آزمون راه های ساخت ایمیل های اتوماتیک به آزمون راه های ساخت ایمیل های اتوماتیک خوش آمدید 1. این گفته را کامل کنید «بازاریابی ایمیل = ...... در مقیاس گسترده» پول بازاریابی ارتباط صمیمی ایمیل بازاریابی محتوا جذب مشتری 2. در ایمیل خوش آمد گویی خودکار، شما باید ... انتظارات در رابطه با محتوای ایمیلی که شما قرار است به مخاطبین خودتان بدهید و نرخ تکرار آن را، بیان کنید از مشترکین خودتان برای پیوستن به لیست ایمیل تشکر کنید آن ها را از بروزرسانی محتوای خودتان مطلع کنید کسب و کار خودتان را ارائه کنید تمام موارد 3. قبل از شروع یک مجموعه ایمیل خودکار، شما باید ... همه چیز را تست کنید ایمیل های خودتان را بررسی کنید تا لینک های خراب، اشتباهات تایپی و اطلاعات غیرمرتبط را شناسایی کنید تکرار ارسال ایمیل را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشترکین شما تعداد بسیار زیادی ایمیل از شما دریافت نمیکنند تمام موارد 4. اتوماسیون ایمیل، یک روش خودکار برای ارسال ایمیل به مشترکین در یک زمان خاص و مبتنی بر یک معیار خاص است. صحیح غلط 5. مهم ترین مزایای تقسیم بندی مشترکین چیست؟ محتوای مرتبط با دسته بندی های مختلف را ارائه می کنید که باعث تقویت مشارکت، تشویق خرید و ایجاد رابطه بلند مدت می شود می توانید لیست ایمیل خودتان را باز هم توسعه دهید می توانید نتایج کار خودتان را بهتر دنبال کنید 6. زمانی که شما مجموعه ایمیل خودکار خودتان را شروع کردید، دیگر نیازی برای به روز رسانی مجدد آن نیست. صحیح غلط نام و نام خانوادگی ایمیل شماره همراه پایان زمان