مهارت های لازم برای نوشتن محتوای سئو شده

آموزش نوشتن محتوا,سئو محتوا,محتوای سئو شده 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

نوشتن محتوای سئو شده نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد. مهارتی که به شما این امکان را می دهد که پس از مدتی، محتوای خود را در رتبه های برتر گوگل ببینید و با محتوای خود، کاربران زیادی را جذی کسب و کار خود کنید.

تولید محتوا و سئو دو عضو جدانشدنی از هم هستند. سئو با محتوا، با ارزش می شود و محتوا با سئو به درآمد می رسد. پس در نتیجه دانستن یکی از این موارد، کافی نیست.

به همین جهت ما در این مقاله می خواهیم نوشتن محتوای سئو شده و مهارت های مورد نیاز آن را برای شما، بررسی کنیم.

من ده ها سال است که با سایر متخصصان صنعت SEO از همه راه ها، از متخصصان فنی SEO گرفته تا توسعه دهندگان وب کار می کنم.

من احساس می کنم که هر فردی در یک بخش از سئو مهارت تخصصی داشته باشد تا بتواند به موفقیت مورد نظرش برسد. اگر می خواهید به عنوان بازاریاب محتوا وارد بازاریابی دیجیتال شوید، ممکن است تعجب کنید که مهارت نوشتن قوی لازم است اما کافی نیست. در اینجا سه ​​مهارتی وجود دارد که نویسندگان محتوای سئو برای موفقیت در کسب و کارها به آن نیاز دارند.

توانایی نوشتن درباره هر موضوعی

در اینجا جای تعجب نیست. اولین مهارت اصلی که نویسنده محتوای سئو سایت به آن نیاز دارد، توانایی تسلط بر سبک های مختلف نوشتن است.

وقتی نویسنده ای به مجموعه ملحق می شود، این احتمال وجود دارد که نویسنده وظیفه تولید محتوا را برای انواع مشتری ها با موضوعات مختلف را داشته باشد.

کارمندان آژانس های بازاریابی دیجیتال این موضوع را به خوبی می دانند. نویسندگان محتوا می توانند صبح را با نوشتن محتوا یک وب سایت گردشگری شروع کرده و سپس محتوایی برای موضوع تعمیر کولر گازی تولید کنند و در آخر هم محتوایی برای بلاگ خود درباره مهارت های نوشتن محتوای سئو شده، بنویسند.

خود محتوا برای هر یک از آن مشتری ها متفاوت است، اما آنچه مهم است لحن آن هاست.

لحن چیزی است که خوانندگان نمی توانند دقیقاً از روی خود کلمات، بلکه از صدای کلمات هنگام ترکیب آن را تشخیص می دهند.

وب سایت های گردشگری نیاز به لحنی صمیمی و حتی در برخی موارد لحن محاوره ای دارند اما متون تخصصی آموزش تولید محتوا و سئو نیاز به لحنی صمیمی و البته رسمی دارد.

یک نویسنده قوی محتوای سئو نه تنها به طور غریزی می داند که از چه نوع لحنی استفاده کند بلکه نحوه استفاده از آن را به روشی که برای خوانندگان جذاب باشد، دنبال کند.

آموزش نوشتن محتوا,سئو محتوا,محتوای سئو شده

در هر صورت یک کارشناس سئو محتوا باید بداند که با چه لحنی با مخاطبان هدف خود در متن محتوا، صحبت کند و اینکه هر گروه مخاطبی، یک نوع متن محتوا را بیشتر می پسندند. در نتیجه شمایی که در حال نوشتن محتوای سئو شده هستید، باید برای هر نوع محتوا، لحن خاصی داشته باشید.

درک هدف جستجوی کاربران

یکی از مهم ترین مواردی که به نوشتن محتوای سئو شده، کمک می کند، درک هدف از جستجوی کاربران است. نویسندگان محتوایی که برای کسب و کار خود، استخدام می کنید، برای موفقیت در نقش های خود نیازی به معلمان ثابت در سئو ندارند.

اما یک روش برای نوشتن محتوا نیز وجود دارد که کاملاً منطبق با کل سئو است و آن درک هدف جستجوگر است.

اگر نویسندگان محتوا می خواهند درگیر کار خود شوند، به مهارت های نوشتاری حرفه ای بیش از حد نیاز ندارند.

برای جذاب کردن، نویسندگان باید محتوایی را تولید کنند که کاربران آنلاین واقعاً می خواهند بخوانند، نه اینکه فقط سوژه ها را به دیوار بیندازند تا ببینند چه چیزی می چسبد و برای کاربر جذاب تر است.

اکنون، متخصصان سئو و سایر متخصصان کسب و کارها از کلیه ابزاری که نویسندگان محتوا برای تعیین آنچه افراد به دنبال آن هستند، از ابزارهای زیادی استفاده می کنند. بهترین ابزار برای این موضوع به پیشنهاد بنده، گوگل ترندز و ابزارهای یافتن کلمات کلیدی است.

هنگامی که بازاریابان محتوا در پیمایش ویژگی های تولید موضوعات این ابزار خبره باشند، این خود آنها هستند که می توانند این عناوین را به محتوای ارزشمند و سازنده تبدیل کنند که در واقع به سوالات کاربران پاسخ می دهد.

نوشتن محتوای سئو شده

4 هدف اصلی کاربران زمان جستجو در گوگل

4 هدف اصلی برای جستجو وجود دارد که نویسندگان محتوا باید هنگام نوشتن در ذهن داشته باشند.

جستجوی کلی برای یافتن اطلاعات: هنگامی که مردم می خواهند همه چیز را بدانند.

جستجو برای یافتن یک نوع محتوا: هنگامی که افراد می خواهند از یک وب سایت یا صفحه وب کاربردی بازدید کنند.

کسب اطلاعات برای خرید: وقتی مردم می خواهند چیزهایی بخرند.

تحقیقات یک کالای خاص: وقتی افراد درباره کالاهایی که علاقه مند به خرید هستند، تحقیق می کنند.

نوشتن برای اهداف جستجوی مختلف نیاز به رویکردهای متفاوت از نویسنده محتوا دارد. در عین حال، هر محتوایی با این هدف طراحی شده است تا خوانندگان را به سمت خرید محصولات یا خدمات مشتری سوق دهد.

به عنوان مثال، یک محتوای اطلاعاتی ممکن است لیستی از 10 سبک برتر مد برای فصل آینده باشد. سپس در هر مورد، نویسنده می تواند به یک محصول به مشتری معرفی کند و کاربر را به سمت رسیدن به هدف سوق دهد.

در همین حال، نوشتن برای یک وب سایت فروشگاهی خواستار محتوایی تبلیغاتی است که در مورد جلب خوانندگان برای خرید یک محصول کمی بازتر و تخصصی تر و البته تبلیغاتی تر صحبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود