو می دهند، می توانند از بین ببرند. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را برای ارائه نتایج بهتر تنظیم می کنند. این بدان معناست که فاکتورهایی که هنگام رتبه بندی صفحات در نظر می گیرند می توانند در طول زمان تغییر کنند:

پیشنهاد من این است که لینک زیر را بوکمارک کنید و یا در جایی برای همیشه ذخیره کنید و هر هفته حداقل یک بار به آن سر بزنید. این صفحه مربوط به اطلاعات بروزرسانی های الگوریتم های گوگل است و شما علاوه بر مراجعه همیشگی به دوره آموزش سئو نیوسئو برای آگاهی از الگوریتم های جدید، بهتر است به این صفحه هم سر بزنید:

Google Search Status Dashboard

همین امروز ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید!

هیچ رازی برای یادگیری نحوه افزایش ترافیک ارگانیک برای یک وب سایت وجود ندارد. همه چیز به انجام تحقیقات و پیداکردن ایده هایی که باید در مورد چه موضوعاتی بنویسید، و حفظ یک برنامه انتشار و بروزرسانی ثابت برمی گردد. با گذشت زمان، یک استراتژی محتوای عالی نتیجه خواهد داد و به ترافیک ارگانیک مکرر تبدیل می شود.

33 نظر در مورد مقاله “ 6 روش افزایش بازدید سایت کاملا واقعی و قطعی ” ثبت شده است
  1. مقدم

    سلام ما میتونیم سایت هایی با دامنه edu خریداری کنیم یا امکانش نیست و فقط بایدir وcom تهیه کنیم؟


    • محمد نصیری

      سلام و درود بر شما
      خیلی امکان تهیه دامنه edu به صورت شخصی نیست.


  2. رساله معماری

    سلام و عرض ادب
    ایا تعداد لینک های داخلی در سئو موثر است؟ یا فقط انکرلینک ها موثر می باشند؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما.
      لطفا به مقاله های قبلی که در همین زمینه در سایت نیوسئو قرار گرفته است مراجعه فرمایید.


  3. فاطمی

    سلام به نظرم تولید محتوای بهینه و مناسب و کاربرپسند خیلی در افزایش بازدید به سایت تاثیر گذار باشه ممنون از شما


  4. اشراقی

    بسیار عالی استفاده کردم مورد 3 و 5 خیلی جالب بودند فک نمی کردم تعداد بک لینک مهم باشه


  5. sahar

    آی پی آدرس لینک ورودی برام خیلی جالب بود تا به حال نشنیده بودم . پس باید از آی پی های مختلف لینک بگیریم .


  6. فاطمه کوهستانی

    من همیشه تو DMOZ بک لینک میگیرم ولی همونطور که گفتید لینک از دایرکتوری‌ها ممکن است به صورت لینک‌های spam در نظر گرفته بشن .


  7. دوستدار گوگل

    سلاااااااام ممنون واسه مطالبی که میذارین، خیلی خیلی عالی هستن
    مخصوصا نتیجه های انتهای پستاتون خیلی مفیدن
    فقط یه پیشنهاد دارم خیلی خوب می شد اگه یه زیرمجموعه به نام درس هایی از خودتون رو در قالب تمرین میذاشتین تا ما بتونیم کارایی رو که میکنیم با شما چک کنیم و ایراد ها رو بر طرف کنیم. ببخشید پررویی کردم ممنون


  8. عابدین زاده

    سلام خیلی مطلب مفیدی بود. فقط من در مورد anchorهای اسمی به وضوح متوجه منظورتون نشدم.


  9. 404

    سلااااااااام آقای قمصری
    ممنون که متواضعانه اطلاعات و تجربیاتتون رو در اختیار ما قرار میدین. مطالبتون عالی بود بخصوص توضیحات کامل در مورد بهترین نحوه لینک دهی و رنکینگ اون
    من نمیدونستم تبادل عنکبوتی ارج و قرب قبلشو نداره دیگه ….!
    تشکر


  10. samenta

    مرسی خوب بود


  11. صبحانی

    خیلی عالییییی ممنون


  12. تالار عروسی

    این پست تون فوق العاده بود . ممنونم جناب قمصری .


  13. maryam

    بسیار عالی


  14. behtash

    خیلی عالی بود مرسی


  15. مهدی پاک نهاد

    سلام جناب قمصری
    من از کاربران سایت شما هستم و همیشه از مطالب خوبتون استفاده می کنم.
    غرض از مزاحمت، اول از همه تشکر بابت زحماتتون در آموزش بوده و در ادامه:
    من مدت سه سال هست که یک سایت دارم (www.tahghighyar.com) و در این مدت ادمین های مختلفی برای سایتم داشتم که متاسفانه هیچ کدام آن طور که می خواستم به بهبود عملکرد سایت کمکی نکردند
    در حال حاضر به دنبال یک نیروی فعال و حرفه ای در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی هستم تا سایت و محصولات سایت در اینترنت معرفی بشه.
    خودم هر چه می گردم نمی تونم شخص مناسبی را پیدا کنم
    فکر کردم شاید شما بتونید کمکی بکنید و شخص مناسبی رو بهم معرفی کنید.
    شخصی که هم بتونه ادمین یک سایت وردپرس باشه و با قالب و ساختار وردپرس آشنا باشه و در عین حال با اصول سئو و بهینه سازی سایت آشنا باشه و توانایی و خلاقیت بازاریابی اینترنتی و حضور در شبکه های اجتماعی و غیره را هم داشته باشه.
    ترجیح من این هست که این نیرو به صورت تمام وقت در محل دفترم (تهران، میدان انقلاب) در اختیار باشه و حاضرم حقوق ثابت و بیمه و درصد هم به طور کامل پرداخت کنم
    ممنون می شم اگه پیشنهادی دارید بفرمایید
    با تشکر
    پاک نهاد


    • امیر قمصری

      با سلام

      بهتر است تماس بگیرید دوست عزیزم


  16. پدرام

    با سلام و عرض ادب
    خواستم تشکر کنم بابت مطالب خوب شما

    لطفا به این رویه ادامه بدید و بیشتر مطالب بذارید.
    به سایت ما سر بزنید
    تشکر


    • امیر قمصری

      ممنونم از نظر شما دوست عزیزم


  17. Mj

    استاد خیلی ممنون از مطالب فوق العادتون
    منتظر مطالب جدیدیم


  18. hosiin

    سلام و خسته نباشید
    مقالات عالیی ارائه دادید واقعا مفید هستش
    من 1ماهی هستش سایت موزیک زدم
    اما وقتی رتبه ی سایت رو توی گوگل سرچ میکنم چیزی نمیبینم
    اما طراح سایت میگه ثبت شده
    نظرتون چیه؟


    • امیر قمصری

      با سلام
      حتما ثبت نشده که نمی بینید !!!


  19. مهرداد

    سلام ممنونم از پست خوبتون خیلی خیلی مفید بود مرسی


  20. حسین رضایی

    تشکر بابت پاسخگویی شما
    سوال دیگر بنده این می باشد که آیا استفاده از یک عکس برای تمام مطالب سایت بنده (اگر آلت و تایتل آن هر بار مرتبط با مطلب عوض شود)،اشکالی دارد؟وبه ضرر سایت بنده می باشد؟


    • امیر قمصری

      با سلام

      بله اشکال دارد


  21. حسین رضایی

    سلام.سوالم مربوط به این بخش نیست اما خوش حال میشم جواب بدید.
    آیا ساب دامین هم باید جداگانه در گوگل وبمستر ثبت نماییم؟
    سپاس


    • امیر قمصری

      با سلام.بله.اگر در ان سایتی جدا نسبت به صفحه روت دامنه وجود دارد


  22. وحید

    رک و پوست کنده
    ممنون از مطالب خوبتون که خالصانه و بدون کلیشه منتشرشون می کنید.(دیگه خسته شدیم بس که مطالب کلیشه ای در مورد سئو خوندیم. )
    منتظر مطالب خوب بعدی تون هستم…


  23. طراحی سایت

    استفاده کردیم. ممنون


  24. طراحی سایت حرفه ای

    سلام…ببخشید که اینجا مطرح میکنم ولی من داخل سایتم یه پست دارم که تایتل اون این هست “طراحی فروشگاه اینترنتی” که تو سرچ با همین عنوان هیچ رتبه ای نداره..اما در عوض به خاطر لینک هایی که با عنوان “طراحی سایت فروشگاهی” به این صفحه دادم تو سرچ با عنوان “طراحی سایت فروشگاهی” رتبه خوبی داره…حالا سوال من اینه که اگه تایتل صفحه رو از “طراحی فروشگاه اینترنتی” به “طراحی سایت فروشگاهی” تغییر بدم ، مشکلی تو رنک گوگل برای این صفحه ایجاد نمیشه؟ و یا این که این کار ، کار اشتباهی هست یا برعکس؟
    ممنون میشم جواب بدید…تشکر


    • امیر قمصری

      با سلام

      عنوان رو به هیچ وجه نباید تغییر بدید


  25. اپارات

    سلام
    خیلی سایت مفیدی دارین ممنون ازتون.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود