5 ابزار کلیدی برای بهبود PPC

ppc مخفف چیست,تبلیغات ppc,تبلیغات ppc چیست

اکثر علاقه مندان به طراحی سایت می خواهند در بالاترین رتبه صفحات نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرند اما اگر شرایط استفاده از سئو سایت را ندارید، پیشنهاد می کنیم از PPC یا تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

PPC مخفف واژه Pay-Per Click می باشد؛ این نوع تبلیغات برای آن دسته از افرادی بیشتر پیشنهاد می شود که به تازگی فعالیت وب سایت خود را شروع کرده‌اند و به سرعت می خواهند در نتایج جستجو گوگل به رتبه های بالایی دست پیدا کنند تا به عنوان مثال محصول خواصی که مد نظرشان هست را به فروش برسانند.

PPC می تواند ترافیک بسیار زیادی را برای وب سایت شما فراهم سازد. نکته مهمی که از آمارهای معتبر گوگل به دست آمده است، این نکته را نشان می‌دهد که تمامی کسب و کارهایی که از Google Ads استفاده کرده اند، تقریباً ۸ برابر پولی که در این راه هزینه کرده‌اند را دوباره به دست آورده اند.

بهینه سازی PPC کسب و کارها کار بسیار آسانی نیست؛ اما اگر آن را به خوبی انجام دهید، می توانید در روند بهبود تبلیغات کلیکی شما بسیار موثر باشد. همانطور که در سئو سایت با استفاده از ابزارهای مختلف کیفیت کلمات کلیدی، لینک ها، محتوا و بسیاری از موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهیم، در PPC نیست همین وضعیت برقرار است.

خوشبختانه برای تبلیغات کلیکی ابزارهای مفید بسیار زیادی وجود دارد که می توانید برای بررسی و بهبود استراتژی PPC خود از آن ها استفاده کرده و نرخ کلیک سایت خود را به شدت افزایش دهید.

حالا وقتشه!   اینو بخون: 3 استراتژی بازاریابی درون گرا با ترکیب سئو و PPCپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

WorsSteam Advisor -1

با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی فعالیت های PPC خود را در مقیاس ساده تر بررسی کنید. WordSteam ابزاری فوق العاده و منظم را برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ارائه می کند تا آن ها به راحتی بتوانند PPC یا تبلیغات کلیکی خود را تجزیه و تحلیل کنند. این ابزار می تواند تبلیغات کلیکی متفاوتی را مورد بررسی قرار دهد. مثل گوگل، فیسبوک، بینگ و اینستاگرام.

یکی از ویژگی های بسیار جالب این ابزار ۲۰ دقیقه کار هفتگی می باشد. این ویژگی شامل ۹ قسمت است که هر کدام از آن ها گردش کاری شما را نشان می دهد که می تواند در روند بهبود تبلیغات کلیکی بسیار موثر باشد.

این ابزار همه چیز را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد؛ دریافت پیشنهادات برای بودجه تبلیغات، تشخیص ارزش و اعتبار کلمات کلیدی و بسیاری از موارد دیگر، از مهم‌ ترین فاکتورهای این تجزیه و تحلیل ها هستند.

مهمترین نکته‌ ای که WordSteam را به یک ابزار با ارزش تبدیل می کند این است که تمامی تغییرات و به روز رسانی هایی که گوگل در الگوریتم های ایجاد می کند را به خوبی به شما نشان می دهد. بنابراین نیاز ندارید تا همیشه به دنبال مطالعه مقاله های مختلف برای چک کردن جدیدترین تغییرات الگوریتم های گوگل باشید.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که این ابزار تنها به مدت ۷ روز به صورت رایگان به شما خدمات ارائه می‌کند و پس از آن برای هر سه ماه یک بار باید حساب کاربری خود را شارژ کنید.

SE Ranking -2

SE Ranking به بررسی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی جامع و عملکرد رقبای شما می پردازد. SE Ranking به عنوان یک ابزار، تحقیقات بسیار زیادی را برای PPC انجام می‌دهد. تمرکز اصلی اش را بر روی تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه ریزی برای تبلیغات می گذارد. با استفاده از این ابزار می توانید متوجه شوید که رقبای شما از چه کلماتی کلیدی استفاده می کنند و همچنین متوجه شوید که کدام تبلیغات ترافیک بیشتری برای وب سایت کسب می کنند.

این ابزار می تواند به شما نشان دهد که با استفاده از PPC، در نتایج جستجوی گوگل چه رتبه ای دریافت می کنید. این ابزار داده‌ های رقبای شما را مثل CPC و KEI یا هزینه های تبلیغاتی آن ها را برای شما نشان می دهد.

با رفتن به قسمت Adverts history به شکل بصری داده های پیشین خود را در مدت زمان های مختلف مشاهده کنید که شامل موقعیت سایت ، بودجه ماهانه و عبارات کلیدی است. داشتن این اطلاعات به شما کمک می‌کند که متوجه شوید رقابایتان چه تغییری از گذشته تا الان در استراتژی‌ های خود به وجود آورده اند و آیا این استراتژی ها موفقیت آمیز بوده است یا خیر. همچنین این اطلاعات را به راحتی می توانید به یک فایل اکسل انتقال دهید.

3- Finteza

این ابزار یک تحلیل تاثیر گذار PPC را انجام می دهد. Finteza یک ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته است که به شما نشان می دهد چند درصد از ترافیک های با کیفیت و بی کیفیت به وب سایت شما اطلاق می شوند. این ابزار امکانات مختلفی را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از آن ها بتوانید اهداف بازاریابی خود را به بهترین شکل تولید کرده و آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

با استفاده از این ابزار می توانید اهداف خود را به صورتی تنظیم کنید که دقیقا مناسب کاربرانی باشند که برای علت خاصی بر روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند. این ابزار سیستم های ادغام شده CMS مختلفی را می تواند ارائه کند.

یکی از بزرگترین مزایای این ابزار این است که تعاملات کاربران را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می دهد. به این معنی که این ابزار کلیه داده های سیستم های تبلیغاتی که به آن ها پول می دهید تا محتوای خود را در آن ها تبلیغ کنید را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا با استفاده از این داده ها به بهترین شکل استراتژی های خودتان را بهبود بخشید.

هزینه استفاده از این ابزار در سی روز اول به صورت رایگان می باشد و پس از آن برای هر ماه مبلغ ۴ دلار باید بپردازید.

ppc مخفف چیست,تبلیغات ppc,تبلیغات ppc چیست

4- Unbounce

ابزار Unbounce باعث ایجاد لندینگ پیج های اختصاصی برای وب سایت شما می شود. لندینگ پیج های تاثیر گذار برای بهبود روند PPC بسیار موثر هستند. این دسته از ابزارها باعث می شوند تا کلیت این پروسه، راحت تر انجام شود. این ابزار دارای ویژگی های مفید بسیار زیادی است که می تواند به خوبی به شما کمک کند. A/B Testing، تست جایگذاری متن ارزشمند، AMP برای لندینگ پیج ها و بسیاری از موارد کاربردی و مهم دیگر. بنابراین شما به سرعت می توانید متوجه مشکلات لندینگ پیج خود شده و تغییرات لازم را بر روی آن پیاده سازی کنید.

هزینه استفاده از این ابزار در 14 روز اول به صورت رایگان است و سپس باید ماهانه مبلغ 79 دلار بپردازید.

5- Bannersnack

ابزار Bannersnack به خوبی می تواند در ایجاد تصاویر تبلیغاتی جذاب و تشویق کننده برای جذب کلیک به شما کمک کنند. به طور کلی هدف اصلی بازاریابی، ترغیب کردن کاربران برای مشاهده و بررسی بیشتر خدماتی است که شما و کسب و کارتان ارائه می کنید. اگر بنرهای تبلیغاتی شما شرایط لازم برای حذاب بودن را نداشته باشند، طبیعی است که کاربران موتورهای جستجو نیز تمایلی به کلیک کردن نخواهند داشت. این ابزار شدیدا به شما کمک می کند تا چنین مشکلی برای تبلیغاتتان به وجود نیاید.

این ابزار به این منظور طراحی شده است که مصرف زمان را برای آن دسته از افرادی که می خواهند تبلیغات حرفه ای داشته باشند، به شدت کاهش دهد. با استفاده از ویژگی های این ایزار می توانید تصاویر ثابت و متحرک برای تبلیغ خود ایجاد کنید. به طوری که کاربران تصور می کنند مدت ها بر روی طراحی این عکس ها کار شده و از ایده های طراحان حرفه ای زیادی استفاده شده است.

در نهایت باید بگوییم که با استفاده از ابزارهای مناسب PPC یا تبلیغات کلیکی، می توانید به خوبی از رقبای خود جلو بیفتید و عملکرد بسیار فوق العاده ای از خود نشان دهید. در واقع این ابزارها در صرفه جویی زمان نقش بسیار مفیدی دارند. امیدواریم اکنون توانسته باشید با مطالعه این مقاله، تصمیم درستی برای انتخاب ابزار مناسب گرفته باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود