عنوان مقالات سایت

دوره آموزش سئو

دوره آموزش سئو

این دوره آموزشی به آموزش سئو آسمان خراش مشهور بوده و بزرگترین دوره سئو ایران است

دوره آموزش سئو مقدماتی تا فوق حرفه ای

آموزش صفر تا صد سئو با برترین روش آموزشی دنیا

دوره آموزش سئو آنلاین نیوسئو در حال حاضر پرشرکت کننده ترین و جامع ترین دوره سئو ایران است که حدود 14.000 دانشجو دارد و با 3 ویژگی منحصربفرد در دنیا تولید شده و آخرین بروزرسانی آن مربوط به همین هفته گذشته است و همواره جزو 2 دوره اول آموزشی سئو در ایران بوده است.

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های دوره: (صفر تا صد سئو) تولید و سئو محتوا، ساخت و تحلیل بک لینک، تحلیل سرچ کنسول، بهینه سازی سورس [توضیحات تکمیلی]

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز با سایر دوره ها: پشتیبانی مادام العمر، ضمانت 100% بازگشت وجه، تمرین و نمونه عملی، بروزرسانی دائمی دوره(یعنی تا 100 سال دیگه هم آموزش های جدید سئو براتون ارسال میشه)، برترین روش تدریس دنیا، تقدیم تمام فیلم های دوره، پلتفرم تمرین آنلاین برای اولین بار در ایران

قیمت الان دوره: 8.500.000 تومان – تخفیف می خوای؟

  • یک کاربره – 8.500.000 تومان (دارای 2 حق دسترسی | مناسب فقط 1 نفر)
  • دو کاربره – 10.500.000 تومان (دارای 4 حق دسترسی | مناسب حداکثر 2 نفر)
  • سه کاربره – 12.000.000 تومان (دارای 6 حق دسترسی | مناسب حداکثر 3 نفر)

 

[برای دریافت کد تخفیف کلیک کن]

روش برگزاری: کاملا آنلاین و غیر حضوری

مدت زمان فیلم های آموزشی: 45 ساعت

قابلیت نمایش در: لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند

329 نظر در مورد این دوره ثبت شده است (از اینجا ببینید)

اطلاعات جامع و تکمیلی:

دوره آموزش سئو بی شک از ارزشمندترین دوره های آموزشی در تمام دنیاست. دلایل این مهم چیزی نیست جز اینکه:

تمام کسب و کارهای ثروت ساز ایرانی، اینترنتی هستند!

سئو پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیاست!

تعداد سئوکاران ایرانی بسیاااار کم و بازار کار آن بسیاااار عالی است!

%80 سایت های ثروتمند ایرانی از طریق سئو ثروتمند شده اند!

گل دوره آموزش سئو اگر در این صفحه حضور دارید، یعنی می خواهید تصمیم بزرگی بگیرید!

برای این تصمیم بزرگ و جذاب لطفا با دقت و حوصله مطالب زیر را مطالعه کنید و به هیچ وجه نگران پرداخت هزینه دوره‌ ها نباشید…

 

ابتدا فیلم کوتاه زیر را برای آشنایی بیشتر با دوره جامع سئو ببینید

پلیر دوره آموزش سئو بالا

دوره سئو

دوره تخصصی آموزش سئو یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی در حوزه بازاریابی دیجیتال است. سئو به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ می‌توان رتبه وب‌سایت را در نتایج موتورهای جستجو، افزایش داد. دوره تخصصی آموزش سئو شامل مباحثی مانند کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، ساختار لینک، بهینه‌سازی تصاویر و بسیاری موضوعات دیگر مرتبط با سئو سایت های کوچک و بزرگ است. این دوره کاربردی و عملی‌ترین روش‌های سئو را آموزش داده و به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از این روش‌ها، رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بهبود ببخشند.

از طرفی همانطور که می دانید یادگیری سئو نقش بسیار مهمی در آینده شغلی شرکت های فعال با زیرساخت کسب و کار اینترنتی دارد و نیوسئو به همین جهت دوره آموزش خصوصی سئو را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته است. دوره سئو نیوسئو در حال حاضر بزرگترین دوره آموزشی سئو ایران با حدود 13.000 دانشجوی مبتدی، حرفه ای و فوق حرفه ای است.

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو برای تمام افراد؛ چه آشنا به سئو و چه ناآشنا می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و درآمد آن ها از فضای مجازی را حداقل 50 برابر کند.

خیالت یک دنیا راحت: با توجه به اینکه به دانشجویان دوره آنلاین سئو نیوسئو یک دوره صفر تا صد طراحی سایت (به ارزش 3.000.000 تومان) به صورت هدیه تقدیم می شود؛ بنابراین همه آنچه برای طراح سایت و سئوکار شدن نیاز دارید در این دوره وجود دارد. تازه دوره های آموزشی سئو نیوسئو (چه حضوری و چه غیر حضوری) پشتیبانی و بروزرسانی دائمی هم داره که دیگه قطعا هیچ استرس و ریسکی نداره.

یک راه فوق العاده برای درآمد دلاری:

شما می توانید کارشناس خبره سئو شوید و در هر شهری در ایران درآمد دلاری داشته باشید. با توجه به اینکه سئو را می توانید در منزل انجام دهید، کافی است با فردی خارج از کشور ارتباط بگیرید تا به سادگی برای شما پروژه سئو بگیرد و درآمد دلاری داشته باشید! واقعا به همین سادگی است و هم اکنون هم نیوسئو و هم بسیاری از دانشجویان ما درآمد دلاری مطلوبی دارند.

جدا از این مسئله، با توجه به اینکه سئو جزو معدود مشاغل بین المللی ایرانی در جهان است و در هر کشوری خواهان دارد، کافی است شما هم همانند برخی از دوستانتان که در دوره های آموزش سئو نیوسئو شرکت کرده اند، سئو را یاد بگیرید و به طور عملی و تجربی سایت هایی را در نتایج برتر گوگل قرار دهید و پس از آن با خیالی راحت مهاجرت کنید!

دقت داشته باشید که برای استخدام در هر کشوری، از شما در این موضوع خاص هیچ مدرکی نخواهند خواست و فقط رزومه اهمیت دارد که به سادگی در دوره آموزش جامع نیوسئو همه نکات ایجاد یک رزومه فوق العاده را یاد میگیرد.

کمی درباره استاد دوره:

یکی از پرتکرارترین سوالات سئو دنیا: ترفندهای سئو کدامند؟!!!!!

پاسخ تمام کارشناسان برتر سئو دنیا: سئو هیچ ترفندی ندارد و فقط باید درست تفهیم شود.

برای تفهیم سئو فردی در کنار شماست که بیش از 19 سال را به آموزش و عملیاتی کردن نکات برتر کسب و کار اینترنتی در بیزینس 100ها برند برتر ایران گذرانده و بیش از 500.000 ساعت آموزش به بیش از 13.000 نفر از سراسر ایران هدیه کرده است.

امیر قمصری طی مدت زمان 6 سال سرمایه خود را فقط از طریق یکی از پروژه های اینترنتی خود، بیش از 800 برابر کرد. یعنی 5.000.000 تومان را تبدیل به 4.000.000.000 تومان کرد. او مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش3، بانک ملت، بیمه ایران، تلوبیون، آستان قدس، مشرق نیوز و … ده ها برند مشهور دیگر بوده و هست. کسب اطلاعات بیشتر درباره امیر قمصری

معرفی دوره آموزش سئو نیوسئو

شما در این دوره جامع، تکنیکهای بالابردن سئو سایت و یا افزایش سئو سایت را یاد می گیرید و به صورت عملی انجام می دهید. پس از دوره هم برای همیشه در گروه پشتیبانی خاص نیوسئو عضو خواهید شد و از مزایای فوق العاده آن بهره مند خواهد شد. این را هم به یاد داشته باشید تقریبا تمام دوره های آموزشی نیوسئو اعم از دوره سئو، شامل پشتیبانی رایگان مادام العمر می باشد.

دوره های خاص آموزش سئو نیوسئو به 2 صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود

همانطور که قطعا می دونید، بهترین روش آموزش هر موضوعی در تمام دنیا اینه که اول دانشجویان مباحث رو مطالعه یا مشاهده کنند و با فاصله بسیارکم سر کلاس حاضر بشند تا به صورت عملی و کامل یاد بگیرند. ویس پایین رو کامل گوش کن تا دقیق متوجه ماجرا بشی

این دوره؛ شامل 2 بخش مقدماتی و متوسطه تا فوق حرفه ای (آسمان خراش) است:

🔴 آموزش سئو مقدماتی و متوسطه

دوره آموزش سئو مقدماتی و متوسطه شامل آموزش اصطلاحات سئو، تاثیرات تک تک آن ها بر سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، چگونه مطلع شدن از الگوریتم های جدید گوگل و عکس العمل مناسب در زمان رونمایی الگوریتم های گوگل، بررسی استراتژی های قیمت گذاری و مراحل پذیرش و انجام پروژه های سئو می باشد.

تعداد جلسات دوره مقدماتی آموزش سئو تعداد فایل: 6

مدت زمان دوره مقدماتی آموزش سئو مدت زمان آموزش: حدود 300 دقیقه

مدرس دوره مقدماتی آموزش سئو استاد دوره: امیر قمصری

نحوه برگزاری دوره آموزش سئو مقدماتی نحوه برگزاری: غیر حضوری و از طریق فیلم های آموزشی

لیست فایل های سرفصل سئو مقدماتی:

  • اهمیت سئو و ساختار صفحه نتایج جستجو: در این مبحث دوره سئو، به موارد ابتدایی مانند دلایل اهمیت سئو سایت، همچنین معرفی مواردی که در صفحه نتایج جستجو قرار می گیرند پرداخته شده است.
  • اصطلاحات سئو: در سئو و بهینه سازی سایت واژه ها و اصطلاحاتی وجود دارند که دانستن آن ها برای شروع یادگیری سئو امری ضروری است. در این دوره آموزش غیر حضوری سئو تمامی این اصطلاحات مفصلا شرح داده شده اند.
  • سئو داخلی و خارجی و الگوریتم های گوگل: برخی از فعالیت های سئو مانند سئو محتوا، داخل سایت و برخی دیگر خارج از سایت انجام می شوند. همچنین گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها الگوریتم هایی دارد که معیار های مختلفی از هر سایت را بررسی کرده و بر اساس آن ها به سایت مدنظر امتیاز می دهد. در این دوره تمامی موارد مذکور به صورت کامل شرح داده شده اند. 
  • بررسی مهم ترین الگوریتم های گوگل: برخی از الگوریتم های گوگل که در بالا ذکر شده اند، تاثیر مستقیم و زیادی بر سئو سایت ها در مقایسه با سایرین دارند که تمامی این الگوریتم ها و معیار هایی که مورد بررسی قرار می دهند را در دوره به صورت جامع معرفی می شوند.
  • نکات انتخاب و خرید هاست به درد بخور: با توجه به اینکه خرید هاست مناسب برای وب سایت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند به صورت مستقیم بر سئو و تجربه کاربری اثر بگذارد، در این فایل جامع آموزشی به نکات انتخاب هاست مناسب پرداخته ایم.
  • فرآیند گرفتن پروژه های سئو: اگر اقدام به گرفتن پروژه های سئو کنید، خواهید فهمید در این فرآیند موارد غیر قابل پیش بینی بسیاری وجود دارد. در یک مبحث از دوره سئو، تمامی این موارد و معیار هایی که در یک سایت بر تقبل پروژه سئو آن موثرند، توسط فردی که حدود 20 سال در این حوزه فعالیت دارد شرح داده خواهند شد.
  • استراتژی قیمت گذاری پروژه سئو: پروژه های سئو به روش های مختلفی انجام می شوند. گاهی ممکن است بخشی از فرآیند سئو در یک سایت به شما محول شود و گاهی نیز ممکن است شما تمامی این فعالیت ها را به عهده بگیرید. همچنین میزان فعالیت برای پروژه های مختلف بر اساس نیاز و گستردگی آن ها متغیر است که تمامی این موارد در تعیین هزینه و قیمت پروژه های سئو موثر می باشند.

ثبت نام در دوره آموزش سئو

وقتی افتخار می کنیم که نوید عزیز از ایتالیا برای آموزش سئو به دفتر نیوسئو در ایران می آید …

پلیر نوید از ایتالیا برای دوره آموزش سئو

نظرات سایر دانشجویان

🔵 آموزش سئو آسمان خراش (فوق حرفه ای)

این دوره آموزش سئو سایت شامل 4 سرفصل اصلی آموزش سئو در سراسر جهان یعنی تولید و سئو محتوا، ساخت و تحلیل بک لینک، تحلیل سرچ کنسول و بهینه سازی سورس سایت ها است که کمی پایین تر اطلاعات مهم و تاثیرگذار هر سرفصل به شرح و کامل آمده است.

تعداد جلسات دوره آموزش سئو تعداد فایل: حداقل 100 فایل

مدت زمان دوره آموزش سئو مدت زمان جلسه: حدود 2400 دقیقه

مدرس دوره آموزش سئو استاد دوره: امیر قمصری

سطح آموزش های دوره سئو سطح آموزش ها: حرفه ای و تخصصی

 

  • وجه تمایز نسبت به سایر دوره ها:
  1. مدرس این دوره فردی است که سایت نیوسئو را با هزاران کلمه از پررقابت ترین کلمات کلیدی دنیا یعنی کلمات مرتبط با سئو،به رتبه های 1 تا 3 گوگل رسانده است.
  2. فایل صوتی دوره ضبط شده و تقدیم شما می شود.
  3. یکی از متداول ترین سوالات: آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای سئو را فاش می‌کند؟!!!
    پاسخ امیر قمصری: آیا مقالات سایت بنده را مطالعه کرده اید ؟!! آیا دیده اید پاسخ سوال حتی یک نفر را به دلیل عدم افزایش آگاهی او از نکات خاص ندهم؟!! خیر، بنده همه چیز را خواهم گفت و حتی از تجربیات خودم در اختیار همه قرار خواهم داد و البته مفتخرم که تعداد زیادی از مدرسان و کارشناسان برتر امروز سئو ایران که در شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند جزو کارآموزان و دانشجویان دوره های امیر قمصری و نیوسئو بوده اند و در زمینه نشر علم پرکاربرد سئو فعالیت می کنند.
  4. نام تمامی افراد در سایت نیوسئو و در بخش کارآموزان ثبت شده و به شرکتهای نیازمند کارشناس سئو در سراسر کشور معرفی می شوند.
  5. پس از دوره آنلاین سئو و طی مدت زمانی کمتر از 6 ماه می توانید به عنوان کارشناس برتر و تحلیلگر سئو درآمد چند ده میلیونی داشته باشید.
  6. تمامی اصطلاحات سئو تک به تک آموزش داده می شود.
  7. تمامی الگوریتم های مهم گوگل از ابتدا تا به امروز بررسی می شود.
  8. تمامی آموزش‌های جدید در قالب بروزرسانی های دوره به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
  • توانمندی های دانشجویان، پس از دوره: 
  1. تبدیل شدن به مشاور و کارشناس برتر سئو:
    مشاور سئو فردی است که تسلط کامل بر تمامی موارد مربوط به بهینه سازی وب سایت دارد و می تواند به تمامی وب سایت ها (با هر نوع و موضوعی) مشورت هایی جهت بهبود و افزایش رتبه در صفحه نتایج موتور های جستجو دهد.
  2. تبدیل شدن به تحلیلگر سئو:
    یک تحلیلگر سئو می تواند از طریق اطلاعاتی که از منابع مختلف نظیر سرچ کنسول به دست می آیند، عملکرد وب سایت ها را تجزیه و تحلیل کرده و استراتژی های مربوط به فعالیت های که در راستای سئو سایت هستند را تدوین کند.
  3. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی:
    درآمد کسب و کار های اینترنتی مانند سایر کسب و کار ها وابستگی ویژه ای به کیفیت و عملکرد تبلیغات دارد و سئو بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار های اینترنتی است؛ زیرا می تواند مخاطبان هدفمند را برای کسب و کار شما جذب کند، از سوی دیگر در مقایسه با سایر روش ها، بسیار کم هزینه تر می باشد. با تسلط به سئو می توانید درآمد هر کسب و کار اینترنتی را چندین برابر کنید.
  4. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران:
    امروزه به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا، اکثر شرکت ها در حوزه دیجیتال فعالیت های خود را گسترده تر کرده اند، به همین دلیل تقاضا برای نیروی متخصص سئو به طور چشمگیری افزایش یافته و فرصت های شغلی بسیار مناسبی برای افراد کارشناس در این حوزه ایجاد شده است.
  5. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان:
    کار کردن در حوزه سئو وابسته به مکان و ساعت خاصی نیست. شما آزادی کامل را در مدیریت زمان خود خواهید داشت و در هر مکانی که بخواهید می توانید به فعالیت های خود بپردازید، تنها مواردی مورد نیاز، یک کامپیوتر و اتصال آن به اینترنت است.
  6. بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل:
    با فراگیری فاکتور های رقابتی سئو، می توانید هر عبارت کلیدی از سایت خود را به رنک یک گوگل برسانید، فقط کافی است بسته به میزان رقابت، انرژی و سرمایه های مورد نیاز را برای این کار صرف کنید.
  7. رفع عیوب کامل Search Console و ستاره دار کردن محتوا در گوگل:
    سرچ کنسول ابزاری است که از طریق آن اطلاعات مهمی در مورد وب سایت به دست می آیند. برخی از این اطلاعات می توانند به شما نشان دهند چه مشکلاتی در سایت وجود دارند که باید آن ها را برطرف سازید. در دوره آموزش غیر حضوری سئو می توانید آموزش کامل سرچ کنسول را دریافت کرده؛ همچنین نحوه ستاره دار کردن محتوا در گوگل، جهت افزایش نرخ کلیک را فرا بگیرید.
  8. افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل:
    حتی اگر یک صفحه از وب سایت با عبارت کلیدی اصلی رتبه 1 گوگل باشد، شما می توانید با استفاده از دانش سئو خود رتبه آن صفحه را برای عبارات کلیدی فرعی نیز افزایش داده و با آن عبارات هم از گوگل ورودی دریافت کنید.
  9. تخصص در بحث تحلیل و شناسایی تاثیرات الگوریتم های گوگل:
    با تسلط بر سئو و شناسایی الگوریتم ها و وظایف آن ها، شما می توانید به راحتی فاکتور های مهم برای هر الگوریتم را شناسایی کرده و مطابق با آن فاکتور ها، فعالیت های خود را پیش ببرید.
  10. توانایی عکس العمل مناسب در زمان الگوریتم های جدید گوگل:
    هنگام تبدیل شدن به یک متخصص سئو، می توانید تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو را پیش بینی کرده و هنگام بروز این تغییرات، سریع ترین و مناسب ترین واکنش ها را نشان دهید.
  • نحوه برگزاری دوره آموزشی سئو:

به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری

  1. یک کاربره – 8.500.000 تومان (دارای 2 حق دسترسی | مناسب فقط 1 نفر)
  2. دو کاربره – 10.500.000 تومان (دارای 4 حق دسترسی | مناسب حداکثر 2 نفر)
  3. سه کاربره – 12.000.000 تومان (دارای 6 حق دسترسی | مناسب حداکثر 3 نفر)

🔵 نحوه پرداخت: ویس پایین رو گوش کن:

اگه ویس بالارو گوش دادی و کمی گنگ بود یا هرچی؛ سریع با شماره 09054523006 تماس بگیر

ضمانت دوره تخصصی سئو: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر در این دوره شرکت کنید و از نکات آن استفاده کنید و رشد چشمگیری در رنک سایتتان مشاهده نشد، بدون قید و شرط کل مبلغ دوره به شما عودت داده می شود.

 

علی گودرزی با درآمد بیش از 80.000.000 تومان در ماه

پلیر علی گودرزی برای دوره سئو

مرتضی با درآمد 30.000.000 تومان در ماه و علی با درآمد 10.000.000 تومان در ماه

نظر دوره آموزش سئو مرتضی و علی

نظرات سایر دانشجویان

⚫ توضیحات سرفصل‌های دوره جامع سئو آسمان خراش

🔴 آموزش جامع تولید محتوا (یک آغاز لذت بخش)

آموزش تولید محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. حتما دیدید که در ایران برای کارشناسان تولید محتوا هزاران موقعیت شغلی وجود دارد و در هر لحظه می توانند کار و کسب درآمد خود را شروع کنند.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو شما را با دنیای جذااااب و فوق العاده تولید محتوای متنی، تصویری و ویدئویی آشنا می کنم. از این ساعات آنقدر لذت ببرید که متوجه گذر زمان نشوید…

لیست فایل های سرفصل تولید محتوا:

  • آموزش جامع تولید محتوای متنی
  • آموزش ویراستاری محتوای سایت
  • آموزش جامع تولید محتوای تصویری
  • آموزش جامع تولید محتوای ویدئویی
  • آموزش تولید محتوای اینستاگرامی
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. افرادی که می خواهند به شغل تولید محتوا بپردازند
  2. مدیران یا صاحبان سایت ها
  3. کارشناسان تولید محتوا
  4. خبرنگاران
  5. مشاوران حوزه کسب و کار و بازاریابی
  6. افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستند
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. تولید محتوا و کسب درآمد به صورت حضوری و غیر حضوری
  2. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  3. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  4. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان

🔴 آموزش جامع سئو محتوا (آغاز یک اتفاق اسرارآمیز)

آموزش سئو محتوا و انجام نکات آن در سایتتان شما را از 50% سایت های ایرانی جلو می اندازید! بسیاری از سایت های ایرانی هنوز هم نکات سئو محتوا را نمی شناسند و دنبال ان هم نیستند! علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو شما را با بخش بزرگی از نکات اثربخش سئو آشنا می کنم و به شما نشان می دهم چگونه با یک محتوای سئو شده می توانید رتبه 1 گوگل شوید و کسب درآمد خود را شروع کنید…

لیست فایل های سرفصل سئو محتوا:

  • نکات سئو عنوان
  •  نکات سئو Description
  • نکات سئو محتوا
  • نکات سئو URL
  • نکات سئو H1 تا H6
  • نکات سئو لینک های داخلی و خارجی
  • نکات سئو تصاویر
  • نکات ویرایش و بروزرسانی محتوا
  • افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب جدید
  • آموزش سئو محتوا به صورت عملی در وردپرس
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. علاقه مندان به سئو
  2. مدیران یا صاحبان سایت ها
  3. کارشناسان سئو محتوا
  4. مدرسان سئو محتوا
  5. افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستند
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. تولید و سئو محتوا و کسب درآمد به صورت حضوری و غیر حضوری
  2. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  3. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  4. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان
  5. رساندن کلمات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل

🔴 آموزش جامع سئو فروشگاهی (شروع کسب درآمدی لذت بخش)

آموزش سئو فروشگاه ها، نیاز تمام صاحبان و مدیران فروشگاه های اینترنتی با هر موضوعی است. عملا در این بازار بکر و بزررررگ ایران سایت شما فقط زمانی می تواند فروشی خوب داشته باشد که در رتبه های اول گوگل قرار بگیرد. حتما دیدید که صدها سایت، دیجی کالا را در کلمات کلیدی مختلف گرفته اند و درآمدشان در یک موضوع خاص عااالی شده است.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو که بیشترین درخواست تولید را داشته است، علاوه بر صدها نکته جذاب و کاربردی سئو نتایج سالها فروشگاه داری خودم رو بهتون یاد میدم تا سایت فروشگاهیتون بهترین باشه…

لیست فایل های سرفصل سئو فروشگاهی:

  • مهم ترین دلایل سئو فروشگاه ها
  • ساختار مهم ترین صفحات فروشگاه ها
  • استراتژی، تحلیل و پیداکردن کلمات کلیدی
  • سئو جامع فروشگاه ها
  • سئو فنی فروشگاه و نکات بی نظیر آن
  • نکات بسیار مهم صفحات محصول
  • الگوریتم گوگل مخصوص فروشگاه ها
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. مالکان فروشگاه های اینترنتی
  2. مدیران فروشگاه های اینترنتی
  3. کارمندان فروشگاه های اینترنتی
  4. کارشناسان محتوای فروشگاه های اینترنتی
  5. کارشناسان فروش فروشگاه های اینترنتی
  6. مشاوران فروشگاه های اینترنتی
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. سئو فروشگاه های اینترنتی با هر موضوعی
  2. شناخت مهمترین صفحات فروشگاه های اینترنتی
  3. یافتن و تحلیل کردن هر نوع کلمه کلیدی
  4. افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

🔴 آموزش ساخت و تحلیل بک لینک (50 برابر افزایش بازدید)

همانطور که می دانید ساخت و تحلیل بک لینک همواره به عنوان مشهورترین و تاثیرگذارترین راه بهبود رتبه سایت ها در گوگل مطرح بوده است. اما اینکه واقعا گوگل به چه چیزی بک لینک می گوید و از چه راه هایی می توان بک لینک حرفه ای و کارآمد ساخت، بحث مهمی است که در دوره آموزش ساخت و تحلیل بک لینک به آن پرداخته می شود.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش پیشرفته سئو علاوه بر آموزش ده ها روش ساخت بک لینک که تعداد زیادی از آن ها را حتی نشنیده اید، یک سورپرایز فوق العاده برایتان دارم…

لیست فایل های سرفصل بک لینک:

  • نکات ابتدایی و مهم ساخت بک لینک
  • نکات جامع انکرتکست
  • نکات تبادل لینک اثرگذار بر سئو
  • نکات و زمان خرید بک لینک
  • نکات بک لینک های باکیفیت
  • ساخت بک لینک به روش تالارگفتمان
  • ساخت بک لینک به روش وبلاگ شخصی
  • ساخت بک لینک به روش نظرات و Sitewide
  • ساخت بک لینک به روش پرسش و پاسخ
  • رپورتاژ آگهی و نکات بی نظیرش
  • رپورتاژ وایرال شگفت انگیز
  • ساخت بک لینک به روش اشتراک گذاری
  • ساخت بک لینک به روش مصاحبه
  • ساخت بک لینک به روش کتاب های رایگان
  • ساخت بک لینک به روش لینک های داخلی
  • ساخت بک لینک به روش پست مهمان
  • ساخت بک لینک به روش ارسال ایمیل
  • ساخت بک لینک به روش مسابقه
  • ساخت بک لینک در سایت های EDU
  • تشخیص و بررسی لینک های شکسته و ساخت بک لینک
  • ساخت بک لینک به روش ثبت آگهی
  • ساخت بک لینک به روش الکسا
  • ساخت بک لینک به روش شبکه های اجتماعی
  • ساخت بک لینک به روش اینفوگرافیک
  • ساخت بک لینک به روش قند عسل
  • ساخت بک لینک به روش PBN
  • آموزش، تنظیمات و دستورات مهم Robots.txt
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. افرادی که می خواهند به شغل ساخت بک لینک بپردازند
  2. مدیران یا صاحبان سایت ها
  3. کارشناسان ساخت بک لینک
  4. افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستند
  5. صاحبان سایت های رپورتاژ آگهی
  6. کارمندان شرکت های سئو
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. ساخت بک لینک های حرفه ای و تاثیرگذار
  2. تسلط به بیش از 20 روش ساخت بک لینک
  3. توانایی تشخیص بک لینک های اسپم و بی کیفیت
  4. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  5. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  6. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان
  7. بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل
  8. افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل

🔴 آموزش تحلیل Search Console (پیش بینی آینده!)

