عنوان مقالات سایت

استراتژی سئو

قطعا هیچکس مثل شما دلسوز سایتتان نیست!!!

برای گم نشدن در مسیر سئو سایت، نیاز به یک راهنما دارید

استراتژی سئو سریع ترین راه برای رسیدن به بهترین نتیجه است!

سئو بعضی وقت ها می تواند کمی پیچیده باشد. به نظرتان گوگل از چند فاکتور برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند؟ 5 فاکتور؟ 10 فاکتور؟ 100 فاکتور؟

گوگل اعلام کرده که بیش از 200 فاکتور در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو نقش دارند. این یعنی قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل، کار آسانی نیست و نیاز به یک برنامه جامع و کار هوشمندانه دارد.

❓ اما نکته اصلی این است که چگونه باید این برنامه را به دست بیاوریم؟

❓ چطور باید سئو سایتمان را انجام دهیم که به مشکلی نخورده و توسط گوگل جریمه نشویم؟

❓ اصلا از کجا باید شروع کنیم؟

ما در نیوسئو با استفاده از تجربه و مهارت متخصصین و کارشناسان خود، برنامه ای اختصاصی با عنوان استراتژی سئو برای وب سایت شما تدوین می کنیم. شما با استفاده از این استراتژی، یکبار برای همیشه متوجه می شوید که هدفتان چیست و چگونه باید به آن برسید.

نقشه راه با ما، شما آماده پیمودن باشید.

 

پک حرفه ای

5.000.000 تومان
✔️ تدوین استراتژی 7 روز کاری به طول می انجامد
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو داخلی سایت
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو خارجی سایت
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو تکنیکال سایت
✔️ تحلیل رقبا | بررسی صفحات لندینگ و استراتژی فروش رقبا
✔️ شناسایی مشکلات کلی سئو سایت
✔️ ارائه برنامه ساخت لندینگ پیج هدف
✔️ پیشنهاد ساختار محتوایی صفحات لندینگ
✔️ تدوین استراتژی محتوایی
✔️ ارائه Mindmap جهت بهبود ساختار محتوایی وب سایت
✔️ تحلیل بخش Performance سرچ کنسول
✔️ استخراج کلمات کلیدی هدفمند از سرچ کنسول
✔️ تحقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی سایت
✔️ ارائه تقویم محتوایی 3 ماهه بخش بلاگ
✔️ ارائه برنامه بروز رسانی محتواهای سایت
✔️ تدوین استراتژی لینک سازی داخلی سایت
✔️ تدوین استراتژی لینک سازی خارجی سایت
✔️ تدوین استراتژی ساخت بک لینک
✔️ تعیین انکر تکست های اصلی سایت
✔️ ارائه لیست سایت ها برای ساخت بک لینک
✔️ ارائه لیست سایت ها برای انتشار رپورتاژآگهی
✔️ ارائه برنامه چگونگی ساخت بک لینک
✔️ ارائه برنامه ساخت و انتشار رپورتاژ
✔️ ارائه لیست برترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ
✔️ ارائه برنامه مرحله ای با زمانبندی مشخص برای تسک های مختلف سئو
پک آسمان خراش

9.000.000 تومان
✔️ تدوین استراتژی 10 روز کاری به طول می انجامد
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو داخلی سایت
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو خارجی سایت
✔️ تحلیل وضعیت فعلی سئو تکنیکال سایت
✔️ تحلیل رقبا | بررسی صفحات لندینگ و استراتژی فروش رقبا
✔️ شناسایی مشکلات کلی سئو سایت
✔️ ارائه برنامه ساخت لندینگ پیج هدف
✔️ پیشنهاد ساختار محتوایی صفحات لندینگ
✔️ تدوین استراتژی محتوایی
✔️ ارائه Mindmap جهت بهبود ساختار محتوایی وب سایت
✔️ تحلیل بخش Performance سرچ کنسول
✔️ استخراج کلمات کلیدی هدفمند از سرچ کنسول
✔️ تحقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی سایت
✔️ ارائه تقویم محتوایی 6 ماهه بخش بلاگ
✔️ ارائه برنامه بروز رسانی محتواهای سایت
✔️ تدوین استراتژی لینک سازی داخلی سایت
✔️ تدوین استراتژی لینک سازی خارجی سایت
✔️ تدوین استراتژی ساخت بک لینک
✔️ تعیین انکر تکست های اصلی سایت
✔️ ارائه لیست سایت ها برای ساخت بک لینک
✔️ ارائه لیست سایت ها برای انتشار رپورتاژآگهی
✔️ ارائه برنامه چگونگی ساخت بک لینک
✔️ ارائه برنامه ساخت و انتشار رپورتاژ
✔️ ارائه لیست برترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ
✔️ ارائه برنامه مرحله ای با زمانبندی مشخص برای تسک های مختلف سئو
✔️ تولید و ارائه 5 رپورتاژآگهی هدفمند
✔️ تحلیل کامل سرچ کنسول
مثال: https://www.newseo.ir

👇در صورت وجود هرگونه سوال با شماره زیر تماس بگیرید👇

09120810430

 

✅ استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو سایت پروسه ای از برنامه ریزی، تشریح و پیاده سازی مراحل طراحی شده ای است که منجر به ارتقا رتبه بندی وب سایت موردنظر در نتایج گوگل می شود.

به زبان دیگر، استراتژی های سئو همان اصولی هستند که از آن ها پیروی می کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتر و رنک بالاتری برای وب سایت خود به دست بیاورید.

حالا این استراتژی می تواند برای وب سایت خود شما باشد که به تازگی آن را راه اندازی کرده اید یا اینکه می تواند برای شخص دیگری باشد که مسئولیت بهینه سازی سایتش را بر عهده گرفته اید؛ در هر حال شما باید طبق یک اصول خاص پیش بروید تا بتوانید به رنک های برتر برسید و این روند را همواره ادامه بدهید.

یک نمونه استراتژی سئو کاربردی و جامع، می تواند تمامی آنچه که شما برای اجرای این فرآیند، نیاز داشته باشید را در قالب یک برنامه جامع، به شما ارائه کند.

 

❓ آیا در این استراتژی، فقط یک شمای کلی از مسیر به من نشان داده می شود؟

به هیچ عنوان! ما در پروپوزالی که به شما تحویل می دهیم، قدم به قدم مسیر بهینه سازی از ابتدا تا انتها را تعریف کرده ایم و در تک به تک این قدم ها، چگونگی انجام کار را شرح داده ایم. تفاوت این استراتژی با موارد مشابه دقیقا در همین است. 

ما برای تعیین استراتژی سئو ما وضعیت کلی سئو سایت شما را بررسی می کنیم، سئو خارجی سایتتان را تحلیل می کنیم، باگ ها و خطاهای سایتتان را پیدا کرده و راهکارهایی برای رفع آن ارائه می کنیم و تمامی این داده ها، یک برنامه ریزی هدفمند به شما ارائه خواهیم کرد.

فراموش نکنید که بهترین استراتژی سئو هم بدون تلاش و پشتکار خودتان پاسخگو نیازهای شما نیست. هر برنامه ای در حوزه سئو نیازمند اجرای کاملا اصولی و حساب شده است.

 

✅ چرا استراتژی سئو؟

اولین دلیل و هدف اصلی ما از ارائه پروپوزال های استراتژی سئو در واقع این بود که به وب سایت ها و مجموعه هایی که نمی توانند از پس هزینه های خدمات سئو بر بیایند، کمکی کرده باشیم. همانطور که می دانید، با توجه به وضعیت اقتصادی، پرداخت هزینه های سئو برای همه افراد مقدور و به صرفه نیست. به همین جهت، پیشنهاد ما به این عزیزان این است که یک استراتژی سئو سفارش بدهند و خودشان با برنامه ای که ما به آن ها داده ایم، شروع به سئو سایتشان کنند.

اگر از هزینه های سئو اطلاعی ندارید، پیشنهاد می کنیم همین الان در گوگل عبارت خدمات سئو را جستجو کنید و با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که برای استفاده از خدمات سئو باید هزینه بسیار زیادی را متقبل شوید.

دومین دلیل اینکه استراتژی سئو یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود این است که ممکن است شما سایت خود را به صفحه اول گوگل هم رسانده باشید و نیازی به خدمات سئو نداشته باشید؛ اما نمی دانید از چه برنامه ای باید پیروی کنید که به رنک یک برسید. در اینجا استراتژی سئو بهترین انتخاب برای شما و مجموعه تان خواهد بود.

سومین دلیل؛ تجربه را تجربه کردن خطاست! همانطور که می دانید ما در نیوسئو، خدمات بسیار زیادی در زمینه بهینه سازی سایت انجام داده ایم. این یعنی با وب سایت های زیادی سر و کله زده و آن ها را به رنک های برتر رسانده ایم و پیچ و خم مسیر را به خوبی می شناسیم. در نتیجه، حتی اگر سئوکارانی را برای وب سایت خود استخدام کرده اید، می توانید از ما بخواهید تا مسیر صحیح را به شما نشان دهیم تا دیگر نیازی نباشد مسائلی که ما با آن ها روبرو شده بودیم را تجربه کنید.

چهارمین دلیل این است که شما با پکیجی که توسط نیوسئو ارائه می شود، به عنوان جامع ترین و بهترین استراتژی سئو ایران، تمامی اهداف مدنظر خود را محقق کنید و به درآمدهای چند صد میلیونی از کسب و کارهای اینترنتی دست پیدا کنید. برای رسیدن به اهداف یک کسب و کار، باید برنامه ریزی داشته باشید و با یک استراتژی مشخص، مسیر را طی کنید. در این صورت است که به اهداف خود، نزدیک و نزدیک‌تر می شوید.

 

✅ هدف از طراحی استراتژی سئو چیست؟

داشتن برنامه ای مدون و کامل: ما انسان ها اگر برای هر اقدامی که قصد انجام آن را داریم، برنامه ریزی کنیم، قطعا نتیجه بهتری می گیریم. در سئو نیز داستان بدین شکل است. اگر با تدوین استراتژی سئو یک برنامه منظم برای اجرای این پروسه برای خود در نظر داشته باشید، هم تسک ها به درستی انجام می شود و هم وجود نظم در این پروسه، باعث می شود که با سرعت بیشتری به اهداف و نتایج مدنظرتان برسید.

رشد بهتر در نتایج جستجو: استراتژی سئو بدین خاطر تدوین می شود که وب سایت سریع تر و بهتر، در نتایج گوگل رشد داشته باشد. شما اگر بتوانید تسک ها و مراحلی که در برنامه سئو مشخص شده را در زمان درست و به بهترین شکل ممکن، روی سایت پیاده سازی کنید، رشد صفحات در نتایج گوگل، در بهترین حالت ممکن انجام می شود.

افزایش فروش و سودآوری: هدف اصلی همه ما در اجرای سئو، افزایش ترافیک ارگانیک سایت و به دنبال آن افزایش فروش است. با یک برنامه و استراتژی مشخص می توانید سئو را به گونه ای روی سایت پیاده سازی کنید که نرخ تبدیل کاربر به مشتری بهتر، افزایش یابد و به مرور زمان، طعم فروش های چند 100 میلیونی را بچشید.

 

✅ آیا استراتژی سئو سایت مخصوص سایت های نوپاست؟

به هیچ وجه! یکی از مزیت هایی که پروسه تدوین استراتژی سئو ما دارد، این است که برای هر وب سایت، یک استراتژی منحصر به فرد تعریف می کنیم تا به نتیجه مدنظر برسد. حال این وب سایت می خواهد تازه راه اندازی شده باشد، رشد رتبه اش در صفحه دوم گوگل متوقف شده باشد، برای کلمه کلیدی اشتباهی رنک گرفته باشد و …

دقت داشته باشید که اگر غیر از این باشد، استراتژی اصلا معنا و مفهوم اصلی خود را از دست می دهد. اگر وب سایت های دیگر را بررسی کرده باشید، حتما متوجه شده اید که آن ها ادعا می کنند استراتژیشان شامل حال تمام وب سایت ها می شود و اگر شما نیز از آن استفاده کنید به نتیجه می رسید!!! خب اگر اینطور بود که همه وب سایت ها به نتیجه دلخواه می رسیدند و الان در رنک 1 گوگل قرار داشتند! قطعا موضوع پیچیده تر از این حرفاست و ما نیز قصد داریم اختصاصا راه و روش رشد سایتتان را به شما نشان دهیم؛ این در صورتی است که ممکن است وب سایت دیگری، با استراتژی شما به نتیجه نرسد.

برنامه استراتژی سئو سایت وضعیت سئو سایت و خطاها و باگ های موجود را نیز در نظر گرفته و براساس آن، تسک ها و فرآیندهای قابل اجرا مرحله به مرحله مشخص می کند.

 

✅ استراتژی سئو سایت مخصوص چه افرادی است؟

صاحبان وب سایت ها: اگر وب سایت دارید و نمی خواهید هزینه بالایی برای استفاده از خدمات سئو مجموعه های مختلف کنید، با یک بار سفارش استراتژی سئو می توانید برنامه 6 ماهه سئو سایتتان را دریافت کنید و از یک کارشناس معمولی سئو، بخواهید تا مرحله به مرحله، تسک های مشخص شده را روی سایت پیاده سازی کند.

سئوکارهای تازه وارد: برای موضوع سئو آموزش های متعددی وجود دارد. بدون شک این پکیج بهترین استراتژی سئو برای شماست تا سئو سایت را به بهترین شکل، اجرا کنید و در کنار آن، نکات آموزشی زیادی را یاد بگیرید و مهم تر از همه، تجربه کسب کنید.

سئوکارانی که در مسیر سئو، به مشکل خورده اند: همان طور که قبلا گفتیم، کارشناسان ما به طور کامل وضعیت سئو سایت شما را بررسی و تحلیل می کنند. این تحلیل و بررسی مشکل یا چالش شما را شناسایی کرده و بر اساس آن، برنامه سئو سایت آماده سازی شده و مسیر درست سئو را به شما نشان می دهیم.

افرادی که می خواهند از ابتدای راه، طبق اصول پیش بروند: ممکن است به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده باشید و تاکنون به فکر سئو نیز نبودید. ما در تدوین استراتژی سئو مسیر را برای شما هموار کرده و با یک برنامه مشخص، شما را برای رسیدن به درآمدهای بالا، افزایش ورودی سایت و از همه مهم تر، طی کردن مسیر سئو به صورت اصولی، کمک خواهیم کرد.

افرادی که برنامه ای مشخص برای سئو سایتشان ندارند: ما افراد زیادی را دیده ایم که از خدمات سئو مجموعه های متعدد استفاده کردند، با کارشناسان سئو مختلفی کار کردند اما به نتیجه مطلوبی نرسیدند. استراتژیست سئو نیوسئو تجربه اجرایی زیادی در حوزه های کاری مختلف داشته است. در نتیجه برنامه سئو سایت شما براساس تجربیات چندین ساله تیم نیوسئو آماده سازی می شود.

افرادی که می خواهند از بروز اشتباهات سئو جلوگیری کنند: اگر قصد دارید از اشتباهات سئو جلوگیری کنید و هدفتان اجرای سئو به بهترین شکل ممکن است، تعیین استراتژی سئو توسط نیوسئو برای شما بهترین انتخاب است.

 

✅ برای استفاده از استراتژی سئو چه پیش نیازهایی لازم است؟

آشنایی کامل با مفهوم سئو: شما باید بدانید سئو چه کمکی به کسب و کارتان می کند و یا اینکه اصلا این سئو، چرا این روزها اینقدر برای مدیران کسب و کارها، ارزشمند شده است. در این صورت هم متوجه می شوید که پکیج های استراتژی سئو چه قدر برایتان می تواند کاربردی باشد و هم اینکه چطور باید تسک های مشخص شده در استراتژی سئو را اجرایی کنید.

آشنایی با اصطلاحات رایج سئو: در تدوین استراتژی سئو و آماده سازی فایل ها، اصطلاحاتی استفاده شده که ممکن است در فهمیدن تسک شرح داده شده، در برنامه، شما را دچار چالش کند. در نتیجه، بهتر است که یک فایل یا یک لینک از تمامی اصطلاحات سئو را در زمان اجرا کردن نمونه استراتژی سئو، همراه داشته باشید. این فایل یا لینک اصطلاحات به شما کمک می کند که هدف از تسک های تعریف شده برای زمان های مختلف برنامه را متوجه شوید و برنامه را بهترین شکل ممکن، اجرا کنید.

آشنایی با محیط وب: این موضوع نه تنها پیش نیاز اجرا کردن فایل برنامه ریزی سئو است، بلکه پیش نیاز یادگیری سئو نیز می باشد. شما باید نحوه کار با محیط وب، انواع سایت ها، نحوه دانلود، نحوه کراول صفحات را بدانید تا بتوانید برنامه سئو را در بهترین حالت، روی وب سایت خود، اجرا کنید.

علاقه به سئو: معمولا افرادی که به حوزه وب علاقه مند باشند، با اندکی مطالعه، به سئو نیز علاقه مند می شوند. در صورتی که مطالعه کافی در مورد سئو داشته باشید، هم می توانید استراتژی سئو را راحت‌تر، روی سایت پیاده سازی کنید و هم با انگیزه بیشتری، تسک های برنامه سئو را اجرا می کنید.

داشتن صبر و پشتکار: سئو به طور کلی نیاز به صبر و پشتکار دارد. شما تسک ها و فرآیند سئو را برای سایت خود اجرا می کنید و باید منتظر باشید و ببینید که واکنش گوگل به سئو سایت شما، چیست. سپس اگر تسک ها به درستی اجرا شده باشد، شاهد رسیدن سایتتان به لینک های اول گوگل خواهید بود.

 

✅ تدوین استراتژی سئو چگونه انجام می شود؟

خوشبختانه وب سایت نیوسئو یکی از برترین مراجع آموزش، خدمات و مشاوره سئو سایت است و این مجموعه موفق شده است برای کلمات کلیدی بسیار زیادی رنک بالایی در گوگل به دست بیاورد. مشخص است که این موفقیت بدون برنامه ریزی و تلاش زیاد به دست نیامده است و متخصصین و سئوکاران زیادی در این زمینه فعالیت داشته اند. این متخصصین در هر زمینه ای که به سئو ارتباط داشته باشد، فعالیت چندین و چند ساله داشته اند.

حال، یکی از مهم ترین بخش هایی که همه این متخصصین دست به دست یکدیگر داده اند تا خدمتی نوین به وبمسترهای عزیز ارائه دهند، تدوین استراتژی سئو می باشد. بیش از هفت سال است که این افراد در زمینه خدمات سئو فعالیت داشته و وب سایت های زیادی را به صفحه اول گوگل رسانده اند. تجربه و تخصص این کارشناسان به همراه نظارت مدیر مجموعه نیوسئو، امیر قمصری، سبب شده است تا نقشه راه انواع وب سایت ها را تدوین کرده و تحویل وبمسترها دهند.

تدوین استراتری سایت شامل 15 مرحله است و تمامی این مراحل با بررسی سئو سایت شما، سایت های رقیب، تحقیق کلمات کلیدی و دسته بندی آن ها، به انجام می رسد و در انتها در قالب یک پکیج کامل به شما تحویل داده می شود.

 

✅ مزیت های استراتژی سئو سایت مجموعه نیوسئو

  1. ایجاد یک ساختار قدرتمند

یکی از مشکلاتی که در بین وب سایت های ایرانی دیده می شود، شروع کار بدون داشتن یک برنامه خاص است. این مسئله سبب می شود تا در آینده، مشکلاتی برای وب سایت به وجود بیاید که به راحتی حل نشود.

ما با تدوین استراتژی سئو تخصص و تجربه خود را به کار می گیریم و برنامه ای برای شما می سازیم که بر اساس آن، زیرساختی بسیار قدرتمند برای شما به وجود بیاید.

  1. عدم سردرگمی

بسیاری از وبمسترها ابتدای مسیر بهینه سازی سایت را به خوبی می شناسند؛ اما در اواسط مسیر، دچار سردرگمی می شوند که خب طبیعتا این مسئله هم به دلیل عدم وجود یک برنامه صحیح و تخصصی است.

استراتژی سئو شرایطی را برای شما فراهم می آورد که اگر مشکلی در مسیر راهتان به وجود آمد، گیج نشده و با تسلط کامل، مشکلات سئو خود را بهبود بخشید.

  1. بهره بردن از تجربه و دانش متخصصین

همانطور که گفتیم، ما در تدوین استراتژی سئو تمامی نکاتی که تا به امروز تجربه کرده ایم را به شما ارائه می کنیم تا به هدفتان برسید. تجربه را تجربه کردن خطاست! اگر واقعا به این مسئله باور داشته باشید، متوجه خواهید شد که لزومی ندارد تمامی آزمون و خطاهایی که ما آن ها را انجام داده ایم، تجربه کنید تا بتوانید به صفحه اول گوگل و در بین رنک های برتر برسید.

نیوسئو با وب سایت های متعددی در ارتباط بوده، پس می تواند بهترین استراتژی سئو را برای شما تدوین کند.

  1. جلوگیری از بروز اشتباه

یکی از علت هایی که افزایش رتبه سایت ها برای سئوکاران سخت می شود، اشتباهاتی است که قبلا در سایت رخ داده؛ حتی گاهی اوقات بهتر است که یک وب سایت جدید راه اندازی کرده و بر روی بهینه سازی آن کار کرد! همه این ها به دلیل نداشتن نقشه راه و استراتژی مناسب است. ممکن است شما دانش سئوی بسیار بالایی داشته باشید؛ اما ندانید که از این دانش و مهارت چگونه و طبق چه برنامه ای استفاده کنید.

استراتژی سئو به گونه ای تنظیم می شود که اشتباهی در مسیر بهینه سازی سایت رخ ندهد.

 

✅ شرح کامل فایل ها و شیت های استراتژی سئو

در این بخش قصد داریم فایل هایی که در خدمات آنلاین استراتژی سئو به شما ارائه می شود را شرح دهیم. شما با ثبت سفارش خدمات استراتژی سئو، پس از گذشت مدت زمان مشخص شده برای آماده سازی برنامه، دو نوع فایل به شما ارائه می شود:

  • پوشه گوگل درایو: این پوشه آنلاین که با ایمیل شما دسترسی داده می شود، شامل 8 فایل گوگل شیت جامع است. (در ادامه این فایل ها را بررسی می کنیم)
  • فایل زیپ شده: فایلی است که برای شما ارسال خواهد شد که شامل داده های آنالیزی سئو سایت و فایل اصلی استراتژی سئو با فرمت PDF و همین راهنمای استفاده از استراتژی سئو است. (همچنین برای پک آسمان خراش، این فایل شامل 5 رپورتاژآگهی آماده شده برای ارسال به تیم های ارائه دهنده خدمات رپورتاژآگهی است)

لیست فایل هایی که در سفارش تدوین استراتژی سئو به شما ارائه می شود، به شرح زیر است:

  1. پوشه داده های تحلیلی: داخل فایل زیپ شده ارسالی، پوشه ای است که داده های تحلیلی سئو سایت شما در قالب فایل های اکسل قرار دارد. این فایل ها هر کدام بیانگر صفحات با یک خطای مشخص هستند مانند لیست صفحات دارای تصویر بدون تگ آلت.
  2. فایل اصلی PDF: فایل اصلی استراتژی سئو بخش مهم این سفارش است. در این pdf تمامی بخش های سئو اعم از سئو داخلی، خارجی و تکنیکال، بررسی و موارد قابل ذکر را توضیح دادیم. دیگر مواردی که در این فایل قرار دارد عبارت است از برنامه صفحات لندینگ، تحلیل سرچ کنسول گوگل، برنامه لینک سازی داخلی، ساخت بک لینک، تحلیل بک لینک ها و… .
  3. راهنمای استفاده از استراتژی سئو: یک فایل pdf دیگر نیز در سفارش شما قرار دارد که همانند یک راهنما، درباره این فایل کامل توضیح داده که از کدام فایل شروع به خواندن کنید و هر کدام از این فایل ها، شامل چه مواردی است و از همه مهم تر، در این فایل pdf لینک همه شیت ها قرار گرفته است.
  4. 5 محتوای رپورتاژآگهی: اگر سفارش شما تدوین استراتژی سئو 6 ماهه باشد، 5 رپورتاژآگهی نیز به شما ارائه می شود. این رپورتاژآگهی کاملا مطابق با برنامه سئو شما، لینک سازی شده و آماده ارائه به پنل های انتشار رپورتاژآگهی است.
  5. لیست سایت مناسب ساخت بک لینک: یکی از بخش های جذاب سفارش استراتژی سئو، سایت هایی است که برای بک لینک آماده کردیم. شما می توانید برای شروع، از این سایت ها استفاده کنید و بک لینک رایگان بسازید.
  6. برنامه بروز رسانی محتواها: با توجه به تحلیل ها و استراتژی آماده شده، صفحاتی از سایت مشخص می شوند که بهتر است در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی شود. عموما در این برنامه صفحات لندینگ سایت و همچنین صفحات مهم بخش بلاگ قرار گرفته که با این برنامه مشخص و دقیق، باید در بازه های زمانی مختلف، بروز رسانی شود.
  7. تحقیق کلمات کلیدی جامع: تمامی کلمات کلیدی مهم و ارزشمند حوزه کاری شما با دسته بندی دقیق در این شیت گوگل قرار می گیرد. این فایل برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود، چون هم مشخص می کند که کاربران هدف شما، دنبال چه چیزی هستند و هم مشخص می کند که بهتر است چه خدمات و محصولات حوزه کاری شما، در آینده، فروش بیشتری خواهد داشت.
  8. تحقیق کلمات کلیدی برای صفحات هدف: با بررسی های انجام گرفته تمامی صفحات لندینگ و البته صفحاتی که پتانسیل افزایش درآمد و ورودی سایت را دارند، جمع آوری شده در این شیت مشخص شده است. همچنین در کنار مشخص کردن صفحات هدف، کلمه کلیدی اصلی این صفحات، کلمات کلیدی مرتبط و انواع انکرتکست های این صفحات برای لینک سازی را نیز تعیین کردیم.
  9. تحلیل کلی رقبا: تمامی رقبای شما در یک شیت جداگانه به صورت یک جدول، براساس 10 فاکتور مشخص، با هم مقایسه شده اند. شما با این داده های این جدول، متوجه می شوید که کدام رقیب شما قدرتمندتر است و از کدام رقیب، بهتر است که الگوبرداری کنید.
  10. تقویم محتوایی: تقویم محتوای به صورت یک شیت گوگل به شما ارائه می شود که در آن هر ماه به صورت یک تب ایجاد شده است. هر تب نیز شامل 10 عنوان محتوایی برای شروع اصولی تولید محتوای بخش بلاگ سایت است. در کنار مشخص کردن عناوین محتواها، کلمه کلیدی اصلی، ساختار url، هدینگ های مهم و تاریخ انتشار نیز مشخص شده است. همچنین در این تقویم تعیین کردیم که کدام محتواهای بلاگ بهتر است که با ساختار محتوای آسمان خراش، ساخته شود.
  11. لیست بک لینک رقبا: این لیست بک لینک وب سایت های رقیب شماست. شما با بررسی این لیست متوجه می شوید که وب سایت های رقیب برای سئو خارجی، چه اقداماتی انجام می دهند. سپس می توانید از این اقدامات، الگوبرداری کنید.
  12. نمای کلی استراتژی سئو: یک شیت به معنای واقعی نمای کلی از استراتژی سئو سایت شما را نشان می دهد و مشخص می کند که هر ماه، باید چه اقداماتی انجام دهید. هر ماه در این شیت به صورت یک تب ساخته شده و در هر تب (هر ماه) تعیین کردیم که چه اقداماتی باید انجام بگیرد.

 

✅ برای آماده‌سازی فایل استراتژی سئو، چه اقداماتی صورت می‌گیرد؟

در ادامه این بخش می خواهیم شما را با مراحل آماده سازی فایل استراتژی سئو آشنا کنیم تا بدانید که تیم نیوسئو برای آماده سازی این سفارش، چه اقداماتی را در نظر دارند:

1- تحلیل وضعیت فعلی سایت شما

خدمات تدوین استراتژی سئو در مجموعه نیوسئو برای شروع کار بدین شکل است که وب سایت شما در ابتدا با ابزارهای مختلف تحلیل و بررسی سئو و بهینه سازی سایت، به صورت کامل بررسی می شود. اینجاست که ابتدای کار تمامی باگ های سایت مشخص می شود و ما متوجه می شویم که مسیر درست برای رسیدن به نتایج برتر گوگل، کدام است و باید برای سایت، چه ترفندها و راهکارهایی را در نظر بگیریم. معمولا سایت هایی که مدت زمان زیادی از راه اندازی آن گذشته است، باگ های زیادی در بخش های مختلف مخصوصا بخش سورس دارد.

به همین دلیل معمولا قدم اول ما برای تدوین استراتژی سئو، ارائه برنامه ای برای بهینه سازی سورس با توجه به جدیدترین ساختارهای اعلام شده الگوریتم های گوگل است.

تحلیل وضعیت فعلی سایت شما به ما کمک می کند تا بتوانیم برنامه سئو سایت شما را بدون هیچ کم و کاستی، آماده سازی کنیم.

2- تحلیل رقبا و بررسی استراتژی های آن

قبل از برنامه ریزی برای سئو سایت می بایست بدانیم که رقبای ما در چه وضعیتی قرار دارند. تصور کنید که میخواهید در یک مسابقه اتومبیل رانی شرکت کنید. در نگاه اول باید بدانید که رقبای شما چه خودرو با چه قدرتی را برای پیست، فراهم کرده اند. این مرحله از آماده سازی استراتژی سئو، نیز به همین شکل است. ما از جوانب مختلف رقبا را بررسی می کنیم. این بررسی بخش های مختلفی را شامل می شود که در خدمات تدوین استراتژی سئو شامل بررسی سئو خارجی رقبا، موقعیت کلیدواژه ها در نتایج گوگل، UI و UX سایت رقیب و… می شود.

تحلیل همه جانبه رقبا به ما کمک می کند که سختی مسیر رسیدن به رتبه اول گوگل را بسنجیم. گاهی اوقات تحلیل رقبا نشان می دهد که مسیر پیش فرض برای رتبه یک شدن در گوگل کاملا اشتباه است و باید استراتژی خود را به طور کامل تغییر دهیم.

3- شناسایی مشکلات کلی سئو سایت

مشکلات سایت را در همان ابتدا با ابزارهای مختلف شناسایی می کنیم. این بخش خیلی مهم است. اگر یک استراتژیست سئو نتواند از قبل حضور در ماراتن سئو، خرابی های سایت را درست شناسایی کند، در وسط مسابقه به مشکل برخورد کرده و تمام اقدامات انجام گرفته بیهوده می شود. زمانی که وضعیت فعلی سایت تحلیل می شود، خطاها و مشکلات مشخص شده و همان ابتدا کار برای آن راهکارهایی را در نظر می گیریم.

مشکلات سئو سایت شما به طور کامل لیست شده و در صورت نیاز، اقدامات مهم برای رفع آن ها را به شما شرح می دهیم

4- ارائه برنامه ساخت لندینگ پیج هدف

در خدمات تدوین استراتژی سئو نیوسئو هدف اصلی ما رساندن شما به اهداف کوتاه و بلند مدت کسب‌وکارتان است. به همین دلیل ما سعی داریم در این برنامه ریزی، زیرساخت هایی را برای رسیدن به این اهداف ایجاد کنیم. یکی از مهم ترین این زیرساخت ها، ساخت صفحه فرود (لندینگ پیج) و تعیین صفحاتی که پتانسیل تبدیل شدن به صفحات هدف را دارند.

برنامه ساخت صفحات لندینگ شامل موارد زیر است:

  1. هدف گذاری کلیدواژه ای برای صفحه
  2. تدوین یک برنامه برای بروز رسانی مداوم صفحه
  3. ارائه پیشنهادهایی از طرح های مختلف برای ساخت یک لندینگ پیج مخاطب پسند
  4. تعیین سرفصل های مهم براساس الگوهای CTA استاندارد
  5. در صورت نیاز شما، طراحانی را برای طراحی لندینگ پیج به شما معرفی می شود

به عنوان مثال برای سایت فروشگاهی که در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت می کند، ما لندینگ پیج هایی با اهداف مشخص تعیین می کنیم تا در فصول مختلف کالا مربوط به آن فصل، با فروش بسیار بالایی روبرو شود.

برنامه ساخت لندینگ پیج هدف، مهم ترین بخش تدوین استراتژی سئو است و کارشناسان نیوسئو برای این بخش، زمان زیادی گذاشته تا به بهترین شکل ممکن، یک برنامه جامع برای ساخت لندینگ پیج آماده سازی شود.

5- پیشنهاد ساختار محتوایی صفحات لندینگ

در تدوین استراتژی سئو یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آن برنامه ریزی شود، صفحات لندینگ است. ما در کنار ارائه برنامه ساخت لندینگ پیج هدف، ساختاری متناسب با نوع کسب و کار، محصول و یا خدمات شما پیشنهاد داده و نحوه ارائه محتوا با این ساختار را نیز به شما شرح می دهیم.

در صورتی که بتوانید در ابتدای شروع کار سئو سایت خود، لندینگ پیج را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید، گام بزرگی در راستای سئو سایت خود برداشته اید.

6- تدوین استراتژی محتوایی

محتوا در سئو فاکتوری بسیار مهم محسوب می شود. در صورتی که برای ارائه محتوا به کاربران، برنامه ریزی نداشته باشید، نه تنها محتوا اثرگذاری خاصی برای شما ندارد، بلکه باعث می شود که بی دلیل هزینه های گزافی را برای محتوا پرداخت کنید. ما در استراتژی سئو به صورت کلی، با ارائه تقویم محتوایی، مشخص کردن ساختاری برای محتوای صفحات هدف، تحقیق کلمات کلیدی جامع و… نوعی استراتژی محتوایی را برای شما تدوین می کنیم.

در تدوین استراتژی محتوایی مهم ترین فاکتوری که مشخص می شود، مسیر است. مسیری که شما با ارائه محتوا می توانید کاربران را جذب وب سایت خود و در آخر منجر به تبدیل شدن آن ها به مشتری شوید. 

7- ارائه Mindmap جهت بهبود ساختار محتوایی وب سایت

در صورت پیچیدگی موضوعی حوزه کاری وب سایت شما، ما یک نمای کلی از موضوعاتی که بهتر است در حوزه کسب و کار شما، ارائه شود را به شما در قالب Mind map ارائه می دهیم. در استراتژی سئو سایت این موضوع بسیار مهم است که دقیقا روی چه موضوعاتی از لحاظ محتوایی، متمرکز شوید، دسته بندی های وب سایت چه باشند و به طور کلی در بخشی مانند بلاگ چه موضوعاتی بررسی شود.

یک استراتژیست سئو معمولا با آماده سازی این مایند مپ، به شما می گوید که مهم ترین موضوعات حوزه کسب و کار شما که وب سایت های رقیب نیز از آن، استفاده کرده اند، چیست و چطور باید از این موضوعات استفاده کرد و وب سایت را توسعه داد.

8- تحقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی سایت

یکی از مهم ترین بخش هایی که در برنامه استراتژی سئو نیوسئو قرار دارد، تحقیق کلمات کلیدی است. ما برای این بخش تحقیقات و فعالیت های گسترده ای را در نظر داریم. هر کدام از صفحات سایت باید یک کلیدواژه یکتا و چند کلیدواژه مرتبط داشته باشد تا با جستجو کاربر در گوگل، به راحتی در نتایج SERP نمایش داده شود. تحقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی به صورت مرحله به مرحله انجام گرفته و در قالب یک فایل اکسل و شیت گوگل در اختیار شما قرار می گیرد. سپس با ارائه پیشنهادهایی این موارد را برای صفحات مختلف سایت شما در نظر می گیریم.

در نتیجه شما با استفاده از خدمات استراتژی سئو سایت مجموعه نیوسئو نه تنها برنامه سئو سایتتان را دریافت می کنید، بلکه متوجه می شوید که هر صفحه برای چه هدف و کلمه کلیدی بهتر است، بهینه شود.

9- ارائه تقویم محتوایی برای بخش بلاگ

یکی از خدمات تدوین استراتژی سئو ایجاد یک برنامه مشخص برای تولید محتوای سایت است. البته ما برای این موضوع یک پکیج ویژه تحت عنوان استراتژی تولید محتوا به کاربران و مدیران سایت ها، پیشنهاد می کنیم، اما در برنامه سئو شما، مواردی برای تولید محتوا نیز مشخص می کنیم. پس از اینکه برای کلیدواژه ها برنامه ریزی صورت گرفت و دسته بندی شد، ما یک تقویم محتوایی برای شما آماده سازی می کنیم. البته که این تقویم به صورت پیش فرض موضوعات کلی حوزه های کسب و کارهای مختلف را در برمی گیرد، اما شما می توانید بسته به محصولات هدف خود، نیروی تولید محتوایی که در نظر دارید و… در این برنامه تغییراتی را ایجاد کنید.

البته در نظر داشته باشید که تقویم محتوایی شما براساس موارد فنی آماده سازی شده که در شروع کار، ورودی قابل توجهی را جذب کنید.

10-  ارائه برنامه بروز رسانی محتواهای سایت

پس از اینکه برنامه تولید محتوای سایت تعیین شد، با بررسی هایی که در سایت شما صورت می گیرد، محتواهایی را برای بروز رسانی به شما معرفی می کنیم. محتواهایی که با بروز رسانی مداوم، قطعا در آینده ورودی و ترافیک قابل توجهی به سایت شما می آورد. این برنامه در قالب یک جدول ماهانه تعیین شده و شما می توانید این جدول را به تیم محتوایی خود ارائه داده تا آن ها در بازه های زمانی مختلف، بروز رسانی ها را انجام دهند.

ویژگی مهمی که برنامه بروز رسانی به عنوان زیرمجموعه ای از برنامه استراتژی سئو سایت دارد، این است که شما متوجه می شوید که در بروز رسانی باید چه اقداماتی را انجام دهید.

11- تحلیل سرچ کنسول و ارائه برنامه ای برای بکارگیری آن

سرچ کنسول به عنوان بهترین و کاربردی ترین ابزار گوگل برای سئو سایت معرفی شده و به راحتی می توان آن را حیاتی ترین ابزار سئو جهان، معرفی کنیم. این ابزار به سادگی در دسترس همه نیست و برای فعال کردن سرچ کنسول وب سایت خود، می بایست مراحلی را طی کنید.

ما در فایل تدوین استراتژی سئو سایت شما را به طور کامل با این ابزار بررسی و تحلیل می کنیم. البته این بخش یکی از تسک هایی است که در بخش “تحلیل وضعیت فعلی سایت شما” صورت می گیرد اما در کنار این تحلیل ما برنامه ای مشخص را به شما داده تا بتوانید در آینده خودتان در بازه های زمانی مختلف، سرچ کنسول سایت خود را تحلیل و بررسی کنیم.

به عنوان مثال یکی از بخش هایی سرچ کنسول سایت به شما نشان می دهد، باگ ها و صفحات معیوب است. ما به شما نشان می دهیم که چطور متوجه باگ های سایت شوید و موارد ساده را خودتان رفع و رجوع کنید.

(برای پک حرفه ای استراتژی سئو تنها بخش Performance سرچ کنسول، تحلیل و بررسی می شود)

12- استخراج کلمات کلیدی هدفمند از سرچ کنسول

یکی از مهم ترین کاربردهای ابزار سرچ کنسول گوگل، پیدا کردن کلمات کلیدی هدفمندی که موجب افزایش ورودی وب سایت شما می شود. ما به عنوان یکی از مهم ترین گام های تدوین استراتژی سئو، تمامی کلمات مهم سرچ کنسول سایت شما را استخراج و آن را در دسته بندی های مختلف، در یک شیت، مشخص می کنیم.

سرچ کنسول به ازای درخواست شما براساس کلمه کلیدی، آدرس صفحه و… یکسری کلمات را به شما نشان می دهد. این کلمات بهترین انتخاب ها برای بروز رسانی محتوا با کلمات کلیدی جدید است که باید در برنامه استراتژی سئو نیز قرار بگیرد.

13- تعیین انکر تکست های اصلی سایت

یکی از موارد مهم در سئو سایت، ساخت بک لینک و در کل دریافت لینک از سایت های دیگر است. معمولا کسانی که دارای وب سایت هستند می دانند که چطور برای سایت خود بک لینک بسازند. یکی از بخش هایی که قبل از ساخت بک لینک باید برای وب سایت و صفحات مختلف مشخص کنید، انکرتکست است، یعنی همان عبارتی که از سایت دیگر به شما لینک داده می شود.

این عبارت اهمیت زیادی برای سئو سایت شما دارد و باید قبل از شروع ساخت بک لینک، انتشار رپورتاژآگهی و… این موارد را مشخص کنید.

ما در فایل استراتژی سئو سایت بخشی اختصاصی برای انکرتکست ها داشته و انکرهای مهم هر صفحه را برای شما تعیین می کنیم.

14- ارائه برنامه برای لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد، همانند راه سازی برای شهرها. اما اینگونه نیست. در صورتی که بدون برنامه خاص یا در نظر گرفتن اصول مشخص، بین شهر و مکان ها، راهسازی کنید، مطمئنا در آینده با مشکل مواجه شده و نتیجه مطلوبی را نخواهید دید.

در لینک سازی داخلی نیز جریان به همین صورت است. مسیر سازی بین صفحات باید با برنامه مشخصی صورت بگیرد، چون ربات های گوگل با این مسیرسازی ها، متوجه می شوند که کدام صفحات شما از دیگر صفحات، اهمیت بیشتری دارند.

ما در این برنامه قبل از هر چیز با ارتباط با کارفرما، تعیین می کنیم که کدام صفحات، صفحات هدف هستند و با توجه آن ها، برنامه لینک سازی داخلی سایت را آماده می کنیم.

15- ارائه برنامه برای لینک سازی خارجی

قطعا بسیاری از شما زمان لینک سازی خارجی (لینک دادن از سایت خود به سایت های دیگر) یکسری چالش هایی دارید. این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است:

  • کدام صفحات بهتر است که لینک خارجی داشته باشند؟
  • چگونه بدون انتقال اعتبار، لینک خارجی در صفحات خود ایجاد کنیم؟
  • بهترین زمان برای ایجاد لینک خارجی در صفحات چیست؟
  • آیا بین لینک داخلی و خارجی تداخلی ایجاد می شود؟
  • هر صفحه باید چه تعداد لینک خارجی داشته باشد؟

ما پاسخ همه این سوالات را می دانیم و براساس آن و همین طور حوزه کاری شما، یک برنامه کاملا تخصصی و حرفه ای برای لینک سازی خارجی صفحات وب سایت شما، می سازیم. این برنامه به شما خواهد گفت که چه زمانی، روی چه صفحاتی و به چه صورت لینک خارجی بسازید.

یک برنامه جامع لینک سازی خارجی که به صورت اصولی، آماده شود، همچون ساخت بک لینک اصولی، می تواند باعث افزایش اعتبار صفحات شما شود و به مرور زمان، رتبه صفحات را در نتایج گوگل، افزایش دهد.

16- برنامه ساخت بک لینک

جذاب ترین و مهم ترین بخش تدوین استراتژی سئو تیم نیوسئو برای شما، همین بخش است، یعنی آماده سازی برنامه جامع سئو خارجی و از همه مهم تر، آماده سازی برنامه ساخت بک لینک است. تقریبا 40 درصد از زمانی که ما برای آماده سازی پکیج برنامه ای استراتژی سئو شما صرف می کنیم، برای آماده سازی برنامه ساخت بک لینک طی می شود.

ما با توجه به بک لینک رقبا، بررسی کلمات کلیدی هدف سایتتان و از همه مهم ترین نکات برگرفته از آخرین آپدیت های گوگل در بحث سئو خارجی، یک برنامه جامع برای شما شرح می دهیم.

در این بخش از تدوین استراتژی سئو، ما برای شما مشخص می کنیم که:

  • بهترین انکرتکست ها برای ساخت بک لینک وب ساییتان چیست
  • کدام صفحات برای ساخت بک لینک اولویت دارند
  • بهترین زمان برای شروع ساخت بک لینک چه زمانی است
  • آیا هنوز هم بک لینک رایگان اعتبار مشخصی به صفحات شما منتقل می کند
  • کدام وب سایت ها برای ساخت بک لینک رایگان، مناسب است
  • در چه بازه های زمانی باید بک لینک بسازید
  • چه زمانی باید کمپین رپورتاژآگهی اجرا کنید
  • برای کمپین رپورتاژآگهی، بهترین پنل های آگهی محور برای شما، چیست
  • و…

همه این موارد فقط در بخش برنامه ساخت بک لینک برای شما شرح داده می شود.

یک برنامه جامع ساخت بک لینک می تواند سرعت رسیدن به لینک های اول گوگل و به دنبال آن، افزایش درآمد وب سایت شما را چند برابر کند.


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


چرا باید استراتژی سئو داشته باشیم؟

هر امری باید با برنامه و استراتژی خاص خود انجام شود؛ سئو سایت هم به همین صورت می باشد. تنها راهی که سئو وب سایت می تواند به نتیجه برسد، پیروی از یک استراتژی درست است.

آیا این استراتژی بعد از گذشت زمان باید تغییر کند؟

استراتژی سئو اگر به درستی تدوین شود، برای اکثر زمان ها کاربرد دارد؛ با این حال ممکن است بروز رسانی هایی در الگوریتم گوگل انجام شود که لازم شود تغییراتی در استراتژی مدنظر پیاده سازی کرد.

تدوین این استراتژی چقدر زمان می برد؟

تدوین استراتژی برای سئو، بستگی به وب سایت دارد و برای هر کسب و کار اینترنتی ممکن است متفاوت باشد. با این حال به طور میانگین تدوین یک استراتژی مفید، حداقل 5 الی 7 روز باید زمان ببرد.

چقدر طول می کشد با این استراتژی به رنک یک برسم؟

این مسئله هم بستگی به این دارد که وب سایت شما در چه وضعیتی باشد؛ ممکن است وضعیت سئو شما آنقدر خوب باشد که با پیروی از استراتژی و اعمال کمی تغییرات، به رنک یک برسید یا اینکه آنقدر ضعیف باشد که ماه ها و یا حتی سال ها زمان ببرد تا ارتقا رتبه داشته باشید.

بهترین زمان برای تدوین استراتژی سئو چیست؟

قبل از راه اندازی وب سایت؛ چراکه شما از همان ابتدای مسیر خود دقیقا می دانید که چه اقداماتی باید انجام دهید و به این صورت، احتمال رخ دادن خطا به حداقل خواهد رسید.