آزمون تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان به آزمون تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان خوش آمدید. 1. مراحل قیف بازاریابی کدامند؟ آگاهی، ملاحظه، تبدیل، قیف بازاریابی و حمایت رضایت، علاقه، تهییج و عمل ملاحظه، قانع شدن و تبدیل هیچ کدام 2. مجموعه ایمیل های خودکار باید ... حساس به زمان باشد همیشه مفید باشد هیچ کدام برای همه ارسال شود 3. عامل اصلی برای تاثیر بر تصمیم گیری افراد چیست؟ استدلال احساسات منطق تخفیف خود نمایی 4. سه فرمول کپی رایت که در این درس ها آموزش داده شده است کدامند؟ AIDA، SAP و FIM AIDA ،FAB و PAS PES ،PAS و POS توجه، علاقه ، میل و عمل FAB، PES و AID 5. بر اساس آموزش ها، بعضی از مواردی که می توانید در ایمیلی خود قرار دهید، کدامند؟ اثبات اجتماعی، تغییر، به روز رسانی ویژگی ها و پژوهش های جدید پست های وبلاگ همیشه سبز و راهنمایی ها تصاویر حیوانات با نمک مثل توله سگ متن های طولانی با رنگ های جذاب 6. هر چند وقت یک بار باید به مخاطبین خودمان پیام دهیم؟ دو بار در روز با دقت فراوان هفته ای یک بار در زمان های مناسب ماهی یک بار بستگی دارد. مشارکت مشترکین شما باید نشان دهنده نیاز به تکرار ارسال ایمیل باشد. هر وقتی که شما مطلب مهمی داشتید باید به آن ها ایمیل دهید 7. این گفته را کامل کنید. « مورد مهمی که همیشه می خرند، .... است.» محصولات یا خدمات پنیر تغییرات خوشحالی آموزش ها نام و نام خانوادگی ایمیل شماره همراه پایان زمان