افرادی که توانایی تحلیل وبمستر تولز یا همان Google Search Console را داشته باشند می توانند به سادگی ارزشمندترین عبارات کلیدی هر وب سایتی را تشخیص داده و سرعت به نتیجه رسیدن را چند برابر کنند. علاوه بر آن با بررسی و تحلیل هفتگی وبمستر یک وب سایت می توان روند آینده آن را پیش بینی نمود.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو نکاتی را به شما خواهم گفت که جلوی چشمان شما بوده اما به آن دقت نکردید و مطمئن هستم شگفت زده خواهید شد…

لیست فایل های سرفصل Search Console:

  • ثبت سایت در سرچ کنسول
  • بخش Overview
  • بخش Performance
  • بخش Coverage
  • بخش Sitemaps
  • بخش Removals
  • بخش Speed
  • بخش Mobile Usability
  • بخش Breadcrumbs
  • بخش Security & Manual Actions
  • بخش Legacy tools and reports
  • بخش Links
  • بخش Settings
  • حل عملی ارور Redirect error در Coverage
  • بی اثر کردن بک لینک های بد – Disavow کردن
  • نمونه کامل از تحلیل سرچ کنسول یک سایت
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. مدیران سایت های برتر
  2. تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا
  3. کارشناسان سئو شرکت ها و سازمان ها
  4. طراحان سایت ها
  • توانمندی های دانشجویان، پس از سرفصل: 
  1. توانایی جلوگیری از اسپم شدن سایت ها
  2. توانایی تحلیل Search Console و پیش بینی آینده سایت ها
  3. توانایی انتخاب عبارات کلیدی مناسب جهت تولید محتوا و ساخت بک لینک
  4. توانایی تشخیص لینک های بی کیفیت رقبا و رفع آن ها
  5. توانایی تشخیص انواع ارورهای Search Console و رفع آن ها
  6. افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب

🔴 آموزش بهینه سازی سورس سایت ها (یک تغییر اعجاب انگیز)

بهینه سازی سورس سایت ها برای گوگل بحث بسیار مهمی است که متاسفانه همواره مورد کوتاهی از سوی اساتید مختلف واقع شده و البته صاحبان سایت ها هم به آن توجه زیادی نمی کنند. این در حالی است که امیر قمصری از سئو سورس سایت ها به عنوان ساده ترین عامل بهبود رتبه در گوگل یاد می کند.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آنلاین سئو تکنیک های بسیار ساده ای را به شما آموزش خواهم داد تا گوگل را عاشق سورس سایتتان کنید…

لیست فایل های سرفصل سئو سورس:

  • آموزش جامع سئو سورس – مقدمات
  • کاهش حجم یا Minify فایل های CSS و JS
  • نکات مهم کدهای Schema یا Structured Data
  • آموزش بی نظیر htaccess، ریدایرکت ها و کش وردپرس
  • آموزش جامع کنونیکال و رفع کنیبالیزیشن
  • تحلیل سئو سورس 3 سایت برتر ایرانی (دیجیکالا، فارس نیوز و نیوسئو)
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. برنامه نویسان سایت ها و شرکت ها
  2. کارشناسان سئو شرکت ها و سازمان ها
  3. کارشناسان سئو حرفه ای
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. طراحی قالب های سئو شده
  2. طراحی سایت های سئو شده
  3. به دست آوردن یک وجه تمایز عالی که بسیاری از کارشناسان سئو به آن تسلط ندارند
  4. توانایی افزایش سرعت سایت ها به بیش از 5 برابر قبل

🔴 آموزش های تکمیلی سئو – سئو پلاس (و پایانی بی پایان!)

در این قسمت که همواره در حال بروزرسانی و اضافه شدن آموزش های چدید است، آموزش های تکمیلی و درخواستی سئو رو خواهید دید. آموزش های فوق العاده ای مثل افزایش نرخ تبدیل و فروش سایت شما رو تکمیل می کنند.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو یه جوری نکات رو از جون و دل بهتون آموزش میدم که خودمم حال کردم موقع فیلم برداری! اینجا می فهمی سئو پایانی نداره …

لیست فایل های سرفصل سئو پلاس:

  • 10 روش کسب درآمد از سئو
  • ساختار محتوا و صفحات سایت
  • آموزش گوگل ترندز و پیش بینی کسب و کار
  • مرور ارورهای GTmetrix
  • افزایش نرخ تبدیل و فروش – قسمت اول
  • افزایش نرخ تبدیل و فروش – قسمت دوم
  • آموزش ثبت سایت در گوگل مپ
  • آموزش کامل GTmetrix 2020 بخش 1
  • آموزش نرم افزار Xmind برای سئو
  • وبینار آموزشی (پرسش و پاسخ)
  • آموزش مقدماتی کار با نرم افزار تحلیل گر Screaming Frog
– برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. اساتید سئو
  2. کارشناسان سئو شرکت ها و سازمان ها
  3. کارشناسان سئو حرفه ای
  4. مالکان و مدیران فروشگاه های اینترنتی
  5. کارشناسان فروش اینترنتی
  6. مشاوران کسب و کار اینترنتی
  • توانمندی های دانشجویان، پس از این سرفصل: 
  1. بهبود ویژگی های فروش سایت های اینترنتی
  2. اطلاع از نکاتی که خیلی ساده و خیلی اثرگذارند

 

نتایج فوق العاده برخی از شرکت کنندگان دوره آموزش سئو

 

نمونه گواهینامه شرکت در دوره آموزشی نیوسئو

گواهی دوره آموزشی سئو نیوسئو و دوره تخصصی سئو

نظرات شرکت کنندگان دوره های آموزشی نیوسئو

وقتی افتخار می کنیم که نوید عزیز از ایتالیا برای آموزش سئو به دفتر نیوسئو در ایران می آید …

پلیر جدید

علی گودرزی با درآمد بیش از 80.000.000 تومان در ماه

پلیر جدید

جناب ارشادی عزیز و رشد بی نظیر رتبه سایت ایشون و افزایش درآمد از ماهی 5 میلیون به ماهی 200 میلیون

پلیر جدید

اینم کلیپ نظرات سه نفر از شرکت کنندگان دوره

پلیر جدید

این دوستمون برای خرید دوره وام گرفته و قبل از پایان دوره 2برابر هزینه دوره ازش پول درآورده

پلیر جدید

دیدن نظرات این دو کارشناس برتر دیجیتال مارکتینگ هم خیلی کمک می کنه

پلیر جدید

نظرات متفاوت دو دانشجو از مشهد که پس از دوره با هم یک تیم سئو راه اندازی کردند

پلیر جدید

حسین عزیز با انرژی و تخصصی فوق العاده و رامین عزیز با اعتماد به نفسی مثال زدنی

پلیر جدید

مرتضی با درآمد 30.000.000 تومان در ماه و علی با درآمد 10.000.000 تومان در ماه

پلیر جدید

آقای شیرخانی عزیز که درآمدش رو با سئو تونسته 50 برابر کنه

پلیر جدید

نظر سجاد یوسفی عزیز کارشناس سئو وب سایت های فروشگاهی در مورد دوره جامع

پلیر جدید

اینم کلیپ نظر آقای رمضان و همسر محترمشون در مورد دوره جامع آموزش سئو

پلیر جدید

صحبت های جذاب محمد نوروزی عزیز که در مورد دوره آموزش سئو هست رو از دست ندید

پلیر جدید

نظر جناب معظمی عزیز می تونه به صاحبان کسب و کارهای نوپا شدیدا کمک کنه

پلیر جدید

باعث افتخاره که امروز درآمد سایت آقای موسوی نیای عزیز 100 برابر افزایش داشته

پلیر جدید

نظر علی عزیزم که تحصیلات عالیه ش رو میزاره کنار و میاد سمت سئو …

پلیر جدید

نظر جواد نصرالله نیای عزیز می تونه خیلی بهتون انگیزه بده

پلیر جدید

حسین امینی عزیز که بعد از دوره، آموزش دادن سئو رو هم شروع کرده

پلیر جدید

پیشنهاد افشین احمدی عزیز برای صاحبان کسب و کار رو از دست ندید

پلیر جدید

موجب افتخار ماست که به افزایش درآمد خانم نادری از طریق فریلنسری کمکی کرده باشیم

پلیر جدید

این دانشجوی عزیز هم با استفاده از نکات دوره جامع سئو ما دنیای متفاوتی از سئو به روش باز شده

پلیر جدید

این دانشجوی عزیز هم فعالیت در حوزه سئو و بهینه سازی سایت رو به کار دولتی در صنعت نفت، ترجیح دادند

پلیر جدید

خانم رازقی هم با یادگیری سئو در پروژه های زیادی گرفتند و اون هارو به لینک های اول تا سوم گوگل رسوندند

پلیر جدید

آقای ابراهیمی عزیزم که فقط 2 ماه بعد از ثبت نام در دوره به نتایج شگفت انگیزی رسیدند

پلیر جدید

آقای حسین زاده هم بعد از بررسی دیگر دوره های سئو متوجه شدند که جامع بودن دوره نیوسئو مهم ترین ویژگی این دوره است

پلیر جدید

این دانشجوی عزیز ما هم از دوره جامع سئو کلی نکته برداری کردند و به ارزشمند بودن دوره تاکید ویژه ای دارند

پلیر جدید

آقای سرلک به عنوان یک طراح سایت به این نتیجه رسیدند که طراحی سایت و سئو مکمل هم هستند

پلیر جدید

آقای مصطفی منتظری که بنیانگذار یک فروشگاه اینترنتی بزرگ هستند

پلیر جدید

نظر جالب و جذاب سرکارخانم وسپایی که نکات رو بلافاصله بر روی سایتشون اعمال کردند

پلیر جدید

آقای جعفری که پس از دوره، دیجیکالا رو هم پشت سر گذاشتند …

پلیر جدید

آقای باقرپور عزیز که با انجام دادن 10% نکات دوره؛ افزایش بازدید و افزایش فروش داشتند

پلیر جدید

آقای حدادی که فروشگاه اینترنتی بزرگ داشتند و با سئو درآمد سایتشون رو میلیون دلاری کردند

پلیر جدید

آقای زرندی که بعد از کلی تحقیق سئو رو به عنوان شغلی پردرآمد، سئو رو انتخاب کردند و کمتر از 1 ماه به درآمد عالی رسیدند

پلیر جدید

نیمای عزیز که در منزل و فقط با یک لپ تاپ درآمد عالی از سئو دارد

پلیر جدید

ادریس عزیز که که خودش مدیرعامل شرکت طراحی سایت و سئو است

پلیر جدید

خانم ساناز اخلاقی که فروشگاه اینترنتی عطر دارند

پلیر جدید

خانم اروجی عزیز که بعد از دوره جامع نتایج شگفت انگیزی می گیرند

پلیر جدید

محمد شایگان عزیز که به شدت به سئو علاقه مند بود و خیلی سریع پیشرفت کرد

پلیر جدید

خشایار بروجردی عزیزم که از فروشنده ساده پرده به کارآفرین تبدیل شده

پلیر جدید

مهندس ابراهیمی عزیز که طراح بیش از 80 وب سایت ایرانی است

پلیر جدید

خانم رفیعی عزیز که با دوره سئو نیوسئو در منزل شروع به درآمد کردن

پلیر جدید

خانم عبادی عزیز که از دوره نیوسئو به شدت اعتماد به نفس گرفتن

پلیر جدید

آقای فریاد حیدری عزیز که تو مدت بسیار کمی درآمدش رو چندین برابر کرده و برند خودش رو راه انداخته

پلیر جدید

علیرضا ابراهیمی عزیزم که تو مدت کمی سایت خودش رو راه انداخته و ازش به درآمد رسیده

پلیر جدید

خانم پورخدمتگذار عزیز که مدرس هنر هستند

پلیر جدید

پیشرفت فوق العاده و باورنکردنی سایت در مدتی کم

پلیر جدید

خانم رحیمی عزیز که با شرکت در دوره، برای خودشون شغل و درآمد خانگی ایجاد کردن

پلیر جدید

جواد عزیزم که خودش شرکت دیجیتال مارکتینگ داره و درآمدش رو بعد از دوره به شدت بالا برده

پلیر جدید

افزایش درآمد چند برابری بعد از 8 ماه

پلیر جدید

ثبت نام در دوره آموزش سئو

یک نکته یا اتفاق بسیار جالب و قابل توجه:

یکی از سوالاتی که خیلی از تیم پشتیبانی و فروش دوره های آموزشی نیوسئو پرسیده می شود؛ این است که آیا این دوره برای من هم خوب و اثرگذار است؟

پاسخ: بهتره با دو نمونه کاملا واقعی من پاسختون رو بدم! ما در دوره آموزش سئو یک نفر نقاش حدودا 35 ساله با تحصیلات تقریبا سیکل و یک خانوم 56 ساله خانه دار داریم.

دوست نقاشمون که از روی نردبون تماس گرفته بود، بعد از یک سال از یزد اومد مشهدی با خانواده ش که به صورت حضوری از نیوسئو تشکر کنند که زندگیشون تغییر کرده و اون خانوم 56 ساله هم تبدیل به کارشناس تولید و سئو محتوا به صورت فری لنسر شدن و البته سایتی هم برای خودشون راه اندازی کردند.

فکر می کنم چند خط بالا یعنی هر کسی با هر میزان سواد آکادمیک و سن و سال می تونه سئو رو یاد بگیره به شرط اینکه اول صبور باشه و دوم سئو رو دوست داشته باشه. اینجوری آینده ای برای خودش و خانواده ش میسازه که امروز فکرشم نمی کنه.

⚫ چطور می توانید از سئو به درآمد برسید؟

درآمد از دوره آموزش سئو

شاید گفتن این مسئله جالب نباشد؛ اما بیشتر افرادی که به دوره آنلاین سئو ما مراجعه کردند، از وضعیت کار و زندگی روزمره خود راضی نبودند. این افراد برای سال های سال به صورت کارمند در یک شرکت دولتی یا خصوصی کار می کردند و متاسفانه هیچ تغییر و پیشرفتی را در زندگی شان شاهد نبودند.

خوشبختانه این افراد با مشورت و تحقیق های مناسبی که انجام دادند، تصمیم به ورود به صنعت سئو سایت گرفتند و الان در حال کسب درآمد مطلوب از مهارتی که به دست آورده اند می باشند. اگر شما نیز چنین حسی دارید، می توانید آینده خود را دگرگون کنید.

بدون تعارف، در حال حاضر تمامی کسب و کارها به صورت آنلاین هستند؛ این حقیقت را در حال حاضر در کشور خود ما هم می توان به راحتی حس کرد. سئو در حقیقت یک مهارت است؛ آن هم مهارتی که در شاخه های متعدد و در کسب و کارهای زیادی احساس نیاز به آن دیده می شود. در نتیجه، با یادگیری آن، شما این تضمین را به خود می دهید که در آینده، نه تنها خودتان مدیر خود هستید، بلکه می توانید پروژه های بهینه سازی سایت کسب و کارهای متعدد زیادی را انجام دهید. این مسئله تنها یک طرف ماجراست.

در ادامه بیشتر در مورد اینکه پس از شرکت در دوره سئو از چه راه هایی می شود از سئو درآمد کسب کرد، صحبت خواهیم کرد.

  1. کار در شرکت های بزرگ

خب، طبیعی است که این مورد در ابتدا شما را شگفت زده نمی کند؛ چراکه شما برای فرار از شغل های یکنواخت به این صفحه دوره آموزش سئو ما آمده اید. اما کمی صبر داشته باشید تا این مسئله را بیشتر توضیح دهم.

فرض کنید که شما تمامی تکنیک های دوره جامع آموزش سئو ما را درک کرده و توانایی پیاده سازی تک تک آن ها را دارید. اما هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید که کار بر روی برخی پروژه های بزرگ، مثل سئو کردن یک سایت ساده با محتوای ساده نیست! به همین دلیل پیشنهاد ما این است که یک شرکت سئو سایت پیدا کنید و مدت زمانی را در آن مشغول به کار شوید تا به مرور زمان، تجربه کسب کنید.

هدف شما در این شرکت ها باید یادگیری مدیریت پروژه های سئو بزرگ و سخت باشد؛ البته علاوه بر این باید تمام سعی خود را بکنید تا به بهبود آن شرکت کمک کنید و به آن متعهد باشید. در نهایت، شما دو ویژگی مثبت کسب کرده اید؛

  • تکنیک های سئو را می دانید
  • نحوه پیاده سازی آن ها بر روی پروژه های بزرگ را تجربه کرده اید

همین دو مورد کافی است تا شما بتوانید در ادامه راه، به درآمد فوق العاه ای دست پیدا کنید.

نکته مهم: سئو نیاز به کار تیمی دارد؛ شما باید تلاش کنید تا همواره این حرفه را به صورت تیم انجام دهید تا به موفقیت های غیر قابل باور برسید.

درآمد متخصصین سئو در کشور ما بسیار متغیر است و معمولا، تنها این تیم های سئو و کارشناسان خبره و باتجربه سئو هستند که می توانند به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کنند. اما بگذارید آماری از تحقیقات وب سایت Indeed در ایالات متحده بدهم؛ درآمد سالانه سئوکارهای شرکت ها پس از گذراندن دوره سئو تخصصی به طور میانگین در سال، بین 40 تا 100 هزار دلار می باشد.

درآمد 40 هزار دلار، مخصوص متخصصین سئویی است که حدود یک سال سابقه کار دارند و این روند به همین ترتیب تا سقف 100 هزار دلار، افزایش پیدا می کند.

در ایران هم حداقل درآمد کارشناسان خبره سئو که به صورت شخصی کار می کنند 20.000.000 تومان در ماه است که در صورت توان جسمی! به سادگی به 40.000.000 تومان در ماه هم می رسد. اما درآمد تیم های بزرگ و برند سئو بسیار بسیار بیشتر از این عددهاست.

  1. فروش محصولات در سایت

بر اساس آمارهای موثقی که وجود دارد و با یک جستجوی ساده نمودارهای مرتبط با آن ها را پیدا می کنید، حدود 40 درصد از درآمدی که وب سایت های تجاری داشته اند، از طریق ترافیک ارگانیکی بوده است که از گوگل کسب کرده اند. در نتیجه، اگر به خوبی سئو را درک کرده و آن را به بهترین شکل به کار ببرید، می توانید یک وب سایت فروشگاهی را به درآمد بالایی برسانید.

باید بگم کلا ربطی به هم ندارند این دو و اصلا قابل مقایسه نیستند. دو بازار جدا و بسیار عالی هستند فقط با این تفاوت که درامد از سئو دائمی است اما از اینستاگرام کوتاه مدت است.

تقریبا مطمئن هستم اینجا براتون سوالی پیش میاد: آیا برای فروشگاه های اینترنتی اینستاگرام بهتر از سایت نیست؟

  1. فروش محصولات دیگران در سایت خود

فروش محصولات دیگران در سایت خود با دوره سئو

حتما در وب سایت های فروشگاهی موفق ایرانی نیز این مسئله را مشاهده کرده اید که خود آن سایت، هیچ محصولی را مستقیما به فروش نگذاشته است. این وب سایت های فروشگاهی به دلیل سئوی فوق العاده ای که دارند، توانسته اند فروشنده های زیادی را جذب سایت خود کنند و محصولات آن ها را به کاربران ارائه کنند و نقش یک واسطه گر را ایفا کنند.

شما نیز می توانید با استفاده از تکنیک هایی که در دوره آموزش سئو می آموزید، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و با تکنیک های بازاریابی آنلاین، فروشنده های زیادی را جذب برندتان کرده و به درآمدی بسیار بالا برسید. البته همه این مزایا، به علاوه قدرت فروش محصولات خودتان است؛ حتی تصورش هم می تواند انسان را شگفت زده کند که وب سایتی داشته باشد که دیگران هزینه کنند، تا در سایت شما، محصول یا خدماتشان را به مردم ارائه کنند!

دقت داشته باشید که این پروسه، نیازمند پشتکار و بروز رسانی دانش و مهارت خود می باشد؛ در غیر این صورت ممکن است هیچگاه به نتیجه نرسد.

  1. کسب درآمد از طریق مشاوره ساعتی

خرید دوره سئو درآمد بسیار خوبی برای شما خواهد ساخت و بهتر است این حقیقت را بدانید که مشاوره سئو، در واقع ابزار پیش بینی است که مردم از آن استفاده می کنند تا به میزان مهارت و دانش شخص شما در زمینه سئو دست پیدا کنند و در نهایت بعد از مشاوره سئوی خود، تصمیم بگیرند که از خدمات سئو سایت شما استفاده کنند یا خیر.

با این حال، شما می توانید حتی بدون ارائه خدمات سئو، با ارائه مشاوره های ساعتی به مشتریان، آن ها را به خوبی در مورد سئو سایتشان راهنمایی کنید. مطمئن باشید که اگر در این زمینه صداقت و مهارت کافی را به کار ببرید، صاحبان وب سایت های متعدد، هجوم به سمت برندتان می آورند.

طبق نکاتی که در دوره آموزش پیشرفته سئو بیان می کنیم، مسئله مهم این است که نرخ مشاوره ساعتی خود را به شکل معقولی بیان کنید؛ نرخ مشاوره را می توان بر اساس فاکتورهای زیر، تعیین کرد:

میزان شهرت نام شما در بین متخصصین سئوی دیگر

سال های کار و تجربه ای که به دست آورده اید

ماهیت نیاز مشتری

نکته مهم؛ کلید اصلی برای موفقیت در زمینه مشاوره سئو و رسیدن به درآمد بالا در زمینه آن، این است که هر متخصص سئویی باید به صورت انحصاری بر روی یک موضوع بهینه سازی سایت، متمرکز شود. پیشنهاد می کنیم که یک مشکل رایج در بین سایت ها را انتخاب کرده و شروع با بازاریابی برای مشاوره خود بکنید.

  1. راه اندازی یک آکادمی آموزشی

یک نکته بسیار مهم که باید به آن دقت داشته باشید این است که در سال های آینده، تمامی افرادی که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی پادشاهی می کنند، مجبور خواهند شد که به دنیای وب آمده و وب سایت راه اندازی کنند تا برندشان افت اعتبار نداشته باشد!

البته در سال 1401 با اتفاقاتی که افتاد روزانه هزاران نفر از شبکه های اجتماعی به شرکت در دوره های آموزش سئو روی آوردند تا بتوانند از بزرگترین بازار وب جهان یعنی گوگل که برای همیشه در ایران فعال خواهد بود بهره ببرند.

در این میان این شما هستید که می توانید سودهای کلانی از سئو به دست بیاورید. شما در واقع می توانید با مطمئن بودن از این قضیه که سئو، نیاز مبرم فعالان شبکه های اجتماعی خواهد بود، یک آکادمی آموزشی راه اندازی و علم سئو را به این افراد بیاموزید. به طور کلی آموزش، یکی از شیرین ترین کارها است که شما می توانید با استفاده از آن به بهبود کسب کار خود و دیگران کمک کنید و در کنار آن به درآمد بسیار خوبی هم برسید.

  1. ارائه خدمات سئو به شرکت های دیگر

در این روش، شما با شرکت های دیگر همکاری می کنید و با تنظیم یک قرارداد، تصمیم می گیرید که چه خدمات سئویی قرار است به شرکت مورد نظر ارائه کنید. دقت داشته باشید که این خدمات باید به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده و همچنین کاملا صادقانه باشند؛ شما حق ندارید از تکنیک هایی غیر از سئو کلاه سفید برای بهبود رتبه بندی وب سایت مشتری هایتان استفاده کنید؛ مگر اینکه این مسئله را با آن ها در میان گذاشته و خطرات و مشکلات پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سیاه و خاکستری را به آن ها توضیح دهید.

خلاصه، اگر می خواهید که یک رابطه صادقانه و حرفه ای بین شما و مشتری هایتان برقرار شود، باید اصول زیر را در روند فعالیت های خود به کار ببرید:

  • تیم سئو دقیقا مسئولیت چه اقداماتی را دارد؟
  • مشتری باید چه تعهداتی در حین انجام پروژه داشته باشد؟
  • چه کسی قرار است که ماهانه گزارشی از نحوه عملکرد سایت ارائه کند؟

متاسفانه بسیاری از پروژه های خدمات سئو به دلیل اینکه به این نکات در ابتدای کار خود اهمیتی نمی دهند، با شکست مواجه شده و در نهایت به نتیجه ای که می خواهند، نمی رسند.

  1. برگزاری سمینار و کسب درآمد از طریق آن

سئو مقوله ای است که وابسته به اطلاعات است. اگر شما بتوانید خودتان را به عنوان یک متخصص نشان دهید، مردم برای آموزش های شما، بهای زیادی می پردازند. البته دقت داشته باشید که اگر به تازگی وارد صنعت سئو سایت شده اید، ممکن است که این اقدام، کمی برایتان سخت باشد. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چراکه اگر مسیر صحیحی را طی سال ها بگذرانید، می توانید سمینارهایی برگزار کنید که پر از آدم هایی باشد که می خواهند از دانش و مهارت شما نهایت بهره را ببرند.

  1. ساخت و فروش محصولات سئو

دقت داشته باشید که این امر، تنها برای متخصصین سئو می باشد. در حال حاضر، با بررسی وب سایت هایی که در زمینه برگزاری دوره آموزشی سئو یا ارائه خدمات سئو سایت فعالیت دارند، متوجه خواهید شد که استراتژی بیشتر آن ها به سمت تولید و فروش محصولات آموزشی سوق پیدا کرده است.

شما نیز می توانید بعد از اینکه دانش و مهارت کافی در زمینه بهینه سازی وب سایت به دست آوردید، محصولات آموزشی مثل پادکست ها، ویدئوکست ها و … تهیه کرده و از طرق مختلف آن ها را به فروش برسانید. اگر بتوانید در ابتدا وب سایت آموزش سئوی خود را به رنک های برتر برسانید و سپس از طریق آن اقدام به انجام چنین کاری کنید که فوق العاده خواهد بود.

  1. کسب درآمد از طریق یک بلاگ پربازدید

اگر شما در زمینه سئو، مهارت کافی داشته باشید، می توانید بلاگی ایجاد کنید که ترافیک زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تقریبا همه نوع بلاگ ها از طریق تبلیغاتی که دریافت می کنند، درآمد به دست می آورند. البته دقت داشته باشید که تنها در صورتی می توانید از طریق بلاگ خود به درآمد برسید که توانسته باشید ترافیک زیادی را برای آن جذب کنید.

چند راه که بلاگ شما می تواند از طریق آن ها درآمد داشته باشد:

  • بنرهای Google Display Network
  • بنرهای تبلیغاتی متعدد
  • پست های مهمان
  • لینک دادن به سایت های دیگر
  • رپورتاژ

برای به ثمر رساندن این داستان، شما باید یک موضوع که به طور بالقوه جستجوی زیادی در موردش می شود را انتخاب کرده و  بلاگ خود را در آن زمینه راه اندازی کنید. سپس باید تمامی تکنیک هایی که در دوره تخصصی سئو فرا گرفته اید را پیاده سازی کنید. اگر تمامی این ساختارها را به خوبی انجام دهید، ممکن است در مدت زمان بسیار کوتاهی به آنچه که می خواهید برسید.

  1. کسب درآمد واسطه گری از طریق سئو

در این زمینه پس از شرکت در دوره سئو تخصصی، شما می توانید از تلاش دیگران برای جذب پروژه سئو استفاده کنید. به این صورت که یک وب سایت پربازدید که مخاطبین آن، مشتری های هدف شما هستند را شناسایی می کنید و در آن تبلیغ خود را قرار می دهید. در این صورت، وب سایت میزبان درصدی از پروژه را به صورت توافقی دریافت می کند و شما صاحب پروژه سئو می شوید.

نوع دیگری از واسطه گری در زمینه سئو، این است که شما از طریق وب سایت خود یا وب سایت دیگران یا اصلا تبلیغات کلیکی، پروژه سئو دریافت کنید و این پروژه را به دیگر تیم های سئویی که با قیمت بسیار کمتر کار را انجام می دهند، بدهید و بر روی کار آن ها نظارت کنید. در این صورت، شما با کمترین فعالیت، بیشترین سود را برده اید. چه چیزی بهتر از این؟

البته این روش معایبی هم می تواند داشته باشد که خیلی از افراد این مسائل اهمیتی برایشان ندارد؛ اولین مورد این است که وب سایت شما به صورت ارگانیک در نتایج جستجو نیست و دومین عیب آن این است که درآمدی که شما از این طریق به دست می آورید، آنقدر ثبات ندارد و برای همین نباید خیلی روی آن حساب کنید.

  1. فروش دوره آموزش سئو به صورت آنلاین

این روش درآمد از طریق سئو، تقریبا شبیه برگزاری سمینار است؛ یعنی شما باید به سطحی در سئو برسید که مردم حاضر شوند دوره های آموزشی شما را بخرند. منظورمان این است که انتظار نداشته باشید بلافاصله بعد از اینکه نکات و تکنیک های سئو را در دوره ما آموختید، بتوانید دوره های آموزشی برگزار کنید و مردم هم مشتاقانه آن ها را خریداری کنند.

اما مطمئن باشید که اگر راه را به شکل صحیحی به پیش ببرید، می توانید در مدت زمان 6 ماه تا یک سال، دوره های آموزش سئو تهیه و منتشر کنید و این دوره ها را به فروش خوبی برسانید. پیشنهاد می کنیم که برای افزایش فروش خود، برخی از تکنیک های بازاریابی آنلاین به غیر از خود سئو را بیاموزید تا کمک راه شما شوند.

  1. ارائه خدمات تولید و بازاریابی محتوایی مطابق با سئو

به طور کلی تولید کنندگان محتوای سایت اگر اصول بازاریابی کار خود را به خوبی بدانند، می توانند درآمد زیادی به دست بیاورند. حال تصور کنید که این تولید کنندگان محتوا، سئوکار نیز باشند. خب طبیعی است که این دسته از افراد بیشتر از بقیه مورد توجه کسب و کارهای اینترنتی بزرگ خواهند بود. یک متخصص سئو دقیقا می داند که چه محتوایی باید تولید کند، چرا باید آن محتوا را تولید کند و چگونه باید بازاریابی محتوا را بر روی آن پیاده سازی کند. حال در این خصوص، شما هم می توانید شخصا یا همراه تیم خود خدمات ارائه کنید و هم می توانید دوره های آموزشی مرتبط با این قضیه را به فروش برسانید.

اگر می خواهید بیشتر در زمینه تولید محتوا فعال باشید، سعی کنید کاری کنید که شما را با عنوان یک نویسنده سئوکار بشناسند.

  1. فروش ریزخدمات سئو

ارائه خدمات سئو به صورت کامل از صفر تا صد شاید کمی دشوار بوده و مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده شما قرار دهد. البته اگر بتوانید تیم خوبی برای پیاده سازی اصولی که در دوره آموزش سئو آموخته اید، ایجاد کنید، می توانید سختی ارائه خدمات سئو را به حداقل برسانید. با این حال، اگر نمی توانید چنین کاری انجام دهید، نگران نباشید، داشتن دانش سئو، موقعیت های بسیار زیادی در برابر شما قرار می دهد. یکی از آن ها، ارائه ریزخدمات است؛ یعنی به جای قبول کردن صفر تا صد یک پروژه سئو، برخی از بخش های آن را بر عهده گرفته و به ازای همان بخش ها، هزینه اش را دریافت کنید. مثلا تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش هایی است که وبمسترها در انجام آن دچار اشتباه می شوند. شما می توانید پکیج هایی در این زمینه در نظر بگیرید و ریزخدمات خود را به بقیه وبمسترها معرفی کنید.

دقت داشته باشید که کوچک ترین خطا در این زمینه می تواند به طور کلی دانش سئوی شما را زیر سوال ببرد. پس باید در یک مرجع معتبر این موارد را آموزش ببینید. دوره سئو ما فرصتی است فوق العاده که شما می توانید به بهترین شکل ممکن و همراه با مثال تحقیق کلمات کلیدی را آموزش ببینید.

  1. کسب درآمد از طریق برند سازی

یکی از مباحثی که در دوره جامع آموزش سئو مطرح می شود، بحث SEM است که به معنای بازاریابی از طریق موتور جستجو بوده و مخفف عبارت Search Engine Marketing می باشد. شما می توانید برای استارت آپ هایی که محصولات یا خدمات پرتقاضایی را ارائه می دهند اما برند شناخته شده ای ندارند، ابتدا تولید محتوا کرده و جایگاه مطالب خود را در نتایج جستجو ارتقاء دهید؛ سپس با معرفی برند شرکت های مذکور، محصولات یا خدماتشان را به مخاطبان وب سایت خود پیشنهاد داده و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

مطمئنم این نکته برای شما بسیار جذاب خواهد بود که بدانید همکنون نیوسئو از چه طرقی درآمد چند صد میلیونی خود را به دست می آورد. تدریس سئو، مشاوره سئو، ریز خدمات سئو، سئو کوچینگ، تحلیل سئو سایت ها، برندینگ بسیار قوی و برگزاری وبینار

⚫ مراحل اصلی راه اندازی و سئو یک سایت

بهترین زمان برای شروع بهینه سازی سایت، درست در همان زمانی است که آن را راه اندازی می کنید. شما با این کار از بروز خطاهای بسیار زیادی جلوگیری کرده و از زمان زیادی که در آینده صرف خواهد شد، جلوگیری کرده اید. حالا در این بخش می خواهیم یک شمای کلی از مراحل راه اندازی و سئو کردن یک وب سایت را به شما تقدیم کنیم.

نیاز دیدم مجددا تاکید کنم: نکات این بخش را قبل از یا در حین راه اندازی سایت باید بدانید و اجرایی کنید که تبدیل به نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود!!

– انتخاب نام دامنه

انتخاب نام دامنه در دوره آموزش سئو

نام دامنه در گذشته یکی از فاکتورهای موتور جستجوی گوگل بود که از آن کمک می گرفت تا متوجه شود که موضوع سایت مورد نظر در مورد چه چیزی است که امروزه و با پیشرفته شدن خزنده گوگل؛ دیگر نیاز مبرمی به نام دامنه برای تشخیص موضوع سایت ندارد و در واقع در سال 2023 و همانطور که در دوره سئو نیوسئو اشاره شده است؛ دامنه دیگر فاکتور رنکینگ محسوب نمی شود.

بهترین کاری که در انتخاب نام دامنه می توانید انجام دهید، این است که نامی را مدنظر داشته باشید که مرتبط با کسب و کارتان باشد، به راحتی به خاطر سپرده شود و عبارت کلیدی اصلی برندتان در آن حضور داشته باشد (نزدیک ترین ترجمه به عنوان کسب و کارتان). همه این کارها برای این است که مخاطب نام دامنه شما را راحت تر به خاطر بسپارد.

البته دقت داشته باشید که این مسئله ای نیست که شما به زور بخواهید آن را انجام دهید! یعنی اگر نام دامنه ای آزاد باشد که دقیقا نام برند شماست، خب طبیعتا بهتر است آن را در اولویت خود قرار دهید. در برخی موارد که صاحبان وب سایت ها به زور می خواهند نام دامنه سئو شده ثبت کنند، کاربران با مشاهده نام دامنه سایت آن ها کاملا گیج می شوند و این دقیقا بر خلاف پروسه یک برندسازی موفقیت آمیز می باشد.

یادتان باشد خیلی وقت ها برای انتخاب یک دامنه مناسب نیاز است جلسات مشاوره زیادی شرکت کنید و شاید حتی یک ماه از شما زمان بگیرد. اما واقعا ارزش دارد چون آینده کسب و کار شما به شدت به دامین سایتتان وابسته است. اگر دانشجو دوره سئو نیوسئو هستید حتما قبل از خرید دامنه و راه اندازی سایتتان؛ یک بار (حتی شده روزنامه وار!!) 4 سرفصل اول دوره را ببینید.

– انتخاب یک شرکت هاستینگ معتبر

گوگل بارها در بیانیه های متعدد اعلام کرده که سرعت سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی به شمار می رود. امروزه کاربران صبور نیستند و سریعا می خواهند به اطلاعاتی که در یک صفحه وجود دارد، دست پیدا کنند. منظور از سریعا در اینجا 3 ثانیه ابتدایی است که کاربر بر روی لینک سایتتان کلیک کرده است. پس گوگل تنها صفحاتی را در بین رنک های برتر خود قرار می دهد که به بهترین شکل ممکن به این نیاز کاربران پاسخ داده باشند.

راه های زیادی برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت وجود دارد؛ اما یکی از بهترین آن ها، انتخاب یک هاست مناسب و پرسرعت است. در نتیجه، اگر قصد دارید وب سایتی را راه اندازی کنید، بهتر است در همین ابتدای کار، بهترین هاستی که وجود دارد را از یک شرکت معتبر ارائه دهنده، سفارش دهید. قطعا الان به ذهنتان می رسد که بپرسید: امیر قمصری؛ بهترین هاستی که معرفی می کنی چیه؟

پاسخ من: همونطوریکه بارها و در همه جا از جمله اینستاگرام و دوره جامع سئو گفتم؛ من هیچ سایت و برندی را برای هیچ چیز معرفی نمی کنم. اما در این مورد خاص یک راهنمایی می کنم؛ هاست سایت نیوسئو رو تشخیص بدید!!!

همچنین هاست سایت شما تاثیر زیادی در امنیت آن دارد. امنیت نیز یکی از فاکتور هایی است که موتورهای جستجو از جمله گوگل برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. حتی اگر سایر معیارهای سئو را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید، اما سایت شما از امنیت مناسبی برخوردار نباشد، قطعا نمی توانید جایگاه خود را در صفحات نتایج جستجو حفظ کرده یا آن را ارتقاء دهید. امنیت اطلاعات کاربران معیاری است که برای تمامی موتورهای جستجو اهمیت ویژه‌ای دارد.

– تهیه قالب مناسب

یکی از موارد مهم بهینه سازی سایت، سئو تکنیکال یا فنی است. مرورگرها و خزنده های موتورهای جستجو از طریق سورس صفحات می توانند به آن ها و محتوایشان دسترسی داشته باشند. (اگر مفهوم سورس صفحه را نمی دانید یک صفحه وب را در مرورگر خود باز کرده و کلیدهای ترکیبی Ctrl + U را بزنید تا سورس آن صفحه را مشاهده کنید) هرچه کدهای موجود در سورس صفحات وب، مرتب تر و بهینه تر باشند، هم سرعت بارگذاری آن ها برای مرورگر افزایش خواهد یافت، هم درک مطالب موجود در صفحات برای ربات های موتورهای جستجو ساده تر خواهد شد.

چنانچه قالب سایت مناسب و مطابق با استانداردهای سئو باشد، می تواند سورس بهینه و خوبی را برای وب سایت شما ارائه دهد که هم سرعت بارگذاری آن مناسب باشد، هم سایر نکات سئو فنی در آن رعایت شده باشند. پس قالب سایت یکی از موارد بسیار مهمی است که برای داشتن یک سایت برتر در صفحه نتایج گوگل، باید در نظر بگیرید؛ به همین دلیل در دوره سئو، یک سرفصل به سئو فنی اختصاص داده شده است که در آن نکات مربوطه به صورت کامل آموزش داده می شوند.

– انجام تحقیق کلمات کلیدی

بدون شک یکی از بزرگترین بخش های بهینه سازی یک وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی است. قبل از اینکه بخواهید استراتژی سئو خود را پیاده سازی کنید، باید بدانید که قرار است، بهینه سازی سایت برای چه عبارت هایی انجام شود. از این رو، تحقیق کلمات کلیدی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اگر اشتباهی در زمینه شناسایی و انتخاب کلمات کلیدی صورت بگیرد، ممکن است شما مجبور شوید که در ادامه مسیر بهینه سازی سایت خود، به طور کلی فعالیت های خود را رها کرده و همه چیز را از اول شروع کنید. در واقع یکی از مشکلاتی که شرکت های خدمات سئو دارند، همین است. وب سایت هایی که برای بهینه سازی به این شرکت ها مراجعه می کنند، اکثرا نیاز دارند تا از بیس بهینه شوند و همین مسئله کار را بسیار دشوار می کند.

در نتیجه، اگر هنوز کلمات کلیدی کسب و کار خود را انتخاب نکرده اید و نمی دانید باید چه کنید، حتما باید از یک فرد متخصص مشاوره بگیرید یا اینکه در دوره آموزش سئو شرکت کنید.

– برنامه ریزی برای ساختار سایت

بعد از شرکت در یک دوره سئو اگر می خواهید با یک سایت ساده شروع به کار کنید که چند صفحه بیشتر ندارد، انجام این مرحله در ابتدای کار، چندان ضروری نیست. با این حال، اگر بخواهید هوشمندانه عمل کنید، بهتر است که در همین ابتدای کار، ساختار صفحات و دسته بندی هایی که وب سایت شما قرار است داشته باشد را مشخص کنید.

طبیعی است که صفحه اصلی سایت شما در راس تمامی صفحات است؛ بعد از آن باید مهم ترین صفحات یا برگه ها قرار بگیرند که شما این ها را مشخص می کنید؛ سپس با توجه به ارتباط محتوایی صفحات، می توانید بقیه ساختار سایتتان را مشخص کنید. تصور شکل یک هرم می تواند به شما در پیاده سازی این امر کمک زیادی بکند.

اگر در همین ابتدای کار ساختار سایت را مشخص کنید، اطمینان خاطر خواهید داشت که صفحات مهم سایت، در اولویت قرار دارند و مشکلی برای آن ها به وجود نخواهد آمد. در واقع یکی از مشکلات رایجی که وب سایت ها برای سئو داخلی خود دارند، همین قضیه است.

– ایجاد یک navigation قابل درک برای کاربر

همانطور که می دانید، وب سایت شما باید از هر لحاظ برای کاربران قابل درک باشد. ساختار سایت که در مرحله قبل به آن اشاره کردیم، شروعی بر این ماجراست. هنگامی که وب سایت خود را طراحی می کنید، باید مدام به این فکر کنید که کاربران اگر وارد فلان صفحه من بشوند، چه رفتاری دارند و تمایل دارند چه چیزی را مشاهده کنند. خلاصه بگوییم، شما باید مسیری آسان را برای آن ها فراهم کنید تا به هرآنچه که می خواهند، برسند.

به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که منوی اصلی شما، مهم ترین بخش های سایتتان را در خود جای داده باشد یا اینکه کتگوری و ساب کتگوری هایی درست کنید که مطابق با علاقه کاربران باشد.

نکته مهم: دلیل اصلی که اصرار زیادی بر این بخش داریم، این است که با ارتقا وضعیت navigation، کاربران احساس راحتی بیشتری کرده و برای مدت زمان بیشتری در وب سایت شما می مانند و تمایل دارند که از بخش های مختلفی که وجود دارد، بازدیدی داشته باشند. این مسئله به شدت به بهبود سئو سایت شما کمک کرده و می تواند سایت را به رنک یک گوگل برساند.

– استفاده از یک ساختار صحیح برای URL های سایت

وقتی خزنده موتور جستجو می خواهد یک صفحه را بررسی کند تا موضوع آن را متوجه شود، اولین چیزی که به سراغ آن می رود، URL صفحه است. همانطور که می دانید، URL همان آدرس صفحه است که برای هر صفحه ای متفاوت است. متخصصین سئو معتقد هستند که کلمات کلیدی اگر در آدرس صفحات حضور داشته باشند، برای سئو مفید است؛ چراکه به خزنده گوگل کمک می کند تا سریع تر و بهتر موضوع صفحه را متوجه شود (کم و کیف پیاده سازی این نکته را در دوره سئو به شکل کامل توضیح داده ایم). طبق تجربه، در ساختار آدرس صفحات سایتتان نباید از کلمه category استفاده شود؛ این تنها یکی از نکاتی است که در مورد ساختار URL باید آن را مدنظر داشته باشید.

– در نظر گرفتن عوامل موثر بر سرعت سایت

طراحی وب، هاست و افزونه هایی که استفاده می کنید، تنها برخی از عوامل موثر در سرعت وب سایت شما هستند. بسیاری از تصمیماتی که در مرحله طراحی می گیرید می توانند بر سرعت بارگذاری سایت شما برای بازدیدکنندگان تأثیر بگذارند. سرعت بارگذاری سریع، تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند که یکی از فاکتورهای بسیار مهم رتبه بندی است. الگوریتم های موتورهای جستجو سرعت لود سایت را در نظر می گیرند، بنابراین هنگام طراحی وب سایت خود، راه هایی را برای بهبود سرعت آن در نظر بگیرید، مانند:

  • به حداقل رساندن المان ها و مواردی که حجم زیادی دارند و زمان بارگذاری را افزایش می دهند، مانند انیمیشن یا تصاویر حجیم
  • کاهش حجم فایل های CSS و JS
  • کاهش تعداد درخواست های http موجود در هر صفحه
  • به حداقل رساندن فایل های JS خارجی و حذف موارد اضافه

گاهی اوقات برخی از عناصر طراحی سایت واقعا جذاب و زیبا به نظر می رسند اما می توانند سئو وب سایت شما را خراب کنند و به طور ناخواسته باعث کاهش سرعت بارگذاری و ایجاد تجربه بد برای کاربران شوند. بنابراین باید هر عنصری را که در سایت قرار می دهید به خوبی بررسی کرده و میزان تأثیر آن بر زمان بارگذاری را بسنجید. تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد، به صورت کامل در دوره سئو، شرح داده می شوند.

⚫ مزایای شرکت در دوره آموزش سئو

ثبت نام در دوره سئو سایت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید سایت خود را به بهترین شکل در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و در نتیجه، بیشترین ترافیک را به سمت سایت خود جذب کنید. در ذیل، اثرات بسیار مهم سئو بر کسب و کار اینترنتی شما را به صورت کامل آورده ایم:

  1. تجربه کاربری عالی با یادگیری سئو

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید وب سایت خود را به لحاظ تجربه کاربری (UX) بهبود بخشید. این علم شامل ارائه اطلاعات مرتبط به مخاطبین، عکس ها یا فیلم های مرتبط برای تکمیل متون، حرکت آسان و سریع در صفحات وب یا پیکربندی مناسب سایت برای سازگاری با موبایل می شود.

همه اینها منجر به یک تجربه کاربری خوب می شود و در نهایت منجر به افزایش کلیک، افزایش بازدید و نرخ تبدیل بالاتر می شود. این همان چیزی است که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند و شما با خرید دوره سئو نیوسئو به همه اطلاعات مورد نیاز درمورد سئو دست پیدا می کنید.

شرکت در دوره آموزش سئو و عمل به نکات سئو به صورت خودکار تجربه کاربری سایت شما را عالی می کند.

  1. سئو، بهترین راه تبلیغات

بالاتر که نکات مربوط به دوره سئو چیست را به شما گوشزد کردم؛ ارزش سئو کردن سایتتان را بیشتر متوجه شدید. با توجه به هزینه های سنگین تبلیغات در سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر روشهای بازاریابی اینترنتی، یادگیری سئو به شما کمک می کند که علاوه بر کاهش 100% هزینه های مذکور، مدت زمان بازده و نرخ کلیک هدفمند بسیار بیشتری را تجربه کنید.

قطعا می دانید که گوگل بهترین بازاریاب جهان است که همواره در حال بروزرسانی هسته مرکزی خود می باشد. این یعنی گوگل بیشتر از ما به فکر پیشرفت وب سایت ما و سایت های دیگران است. ما فقط باید سایت خود را به رتبه های بالای گوگل برسانیم و از آنجا به بعد گوگل فروش ما را تضمین می کند.

اگر قصد شرکت در دوره های آنلاین سئو را ندارید، مطمئن باشید یکی دیگر از رقبایتان این کار را انجام داده و به سادگی از شما سبقت میگیرد.

  1. نرخ بالا و عجیب تبدیل کاربر به مشتری

آمار نشان می دهد که به طور متوسط نرخ تبدیل سئو نزدیک به 14.6% است در حالیکه نرخ تبدیل سایر روش ها تقریبا 1.7% می باشد که اصلا قابل قیاس نیستند!! تبلیغات غیر هدفمند و خارج از سئو عموما به کلیک های بیخودی منجر می شود که به کاهش نرخ کلیک منجر می شود.

این در حالی است که سئو با توجه به اینکه در فرایند جستجوی کاربر نمایش داده می شود و قطعا حاصل نیاز اوست، منجر به تبدیل بالاتری بشود. قطعا افرادی که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردند از قبل نیاز و هدف خود را مشخص کرده اند. بنابراین شما از طریق گوگل به مشتری هدف دست پیدا می کنید و این آرزوی همه صاحبان کسب و کار است.

شما با شرکت در یک دوره آموزشی سئوی تضمینی می توانید وب سایت خود را هدف اصلی بسیاری از کاربران قرار دهید.

  1. کمک شگفت انگیز سئو به کاهش هزینه ها

یکی از سایت های برتر که در زمینه تحقیق موتورهای جستجو فعالیت می کند گزارش داده است که استفاده صحیح و بهینه از سئو در سایت ها تا 61% باعث کاهش هزینه ها می شود.

سئو به شدت هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد. وقتی رتبه مناسبی دارید، دیگر نیازی به پرداخت به ازای تبلیغات یا دریافت کلیک ندارید. تا زمانی که کاربران در اینترنت جستجو کنند و شما را پیدا کنند، شما همواره مشتری جدید و هدفمند خواهید داشت و تا ابد تامین خواهید بود.

در این قسمت یک مشکل وجود دارد و آن این است که تا زمانیکه طعم لذت بخش درآمد از سئو سایت خود را بدون هزینه های بیهوده برای تبلیغات نچشیده باشید، به سختی می تواند به آن اعتماد کنید و همواره از آن ترسی دارید. به امید اولین فروش شما از سایتتان و اعتماد دائمی به سلطان فروش و بازاریابی جهان یعنی گوگل.

مدیریت بهتر هزینه های افزایش درآمد از سایت یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره جامع سئو نیوسئو می باشد.

  1. حتی برای مغازه شما در دنیای واقعی هم مشتری میاورد

پس از انجام یک جستجو محلی و دیده شدن برند و سایت شما در نتایج گوگل، تمایل بالایی در مشتریان برای بازدید از فروشگاه محلی شما ایجاد می شود. به عنوان مثال: یک کاربر اینترنتی در گوگل به دنبال عبارت “بهترین رستوران غذاهای دریایی در تجریش” می گردد. نتایج گزینه های مختلفی را نشان می دهد. این کاربر نتایج اول را بررسی و در ادامه یکی را به عنوان بهترین انتخاب کرده و مشتری آن می شود.

اگر کمی واقع بینانه به ماجرا نگاه کنید و خودتان را گول نزنید، می بینید که خودتان یا یکی از افراد خانواده شما، حتما این کار را انجام داده است. پس هر لحظه که دیرتر سئو را یاد بگیرید و آن را برای مغازه خود پیاده سازی کنید، ضرر کرده اید.

یک مطالعه دقیق و خاص این مسئله مهم را تایید می کند: 81% خریداران قبل از مراجعه به فروشگاه و خرید محلی، تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

  1. گوگل تعداد زیادی از مشتریان را به سمت محصولات یا خدمات شما میاورد

در ایران بیش از 50.000.000 نفر به اینترنت دسترسی دارند. 93% فعالیت های آنلاین از جستجو در گوگل شروع می شود. اگر شما با شرکت در دوره آموزش پیشرفته سئو سایت خود را به رتبه های بالا بیاورید، میلیون ها فرصت برای یافتن بیزینس خود در موتورهای جستجو ایجاد کرده اید.

روزانه میلیون ها نفر در ایران از طریق گوگل به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و شما با قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل می توانید تعدادی از این افراد را تبدیل به مشتری خود کنید. اگر هم سایت و سئو را به فراموشی سپرده باشید محکوم به شکست هستید و از این بازار بینهایت بی نصیب خواهید ماند.

یکی از مهمترین مزایای سئو این است که مشتریان شما هر روز از گوگل استفاده می کنند.

  1. با فراگیری سئو نیاز به هیچ تبلیغی ندارید

در صورت داشتن جایگاه برتر و مناسب در سئو، نیازی به تبلیغ ندارید. بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. یک دوره جامع آموزش سئو می تواند شمارا صدها میلیون جلو بیاندازد؛ البته که شرکت در یک دوره سئو تخصصی که هم حرفه ای ساخته شده باشد و هم حرفه ای پشتیبانی شود از هر نکته ای قطعا مهمتر خواهد بود.

اگر تجربه شخصی خودم را بخواهید بدانید باید بگویم: ترجیح می دهم چندین ماه بر روی سئو سایتم کار کنم و رتبه آن را در گوگل بالا ببریم و سپس صدها میلیون درآمد داشته باشم تا اینکه صدها میلیون تبلیغات کنم تا شاید به درآمدی از سایتم برسم!! (فراموش نکردید که سئو مشتری هدف برای شما میاورد اما تبلیغات ممکن است کاربر معمولی بیاورد)

در واقع یادگیری سئو در یک دوره آموزش کامل سئو، سرمایه گذاری بسیار پرسودی است.

  1. 24 ساعته و 7 روز هفته فروش خواهید داشت

گوگل هرگز نمی خوابد! همیشه و در تمام کشورها تبلیغ بیزینس شما را می کند. رتبه شما یک شبه به دست نمی آید و یک شبه هم از دست نمی رود (این مورد شما را یاد چه چیزی در ایران می اندازد؟) 

به نظر من همیشه فعال بودن گوگل و سایت شما در کنار هم و در کنار آنها اینکه نیاز نیست شما در سایتتان مثل پیج های اینستاگرامی صبح تا شب تلاش کنید تا شااااید به نتیجه ای برسید، میشود برتری های غیر قابل انکار سایت و سئو نسبت به اینستاگرام. پس بهتر است سریعتر تصمیم بگیرید و شروع کنید تا زودتر هم به نتیجه و درآمد برسید.

وقتی در گوگل رتبه بالایی به دست آورده اید، او در زمان خواب هم تبلیغ شما را انجام می دهد.

  1. سئو اعتماد و اعتبار شما را افزایش می دهد

شما به گوگل اعتماد دارید، درسته؟ همه مردم هم مثل شما به Google اعتماد دارند. آنها هر روز از آن استفاده می کنند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. زمانی که در رتبه های اول گوگل قرار دارید اعتماد مردم را جلب می کنید و انها ناخودآگاه به سمت سایت و برند شما کشیده می شوند (چه چیزی جذاب تر از این؟)

همه ما برای هر نوع کسب و کار اینترنتی خود همواره به دنبال افزایش اعتبار هستیم. و من می توانم با اطمینان به شما بگویم که هیچ چیز در دنیای وب و برای سایت ها از رتبه یک گوگل بودن بهتر نیست پس شما یا کارندان شما باید در اسرع وقت به دنبال فراگیری دوره آموزش سئو باشند.

یکی از مهمترین نکاتی که شما در دوره آموزش سئو حرفه ای می آموزید افزایش سطح اعتماد و اعتبار پذیری وب سایتتان است.

  1. سئو یک استراتژی بلند مدت است

با سئو، شما یک استراتژی بلند مدت خواهید داشت. حدود 6 تا 12 ماه طول می کشد که شما به رتبه های برتر گوگل برسید؛ اما نکته جالب این است که به همین میزان، زمان نیاز است تا وب سایت شما افت رنک داشته باشد. صفحه ای که بتواند به درستی به رتبه های برتر برسد، به سختی پایین خواهد آمد.

یک اصطلاح جذاب است که می گوید: اگر باد بکارید طوفان درو می کنید! شما با داشتن یک استراتژی درست در سئو، دانه های موفقیت خود را به صورت در زمین می کارید که پس از رشد به این سادگی ها از بین نمی روند. مثل اینستاگرام که درآن یک شبه ممکن از پیج شما از بین برود نخواهد بود. بنابراین بهتر است به دنبال دوره آموزش سئو ای باشید که در آن استراتژی صحیح سئو هم به شما آموزش داده شود.

یکی از مزایای ویژه دوره جامع آموزش سئو نیوسئو این است که شما با استراتژی خاص نیوسئو که باعث شد سال ها برند اول آموزش سئو ایران باشد، آشنا می شوید.

اگر از یک دوره آموزشی معتبر استفاده کنید، احتمال شکست استراتژی بلند مدت شما، بسیار پایین خواهد بود.

  1. سئو مشتریان شما را آگاه می کند

    به جز بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، سئو به مشتریان شما آگاهی می بخشد. با بهبود سئو وب سایت شما، ارتباط بیشتری با مشتریان جدید برقرار می شود و باعث افزایش فروش و درآمد شما می شود. به طور خلاصه، سئو نه تنها بهبود در نتایج جستجوی گوگل است، بلکه راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان شما و بهبود فروش و درآمد شماست.

مشتریان هدف شما در گوگل به دنبال شما می گردند. البته بهتر است اینگونه بگویم که: مشتریان محصولات و خدمات شما در گوگل به دنبال نیاز خود می گردند. حال اگر سایت شما در رتبه های بالا باشد از شما خرید می کنند و اگر سایت رقبای شما بالا باشد از آنها می خرند. همه چیز دست خود شماست.

ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که من به عنوان کارآفرین یا صاحب شغل وقت شرکت در دوره های آموزش سئو را ندارم. چه باید بکنم؟ خیلی راحته!! کافیه یک دوره آموزش سئو آنلاین و جامع رو برای یکی از کارمندات بگیری و اون رو تبدیل به سئو کار سایتت کنی. تمام.

کسب رتبه برتر از طریق سئو به مشتریان شما آگاهی لازم جهت اعتماد به شما و انتخاب شما را می دهد.

  1. سئو تصمیم گیری های افراد برای خرید را تحت تاثیر قرار می دهد

صنعت سئو سایت در تصمیم گیری های منتهی به خرید، به شکل قابل توجهی موثر است؛ دلیلی که این امر اتفاق می افتد، همان اعتبار و اعتماد به وجود آمده است که در نکات قبلی به آن اشاره کردیم.

با استفاده از یک دوره سئو و یادگیری کامل تکنیک های بهینه سازی سایت، به راحتی کاربران را متمایل سازید تا خدمات یا محصولات شما را خریداری کنند.

  1. آگاهی و ارزش بیشتری به برند شما می بخشد

در حقیقت، استفاده از یک دوره آنلاین سئو و پیاده سازی تکنیک های آن، باعث می شود تا افراد، بیشتر با برند شما آشنا شوند. آگاهی کاربران از این جهت اهمیت دارد که ممکن است مخاطبین اصلی وب سایتتان، همیشه آماده خرید یا استفاده از خدمات شما نباشند.

هیچگاه فراموش نکنید که کاربران به شدت به گوگل اعتماد دارند و تقریبا هر سایتی که او در نتایج خود بالاتر از سایرین نشان می دهد را به عنوان هدف نهایی خود انتخاب می کنند. پس شرکت در دوره آموزش پیشرفته سئو می تواند تجارت شما را از این رو به آن رو کند.

در دوره ای که در بالا معرفی کرده ایم، شما می آموزید که چطور در ذهن افراد مختلف، یک ذهنیت فوق العاده از کسب و کار خود ایجاد کنید.

  1. حدود 90 درصد بیشتر از PPC کلیک خواهید داشت

یادگیری تکنیک های دوره سئو سایت، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تبلیغات پولی را شکست دهید! سئو سایت تقریبا 90 درصد از کلیک های دریافتی از گوگل را به خود اختصاص می دهد. خود شما چند مرتبه در نتایج جستجو، تبلیغات پولی را رد کرده و از اطلاعات لینک های بعدی استفاده کردید؟

PPC، خرید ترافیک است که در آن تبلیغات در صفحات نتایج جستجوی گوگل با کلمات کلیدی مشخصی نمایش داده می‌شود. در این روش، تبلیغ دهنده برای هر کلیک بر روی تبلیغش، عددی پرداخت می‌کند. این روش سریعترین راه برای جذب ترافیک به وبسایت یا ویدئو است، زیرا تبلیغات به صورت مستقیم و در بالاترین بهش نتایج SERP نمایش داده می شوند.

اصلی‌ترین تفاوت بین سئو و PPC

اصلی‌ترین تفاوت بین سئو و PPC این است که در سئو، ترافیک طبیعی و غیر پرداختی به وبسایت یا ویدئو جذب می‌شود، در حالی که در PPC، ترافیک به صورت مستقیم و با پرداخت جذب می‌شود. همچنین، در سئو، تاثیر به مدت طولانی است و ممکن است زمان زیادی برای رسیدن به نتایج مطلوب صرف شود، در حالی که در PPC، نتایج به صورت سریع و قابل مشاهده هستند. تصمیم بین استفاده از SEO یا PPC بستگی به هدف و بودجه شخص دارد.

بنابراین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که نظر خود من چیست؟ فقط سئو! تمام. آنقدر سئو نتایج ارزشمند و شگفت انگیزی دارد که به نظر من قابل مقایسه نیست. بهتر است seo را از طریق یک دوره تخصصی سئو آموزش ببینید و بترکونید …

تنها با استفاده از ترفندهای بهینه سازی سایت دوره آموزشی نیوسئو، می توانید اولین گزینه برای کاربرانی که به تبلیغات پولی اعتمادی ندارند، باشید.

  1. سئو قابلیت اندازه گیری دارد

یکی از ویژگی های بسیار مفید و کاربردی سئو سایت این است که شما می توانید فعالیت های خود را بر اساس مقیاس های متفاوت مورد اندازه گیری قرار دهید. همچنین می توانید برای نرخ تبدیل وب سایت خود به شکل مناسبی، یک مقدار عددی، تعیین کنید.

یکی از ترفندهای سئو که در این دوره خصوصی آموزش سئو می آموزید، انتخاب و استفاده از بهترین ابزارهای بهینه سازی سایت در بهترین موقعیت ممکن است.

  1. فروش آفلاین با استفاده از سئو سایت

فرض کنید که دارای یک کسب و کار سنتی هستید؛ آیا مشتریان قبل از اینکه خریدی از شما انجام دهند، در مورد آن به صورت آنلاین جستجو می کنند؟ قطعا همینطور است. به دلیل اینکه بیشتر مردم قبل از انجام خرید، به صورت آنلاین در مورد آن محصول جستجو می کنند، می توان نتیجه گرفت که سئو سایت می تواند به صورت آفلاین نیز برای کسب و کارتان درآمد به وجود بیاورد. این یعنی شما با خرید دوره سئو و یادگیری سئو حرفه ای می توانید در هنگام خواب هم از سایتتان درآمد داشته باشید.

شاید بهتر باشد بجای فروش آفلاین، درآمد غیرفعال یا تکرار شونده دائمی را جایگزین کنیم. من از این واژه ها بیشتر لذت می برم چون واقعیت را بهتر در مورد سئو و درآمد آن نشان می دهد. در دوره ها و کمپین های دوره آموزش سئو هم به کررررات به این مساول می پردازم.

علت این است که مردم از موتورهای جستجو برای کسب اطلاعات استفاده می کنند؛ در نتیجه اگر شما بتوانید یک وب سایت ایجاد کرده و آن را با استفاده از تکنیک های دوره آموزش سئو، بهینه کنید، برای مدت زمان بسیار طولانی، به صورت سنتی، فروش خواهید داشت.

  1. فواید بیشتری نسبت به تبلیغات پولی نصیب شما می شود

هیچکس نمی تواند این مسئله را کتمان کند که سئو نسبت به دیگر روش های افزایش رنک و ترافیک پولی، هزینه بیشتری را برایتان ایجاد می کند. برخی تنها با پرداختن به این یک نکته، شما را از توجه به سئو و تکنیک های آن، باز می دارند. اما باید دقت داشته باشید که فوایدی که سئو سایت بر روی وب سایت شما می گذارد، به مراتب نسبت به تبلیغات پولی، اثربخشی بیشتری دارند.

در دوره آموزش سئو به شما به صورت کامل در مورد معایب تبلیغات پولی نکات مهمی آموزش داده می شود.

  1. تمامی رقبای شما نیز از سئو سایت استفاده می کنند

جالب است بدانید که در مورد سئو سایت، یکی از اصلی ترین قوانین فوتبال برقرار است؛ اگر گل نزنید، گل می خورید! با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که بیشتر فعالان در زمینه کسب و کار شما، امروزه در حال پیشرفت چشمگیری در دنیای آنلاین می باشند. در حقیقت، بر اساس آمارهایی که به دست ما رسیده است، حدود 61 درصد از بازاریابانی که به صورت آنلاین فعالیت دارند، بیشتر تمرکز خود را بر روی بهینه سازی وب سایت مورد نظرشان قرار داده اند.

چه بخواهید چه نخواهید، در آینده ای نه چندان دور، تمامی کسب و کارها برای اینکه بتوانند رشدی داشته باشند، باید یک وب سایت راه اندازی کرده و آن را به بهترین شکل ممکن، بهینه کنند. حال اینکه چگونه می شود یک وب سایت را به خوبی بهینه کرد، تنها با استفاده از تکنیک هایی که در دوره جامع آموزش سئو به شما می آموزیم، امکان پذیر است.

  1. رشد کسب و کارهای کوچک با استفاده از سئو

اگر به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید، حتما متوجه این قضیه شده اید که قرار گرفتن در بین شرکت های بزرگ و قدرتمند در نتایج جستجوی گوگل، امری بسیار دشوار است. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ شما با پیاده سازی یک استراتژی سئو مناسب، می توانید به راحتی کسب و کار خود را ارتقا دهید.

طبیعی است که هرچه این استراتژی قدرتمندتر و ساختار یافته تر باشد، شما در مدت زمان کوتاه تری به موفقیت می رسید؛ امیر قمصری در کلاس آموزشی خود، همیشه توجه ویژه ای به کسب و کارهای نوپا داشته است.

  1. سئو به شما کمک می کند تا سهم خوبی در بازار آنلاین داشته باشید

دوره آموزشی سئو سایت به شما کمک می کند تا به رنک 1 موتور جستجوگر برسید؛ این رنک 1 سبب می شود تا سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنید. چراکه کاربران از صدها گزینه دیگر برای انجام خرید خود آگاهی نخواهند داشت؛ به این علت که شما در اولویت آن ها قرار می گیرید.

به همین علت ما در دوره سئو خود بر اهمیت رسیدن وب سایت به صفحه اول گوگل، تاکید بسیار زیادی می کنیم و تکنیک هایی را معرفی می کنیم که سریعا شما را به موفقیت بی نظیری در بازار کسب و کارتان می رسانند.

  1. آشنایی با محیط های تجاری جدید

سئو سایت به شما کمک می کند تا با بازار و محیط های تجاری جدید، آشنا شوید. بعد از اینکه مفاهیم بهینه سازی وب سایت را آموختید، متوجه خواهید شد که با عبارات کلیدی بسیار گسترده روبرو هستید. گوناگونی این عبارت های کلیدی و کسب رتبه مناسب برای هر کدام از آن ها، ارتباطات کسب و کار اینترنتی شما را به شدت افزایش می دهد.

البته دقت داشته باشید که شناسایی و بهینه سازی برای این عبارت های کلیدی، باید بر اساس یکسری اصول خاص به پیش برود؛ در غیر این صورت، احتمال اینکه شما بتوانید به موفقیت برسید، بسیار کم خواهد بود. در دوره آموزش سئو می آموزید که این عبارات را به بهترین شکل ممکن انتخاب کرده و برای هر کدام از آن ها، رنک 1 گوگل را کسب کنید.

  1. ارزش کسب و کارتان را افزایش می دهد

یکی دیگر از مهم ترین سودهای استفاده یک دوره خصوصی آموزش سئو این است که شما می توانید به همان میزان که رتبه صفحات خود را افزایش می دهید، اعتبار کسب و کارتان نیز بیشتر خواهد شد. اکثر افراد، هنگامی که می خواهند چیزی را خریداری کنند، از وب سایت های رنک اول تا سوم استفاده می کنند؛ در حقیقت، مردم برای این کسب و کارها ارزش و اعتبار بیشتری قائل هستند.

در دوره سئو، شما یاد می گیرید که چگونه برای مدت زمان بسیار طولانی، رنک وب سایت خود را در بالاترین حد ممکن، نگه دارید.

  1. یکپارچه سازی تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین

سئو در واقع همان بازاریابی آنلاین است. تمام فعالیت هایی که به صورت آنلاین انجام می شوند، به نحوی با سئو سایت ارتباط پیدا می کنند. طراحی سایت، بازاریابی محتوا، سرویس های بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و … از جمله بخش های بازاریابی آنلاین هستند که آن ها همگی با سئو و ترفندهای آن ارتباط پیدا می کنند.

به همین دلیل است که استفاده از ترفندهای دوره آموزشی بهینه سازی سایت، امری تاثیرگذار در روند بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما محسوب می شود.

  1. بهبود نرخ بازگشت سرمایه

همانطوری که قبلا به این مسئله اشاره کردیم، پیاده سازی تکنیک های دوره آنلاین سئو باعث می شود تا شما فعالیت های بازاریابی خود را یکپارچه کنید. جالب است بدانید که این تنها سود سئو برای سیستم بازاریابی شما نیست؛ ROI یا همان نرخ بازگشت سرمایه کسب و کارتان می تواند با استفاده از سئو به شکل خوبی پیشرفت داشته باشد.

بر اساس آخرین مطالعات انجام شده، ترافیک طبیعی گوگل به تنهایی می تواند منجر به بازگشت حدود 40 درصد از بودجه ای که شما برای کسب و کار خود هزینه کرده اید، باز خواهد گشت. البته این آمار بیشتر برای وب سایت های فروشگاهی صدق می کند؛ با این حال ما در دوره آموزش سئو به شما تکنیک هایی را می آموزیم تا بتوانید این 40 درصد را جذب کرده و آن را به عددهای بالاتر تغییر دهید.

  1. ایجاد بهترین استراتژی PR با استفاده از سئو سایت

سئو موجب می شود تا روابط عمومی قدرتمندی ایجاد کنید. برای موفقیت در سئو لازم است که بک لینک های با کیفیتی داشته باشید و برای ایجاد این بک لینک ها شما باید با دیگر وب سایت های قدر، ارتباط برقرار کنید. هرچه بک لینک های بیشتری داشته باشید، ارتباطات قوی تری خواهید داشت.

بدون شک یکی از اولویت های ما در دوره جامع سئو همین است که به شما بیاموزیم تا بک لینک هایتان را به گونه ای ایجاد کنید که در عین حالی که اعتبار کسب می کنید، ارتباطات برند خود را نیز به مراحل بالاتر سوق دهید.

  1. افزایش دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی با سئو سایت

سئو و تکنیک های آن سبب می شوند تا کاربران و دنبال کنندگان شبکه اجتماعی شما به نحوی افزایش پیدا کنند. شاید بپرسید که چطور این امر ممکن است؟ پاسخ ساده است؛ طبیعی است که کاربری که وب سایت شما را در رتبه های برتر مشاهده و روی لینک شما کلیک کرده است، می خواهد اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار و برندتان به دست بیاورد.

به همین دلیل به دنبال لینک هایی در وب سایت می گردد تا به واسطه آن ها، وارد صفحات شما در شبکه های اجتماعی شود. به این صورت شما می توانید با ارائه علکردی قوی، آن ها را به دنبال کنندگانی دائمی تبدیل کنید.

در نتیجه، تنها مزیت استفاده از تکنیک های دوره آموزشی ما، این نیست که در گوگل افزایش رتبه یا فروش داشته باشید؛ بلکه موفقیت شما در شبکه های اجتماعی، به نحوی وابسته به موفقیت شما در پیاده سازی تکنیک های دوره جامع آموزش سئو است. ما به شما به خوبی می آموزیم که چگونه دانسته های خود را به بهترین شکل، از حالت بالقوه به بالفعل در بیاورید.

  1. افزایش ترافیک بلاگ

سئو سبب می شود تا ترافیک ورودی بلاگ شما به شدت افزایش پیدا کند. به طور کلی، هنگامی که تعامل شما با موتورهای جستجو ارتقا پیدا کند، مزیت های زیادی شامل حال برند و وب سایتتان خواهد شد. یکی از آن ها، افزایش رنک بلاگ سایت در صفحات نتایج جستجوی گوگل می باشد.

بر اساس جدیدترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، یک بلاگ با کیفیت می تواند در همه زمینه ها به وب سایتتان کمک کند؛ شما می توانید در برگه ها، صفحات یا حتی محصولات خود، بلاگتان را تبلیغ کرده و ترافیک آن را به طور طبیعی بیشتر از پیش کنید.

  1. افزایش CTR با سئو

موفقیت در پیاده سازی تکنیک های سئو سایت، به شما کمک خواهد کرد تا CTR بیشتری نسبت به هر زمانی داشته باشید؛ برعکس این قضیه هم کاملا صادق است. بنابراین، برای اینکه روند سئو شما بهبود پیدا کند، باید نرخ کلیک بالایی داشته باشید.

هر دوره آموزش سئو بی شک به این قضیه اقرار می کند که سئو و نرخ کلیک دو مقوله کاملا وابسته به هم هستند؛ ما به شما در این دوره، آموزش خواهیم داد که چگونه تعامل بین این دو اصل مهم بهینه سازی وب سایت را به بهترین شکل، برقرار کنید.

  1. سئو کاربران را در سایت نگه می دارد

همانطور که نرخ کلیک وب سایت شما افزایش پیدا می کند، طبیعی است که مدت زمان حضور کاربران در سایت نیز بیشتر از قبل خواهد شد. یعنی کاربران تمایل بیشتری پیدا می کنند تا با برند و فعالیت هایتان آشنا شوند. اگر صاحب یک وب سایت فروشگاهی باشید، هرچه بیشتر کاربر در سایت حضور یابد، احتمال انجام خرید توسط او نیز بیشتر خواهد بود.

بدون شک اگر ترفندهای دوره آموزش سئو ما را به درستی در روند فعالیت های خود پیاده سازی کنید، می توانید کاربران را برای مدت زیادی در وب سایت نگه دارید؛ همچنین خواهید آموخت که آن ها را ترغیب کنید تا عملی را انجام دهند که شما می خواهید!

  1. ایمنی و امنیت سایت را بهبود می بخشد

سئو سایت شما را مجبور خواهد کرد که یک وب سایت ایمن داشته باشید؛ در این حالت، دستگاه های کاربران و مخاطبین شما نیز از هر نوع ویروس یا مشکل دیگری، در امان خواهند ماند.

از ویژگی های مهم یک دوره سئو معتبر این است که فاکتورهای بهبود امنیت وب سایت را به افراد بیاموزد؛ چراکه امنیت، از طرق زیادی، می تواند بر رنک صفحات شما تاثیر بگذارد.

  1. افزایش سرعت سایت

در عین حالی که شما وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، سئو به سرعت وب سایت شما کمک زیادی می کند. آن دسته از وب سایت هایی که سرعت بارگذاری بالایی داشته باشند، جزو مواردی محسوب می شوند که اهمیت زیادی به بهبود تجربه کاربری داده اند؛ از آنجایی که گوگل به این مسئله اهمیت زیادی می دهد، این وب سایت ها را در نتایج خود، در بین رنک های برتر قرار می دهد.

دوره سئو شامل برترین تکنیک های بهینه سازی سرعت وب سایت است که با پیاده سازی آن ها می توانید در سریع ترین زمان ممکن، به رتبه های برتر دست پیدا کنید.

  1. بهبود تجربه کاربری با استفاده از سئو

قطعا خود شما این نکته را از بخش های قبلی فهمیده اید؛ سئو وضعیت کلی تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود می دهد. همیشه به خاطر داشته باشید که گوگل به کاربران خود اهمیت بسیار بالایی می دهد.

برای کسب رنک های برتر در گوگل، چاره ای جز استفاده از تکنیک های دوره سئو سایت در استراتژی های خود ندارید. در غیر این صورت محال است که حتی به صفحه یک گوگل برسید!

  1. همواره در حال رشد است

پیش بینی می شود که مخارج کلی سئو در دنیا، تقریبا به رقم 80 میلیارد دلار افزایش یابد؛ تا انتهای سال 2020. البته به دلیل رشد شگفت انگیزی که تبلیغات اینترنتی داشته است، این عدد به بالاتر از این رقم هم خواهد رسید!

این صنعت، به هیچ عنوان اشباع نشده است؛ مخصوصا در کشور ایران. بنابراین با استفاده از نکات دوره آموزشی ما، شما به تنهایی در آینده ای نزدیک می توانید شروع به راه اندازی کسب و کار خو در زمینه سئو سایت بکنید.

  1. جایگاه ویژه تلفن همراه در صنعت سئو

تلفن های همراه بدون هیچ شکی تمام آینده دنیای آنلاین را از آن خود خواهند کرد. در حقیقت، در حال حاضر هم بیشتر از 50 درصد فعالان دنیای مجازی، کاربران موبایل هستند. واضح است که این عدد در حال افزایش است. با بهینه سازی سایت خود بر اساس تکنیک های دوره آنلاین سئو ما، شما خود را برای آینده آماده کرده اید!

همه سایت ها اصطلاحا باید موبایل-فرندلی باشند؛ این موضوعی است که تمام موتورهای جستجو به آن اهمیت می دهند. پس برای برند شما هم باید مهم باشد.

  1. با سئو می توانید روی پای خود بایستید!

در حال حاضر حدودا 250 میلیون وب سایت در اینترنت وجود دارد. هنوز هم بسیاری از مردم نمی دانند که فضای وب، تا چه اندازه می تواند مفید باشد. پیاده سازی اصول دوره آموزش سئو ما به شما کمک می کند تا رتبه های بالاتری در میان این 250 میلیون وب سایت به دست بیاورید.

بدون سئو، تقریبا محال است که یک وب سایت بتواند در بین این همه رقابتی که وجود دارد، عملکرد خوبی از خود ارائه داده و رنک بالایی از موتور جستجوی گوگل دریافت کند.

  1. سئو اهداف لیزری دارد!

این یعنی که سئو سایت تک تک جستجوهای مردم را زیر نظر گرفته و شما باید بر اساس آن ها، بهینه سازی وب سایت خود را انجام دهید. در نهایت شما می توانید دقیقا با همان افرادی تعامل پیدا کنید، که برای آن ها بهینه سازی کرده بودید. البته بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که از همه قشرها، مخاطب دارند؛ سئو برای آن ها هم تکنیک هایی دارد که کار دشوار آن ها را سهولت می بخشد.

همه این ها در صورتی امکان پذیز است که شما بدانید چگونه باید عبارات کلیدی را پیدا کرده و بر اساس چه اصولی، از آن ها در روند کارهای خود استفاده کنید.

  1. ترافیک جذب شده از سئو، یک معامله واقعی است

بازدید و ترافیکی که شما از طریق سئو وب سایت دریافت می کنید، بهترین معامله ای است که می توانید داشته باشید. شما می دانید افرادی که وارد سایتتان شده اند، برای خوش گذرانی نیامده اند! قطعا وجود یک مشکل برای آن ها، سبب شده است تا اقدام به جستجو در اینترنت کرده و در نهایت تصمیم بگیرند که وارد سایت شما بشوند. آن ها به دنبال جواب های مناسب هستند و بر سایت شما کلیک کرده اند؛ چراکه فکر می کنند که شما می توانید به آن ها کمک کنید.

مسئله ای که در بالا بیان کردیم، دقیقا یکی از بهترین مزیت هایی است که سئو می تواند برای شما داشته باشد. هر اندازه که شما ارزش و اعتبار صفحه سایت مورد نظرتان را افزایش دهید و سعی کنید که مخاطبینتان را به شکل بهتری بشناسید، به این معنا است که شما مفاهیم دوره آموزش بهینه سازی سایت را به خوبی درک کرده و در این این زمینه در حال عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان داده اید.

  1. رنک دریافت شده از سئو، ماندگار است

بهتر است که صادقه بگوییم؛ افزایش رنک در گوگل کار آسانی نیست. علاوه بر آن، اینکه شما انتظار داشته باشید که پس از کسب رنک یک در نتایج جستجو، برای همیشه در همان جایگاه باقی بمانید، باید بگوییم که در واقعیت چنین اتفاقی نمی افتد. اگر وب سایتی را می شناسید که برای سال های بسیار زیاد، در رنک یک باقی مانده است، شک نکنید که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده کرده است.

تکنیک های سئو کلاه سیاه، در واقع ترفندهایی هستند که ربات گوگل را دور می زنند تا شما بتوانید افزایش رنک داشته باشید. ما همیشه در دوره آموزش سئو خود گفته ایم که دیر یا زود، ربات هوشمند گوگل این وب سایت ها را برای همیشه از نتایج جستجوی خود حذف خواهد کرد. مطمئن باشید که تکنیک هایی که به شما آموزش خواهیم داد، جزو کلاه سیاه نبوده و در عین کلاه سفید بودن، تاثیر بیشتری نیز خواهند داشت.

  1. کنار رفتن استراتژی های قدیمی

آیا از تکنیک ها و استراتژی های سنتی برای رسیدن به موفقیت خسته شده اید؟ از اینکه در روزنامه یا بنرها، تبلیغات خود را کرده اید و به هیچ نتیجه ای نرسیده اید، به ستوه آمده اید؟ یا اینکه از اصرار بیش از حد به مردمی که حتی قصد خرید از شما را ندارند، درمانده شده اید؟

اگر پاسخ به شما به این سوال ها، بله است، باید بگوییم که تنها راه حلی که می تواند به شما کمک کند، راه اندازی یک وب سایت و تمرکز بر روی بهبود سئو آن است.

  1. سئو می تواند وسعت تجارت شما را دو، سه یا حتی چهار برابر کند

به معنای واقعی کلمه، سئو چنین کاری را انجام می دهد؛ یعنی این موقعیت را برای شما ایجاد می کند که کسب و کار خود را به خوبی گسترش دهید. تنها با استفاده از تکنیک های دوره سئو است که شما با تمام افرادی که علاقه مند با برندتان بوده و در مورد آن جستجو می کنند، آشنا می شوید.

با این روش، شما می توانید بر روی شهرها و استان های مختلف مترکز شوید؛ اگر به درستی از نکات دوره آموزش سئو استفاده کنید، دیگر محدودیتی برای تجارت شما وجود نخواهد داشت.

  1. با سئو می توانید مهارت به دست بیاورید

یادگیری سئو یعنی اینکه شما یک مهارت بسیار کاربردی و درآمدزا را فرا گرفته باشید. مهارتی که برای راه اندازی بیشتر مشاغل به آن نیاز دارید، حداقل به دو سال زمان نیاز دارد تا در آن زمینه خبره شوید. اما صنعت سئو سایت به این صورت نیست؛ اگر شما از یک دوره آموزش سئو مناسب استفاده کنید، مطمئن باشید که در کمتر از شش ماه، توانایی این را دارید که یک کسب و کار راه اندازی کرده و آن را به صورت آنلاین، به رتبه های برتر گوگل برسانید.

در این دوره، سعی کرده ایم آموزش های خود را به گونه ای برای شما بیان کنیم که بلافاصله بعد از بیان آن ها، شما کاربردشان را هم فرا بگیرید. در این صورت شما در عین حالی که مهارت را آموخته اید، می توانید نحوه پیاده سازی آن در روند فعالیت های خود را نیز متوجه شوید.

  1. با سئو می توانید استعداد جذب کنید

سئو سایت به برند شما کمک می کند تا استعدادهای برتر را شناسایی کند. جالب است بدانید افرادی که به دنبال کار هستند هم قبل از هرچیزی شروع به جستجو در گوگل می کنند. شما می توانید وب سایت خود را برای استخدام نیروی جدید هم بهینه سازی کنید؛ البته تنها در حوزه کسب و کار خود.

شما باید سعی کنید که این استعدادها را با مطالب مفید و جذاب وارد وب سایت خود کرده و در نهایت به صورت CTA به آن ها پیشنهاد دهید که شما نیز در حوزه مورد نظر قصد استخدام نیرو با شرایط خاصی را دارید.

  1. سئو مقرون به صرفه است

بهینه سازی سایت نسبت به تبلیغات، بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته اگر وب سایت بسیار ضعیفی داشته باشید، ممکن است در چند ماه ابتدایی شروع کار، کمی هزینه ها بیشتر باشد؛ اما بعد از گذشت مدتی، نه تنها هزینه ای برای سئو سایت خود نمی کنید، بلکه سایت شما به درآمد هم خواهد رسید.

به محض اینکه با استفاده از تکنیک های دوره آموزش سئو به رنک یک گوگل رسیدید، وب سایت شما چندین برابر هزینه ای کرده اید را به شما باز می گرداند. اما این روند کمتر در تبلیغات پولی دیده می شود و همچنین هزینه تبلیغات همواره در حال بیشتر شدن است.

  1. سئو هوشمندانه ترین تکنیک بازاریابی آنلاین است

مزیت های سئو بی انتها است. سئو هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. سئو به شما ترافیک، رنک، فروش، بازدید و … را هدیه می کند. مطمئن باشید در همین لحظه که در حال مطالعه این مقاله هستید، بسیاری از رقبایتان، پیاده سازی تکنیک های یک دوره آموزش سئو را شروع کرده اند.

بنابراین، شما نیز نباید از آن ها عقب بمانید؛ شما می توانید سئو را شخصا فرا بگیرید و از تکنیک های آن استفاده کنید و همچنین به جای ثبت نام در یک دوره جامع آموزش سئو می توانید بهینه سازی سایت خود را به یک تیم سئو بسپارید.

  1. سئو مهارتی و شغلی نوظهور است

با توجه به شرایط امروزی و این که بسیاری از مشاغل به دلایل مختلف بخصوص شیوع ویروس کرونا، روی به اینترنتی شدن آورده اند، وب سایت های زیادی در حال ساخته شدن هستند. اغلب صاحبان این وب سایت ها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به این نتیجه خواهند رسید که اگر وب سایت آن ها در نتایج موتور های جستجو دارای جایگاه مطلوبی نباشد، سود چندانی عایدشان نخواهد شد و یا دست‌کم سود زیادی را از دست خواهند داد.

به همین دلیل فرصت های شغلی برای متخصصان و کارشناسان سئو بسیار زیاد است و در عین حال تعداد افرادی که در حال حاضر در این زمینه این تخصص کافی را داشته باشند بسیار کم! پس با یادگیری سئو می توانید مهارتی با تقاضای بالا و رقابت کم برای خود کسب کنید.

  1. نرخ تعامل را بهبود می بخشد

یک سایت بهینه شده ترافیک باکیفیتی به ارمغان می آورد. اگر سایتی با محتوای مفید و مطابق با اهداف جستجو مخاطبان داشته باشید، آن ها زمان بیشتری را در سایت شما حضور خواهند داشت که این امر در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و افزایش بازگشت سرمایه شود. مشتریانی که مدت طولانی تری با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند، تمایل بیشتری به ارتباط با برند نیز دارند. این می تواند منجر به حمایت از مشتری و درآمد در طولانی مدت شود.

برای بهبود نرخ تعامل کاربر، از یکی از ابزارهای آنلاین متعدد برای ممیزی سایت خود استفاده نمایید و سپس مواردی مانند عنوان و متا تگ های خود را بهینه کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که شما یک وب سایت ایمن و سازگار با تلفن همراه را ارائه می دهید.

⚫ چرا باید در دوره سئو شرکت کنیم؟

1- افزایش باورنکردنی بازدیدهای سایت

برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی، سئو به کسب و کارها کمک می کند تا ترافیک کاملا هدفمندی را به سمت سایت خود روانه کنند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) به شرکت ها امکان می دهد که خریداران بالقوه خود را شناسایی کنند تا زمانیکه شخصی محصولات و خدمات مرتبط را جستجو می کند، وب سایت آن در گوگل ظاهر شود. 

این یکی از موثرترین راه های افزایش بازگشت سرمایه است. پیوستن به بهترین و بزرگترین دوره آموزش سئو ایران به شما کمک می کند تا روز به روز و ساعت به ساعت اطلاعات مشتریان بالقوه بازار را جمع آوری کرده و آنها را به بهترین شکل تبدیل به خریدار واقعی کنید.

2- بهترین بازاریاب؛ بدون دستمزد!

سئو در حین اینکه موثرترین بازاریاب دنیاست، هیچ هزینه مستقیمی ندارد. بعد از اینکه سایت خود را ایجاد می کنید، نیازی به متحمل شدن هزینه های اضافی برای ماندن در نتایج گوگل ندارید. با تکنیک های ارگانیک دوره سئو، می توانید سایت خود را برای رتبه ندی بهتر بهینه کنید. اما چگونه باید این مهارت فوق العاده را یاد بگیرید؟

تنها راه یادگیری، ثبت نام در بهترین دوره سئو ایران است. شما در مورد مهارت ها و تاکتیک های مختلف مورد نیاز برای نمایش ارگانیک وب سایتتان در نتایج گوگل (آن هم در صدر نتایج) خواهید آموخت. دوره آموزش کامل سئو نیوسئو با توجه به اینکه بزرگترین دوره سئو ایران است، می تواند انتخاب اول شما باشد

3- به خاطر رقبایتان باید سئو یاد بگیرید

واقعا یکی از مهمترین دلایلی که باید سئو یاد بگیرید این است که رقبای شما هم این کار را انجام داده اند و از آن به درآمد مطلوبی رسیده اند. آیا تا به حال بررسی کرده اید که چه تعداد از رقبای شما از سئو برای توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند؟ چه بخواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید و ازآن درآمد کسب کنید و چه بخواهید تبدیل به یک کارشناس سئو حرفه ای شوید، آموزش سئو تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

یک برنامه آموزشی SEO که براساس تجربه و دانش سرفصل بندی شده باشد و رویکردی حرفه ای را به نسبت موقعیت های پیچیده به شما نشان دهد، واقعا آینده شما را به شکل باورنکردنی تغییر خواهد داد. دوره آموزش سئو نیوسئو با داشتن دو ویژگی بروزرسانی مادام العمر و پشتیبانی مادام العمر و سرفصل بندی های بی نظیر و اثرگذار، در حال حاضر پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایران است.

4- به کاربرانتان احترام می گذارید

سئو بر بهینه سازی بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو تمرکز دارد و طبیعتا بر افزایش تجربه کاربری هم متمرکز است. بدون افزایش سرعت لود سایت، موتورهای جستجو سایت شما را برای خزیدن در اولویت قرار نمی دهند که همین مهم برای کاربران هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. البته باید در نظر داشته باشید بهینه سازی سورس سایت کار برنامه نویسانی است که سئو هم می دانند و بسیاری از سئوکاران واقعا برنامه نویسی یاد ندارند.

در دوره آموزش سئو نیوسئو و در سرفصل بهینه سازی سورس هم از افزایش سرعت سایت صحبت شده و نکات بسیار مهمی در مورد بهینه سازی سایت برای سئو گفته شده است.

5- افزایش باورنکردنی نرخ تبدیل

به نظر شما چرا همه دنبال سئو سایت هایشان برای گوگل هستند؟! چرا همه می خواهند در بالاترین بخش نتایج جستجو گوگل قرار بگیرند؟ دلایل بی پایان است، با این حال مهم ترین دلیل این امر افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتریان است. هنگامی که مخاطبان شما در نتایج گوگل وب سایت شما را برای نیازهای خود پیدا می کنند، احتمال زیادی دارد که به خریدار واقعی تبدیل شوند (چون براساس نیاز به سمت شما آمده اند نه با تبلیغ)

به همین دلیل است که کسب و کارهای اینترنتی، تمرکز بیشتری بر فرآیند سئو دارند تا فقط تولید محتوا و عرضه خدمات. شما هم اگر سایتی دارید و به دنبال مشتری هدفمند هستید باید حتما سئو یاد بگیرید و بهترین دوره آموزش سئو ایران دوره نیوسئوست …

6- اعتباربخشی به برند شما

وقتی در نتیجه جستجوی کاربران سایت شما در نتیجه اول گوگل قرار بگیرد، قطعا انتخاب اول آن ها خواهد بود و این به مرور زمان اعتبار زیادی به برند شما می دهد. این درحالی است که شما هزینه ای برای این برندینگ بینهایت عالی و بی نظیر پرداخت نکرده اید. یکی از نمونه های موفق و بسیار قوی در برندینگ گوگلی، سایت دیوار در ایران است. پس شما با شرکت در یک دوره آموزش کامل سئو می توانید برند خود را به شدت مشهور کنید.

در واقعا بالا بودن در نتایج گوگل باعث می شود کاربران سایت و برند شما را به رسمیت بشناسند و حتی به دیگران هم پیشنهاد کنند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، یادگیری سئو می تواند به شما برای یک برندینگ بی دردسر و بی هزینه کمک شایانی کند.

 

⚫ چگونه بهترین دوره آموزش سئو را انتخاب کنیم؟

آموزش سئو امروزه می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شود. اما با وجود این‌که بسیاری از دوره‌های آموزشی سئو در دسترس هستند، انتخاب بهترین دوره آموزشی ممکن است چالش برانگیز باشد. برای انتخاب بهترین دوره آموزش سئو، باید به محتوا، مدت زمان دوره، تدریس کنندگان و کاربردی بودن دوره توجه کرد.

برای این هدف، باید به دوره‌هایی که بروزرسانی شده‌اند، دسترسی به ابزارهای کاربردی سئو، تدریس کنندگان با تجربه و دارای مدرک معتبر و همچنین دوره‌هایی که تضمین پشتیبانی و ارائه مشاوره برای دانشجویان را دارند، توجه کرد.

یافتن دوره آموزش سئو معتبر با امکانات خاص و استاد سئو باتجربه، کار نسبتا دشواری است. به هر حال شما می خواهید با یادگیری اصول سئو، درآمد خود را چند 10 برابر افزایش دهید و خود را همانند برندهای دیجی کالا، نیوسئو، دیوار، نمناک، بیتوته و … یا حتی آمازون و علی بابا که با اصول سئو به وب سایت های برتر در ایران و جهان تبدیل شده اند، به موفقیت برسانید. قطعا می دانید که سئو چقدر بر روی کسب و کار و درآمد شما اثرگذار است و در نتیجه انتخاب یک دوره سئو خوب نیاز به دقت و توجه ویژه دارد.

یک دوره عالی آموزش سئو، خدمات و ویژگی های زیر را دارد که می تواند در رسیدن شما به هدف بزرگی که در ذهن خود پرورانده اید، کمک بسیاری کند:

1- پشتیبانی دائمی پس از پایان دوره سئو

پس از اینکه دوره آموزش سئو به پایان رسید، قطعا شما یا می خواهید وب سایتی راه اندازی کنید و اصول سئو را روی آن، پیاده سازی کنید یا اینکه می خواهید اصول و نکات را روی وب سایتی که از قبل داشته اید، انجام دهید. در این بین، ممکن است شما دچار مشکل شوید و برخی از تکنیک ها را نتوانید به خوبی پیاده سازی کنید.

حتی ممکن است شما تصمیم داشته باشید به عنوان یک کارشناس سئو در یک یا چند شرکت شروع به فعالیت نمایید. پشتیبانی دائمی دوره سئو به شما این اطمینان را می دهد که هر زمانی مشکلی برای یکی از پروژه های شما پیش بیاید، به سادگی با مدرس دوره ارتباط میگیرید و از مشاوره او کمک میگیرید.

یک دوره آموزش سئو عالی باید این خدمات را در اختیار شما بگذارد تا شما هر زمان دچار مشکل شدید، با استاد یا کارشناسان در میان بگذارید و آن ها نیز به بهترین شکل، شما را راهنمایی کنند.

این جریان می تواند مزیت های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. شما دیگر هیچ نگرانی بابت پیاده سازی و استفاده از تکنیک های سئو نخواهید داشت. این یعنی بدون دغدغه و با تمرکز کامل، می توانید به بهینه سازی وب سایت خود که قرار است به لینک های اول نتایج گوگل برسد، بپردازید.

یکی از مهمترین ویژگی های دوره بی همتای نیوسئو پشتیبانی مادام العمر برای دانشجویان متقاضی است.

2- تمرین ها و مثال هایی که در یادگیری هرچه بهتر شما، اثرگذار است

یکی دیگر از ویژگی های یک دوره آموزش سئو کاربردی، داشتن مثال های عینی و ارائه تمرین هایی برای یادگیری بهتر و رفع ایرادات دانشجویان است. قطعا اگر هر سرفصل سئو را با مثال عینی، برای شما شرح دهند شما خیلی بهتر متوجه موضوع می شوید.

یکی از تمرین هایی که در راستای یادگیری شما در دوره سئو، ارائه می شود، تمرین یافتن کلمات کلیدی کسب و کار شماست. شما در یک دوره سئو حرفه ای و کامل با تکنیک های کاربردی یافتن کلمات کلیدی آشنا می شوید و از این رو می توانید به راحتی به این تمرین پاسخ دهید.

تمرین های عملی و مثال هایی که برای سرفصل های اصول سئو گفته می شود، یادگیری شما را 10 برابر افزایش می یابد.

3- دوره های آنلاین و حضوری سئو؛ هر دو بازدهی یکسانی دارند

در حوزه سئو، دوره های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌شوند. در دوره های حضوری، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدرس و سایر دانشجویان وجود دارد. همچنین، برای فراگیری مطالب می‌توان از دستورالعمل‌های مدرس بهره گرفت. در مقابل، دوره های آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شوند و امکان دسترسی به محتوای آموزشی در هر زمان و مکانی فراهم است. بنابراین، هر دو نوع دوره آموزش سئو با توجه به نیاز و شرایط مخاطبان، می‌توانند راهکار مناسبی برای بهبود دانش و مهارت در حوزه سئو باشند.

این دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزاری می شوند و هر دو باید بازدهی یکسانی داشته باشد. البته که این روزها به دلیل رواج بیماری کرونا و توسعه آموزش های آنلاین، دوره آنلاین سئو با استقبال خوبی، روبرو شده است. در نتیجه در حال حاضر و با توجه به شرایط کنونی ایران؛ بهترین دوره سئو، دوره ای است که به صورت آنلاین برگزار شود.

اما جدا از بیماری و شرایط خاص جهان، به جز برای افرادی که فقط در جلسات حضوری شرایط یادگیری را دارند، همواره بهتر است این نوع آموزشها که نیاز به تمرکز و دقت فراوان دارد را در منزل یا محل کار که آرامش بیشتری وجود دارد، فرا بگیرید.

نیوسئو در حال حاضر فقط به صورت غیرحضوری آموزش SEO می دهد.

4- فایل های آموزشی بلافاصله بعد از دوره، در اختیار شما قرار گیرد

نکته مهم این است که شما با گرفتن این فایل های آموزشی و پشتیبانی مادام العمر دوره همیشه یک دوره آموزش سئو که هر ماه و هر سال در حال بروز رسانی است، همراه خود دارید. این بزرگترین قابلیت و برتری دوره آموزش سئو است. من به شما پیشنهاد می دهم که اگر دوره ای با این قابلیت را یافتید، مهم نیست که چقدر هزینه دوره آن باشد، سریعا برای ثبت نام آن، اقدام کنید. چون عموما این دوره ها با این قابلیت ارزشمند، ظرفیتشان در کمترین زمان ممکن، تکمیل خواهد شد.

حتما می دانید که دوره آموزش سئو نیوسئو (آسمانخراش) تنها دوره سئو ای در ایران است که اپلیکیشن اختصاصی دارد و شما می توانید علاوه بر مشاهده آن بر روی لپ تاپ و کامپیوتر شخصی، از طریق اپلیکیشن آن را بر روی گوشی موبایل خود یا تلویزیون مشاهده نمایید.

5- بروزرسانی های دائمی دوره سئو

در دنیای دیجیتال، سئو یکی از اصلی‌ترین مواردی است که برای بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت تغییرات مداوم الگوریتم‌های موتورهای جستجو، بروزرسانی های دائمی در دوره آموزش سئو الزامی است. در واقع، این بروزرسانی ها به کاربران کمک می‌کنند تا با تغییراتی که در رفتار کاربران و روند جستجوهای آن‌ها صورت می‌گیرد، هماهنگ شوند و بتوانند به بهترین شکل ممکن، سایت خود را به روز نگه دارند و باعث افزایش ترافیک سایت و جذب بیشتر کاربران شوند.

در واقع با توجه به اینکه سئو یک علم بروز است و شاید بتوان گفت جزو دو دانش بروز دنیاست، دوره های آموزشی سئو همواره باید در حال بروزرسانی باشند. به عنوان مثال در همین چند ماه گذشته 3 تغییر اساسی در فاکتورهای رتبه بندی گوگل اتفاق افتاد که به صورت ویژه بر روی کدهای schema که در دوره جامع سئو تدریس شده بود، تغییراتی داد. اگر قرار باشد دوره ما بروز نشود فکر کنید چه اتفاقاتی برای دانشجویان ما خواهد افتاد!

مدت زمان سرفصل های دوره آموزش سئو آسمانخراش نیوسئو در ابتدا 20 ساعت بود و در حال حاضر حدود 45 ساعت است! بیش از 50% به دوره اضافه شده و همه آن هم رایگان بوده است. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این دوره همین بروزرسانی مادام العمر دوره است که در جهان کم رقیب است.

6- نمایش تجربه دانشجویان به صورت ویدئو

علاوه بر تجربه بسیار زیاد امیر قمصری در زمینه سئو و کسب و کار اینترنتی، شما می توانید از طریق همین صفحه نظرات برخی از دانشجویان سئو را ببینید. این نظرات (که سعی شده در زمینه های مختلف باشند) می توانند در انتخاب به شدت به شما کمک کنند. حتی ممکن است در زمینه موضوع فعالیت خودتان هم فرد مشابهی را پیدا کنید.

کلا دیدن نظرات افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی، به شما قوت قلب می دهد که راه درستی را انتخاب می کنید. در واقع در دوره آموزش سئو نیوسئو که حدود 13.000 شرکت کننده دارد، افرادی از هر نوع بیزینس با هر سطح دانش و تجربه و سواد آکادمیک شرکت کرده اند و نتایج واقعا شگفت انگیزی گرفته اند (که قطعا حاصل تلاش و پشتکار آنهاست).

در اکثر کمپین های اینستاگرامی نیوسئو، یوزرهای برخی از شرکت کنندگان دوره در اختیار عموم قرار می گیرد تا بتوانند از طریق ارتباط با آنها به اعتماد خود برای ثبت نام در دوره آموزش سئو بیافزایند.

از تاریکی به روشنایی با سئو؛ رازهایی که هر مدیر سایت باید بداند

در این دنیای پر از رقابت و تنوع، آموزش سئو به زبان Persian (Farsi) می‌تواند به شما کمک کند تا در جستجوهای اینترنتی رتبه های برتر را تجربه کنید. این دوره آموزشی، با بهره‌گیری از تکنیک‌ های مدرن و روش‌های کاربردی، به شما نحوه بهینه‌سازی سایت خود را برای موتورهای جستجو آموزش می‌دهد. از اصول سئو تا کلیدواژه‌های رقابتی و ایجاد محتوای متناسب.

این دوره آموزش سئو شما را به دنیایی از فرصت‌های بی‌نهایت در دنیای دیجیتال هدایت خواهد کرد. با استفاده از دانش سئو، شما قادر خواهید بود تا وبسایت خود را به مقصدی نورانی تبدیل کنید و در نتایج اول گوگل بدرخشید. اما آیا همه ما از اصول و تکنیک های سئو آگاهی کافی داریم؟ آیا می‌دانیم که چگونه می‌توانیم در جستجوهای گوگل به برتری دست یابیم و وبسایت خود را در رتبه بالاتری قرار دهیم؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، دوره آموزش سئو نیوسئو گزینه‌ی مناسبی برای شماست. در این دوره، شما با اصول و مفاهیم سئو آشنا می‌شوید و با استفاده از تکنیک‌های فوق‌العاده، به یک استاد سئو تبدیل می‌شوید. با استفاده از این دوره آنلاین، به راحتی می‌توانید وبسایت خود را به قدرتمند ترین ابزار کسب درآمد خودتان و شاید خانواده تان تبدیل کنید.

سئو، برای درآمدی جذاب و شوکه کننده

دوره آموزش سئو به زبان می‌تواند یک فرصت عالی برای کسب درآمد باشد. با توجه به رشد روزافزون صنعت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت در ایران، دانش آموزانی که علاقه‌مند به فنون سئو هستند، می‌توانند به راحتی درآمد خوبی را از این دوره کسب کنند.

از آنجا که دوره آموزش سئو به زبان Persian (Farsi) ارائه می‌شود، این به معنی این است که هدف اصلی این دوره، بهبود جستجوی ایرانیان در موتورهای جستجوی محبوبی مانند گوگل است. با توجه به اینکه بیشتر کاربران ایرانی از زبان فارسی برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند، برای کسب درآمد از این دوره، می‌توانید به عنوان یک متخصص سئو به کسب و کارها و وبسایت‌های فارسی زبان کمک کنید تا در جستجوهای مرتبط با صنعت خود بالاترین رتبه را در موتورهای جستجوی ایرانی بدست آورند.

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که بسیاری از ایرانی های خارج از کشور هم سایت هایی را به زبان فارسی می زنند و آن ها هم به دنبال کاربران فارسی زبان هستند. پس شما می توانید به راحتی با همین پروژه های سئو فارسی درآمدهای دلاری هم داشته باشید و برای یادگیری سئو هیچ منبعی بهتر از دوره آموزش سئو نیوسئو نیست.

درآمد کسب شده از دوره سئو نه تنها از طریق ارائه خدمات به کسب و کارها و وبسایت‌های فارسی زبان به دست می‌آید، بلکه می‌توانید با ارائه محتواهای آموزشی در این حوزه نیز درآمد خوبی کسب کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری سئو هستند و می‌خواهند وبسایت‌های خود را به صورت بهینه در موتورهای جستجو قرار دهند، ارائه محتواهای آموزشی با کلمات کلیدی مرتبط آن هم به صورت آنلاین می‌تواند جذابیت زیادی برای دانشجویان ایجاد کند و درآمد قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

رازهای هوش مصنوعی و سئو سایت

هوش مصنوعی (AI) و سئو (SEO) دو حوزه مهم و مربوط به علوم کامپیوتر و بازاریابی آنلاین هستند. AI یک زیرمجموعه از علوم کامپیوتر است که به بررسی راهکارهای هوشمندانه برای تکنولوژی ها و سیستم ها می پردازد. این فناوری به ما امکان می دهد تا کامپیوترها و سیستم ها را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که به طور خودکار و هوشمندانه عمل کنند. در حوزه سئو نیز تکنیک ها و استراتژی هایی استفاده می شود که باعث بهبود رتبه سایت ها در نتایج موتورهای جستجو می شود.

هوش مصنوعی می تواند در سئو سایت ها نقش مهمی داشته باشد. با استفاده از الگوریتم های هوشمند و ابزارهای AI، می توان رتبه سایت را در گوگل افزایش داد. به عنوان مثال، با استفاده از تحلیل هوشمند داده ها، می توان کلمات کلیدی مناسب را برای استراتژی سئو انتخاب کرد و بهبود رتبه سایت را در نتایج جستجوی گوگل و بینگ ایجاد کرد.

همچنین، با استفاده از هوش مصنوعی می توان به طور خودکار محتوای سایت را بهینه کرد و ساختار سایت را بهبود داد. در نتیجه، استفاده از هوش مصنوعی در سئو می تواند بهبود قابل توجهی در رتبه سایت ها و نتایج جستجوی آنلاین ایجاد کند.

اما نکته بسیار مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کنم این است که در صنعت سئو سایت و همانطور که در دوره آموزش سئو نیوسئو اشاره کردم، هوش مصنوعی در سئو از سالها قبل توسط گوگل و بسیاری از ابزارهای سئو استفاده می شده و چیز جدیدی نیست. عدم استفاده صحیح از هوش مصنوعی می تواند سایت شما را به کلی از بین ببرید.

در واقع هوش مصنوعی برای سئو سایت شما یک شمشیر دولبه ست که هم می تواند به شما کمک کند و هم می تواند با اطلاعات اشتباه شما را به شدت گمراه کند. پس بهتر است ابتدا سئو را به درستی و کامل یاد بگیرید و سپس به دنبال کمک گرفتن از هوش مصنوعی باشید.

آیا هوش مصنوعی در آینده سئو را از بین می برد؟

با پیشرفت هوش مصنوعی و الگوریتم های جدید، قدرت های بیشتری به سیستم های سئو داده می شود. با این حال، این نمی تواند به معنای حذف کامل نیاز به کارشناسان سئو باشد. علاوه بر این، هوش مصنوعی همچنان به تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری های استراتژیک نیاز دارد که توسط انسان ها انجام می شود.

با استفاده از هوش مصنوعی در سئو، برخی فرآیندها به طور خودکار انجام می شود و زمان و هزینه های مربوط به مدیریت و بهبود وب سایت کاهش می یابد. اما هوش مصنوعی همچنان به تلاش انسانی برای بهبود سئو نیاز دارد. انسان ها قادرندتحلیل هایی انجام دهند که هوش مصنوعی قادر به انجام آن نیست، مانند ایجاد محتوای ارزشمند و خلاقانه، ساختاردهی بهینه سایت و ایجاد ارتباط یا لینک سازی با دیگر وب سایت ها.

همچنین، هوش مصنوعی ممکن است در مواردی نتواند به تغییرات سریع در الگوریتم های جستجو پی ببرد و نیاز به دخالت هوش انسانی دارد. به طور خلاصه، هوش مصنوعی می تواند فرآیند سئو را تسهیل کند اما نمی تواند به طور کامل جایگزین کارشناسان سئو شود. و پیش بینی امیر قمصری از میزان اثر گذاری هوش مصنوعی در آینده سئو حدود 25% است که البته با آن فاصله زیادی داریم.

بنابراین شما اگر به بهترین شکل و با شرکت در دوره های سئو، سئو را فرا بگیرید و از طرفی با ابزار هوش مصنوعی مناسب هم آشنا باشید و در جای مناسب و براساس نکات دوره سئو از آن استفاده کنید، قطعا برد خواهید کرد.

چگونه با هوش مصنوعی سئو سایت را بهبود می دهیم؟

بسیاری از افراد فکر می کنند می توانند به راحتی با استفاده از هوش مصنوعی برای سایت خود محتوا تولید کرده و در نهایت کل سایت خود را سئو کنند. بله. این کار شدنی است اما آیا می توان گوگل را که خودش دارای قوی ترین هوش مصنوعی دنیاست گول زد؟ قطعا خیر! آیا گوگل با استفاده از هوش مصنوعی مشکلی دارد؟ خیر! اما هوش مصنوعی اشتباهاتی انجام می دهد که ممکن است منجر به جریمه ما توسط گوگل شود.

پس نباید از هوش مصنوعی برای سئو سایتمان استفاده کنیم؟ برای بخش هایی، چرا. اشکالی ندارد. مثل می توانید از آن برای ساخت عنوان های جذاب کمک بگیرید و سپس آن عنوان ها را براساس نکاتی که در دوره آموزش سئو فرا گرفته اید سئو کرده و در محتوای خود به کار ببرید. یا مثلا می توانید ایده ساخت چند پاراگراف را از او بگیرید و خودتان آن را تبدیل به محتوا کنید.

درضمن هوش مصنوعی در زمینه بهبود UX به شدت به شما کمک می کند و شما می تواند از طریق ربط تجربه کاربری به بهبود سئو سایتتان از آن استفاده کنید.

تاکید می کنم، به هیچ عنوان به محتوای ارائه شده توسط هوش مصنوعی اطمینان نکنید چرا که خبر جریمه سایت هایی که محتوای آن ها را هوش مصنوعی ساخته است به صورت کاملا واقعی دارم و باید شما رو ازش بترسونم

تاثیر مهم website structure در سئو سایت ها

امروز یکی از مهم ترین مشکلاتی که سایت ها به لحاظ سئو دارند، بحث ساختار سایت است. یک سایت باید به گونه ای طراحی شود که به اندازه کافی هم برای ربات گوگل و هم برای کاربران قابل فهم باشد. باید به صورتی باشد که گوگل و کاربر به سادگی در صفحات سایت تحقیق کرده و به همه آنها دسترسی کامل داشته باشند.

یکی از مهم ترین جزئیات این ساختار سایت، تولید لینک های داخلی هدفمند و براساس انکرتکست های دقیق و حرفه ای است که حتما باید با شرکت در دوره های حرفه ای آموزش سئو آن را فرا بگیرید وگرنه ممکن است اشتباهات جبران ناپذیری را مرتکب شوید.

یک استراتژی درست برای لینک های داخلی، ساخت یک منوی حرفه ای در هدر سایت، آدرس url سئو شده و حرفه ای، استفاده به جا از فهرست محتوا و … می توانند به صورتی که حتی فکرش را هم نمی کنید همه به سئو سایت شما و هم به کاربر وب سایت شما کمک کنند.

❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان

1- آیا در این دوره بصورت عملی هم کار خواهد شد؟
بله، قطعا!
هر چند وقت یک بار که اطلاع رسانی عمومی هم می شود، وبینارهایی برای تمرین ها و نمونه های عملی و تجربی برگزار می شود. پس خیالتان کاملا راحت.
2- آیا بعد از اتمام آموزش مجازی می توانیم با استاد دوره در ارتباط باشیم؟
بله. ما تا ابد و از طرق مختلف (مخصوصا اپلیکیشن نیوسئو که برای همین مهم ساخته شده است) در کنار شما خواهیم بود.
3- آیا شرایط تخفیف هم دارید؟
همواره و در مناسبت های مختلف تخفیف هایی برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان در نظر گرفته می شود. بنابراین همیشه به این صفحه سر بزنید.
4- برای دریافت پاسخ سریع و کامل از چه روش ارتباطی استفاده کنیم بهتر است؟
قبل از شرکت در دوره: لطفا ابتدا مطالب و ویدئوهای بالا را به دقت مطالعه و مشاهده نمایید و در صورت نیاز با شماره همراه 00=09054523006 تماس حاصل نمایید.
بعد از شرکت در دوره: کلیه سوالات شما عزیزان را استاد قمصری شخصا از طریق بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن نیوسئو پاسخ خواهند داد. پس حتما اپ نیوسئو را نصب نمایید.
5- تفاوت شرکت در دوره خصوصی با خرید فایل های استاد قمصری در اپلیکیشن چیست؟
باتوجه به اینکه آموزش های داخل اپلیکیشن نیوسئو با نکات آموزش خصوصی و حضوری هیچ تفاوتی ندارد؛ حتی بیشتر توصیه می شود که از آموزش های مجازی استفاده کنید تا حضوری
6- آیا فیلم دوره پس از پایان آموزش ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد؟
فیلم آموزش ها بلافاصله پس از خرید دوره ها برای شما در اپلیکیشن در دسترس خواهد بود و البته تا ابد هم در دسترس شما می ماند.
7- آیا در این دوره فقط سئو وردپرس آموزش داده می شود یا هر سایتی را می توان سئو کرد؟
برخلاف 90% آموزش های سئو در ایران که براساس وردپرس می باشند، آموزش سئو نیوسئو تمام مباحث را به صورت کلی پوشش می دهد که در تمام سایت ها از جمله سایت های وردپرسی قابل اجرا باشد.
8- درآمد یک کارشناس و متخصص سئو در سال جاری چقدر است؟
با توجه به اینکه سئو دومین شغل پردرآمد دنیاست طبیعتا انتظار می رود درآمد آن در ایران هم بسیار خوب باشد که همینطور هم هست. اما باید اول به میزان تخصص نگاه کرد و دوم به میزان تجربه در اقدام. کارشناسان سئو حرفه ای شرکت ها حداقل ماهیانه 10 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و اگر هم مدیر شرکت باشند که ممکن است تا ده ها برابر درآمد داشته باشند.
9- برای شرکت در این دوره چه سطح دانشی لازم است؟
اولا اصلا نیاز نیست برنامه نویس باشید. به اندازه کافی و نیاز، درحد سئو سایت به شما در دوره نکاتی گفته می شود و دوما باید حتما برای شرکت در دوره آسمان خراش با مبانی وب گردی و مدیریت آسان سایت آشنا باشید و برای شرکت در دوره مقدماتی نیاز به هیچ دانش ابتدایی نیست.
10- با توجه به بروزرسانی مداوم الگوریتم های گوگل آیا مطالب این دوره جدید است؟
قطعا بله! حتی آموزش های هفته گذشته می تواند نسبت به آموزش های این هفته متفاوت باشد. هم براساس نکات جدید گوگل و هم براساس تجربیات جدید تیم نیوسئو و امیر قمصری!
11- من هیچ چیز از سئو سایت نمی‌دونم، آیا واقعا با یادگیری این دوره می‌تونم کسب درآمد کنم؟
همه چیز به خود شما وابسته است! اگر بخواهید و درست از نکات آموزشی استفاده کنید 100% به کسب درآمدی مطلوب میرسید. ما شرکت کننده خانم 51 ساله داشته ایم که به درآمد رسیده اند. پس نه سن محدودیت هست و نه هیچ چیز دیگر …
 

تصاویر برخی از دانشجویان

نوید براتینوید براتی
حسین فتوت خواهحسین فتوت خواه
محمد کرمیمحمد کرمی
علی بهادریعلی بهادری
مرتضی شادمانمرتضی شادمان
جواد نصرالله نیاجواد نصرالله نیا
رامین قیاسیرامین قیاسی
حسین شرفیحسین شرفی
مجید جورکشمجید جورکش
سینا دوستیسینا دوستی
وحید تجویدیوحید تجویدی
حمیدرضا صاحبکارحمیدرضا صاحبکار
خانم اختریخانم اختری
نازی اجلالینازی اجلالی
هاله بشیرنژادهاله بشیرنژاد
علی رمضانعلی رمضان
وحید عمادوحید عماد
افشین احمدیافشین احمدی
حسین امینیحسین امینی
احمد امر اللهیاحمد امراللهی
احمدرضا غفاریاحمدرضا غفاری
امیرحسین اسماعیلیامیرحسین اسماعیلی
خانم زمانیخانم زمانی
علیرضا فیض آبادیعلیرضا فیض آبادی
آقای خادمیآقای خادمی
جواد عزیزیجواد عزیزی
امیر شماسیامیر شماسی
وحید ارشادیوحید ارشادی
عرفان تاجیکعرفان تاجیک
علی ربیع نصبعلی ربیع نصب
وحید تجویدیوحید تجویدی
محمد حسین زادهمحمد حسین زاده
امیر خالقیانامیر خالقیان
کاوه امانیکاوه امانی
محمد نوروزیمحمد نوروزی
محمد کریمیمحمد کریمی
ابوالفضل پیرزادابوالفضل پیرزاد
علیرضا جمالیعلیرضا جمالی
معلی یوسفیعلی یوسفی
محسن حدادیمحسن حدادی
329 نظر در مورد مقاله “ دوره آموزش سئو ” ثبت شده است
  1. هاتف

    سئو بیشتر از ۲ ساعت وقت میخواد.دقت و حوصله هم میخواد.چطور میشه حداقلی با ۲ ساعت جواب گرفت؟؟؟😢


    • امیر قمصری

      درود بر شما. والا عزیزم اگر قرار باشه یادگیری سئو رو با فقط 2 ساعت در روز شروع کنی به نتیجه مطلوبی نمیرسی

      پیشنهادم اینکه بزاری مدتی بعد در دوره آموزش سئو شرکت کنی اما زمانش رو هم داشته باشی


  2. نهال

    با سلام نه تنه سئوا می تونه شغل دومتون باشه حتی اگه برای یه شغل همیشگی می تونید روش حساب کنید. بهترین روش یادگیری سئو هم شرکت در دوره آموزش سئو نیوسئوست

    سایت بی سئو مثل غذا خام می مونه هر کی سایت داره باید سئو کنه و گرنه اون سایت نابوده


  3. حانیه بزرگنیا

    برای خرید باید چی کار کنیم؟ بعد از خرید، چه طوری به دوره دسترسی خواهیم داشت؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      هم می تونید از لینک ثبت نام داخل همین صفحه استفاده کنید و هم می تونید با تیم نیوسئو ارتباط بگیرید که کد تخفیف بهتون بدن و ثبت نام کنید
      دسترسی به دوره ها هم به صورت اینترنتی خوهاد بود. هم از طریق اپ اختصاصی نیوسئو و هم اسپات پلیر


  4. کوروش فرهمند

    میدونی چیه مهندس ، با بعضیا صحبت میکنم دوست دارم از حماقت این افراد سرم رو بکوبم تو دیوار. بهش میگم چرا نمیری آموزش ببینی ، حالا نه صرفا سئو در هر زمینه تخصصی ،فرقی نمیکنه ، میگه آخه اینا اون فوت کوزه گریشون رو که نمیان به منو تو بگن☹️👎 بعد بهش میگم پس طرف تو اون چهل پنجاه ساعت آموزشش چی میگه؟ جک تعریف میکنه یا خاطره میگه؟! میگه نه ولی اصلش رو نمیگن!!! جالبه اینجور آدما اصلا تاحالا یه دوره آموزشی هم نخریدن تو عمرشون ، من نمیدونم چطوری ثضاوت می کنند؟! ازون بد تر اینه که حاضره طرف چند سال آزمون و خطا بکنه و عمرش رو هدر بده ولی نیاد یه آموزش با کیفیت رو بخره و از تجربه اون استاد استفاده بکنه، به نظر من اگر استادی هم اون فوت کوزه گریش رو نگه به شاگردش باز اون شاگردی که آموزش دیده خیلی جلو تر از کسیه که آموژش ندیده و داره همینطوری کور کورانه آزمون و خطا میکنه تا یه مهارت رو یاد بگیره ، البته که خودم خیلی برام مهمه که دارم به کی گوش میکنم( و قبل از اینکه یه آموزشی رو بخرم خیلی تحقیق میکنم) به قول کوین ترودو میگه به کسی گوش کنید که تو اون زمینه ای که داره آموزش میده و ادعا میکنه دست آورد داشته باشه که شما این موضوع رو اثبات کردید 👏👏👏👏


  5. سردار فرمانبر

    دوستان ذره ای برای شرکت در دوره تردید نکنید چون با طرز تدریس و صحبت کردن استاد قمصری همه چیز خیلی ساده و لذت بخشه… استاد قمصری ازت ممنونم که به همه مخاطبا احترام میزاری و دایرکت های یه پیج 100 کایی رو خودت با نهایت حوصله جواب میدی


    • امیر قمصری

      عزیز دلی سردار عزیزم


  6. علیرضا میرکمالی

    توی دوره های نیوسئو، به تمام جزئیات، با دقت بسیار بالا توجه شده و پشتیبانی مادام العمرش شما رو از رفتن سراغ هر منبع دیگه ای بی نیاز میکنه


  7. فائزه اسلامی

    خوشبختانه مزیت این دوره آموزش سئو اینقدر زیاد هست که هیچ وقت از خریدش پشیمون نشدم…. مهم ترین نکته ای که تو خرید این محصول وجود داره این که آقای قمصری بدون هیچ اضافه گویی به توضیح نکته ها و آموزش ها می پردازند… در واقع طی زمان کوتاهی میشه به اطلاعات بالایی دست پیدا کرد 💚


    • امیر قمصری

      درود بر شما بانو
      تلاش من این بوده که به گونه ای دوره ساخته بشه که برای همه ارزشمند و سودآور باشه


  8. shaghay3gh1

    استاد عزیز خرید دوره تکمیلی سئو سایت از شما یکی از درست ترین تصمیمات زندگی من بوده و در ادامه خرید چک لیست از شما هم میتونم بگم جز دومین تصمیم درست من بوده اگر بدونی چقدرررررر حالم خوب میشه وقتی چک لیستامو میبینم و با سایتم مقایسه میکنم ببینم موارد خواسته شده رو انجام دادم یا نه 😍👏😍 اونقدر لذت بخشه که غیر قابل گفتن 😍 🔥 از اینکه برای رضایت از خرید چک لیست تماس میگیرید و نظر دانشجوهاتونم و مطلع میشید این خیلی با ارزشه 😍🔥 استاد در یک جمله بخوام توصیف کنم شما رو میتونم بکم که شما دلسوزترین، حرفه ای ترین و خلاق ترین کارشناس سئو و تولید محتوا در ایران هستید مثل شما جایی ندیدم 🔥 استاد سئو ایران برازنده شماست ☺️


    • امیر قمصری

      کلی بهم انرژی دادید و خوشحالم کردید عزیزم
      همش لطف شماست و امیدوارم واقعا لایق باشم

      انشاالله این دوره آموزشی بتونه زندگی شما و خیلی های دیگرو بسیار بهتر کنه. هدف همینه انشاالله


  9. chinibechin

    من به جز دوره جامع چک لیست رو هم تهیه کردم و میتونم بگم که حتما همه کسایی که میخوان سئو کار کنند و در کارشون حرفه ای بشن دوره جامع رو تهیه کنند


    • امیر قمصری

      چک لیست واقعا می تونه انجام عملیات سئو رو کم اشتباه تر کنه


  10. حسن محمودی

    من که دو سال پیش تهیه کرده بودم، دو سه روز پیش چک کردم بازم آپدیت جدید اضافه کرده بود نیوسئو . کلی ویدیوهای آموزشی جدید و باحال دمشون گرم


    • امیر قمصری

      بله حسن عزیزم
      این دوره سئو بروزرسانی مادام العمر داره. البته که من بارها گفتم دوره سئویی که بروزرسانی مادام نداشته باشه کلا کلاه برداریه


  11. marjan mnr

    سلام استاد. آیا خرید این دوره برای من که هیچگونه پیشینه ای در زمینه سئو ندارم کار درستی هست؟ یا اینکه باید از یه نقطه دیگه شروع کنم که برای مبتدی هایی مثل من مناسب باشه؟


    • امیر قمصری

      سلام و درود بانو
      بله. این دوره جامع ترین دوره سئو ایرانه و همه پیش نیازهای شما درش قرار گرفته
      شما پس از ثبت نام در دوره از بخش آموزش طراحی سایت شروع می کنید و پیش میرید …


  12. سمیرا بحرانی

    👌👌👌👌 مرسی ازینکه خیالمون از بابت تجهیزات راحت کردین که مطمئن باشیم اول کار نیاز به سیستم و تجهیزات خیلی پیشرفته نیس….
    اما راجع به دوره آیتم های مهم پشتیانی و به روز رسانی ها خیییییلی فاکتورای مهمی هستن مخصوصا برای مباحثی مثل سئو ، تولید محتوا و…. خیالم واقعا از بابتشون راحت. جالب بود روزای اول که دوره آموزش سئو رو گرفته بودم ،به روز رسانی های دوره برام ارسال می شد و من چقدر به خودم بابت انتخاب درستم آفرین میگفتم😊😊


  13. شقایق

    در کنار همه این مواردی که گفتین اراده ی خوب و قوی هم لازم استاد🔥 اینکه صبر داشته باشی 🙂 اموزش های جامع سئو رو کاملا یادبگیری و از تیمی اموزش ببینی که حرف اول تو ایران بزنه 😍بله همون نیوسئو🔥و بتونی تو سایتت پیاد کنی🔥 ما توی تیممون در ابتدا با همین لب تاب اموزش جامع شما شروع کردیم الان هر کدوم از ما یه میز کار اختصاصی داریم با کلی امکانات😍 میبینین اراده کردیم😍 اموزش رو از تیم قوی نیوسئو خریدیم کامل دیدیم😍 خداروشکر در خیلی از کلمات کلیدی اول هستیم و از دیجی کالا هم جلو زدیم 😍🔥 اینده روشن هست برای همه اقای قمصری 🙂کافیه درست و دقیق روی خواسته هامون تمرکز کنیم 🙃و جا نزنیم 😅و شکست هامون بهترین تجربه مون بشه😇 و در نهایت از گوگل بتونیم روزانه میلیون ها درامد کسب کنیم 😍 پایدار باشید و برقرار🔥 موفقیت تون روزافزون🔥


  14. فرهاد حیدری

    سلام و عرض ادب به تمام کسانی که این نظر رو می خونن
    من تقریبا 3 ماه قبل این سرمایه گذاری رو انجام دادم و دوره آموزش سئو استاد قمصری رو تهیه کردم
    دوستان یک لحظه ام تعلل نکنید این سرمایه گذاری رو انجام بدین اگه ناراضی بودین حتی من جوابگوتون هستم چون واقعا من دارم استفاده میکنم
    می تونم بگم انقد به دوره وابسته شدم هر قسمتشو چندین بار میبینم انقد شیرینو لذت بخشه سیر نمیشی من چند دوره همزمان شرکت کردم که بی تعارف هیکدومشون با این دوره اصلا قابل قیاس نیستن

    استاد ممنون بابت دوره عالیتون سپاسگزارم.❤️


    • امیر قمصری

      عزیززززززززم.
      خیلی لطف داری فرهاد عزیزم. تو خودت نابغه ای


  15. سردار فرمانبر

    هر مبلغی که بابت هر دوره آموزشی پرداخت میشه قطعاً برای پرداخت کننده سودی داره حالا اگر این دوره دوره استاد قمصری باشه باید بگم شما دارید یک جاه نفت می خرید که تا آخر عمر براتون سوددهی داره… یک نکته جذاب دوره‌ای استاد قمصری این که به واسطه اسلاید سازی حرفه ای به طوری که در زمان آموزش دادن یک نکته نکته های بعدی اون در صفحه دیده نمیشه و این باعث میشه تمرکز دانشجو همزمان درگیر چند نکته جدید نباشه… خسته نباشید میگم به امیر قمصری و همکارانش ❤️❤️


    • امیر قمصری

      سردار عزیزم ممنونم از لطفت
      حقیقتا من تلاش کردن دوره رو بر اساس بهترین تکنیک های آموزشی دنیا بسازم که بیشترین بازده رو برای همه داشته باشه


  16. نادری هستم

    به نظر من برای سئو کار شدن، اول باید پک شما رو خرید، من خودم آموزش های زیادی دیدم هیچی حالیم نشد، اما آموزش های شما معرکه است، با دیدنش یک حرفه ای میشی نه در در یک سئو در همه زمینه های سئو


  17. سردار فرمانبر

    کاری به سایر 12000 نفر دارم اما برای من این دوره با این سبک اول برام علاقه ایجاد کرد و در ادامه بهم تخصص یادداد…. مدیونتم امیر قمصری ❤️❤️


  18. شقایق

    به نظر من نیوسئو پرشرکت کننده ترین اموزش تو ایران چون اول از همه استاد حرفه ای و کار کشته ای مثل اقای قمصری داره🔥دلسوز، مهربون، با اخلاق و … هستند همیشه حال خوب خودشون رو به دانشجوهاشون منتقل میکنن😍 از کمک به دانشجوهاش دریغ نمیکنن😍 پکیج اموزشی رو تهیه کردن که پشتیبانی مادام العمر داره به روز رسانی مداوم😊
    حتی تن صدای استاد تو طول دوره اموزش جوری حساب شده هست که ادم رو به اموزش و یادگیری ترغیبت تر میکنه🔥 قسمت های هیجان انگیز اموزش رو با شیوه های خاص تری بیان میکنن هر چی بگم کم کفتم استاد بی نظیر هستید خداقوت😍👏🔥
    پایدار باشید و برقرار 🔥


    • امیر قمصری

      دروووووووود
      چقدر این متن زیبای شمارو که دیدم انرژی گرفتم
      خدا حفظتون کنه انشاالله و توفیق بده به همه انرژی مثبت بدید


  19. seokhas

    درود بر استاد قمصری بزرگ
    من خودم مدرس سئو هستم
    دوره شما یکی از بهترین دوره های آموزش سئو بود که من میتونستم تهیه اش کنم و واقعا ممنونم ازتون


    • امیر قمصری

      درود سپاس عزیزم


  20. فریبا خزایی

    چقد خوبه که منم جزو خانواده ی نیوسئو هستم واقعا خوشحالم 😍😍 با تهیه ی این دوره تونستم زندگیمو تغییر بدم واقعا چقد بد یود همچی 😢👏👏 دمتون گرم استاد😍😍


  21. علیجانی

    با درود من از ۱۳ سالگی کارگری کردم و همیشه یادمه به خودم‌میگفتم دیگه نمیخوام یدی و فیزیکی کار کنم تا اینکه سایت زدم ولی همچنان کار میکردم فهمیدم سئو باعث و عامل پیشرفت سایتم هست اما هیچی نمیدونستم خیلی گشتم و یادمه اوووون زمان دوره جامع نیوسئو سه میلیون بود خدا شاهده قرض کردم و خریدم شیش ماه طول کشید با بفهمم و امروز دیگه از اون روزا با گرمای زیاد و ساعت کاری بالا خبری نیست و خداروشکر در آمد خوبی دارم اینم بگم نیوسئو با توجه به سیستم و اساس مدیریت محترمش اگر شما ول نکنید آموزش هارو واقعا مثل یک خانواده باهاتون رفتار میکنه پشتیبانیش و سئو کوچینگش وااقعا عالیه اگر شرکت کنید دوره جامع سئو رو بهتر و زودتر متوجه میشید من جای شما بودم پنجشنبه دوره رو میخریدم چون واقعا جایزشون هم میدن کارشون درسته🙌❤️ دوستون دارم موفق باشید.


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      این اول لطف خداست و دوم تلاش خودت
      خوشحالم که تونستیم با این دوره آنلاین سئو زندگی خیلی ها رو در هر جای ایران و جهان بهتر کنیم


  22. مهناز

    چه سیستم (لب تاپ)مورد نیاز هست؟حداقلش؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما عزیز من
      یک سیستم یا لپ تاپ حداقلی هم کار شما رو برای سئو راه میندازه. چون کارهای سنگین فتوشاپی و رندرنیگ کلا نداره


  23. مریم توزنده

    من مسئول آی تی یک شرکت فنی مهندسی بودم بخاطر دخترم که دوسالش بود و مریضی مادرم، امکان ادامه همکاری با شرکت رو نداشتم استارت سئو رو وقتی دخترم یکسالش بود زدم بعد از اینکه از کارم استعفا دادم چند ماهی رو فقط خونه داری میکردم بعدش خسته شدم تصمیم گرفتم فریلنسر باشم و تو خونه کنار دخترم کار کنم. اونایی که میگن نمیشه میخام بهشون بگم میشه من یک مادرم یک همسرم یک خانم خانه دارم با هزار و یک دغدغه و کار ولی دارم داخل خونه پروژه میگیرم کار میکنم سخته ولی شدنیه ی وقتایی تازه از ساعت یک شب به بعد تایم کارم شروع میشه چون اون موقع همه خوابن و من تایمم فقط واسه خودمه، ابتدا دوره های رایگان رو شرکت کردم چندماهیم هست که دوره جامع رو شرکت کردم امید دارم روز به روز پیشرفت کنم و برسم به جایی که واقعا دارم واسش تلاش میکنم و سختی میکشم


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      ماشاالله به شما و ارادتون . واقعا ایستاده برای شما و مادرهایی مثل شما دست میزنم.


  24. barana

    درامد سئو ب چ صورته؟ شما خودتون کار میدین ب دانشجوهاتون؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      درآمدش که عالیه. کافیه یک جستجو در گوگل بزنید یا به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید
      درضمن ما پروژه هم میدیم به دانشجوهامون


  25. لاله حسینی

    دوستان ذره ای برای شرکت در دوره سئو نیوسئو تردید نکنید چون با طرز تدریس و صحبت کردن استاد قمصری همه چیز خیلی ساده و لذت بخشه… استاد قمصری ازت ممنونم که به همه مخاطبا احترام میزاری و دایرکت های یه پیج 100 کایی رو خودت با نهایت حوصله جواب میدی


    • امیر قمصری

      خیلی ممنونم از انؤزی مثبتی که فرستادی عزیز من


  26. محمدرضااا

    دوره بسیار کامل و جامع هست و مهمتر از خود دوره پشتیبانی شخصی آقای قمصری که خودشون پاسخگوی همه ی سوالات دانشجویان هستند که واقعا بینظیره


    • امیر قمصری

      سپاس از نظرت عزیزم


  27. amiiiir kia

    دوره جامع نیوسئو بهترین و کامل ترین دوره سئو تو ایرانه . و من که حتی نمیدونستم دیجیتال مارکتینگ معنیش چی میشه . الان دارم سایت خودم و خودم مدیریت میکنم . پیشتیبانی استاد هم که درجه ۱ هست .


  28. نگین قاسمی

    واقعا اموزش های استاد قمصری عزیز حرف نداره 👌🏻
    این که فیلم های اموزشیشون رو میشه چند بار دید و پیشرفت باهاشون و هرجا مشکلی داشتی دوباره به فیلم ها مراجعه کنی این بحثش عالی بوده برای من و همچنین پشتیانی و درک عالیشون واقعا دوره ی عالی هستش و نمیشه از دستش داد👌🏻


    • امیر قمصری

      واقعا این دوره آموزش سئو نیوسئو مهم ترین نتیجه 20 سال کار منه


  29. مهدی علیجانی

    یه مورد دیگم بگم خیلی از پیج های آموزش سئو حدود ۳ الی ۴ و کمتر قدمت دارن زیاده گویی نیست اگر بگم امیر قمصری مالک نیوسئو پدر سئو ایران خودتون دیگه حساب کار رو بکنید🙌❤️


    • امیر قمصری

      لطفته مهدی عزیزم
      من کوچکترین عضو سئو ایران هستم


  30. azad fatahzadeh

    کارتون عالیه ,مچکرم بابت دوره خوبتون ,یه دوره کامل و بی نقصی رو ارائه کردید,من به عنوان یکی از اعضای خونواده نیوسئو قدردان زحماتتون هستم .


    • امیر قمصری

      مرسی که قدردان هستید. این بزرگیتون رو میرسونه


  31. مریم کریمی

    سلام اول تشکر میکنم از آقای قمصری بابت تمام زحماتشون و خواستم بگم من اول دوره های رایگان شما رو نگاه میکردم که کلی برام آموزنده بود و چند ماه پیش تصمیم گرفتم دوره جامع سئو رو خریداری کنم که با اینکه تنهایی سایت و بالا آوردم و هیچ تخصصی تو این زمینه نداشتم ولی استاد به قدری روان توضیح میدن که حتی کسی که رشته تخصصیش نیست هم کاملا متوجه میشه. با اینکه تعداد محصول ما زیاد بود ولی با آموزش های استاد قمصری تونستم نتیجه ی مطلوب و بگیرم . خیلی ممنونم بابت راهنمایی ها و پشتیبانی عالی🙏به نظر من سایت زدن راحته،یه هاست و یه دامنه رو همه میتونن بخرن ولی اینکه سایتت و بتونی سئو کنی و تک تک محصولات و بیاری لینک یک اون مهمه که خب با استاد قمصری شک نکنید که میشه 🌸


    • امیر قمصری

      یک دنیا خدارو شکر بانو کریمی


  32. مهدی علیجانی

    سلام. قبل از اینکه بخواید توی این دوره آموزش سئو شرکت کنید،لطفا عجله نکنید اول نظر من هم بخونید چون ممکن هست نتیجه انتخاب رو براتون تغییر بده.

    خب یروزی بود خدا بهم نظر کرد یک سایت داشتم که اوضاع خوبی نبود و از کار فیزیکی توی گرما با پول کم هم کفری شده بودم اومدم و اتفاقی نیوسئو رو پیدا کردم و هییییچ شناختی نداشتم ازشون،تا اینکه فهمیدم تیمشون توی مشهد هست بخودم گفتم من قمم اونا مشهد چقدر فاصله، متوجه شدم یک عالمه دانشجو هم دارن گفتم پس شاید پشتیبانی خوبی نداشته باشن اما!!!!! دلو زدم به دریا خرید کردم بار اولی که شروع کردم به دیدن آموزش ها همینکه آقای قمصری رو دیدم بیشتر جذب آموزشش شدم چون واو به واو رو برام گفت اکلش کلی مشکل داشتم من خوب یاد نمیگرفتم ولی ادامه دادم به آموزش ها تا اینکه با سرپرست تیم نیوسئو آقای قائمی آشنا شدم. آقا از اون روز یکی از پر تماس ترین مخاطب هام شد همین آقا سعید قائمی هر جا کمک خواستم فقط بهش یه پیام دادم یادمه ۱۱ شب بود که مشکلی توی سایت داشتم از وقتش و زندگیش گذاشت و کارم رو حل کرد بدون هیچ پولی!!! آقا خلاصه بگم این نیوسئو انقدر خوبه انقدر خوبه که اگرم الان بودجه کمی داری شاید باورت نشه ولی توی تلگرام همین مسئله رو عنوان کنید بگین یکی از مخاطب ها گفت میتونم قسطی هم این دوره رو بخرم باهاتون راه میان اصلا توی پول عجله ندارن ولی خوش حساب باشید لطفا!! مورد دیگه هم که حاصل تحلیلم هست بگم بخدا قسم ۷ تا پیج سئو دیدم تحقیق کردم حتی دوره یکیشونم توی گوشی دوستم دیدم دوتا مبحث رو ولی هیییییچکدوم مثل این امیر خان بهتون تفهیم نمیکنه نگردین نگردین که نیست. تمام این موارد حقیقت بدون الان از کارم راضی هستم و درآمد خیلی خوبی دارم درحالی که توی فامیل همه میرن سرکار یا اداره من توی اتاقم پشت سیستم با آموخته های نیوسئو و پشتیانی حرررررفه ایشون دارم میرم جلو امروزم اوووول کارخانه روغن چرخ خیاطی توی کل ایرانم و هیچ سایت تخصصی مثل من وجود نداره همه سایت ها از خودم جنس میخرن. فقط بگم که شک نکنید صاحب این دوره پول کم نداره انقدر مهربونه اگر تو الان پول کم داری برای خرید پیام بدین توی تلگرام.

    این بود حاصل تجرم ببخشید طولانی شد🙌❤️ موفق باشید


    • امیر قمصری

      مهدی عزیزم منم ترجیح میدم هیچ حرفی نزنم. فقط متن زیبات رو خوندم و یک دنیا خوشحال شدم
      خدارو شکرررر


  33. reza.zahedi.seo

    جدا از محتوای دوره، که اون هم به نوبه خودش عالیه، شخصیت و پشتیبانی اقای قمصری که هر موقع پیام میدیم با کمال صبر و حوصله جواب میدن خیلی برای من خوشاینده! در کل اگه دوست دارین سئو رو یاد بگیرید این دوره جزو بهترین دوره هاست❤️


  34. بهرام کردی

    واقعا بدون شک میگم دوره جامع سئو استاد قمصری حرف نداره نکاتی داره که حتی طراح سایت هم باشی به دردت میخوره حتی یه نکته می‌تونه مسیر کل سایتت رو عوض کنه ❤️❤️❤️


  35. seo.avesta

    من تقریبا دوسال پیش دوره جامع آموزش سئو رو خریدم از صفر صفر شروع کردم و رسیدم جایی که پروژه های خوب دارم میگیرم.
    ذاتا آدمیم خیلی افراطی تحقیق میکنم درمورد هرچیزی، برای این دوره جامع نیوسئو هم کلی تحقیق و پرسوجو کردم و الان تقریبا تمام دوره های نیوسئو رو دارم واقعا عالی و دلسوزانه پشتیبانی میدن واقعا حرفه ای و کار بلد باعث افتخاره که عضوی از دانشجوهای استاد قمصری هستم


  36. solmazzs

    سلام من و همکارم ارشد داریم.وقتی تصمیم گرفتیم در این زمینه فعالیت کنیم اول تصمیم گرفت بریم کلاس شرکت کنیم بعد از کلی آمار گرفتن از کلاس ها ودوره های مختلف همش به بن بست میخودیم.
    اولا که هزینه ها جوری نبود که بتونیم از ابتدای کار چنین مبلغی بدیم دوما آموزشی به اون صورت اتفاق نمی‌افتاد و چندین مبحث کلی گفته میشد.پس در نتیجه هیچ جوابی نمیگرفتیم.
    با پیج های زیادی هم آشنا شدیم داخل اینستا ولی خب هرجوری می‌خواستیم پیش بریم میدیدم اون اصل مطالب نیست و همگی یه سری مواردی که دیگه نخ نما شده میگن.
    کماکان از ابتدا پیج استاد قمصری رو داشتیم و می‌دیدیم که چقدر کامل و شفاف همه موارد رو آموزش میدن.بعد از آشنایی بیشتر با شخصیت فروتن و پر از دانش استاد و تیم حرفه ای نیوسئو تصمیم گرفتیم تمامی دوره ها رو بخریم.هر روز هیجان زده تر می‌شدیم.
    یعنی به جرات میگم تا به حال کمتر جایی دیدم کسی علم و دانشش رو صفر تا صد در اختیار دیگران قرار بده.

    از شما استاد گرامی و تیم حرفه ای نیوسئو واقعا سپاسگزاریم


  37. sevda

    دوره اتون کامل و جامع بود،با زبان ساده اموزش دادین و من خیلی راضیم😍😍😍😍


  38. پریسا

    سلام شرایط بازگشت وجه چیه؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم.
      ضمانت دوره تخصصی سئو: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
      امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر در این دوره شرکت کنید و از نکات آن استفاده کنید و رشد چشمگیری در رنک سایتتان مشاهده نشد، بدون قید و شرط کل مبلغ دوره به شما عودت داده می شود.


  39. عالیه عرفانی

    استاد آموزش هایی که اخیرا اضافه شده فوق العاده عاااالی بوووود. دست مریزاد بهتون👏
    من این مشکلات رو بهشون برمیخوردم؛ بعضی از پروژه هامو گاهی وقتا از دست میدادم، اما الان میدونم باید چی کار کنم❤️.


  40. مینا اکبری

    بی شک یکی از بهترین دوره های آموزشی ، دوره جامع نیوسئو هست 🙏🙏🙏 بخصوص هیچ نگرانی در مورد پشتیبانی ندارم و با خیالی آسوده آموزش هاتون رو میبینم 🌹🌹🌹🌹


  41. فرزین حسینی

    این دوره کامل ترین دوره سئو ایرانه ، و من که فیزیک خوندم و رشته م اصلا ربطی نداره، تونستم خودم سایتمو راه اندازی کنم و مقاله هامو سئو کنم ،

    از همه مهمتر پشتیبانی خود استاد خیلی دلگرم کننده و امید بخش هست و من در قسمت اپلیکیشنی که برای دانشجویان دوره جامع تهیه شده میتونم هر سوال و مشکلی که برام پیش میاد رو از استاد قمصری بپرسم ،

    در پایان میتونم بگم بهترین سرمایه گذاری عمرم بود ، خدا خیرتون بده استاد و همیشه شاد و خندان ببینمت❤️


  42. amir kia

    روزی کل ایران می‌فهمن که امیر قمصری چه کارایی برای دیجیتال مارکتینگ کرده .
    قدر نخبه هامون رو در هر صنفی بدونیم .
    بعدا میگیم عهههه طرف مخ بود فرار کرد .
    هر کیم باهاش دشمنه چون دوست نداره مردم یادبگیرن تا از ملت پول بگیره .
    نمیگم چه برندی ولی ماهانه ۲۰ میلیون پول سئو به من گفت میگیریم ازت .


  43. Davidvatani4

    دوستان من خرید کردم این دوره رو تا الان که دارم انجامش میدم خیلی خوب بوده و توصیه میکنم حتما خرید داشته باشید چون پشتیبانی خوبیم دارن


  44. giahdoon

    سلام؛
    میتونم بگم یک دوره مادام العمر به معنای واقعی هست؛
    قویا به. همه دوستانی که شاید مثل من اصلا از سئو و .. درکی نداشتند توصیه میکنم؛ به دو دلیل یکی اینکه از صفر به شما با بیان بسیار روان و با جزییات توضیح داده میشه و یک نظم فوق العاده داره و به خاطر اون اپلیکیشن همیشه روی گوشی در هر لحظه در دسترسه و اینکه به شخصه تو سایتم پیاده کردم و اون جاهایی که خوب و درست انجام دادم نتیجه گرفتم البته که راه خیلی زیاده.
    قطعا دوستان متخصص نتیجه عالی ازش می‌گیرند.
    به هر حال همه ویژگی های یک آموزش رو به علاوه استاد باحال و پرانرژی و با صفا رو داره و همچنین خود نیوسیک تو چیزی که آموزش میده اوله واین به نظرم خیلی مهمه.

    خدا قوت به تیم نیوسئو و آقای قمصری و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون❤️


  45. مریم توزنده

    دوره جامع سئو یک دوره عالیه مشخصه که برای تهییش یک تیم حرفه ای وقت گذاشتن و هزینه کردند تا یک خروجی عالی رو ارائه بدن،

    من از استاد قمصری بابت تایمی که برای رفع سوالات دانشجو هاشون چه در اپلیکیشن نیوسئو چه در پیج اینستاشون میذارند ممنونم.

    کانال تلگرامی هم که اخیرا ایجاد کردند برای دانشجو های فعال دوره جامع عالیه👏


  46. maryam aia

    تک تک مواردی که استاد اشاره کردین باعث شد منی که از فضایی با 360 درجه متفاوت از سئو و سایت؛ با شما و دوره تون آشنا شدم، بقدری شیفته جذابیت این تخصص و دوره بشم که با جرات تمام سابقه 10ساله خودم رو آروم آروم کنار بزارم و وارد این حوزه بشددت جذاب بشم 😊


    • امیر قمصری

      الهی بشی یکه سئو ایران. سئو دنیایی بی نظیره


  47. منا موسوی

    مدرس پر انرژی و مثبت ادمو به اون زمینه علاقمند میکنه.
    حالا من که به سئو علاقمند بودم و زمینه کاریم بود ولی بنظرم هرکسی هم که اطلاعاتی نداره دوره اینقدر جامع هست که کامل یه حرفه ای میشه مخصوصا که پشتیبانی عالی دارن اقای قمصری .

    و مهم تر اینکه خودشون جواب میدن و این خیلی خوبه


  48. mahdi saa

    سلام عرض ادب احترام.
    من دوره رو گرفتم ولی بیشتر از دوبار نگاه نکردم و این که سایتی هم افتتاح نکردم و تمرین هم نکردم کلا کار درستی نیست که نظر بدم‌ 😂😂
    ولی آقای قمصری خیلی کارش درسته ایشالا که همیشه سالم باشی


  49. مهسا غلامی

    من چندسال هست این دوره رو تهیه کردم و نداوم ازش استفاده میکنم
    بنظرم بهترین ویژگی آپدیت های دوره و همچنین پشتیبانیه عالی اون هست
    🙏🏻🌹ممنون از شما استادجان


  50. علیرضا ابراهیمی

    درود استاد قمصری عزیز… من در دوره جامع سئو در نیوسئو شرکت کردم و با عمل کردن به توضیحات عالی استاد قمصری نتیجه عالی در وبسایت کسب کردم که بی نظیره… به همه صاحبان کسب و کار و وبمستران دوره عالی سئوی استاد قمصری رو پیشنهاد میکنم این دوره کاملا کاربردی و درجه یک و براساس آخرین آپدیت های گوگل تهیه شده از دستش ندید و حتما الان که آفر خوبی داره ثبت نام کنید😍👏🔥🙌❤️❤️❤️❤️❤️


  51. مرتضی دهقانی

    سلام ، دوره جامع سئو استاد قمصری پر نکات جامع ، انرژی مثبت و حال خوبه و استاد بسیار کامل و روان همه موارد رو بیان کردن و سرعت بیان مطالب هم خوبه و باعث فهم بهتر مطالب شده ، خدا قوت میگم به تیم نیوسئو و استاد قمصری عزیز


  52. حسین نوروزی

    سلام وقتتون بخیر جناب قمصری عزیز بنده از دانشجویان شما هستم. خیلی وقته دوره شما را بازنگری نکردم آیا طی یکسال گذشته این دوره آپدیت شده است یا خیر؟ پیشاپیش سپاس از پاسخگوییتون


    • امیر قمصری

      درود بر شما عزیزم
      با توجه به اینکه بروزرسانی دوره آموزش سئو نیوسئو مادام العمر است، حتما هر ماه حداقل یک بار به دوره سر بزنید
      طی سال گذشته هم کلی فایل آموزشی جدید به دوره اضافه شده


  53. یاسمن

    من طراح سایتم و وقتی تصمیم گرفتم سئو هم در کنار طراحی یاد بگیرم، دوره جامع نیوسئو رو انتخاب کردم. دوره با پشتیبانی عالی، جامع و به شدت کاربردی بود. ممنون از آقای قمصری و تیم خفن نیوسئو❤️


  54. لیلی

    با سلام و وقت بخیر
    ایا این دوره مناسب سایت های وردپرسی هست؟؟ و لطف میکنید چندتا سایت که شما سئو اون هارو انجام دادید معرفی بفرمایید.


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      رزومه نیوسئو رو می تونید در صفحه اصلی سایت ببینید
      در مورد سایت های وردپرسی هم بله. این دوره برای همه سایت ها مناسبه برای همینم اسمش دوره جامع هست و پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایرانه


  55. سهیلا امامی

    با سلام. خواستم اینجا تشکر کنم از سیستمی که برای آموزش توسط نیوسئو طراحی شده است.
    دسترسی از طریق اپلیکیشن اختصاصی بدون فیلترکشن و این حرف ها بسیار لذت بخشه. مخصوصا که هم از طریق گوشی میشه دوره رو دید هم از طریق لپ تاپ.
    دوره آموزش سئو نیوسئو ضمن ارتقای مهارت‌های من در زمینه سئو، به من اعتماد بنفس بیشتری برای بهبود رتبه سایتم در موتورهای جستجو داد. من به همه کسانی که علاقه‌مند به فهمیدن و مهارت‌آموزی در زمینه سئو هستند، این دوره را به شدت توصیه می‌کنم. بدون شک، این دوره با تدریس جذاب استاد قمصری، تجربه‌ای بی‌نظیر و با ارزش برای من بود.


    • امیر قمصری

      سلام و درود
      بسیار سپاسگزارم از لطف شما
      خیلی وقت گذاشتید و با حوصله نظر دادید که واقعا باعث افتخار ماست
      ممنون میشم اگر یک ویدئو برای ما ارسال بفرمایید


  56. اسما دادرس محبوب

    سلام استاد
    فرمودین در ابتدای راه انداز سایت از کلمات کلیدی long tail استفاده کنید، منظورتون از این حرف اینکه که کلید واژه مرکزی long tail باشه؟
    چون استفاده از کلمات long داخل محتوا قشنگ نیستن، مثلا کفش کتونی مردانه ارزان
    من اینو هی بخوام تو متن تکرار کنم به محتوام نمی خوره.
    کلا گیج شدم چیکار کنم.


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      دقیقا درسته. بهتره کلیدواژه مرکزی تون در ابتدا طولانی باشه. مخصوصا در عنوان و description
      اما در محتوا نیاز نیست بیشتر از دو بار عینا تکرار بشه. در سایر موارد می تونید کوتاهش کنید. مثلا بشه: کفش کتونی مردانه
      موفق باشید و کارشناس خبره سئو بشید!!


  57. نازنین بیاتی

    با عرض سلام خدمت همه.
    من به شدت دوره آموزش سئو را توصیه می‌کنم. این دوره برای من بسیار مفید بود و به من کمک زیادی در درک واقعیت‌های سئو و بهینه‌سازی وبسایتم کرد. یکی از قسمت‌هایی که به طور خاص دوست داشتم، محتوای آموزشی سرچ کنسول بود. محتواهای آموزشی بسیار جامع و کامل بودند و تمامی مباحث را به طور دقیق و روشن توضیح داده بودند.


    • امیر قمصری

      سلام و درود
      بسیار سپاسگزارم از لطف شما
      ممنون میشم اگر یک ویدئو برای ما ارسال بفرمایید


  58. زهرا کمینتن

    با سلام. آیا شما دوره ای به نام آسمان خراش دارید؟
    من از دوستی در یک همایش شنیدم که این دوره مناسبه. در گوگل زدم و سایت شما رو نشون داد اما تو این سایت چیزی در این مورد ندیدم
    وقت زیادی هم ازم گرفته واقعا


    • امیر قمصری

      درود زهرای عزیز
      همین صفحه مربوط به دوره آموزش سئو آسمانخراش یا همان جامع نیوسئوست
      درواقع دوره سئو غیرحضوری نیوسئو اسمش آسمان خراش است و توضیحات داخل این صفحه همه مربوط به همین آموزش است
      من از شما عذرخواهی می کنم بابت وقتتون!


  59. kook mobile

    سلام استاد قمصری عزیز.
    تو بحث سئو عکس در وردپرس ما آلت رو طبق دستوری که تو دوره آموزشی دادید قرار می دیم. سعی می کنیم توصیفی باشه و کلمه کلیدی هم داخلش باشه.
    عنوان عکس چی؟ اگر به زبان انگلیسی و همونی که تو سیستم سیو کردیم باشه. ایراد داره؟ یا باید فارسی بنویسیم؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم.
      عنوان عکس یا همون title سالهاست هیچ اثری در سئو ندارد اما اگر منظورتون نام عکس است، بهتر است انگلیسی و شامل کلمه کلیدی مرتبط با همان عکس باشد درضمن تا جایی که من می دونم شما در دوره جامع آموزش سئو نیوسئو شرکت کردید.
      لطفا بخش مربوط به سئو تصاویر را کامل بررسی کنید


  60. بهرام کردی

    سلام و درود استاد عزیزم

    مشکلی نداره من در هاستم عکس ها یا ویدئو هایی که آپلود کردم و الان به دردم نمیخوره رو پاک کنم تا فضای هاستم اشغال نشه ؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      اگر ایندکس شده باشه که بعید هم نیست، بعد از حذف از سوی شما خطاهای 404 سرچکنسولتون ممکنه بره بالا.
      احتمال اینکه بابتش جریمه سنگین بشید بسیار کمه اما اگر مجبورید این کار رو انجام بدید حتما کم کم باشه نه یهویی


  61. هدی برکتی

    من برای تمام صفحات سایت کلمه کلیدی مرکزی تعریف کردم ولی وقتی سایت رو توسط سایت های مختلف و همچنین با screaming frog آنالیز میکنم ، کلمه کلیدی من رو نشان نمیدهند و بدون کلمه کلیدی مشخص میشه.
    از یوآست فارسی استفاده میکنم


    • امیر قمصری

      اگر به حرفتون اطمینان دارید اون ابزارها براتون مهم نباشه
      من تو دوره هم بارها گفتم ابزارها فقط برای کم به شما هستند و می تونن اشتباه کنن
      ابزار اشتباه می کنه اما چشم شما اشتباه نمی کنه


  62. امیر محمدی کیا

    سلام استاد وقت بخیر .بنده هفته گذشته تغییر دامنه رو انجام دادم و داخل سرچ کنسول هم برای دامنه جدید حساب ایجاد کردم و ازسرچ کنسول دامنه قبلی انتقالی زدم و همه موارد انجام شد حتی سایت مپ.بعد چند روز دامنه اصلی تو نتایج گوگل تغییر کرد اما صفحات هنوز تغییر نکردن .آیا باید اقدامی انجام داد یا زمان میبره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      نه
      صبر کنید فقط


  63. بهرام کردی

    سلام و درود وقت بخیر

    موردی نداره من ویدئو هام رو در آپارات آپلود کنم و بعدش با کد در سایتم نمایش بدم ؟


    • امیر قمصری

      درود
      چرا عزیزم. اصلا خوب نیست. سرعت لود سایتتون رو در بسیاری از مواقع پایین میاره
      اگر اونجا آپلود کردید می تونید با پلیر خود سایتتون نشون بدید. از کدش استفاده نکنید اصلا


  64. امیر محمدی کیا

    سلام استاد . وقت بخیر . یه سوال .Feed های سایت و باید داخل ریمووالز حذف کرد ؟
    آخه تو سرچ کنسول پیغام اومده feed چند تا صفحه رو کرول کرده اما نتوانسته ایندکس کنه
    فیدهای سایت و حذف کنم ؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      بله
      کاملا حذفشون کن و جدیدش رو هم حواست باشه سایتت نسازه. یعنی از سایتت هم غیرفعالش کن. به زودی در دوره سئو نیوسئو یک آموزش برای حذف کامل feed ها قرار میدم. حتما بررسی کنید


  65. اسما دادرس محبوب

    سلام استاد چطور میشه که یک صفحه از سایتی دوتا عنوان در گوگل داشته باشه؟
    بعضی کلمات و که سرچ می کنم برای بعضی از سایتا این اتفاق افتاده که صفحه با دوتا عنوان در گوگل مجزا بالا میاد.
    چطور میشه؟


    • امیر قمصری

      درود
      این خیلی پیش میاد. شما تازه دیدید عزیزم
      گوگل ممکنه عنوان دیگری به جز تایتل رو به عنوان title در نتایج serp نمایش بده. اون رو هم از داخل محتوا برمیداره و احساس میکنه به اون کلمه یا عبارت جستجو شده نزدیک تره که این موارد رو عموما در دوره آموزش سئو گفتم


  66. پگاه فرهادی

    سلام وقت بخیر. استفاده از ابزارهای ایرانی مثه میزفا تولز ایرادی داره؟ چون فارسی هستش گزینه هاش، ی مقدار استفاده ازش راحتتره. اما میخواستم بدونم برا سایت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ استفاده ازش اوکیه؟؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      اگر سودی نداشته باشن، قطعا ضرری ندارن


  67. shadishiri

    سلام خسته نباشبد
    جناب اول تشکر میکنم از راهنماییهای جامع و وقتی که میزارید و تک تک مطالب رو توضیح میدید
    بنده حدود۱۴ سال مدیر یک مهد کودک هستم و طی سالهای پیش خیلی بی تجزبه و به صورت اتفاقی با تبلیغات گوگل اشنا شدم و نام مهدم رو تا تقریبا دو سه ماه پیش تو صفخه اول جستجوی گوگل همیشه میتونستید ببینید و رده ۶ گوگل هستم اما با توجه به این که مهدم مکانش جا به جاشد و من این جابجلیی رو تو مکان گوگل با ادرس جدید ثبت کردم بازم داشت خوب پیش میرفت تا اینکه همسر یکی از مهد های اطراف با پافشاری زیاد اومد با بنده ملاقات کرد و این مسیله رو عنوان کرد که چرا شما این چنین در گوگل فعالیت میکنید و بازدید و مروردارید حس رقابت خودش رو عنوان کرد و رفت از اون موقع گاهی حتی سرچ هم میکنم اسم مهدم بالا نمیاد کلا میتونم بگم همه حسابهای مربوط له مهدم همین نشکل رو پیدا کرده و دوتا از حسابهای سطح بالا هم‌حدود شده
    البته وبسات بتده ببلا تو اگهی emahd بوده منحل شده و الان وبسایت نداشتم وتو بلاگر هست

    ممنون‌میشم راهنمایی کنید


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقتتون بخیر
      حقیقتا بنده اصلا متوجه منظورتون نشدم
      شما میتونید با ایمیلی دیگر، مشخصات مهدتون رو وارد کنید تا دوباره تو نتایج محلی گوگل دیده بشین


  68. محسن جاسمی

    سلام خسته نبلاشید بنده به تازگی یه سایت فیلم و سریال زدم چون کارم اینه و مغازه دارم به نظرتون برا اینکه سایتم رو سئوکنم بابد تو کدوم دوره شرکت کنم که رتبه های بالای گوگل بعداز چند مدت برسم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      قطعا فقط دوره جامع آموزش سئو برای شما کاربردی هست
      برای بهینه سازی کل سایت، این دوره به طور کامل به شما تمامی نکات رو آموزش میده


  69. رحیم

    سلام


  70. مرجان گلزی

    درود استاد عزیزم
    اومدم فقط ازتون تشکر کنم استاد
    من از طریق دوره شما زندگی می کنم. دو سال پیش تو دوره شرکت کردم و بعد از یادگیری استخدام شدم. الان ماهی 12 میلیون میگیرم. زیاد نیست اما برای من زندگی خوبی ساخته و به همسرم کمک می کنم. به خدا کل خانواده ما همیشه شمارو دعا می کنند. این دوره سئو شما زندگی خیلی ها رو بهتر کرده. مرسی
    لطفا سلام من رو به همسرتون هم برسونید استاد. خدا پشت و پناهتون


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      الهی شکر. یک دنیا خوشحال شدم. خدارو هزاران بار شکر
      این لطف و معرفت شماست وگرنه همه نتایج از زحمات خودتون شکل گرفته
      هدف تمام تیم نیوسئو این بوده که از طریق ساخت یک دوره حرفه ای آموزش سئو و خدمات عالی، علاوه بر درآمدزایی برای تیم نیوسئو، برای دانشجویان هم درآمد زا باشند و زندگیشون رو بهتر کنند.
      الهی به زودی شما و همسر محترمتون رو ببینم.
      دوره آموزش سئو نیوسئو بخشی از جسم منه …


  71. نگین ناز

    من شنیدم واسه سئو باید سخت کوش باشیم. این چقدره؟


    • امیر قمصری

      سلام و درود!
      شما برای موفقیت در هر کاری باید سحت کوش باشید. برای سئو هم همینطوره! شما تو دوره سئو شرکت می کنید که یاد بگیرید و تمرین کنید. بقیه ش با خودتونه که ادامه بدید یا مثل 90% مردم دنیا بیخیال ادامه بشید ///


  72. علی جعفری زاده

    سلام نیوسئو
    من از دانشجویان دوره آموزش سئو آسمانخراش هستم. درخواستی داشتم ازتون
    من در یک شرکت اینترنتی استخدام شدم. اینجا ما تعدادی سئو کار هستیم که باهم کار می کنیم. بالاخره من تازه کارم و زیاد برام ارزش قائل نیستن که تازه همین ارزشی هم که برام قائلن به خاطر اینکه تو دوره نیوسئو قبل استخدام شرکت کرده بودم.
    اما میخواستم شما لطف کنید توی سایت و اینستاگرام بگید که مدیرای سئو با زیردستاشون کمی بهتر برخورد کنن. بالاخره ماهم به زودی میشیم کارشناس خبره به قول شما و قطعا اینجوری با بقیه رفتار نمی کنیم. اینایی که سئوکار خبره هستن یه جوری رفتار می کنن که انگار صاحاب ما هستن


    • امیر قمصری

      سلام علی عزیزم
      من ابتدا از طرف مدیر شما و همه مدیران، از شما و همه کارمندان عذرخواهی می کنم.
      رفتار باید حرفه ای باشه و این دوطرفه است. این رو هم باید به شما گوشزد کنم صرف اینکه شما در یک دوره آموزشی سئو شرکت کردید نمی تونه به شما اعتبار بده. تخصص و تجربه اعتبار رو میسازه. اون عزیزی هم که مدیره شماست و خودش رو میگیره به هر حال برای جایگاهش سختی زیاد کشیده و روزی در شرایط شما بوده
      انشاالله شما با دیدن چند باره دوره جامع آموزش سئو ما و تسلط کامل روی تمام مباحث، خودتون شرکت سئو میزنید و با زیردستنتون درست برخورد م یکنید


  73. سارا قاسمی

    واقعا ناراحت شدم استاد قمصری
    با بخش فروشتون تماس گرفتم برای تخفیف بیشتر هرچی اصرار کردم قبول نکردن. من شرایطم سخته. درخواست 20% تخفیف بیشتر داشتم. شما که براتون مهم نیست. این همه درامد دارید. چرا کمک نمی کنید واقعا؟!!!


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      عزیزم درخواست 20% تخفیف بیشتر می دونید یعنی چی؟!!!!!!!!!!!! یعنی درخواست 76% تخفیف!!!! مگه میشه همچین چیزی اصلا؟!
      آیا این برای سایر دانشجویان که دوره رو با قیمت بالاتری خریدن ظلم محسوب نمیشه؟
      نباید فقط به فکر خودمون باشیم. اینجوری هیچوقت به موفقیت نمیرسه ایران
      متاسفانه اکثرا فقط به فکر سود خودمونیم و اصلا مهم نیست که شاید در نتیجه سود ما بسیاری از افراد ضرر کنند یا در حق بسیاری از افراد ظلم بشه
      این دوره آنلاین سئو 13.500 نفر دانشجو داره تا این لحظه. …


  74. زینب سرایی

    با سلام
    یک انتقاد سازنده داشتم!
    قیمت دوره سئوتون خیای زیاده به نظرم. من رقبا رو چک کردم . میدونم خداییش از همه بهترید اما قیمتتونم اونقدر بالاست که خیلی ها مثل من نمی تونن تو دوره شرکت کنند. یه فکری بکنید به نظرم


    • امیر قمصری

      با سلام
      سپاس از انتقادت عزیز من
      لطف شماست که می فرمایید ما از همه بهتریم. بهترین از نظر هر کسی فرق داره
      والا ما 56% تخفیف تو کمپین هامون میدیم و بیشترش منطقی نیست. اما چشم برای شماها هم فکری میکنیم


  75. سید سعید

    با سلام و عرض خسته نباشد
    میخواستم بدونم ویژگی خاص دوره آموزش سئو شما نسبت به سایرین چیه؟ لطفا خیلی خصلاه و دقیق بگید و تبلیغاتم نکنید


    • امیر قمصری

      درود.
      بله.چشم!
      پشتیبانی و بروزرسانی مادام العمر
      جامع بدون دوره
      تمرینات عملی و سیستم تمیرن آنلاین
      کاملا هم بروزه
      تنها دوره سئو ای در کل دنیاست که اپلیکیشن اختصاصی داره …


  76. marjan

    اولین تخفیف بعدیتون کیه مهندس قمصری؟


    • امیر قمصری

      درود
      انشاالله ابتدای تیرماه


  77. Sadegh moalem

    با سلام آیا پس از خرید دوره سئو شما فایل ها رو برای دانلود بهمون میدید؟ میخوام همجا و به صورت افلاین داشته باشمش


    • امیر قمصری

      سلام و درود عزیزم
      فایل های آموزشی در همه جا در دسترس شما هستند. نگران نباشید. هم در موبایل هم در pc هم در لپ تاپ. کافیه یک بار دانلودشون کنید و دیگه همه جا کنارتون هستن


  78. پری خییری

    نیوسئو سلام
    شما یک آموزش رایگان سئو داشتید که الان دیگه نیست. این دوره جامع آموزش سئو چه فرقی با اون داره؟ چرا این رو باید بخریم؟ ببخشیدا میخوام مجاب شم


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      درسته. هیچ ایرادی نداره. باید هر سوالی دارید بپرسید عزیز من
      منطقا دوره آموزش رایگان سئو حدود 5% از محتوای دوره جامع رو داره. از طرفی در دوره جامع نکات سلسله مراتب دارن و بر اساس اصول خاصی پشت سر هم قرار گرفتن. اما در دوره رایگان سعی شده موارد مهم گفته بشه اما به ترتیبش توجه خاصی نشده.
      از طرفی دوره آموزش سئو آسمانخراش زمان بسیااااااار بیشتری نسبت به دوره برق آسا (همان دوره رایگان) دارد


  79. زهرا سادات

    سلام وقت بخیر
    من یک سروی وارنینگ دارم توی سرچکنسولم که دارم رفعشون می کنم. بعضی هارو نمی فهمم.
    در دوره شما همه وارنینگ ها رو گفتید؟ ارورهاچی
    و مورد بعدی هم اینکه محصول جدید الان گذاشتم تو سایت 4 تا تو این هفته 2 تاش ایندکس شده دوتاش نمیشه!!!


    • امیر قمصری

      درود عزیزم. همچنین
      والا وارنینگ ها و ارورهای که تا این لحظه وجود داره، در دوره هست. نگران نباشید. دوره آنلاین سئو ما کامله کامله!
      سوال دومتون هم نیاز به بررسی بیشتر داره. دلیلش قطعی نیست


  80. حامد سلگی

    سلام استاد .
    استاد من آموزش بک لینک قسمت بک لینگ گرفتن از سایت های درج آگهی رو نگاه کردم . سوال من اینه اگه لینک سایتمون رو بزاریم تو این سایتا ، گوگل جریممون نمیکنه بخاطر اینکه لینک خریدیم .
    مثلا دیوار برا اینکه لینک بزاریم یه مبلغ میگیره
    اصلا سئو کلاه سیاه خوبه؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      کلا لینک گذاشتن در هر جایی از نظر گوگل سئو کلاه سیاه است و خطرناک. اما ما مجبوریم از این روش ها استفاده کنیم و البته به شرطی که با رعایت نکات داخل دوره، کمی با گوگل بازی کنیم که نفهمه خودمون این کار رو کردیم
      سئو کلاه سیاه هم معلومه خوب نیست!!!!


  81. حامد خلاف

    سلام خسته نباشید
    اگه همه متن های ما تکراری باشه چه آسیبی به سئو وارد میشه؟ ما اصلا نمی تونیم محتوای غیر تکراری بسازیم. چطور باید محتوا تولید کنیم


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      کلا سایت بالا نمیاد تو نتایج گوگل! اینقدر محتوای تکراری بده. بهتره اصلا سایت نزنید!
      در مورد روش تولید محتوا هم در دوره سئو به اندازه کافی در موردش صحبت کردم عزیزم. این بخش اونقدر مهم بوده که یک سرفصل جدا براش در نظر گرفتم


  82. حسین میرزائی

    آیا دوره سئو فروشگاهی رو برای یک سایت فروشگاهی بگیریم کافیه؟
    لطفا کامل توضیح بدید


    • امیر قمصری

      با سلام
      اگر میخواید کل سایت رو سئو کنید، کافی نیست. بهتره مل دوره جامع رو ثبت نام کنید. اما برای شروع می تونه کمک کننده باشه


  83. فائزه سادات

    سلام استاد وقتتون بخیر ،

    یک:برای کارشناس شدن چقد زمان به طور متوسط نیازه و
    دو:برای داشتن تیم خوب ،نیاز به چه افراد و متخصصیینی داریم.


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      بستگی داره به هوش و تجربه قبلی افراد. برای همه یکی نیست عزیز من. ممکنه یکی در 3 ماه کارشناس سئو بشه و یکی در 9 ماه
      حداقل؛ یک تیم 4 نفره شامل مدیر سایت و سئو، دو نفر کارشناس سئو همه فن حریف و یک نفر کارشناس تولید محتوا و تبلیغ نویسی


  84. کیوان بابک

    دوره شما تا کی بروزرسانی میشه آقای قمصری؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      دوره آموزش سئو نیوسئو تا ابد بروزرسانی میشه. خب منطقا این ابد یا مادام العمر تا پایان زمان زندگی منه یا تا پایان سئو … !


  85. ابراهیم مردی

    سلام وقت بخیر
    من تولید محتوا رو کامل بلدم یعنی تمام نکاتی که گفتید تو اون دو فصل مرتبط رو مسلطم ولی سایتی ندارم برای تولید محتوا
    پیشنهاد شما چیه برای من و امثال من؟


    • امیر قمصری

      سلام و درود عزیز من
      خب شما یا باید سایتی بزنید که بشید صاحب کسب و کار یا برای سایت های دیگه کار کنید. این دومی باز خودش می تونه به دو صورت حضوری و غیر حضوری باشه که دیگه انتخابش با شماست
      فقط من تایکید می کنم حتما در کنار تولید محتوا سئو محتوارو هم عالی یاد بگیرید که خیلی بازارش بهتره. از طرفی شما که دانشجوی دوره جامع سئو هستید و همه سر فصلهارو خریداری کردید
      پس همه رو یاد بگیرید لطفا


  86. sajad shabani

    سلام وقت بخیر استاد عزیزم
    من از بچه های دوره جامع سئو هستم اما
    میخواستم چند تا وبسایت مرجع در زمینه سئو به زبان انگلیسی معرفی کنید
    چون به هر حال دسترسی به منابع دسته اول این زمینه ارزش زیادی داره


    • امیر قمصری

      درود سجاد عزیزم
      از آشناییت خوشحالم
      moz
      ahrefs
      searchengineland
      searchenginejournal
      backlinko
      mangools
      کافیه؟!!


  87. مهسا رجایی

    اقای قمصری شما در دوره سئو محتوا گفتید از تگ strong استفاده کنید چون موثر است در سئو و تگ bold هیچ تاثیری ندارد.
    من هر منبع انگلیسی را میخونم نوشته این تگ ها اصلا مهم نیست
    میشه کامل توصیح دهید که من مجاب بشم؟


    • امیر قمصری

      درود بانو
      برخی از موارد سئو مثل موردی که ازش یاد کردید کاملا تجربی هستند. البته که strong در گذشته قطعا اثر میزاشت و همه ازش می گفتند اما بعضی ها گفتن کم کم ارزشش از بین رفته اما براساس تجربه ما در خود نیوسئو و سایت هایی که باهاشون همکاری داریم، این مورد تست شده و هنوز هم جواب میده …
      استفاده یا عدم استفاده ازش با خود شماست


  88. ناظر سایت کار

    سلام استاد
    من ماه هاست می خوام تو دوره آموزشی سئو شما شرکت کنم اما توان پرداختش رو ندارم و برام بسیاااااااااااار زیاده
    چی کار کنم خداییش؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      قیمت دوره آموزش سئو عدد آنچنان زیادی نیست اما شرایط هر کسی فرق داره.
      تو این دوره تا الان هزاران نفر شرکت کردند. حالا یا پرداخت نقدی یکجا بوده یا مرحله ای و قطعا سودش رو هم دیدن.
      تنها راهی که من به ذهنم میرسه اینکه حواست به نوتیفیکیشن های اپلیکیشن نیوسئو و پیج اینستاگراممون باشه
      خیلی وقت ها تخفیف های خیلی ویژه ای برای خرید دوره آموزش سئو میزاریم که برات قطعا خیلی خوبه


  89. پری خیری پور

    با سلام
    آیا دوره آسمانخراش همین دوره سئوتونه؟ من چندجایی شنیدم شما یه دوره قوی به نام آسمانخراش دارید اما جایی چیزی ازش ندیدم تو سایت


    • امیر قمصری

      با سلام
      بله
      درواقع اسم دوره جامع آموزش سئو نیوسئو که از مقدماتی تا پیشرفته ترین نکات سئو داخلش هست و بزرگترین دوره سئو ایرانه، دوره سئو آسمان خراش است


  90. مبینا رنجبر

    سلام و عرض ادب استاد گرامی
    از دانشجویان دورتون هستم
    شرکتی که وب سایت ما را طراحی کرده در قرار داد ذکر کرده که سورس اصلی را نمیده ( برای اعمال تغییرات جدیدی که میخوایم انجام بدیم هزینه های زیادی از ما میخواد ) با توجه به اینکه سورس اصلی را نداریم میتونیم کار را به یک برنامه نویس دیگری بسپاریم ؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      خوشبختم عزیزم
      کلاهبرداره. تمام!
      می تونید به یک برنامه نویس بسپارید اما هم هزینه ش زیاده هم زمان زیادی میبره. ولی بهتره این کار رو انجام بدید حتما


  91. پیمان نادری زاده

    سلام ، آقای قمصری آیا شما در دوره سئو درمورد کدهای اسکیما هم صحبت می کنید؟ آیا عملی درست میدید؟
    من شنیدم در این مورد تو دوره شما چیز نیست و خب اینکه عملا دوره جامع نمیشه!!!!!


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      بله
      انجام عملی این کدها نیاز به دانش برنامه نویسی داره عزیزم. در واقع استفاده صحیح از کدهای اسکیما وظیفه برنامه نویسه سایته نه کارشناس سئو. کارشناس سئو باید فقط چک کنه که درست باشه. یا به او بگه که او انجام بده
      با توجه به سرفصل ها و محتوای دوره فکر نمی کنم جامع تر از دوره سئو نیوسئو آموزشی وجود داشته باشه


  92. sara

    سلام وقت بخیر
    سوال من اینه که صفحات سایتم و که از قبل وجود داشته رو بروز رسانی می کنم تغییرات انجام می شه،ولی هرچی صفحه جدید ایجاد می کنم اصلا ایندکس نمیشه چه مشکلی وجود داره؟
    البته این رو در قسمت پشتیبانی دوره آنلاین سئوتون هم پرسیدم. هر جا سریعتر جواب بدید ممنون میشم


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      اونجا هم بهت پاسخ دادم
      شما 5 ساعت از دوره آنلاین سئو رو تو یک سوال از من پرسیدی! چجوری جواب بدم؟
      از طرفی حتما بخش تحلیل سرچ کنسول رو برو ببین. سایتت نیاز به تحلیل داره تا عیب یابی بشه
      موفق باشی


  93. aida sani

    سلام و وفت بخیر
    برای یک سایت فروشگاهی تازه تاسیس که فعلا ایندکس نشده و پسورد htaccess داره، اگر بعد از ثبت دامنه در طی دو ماه، تعداد 20 مقاله و 20 محصول درش قرار بدیم و بعد از دو ماه، اجازه ایندکس بدیم، از نظر گوگل اوکی هست؟ چون فرموده بودید گوگل زمان ثبت دامنه رو هم تشخیص میده حتی اگر ایندکس نکنه


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      بله. زمان ثبت دامنه رو تشخیص میده ولی مهم زمانی است که سایت رو در گوگل ایندکس می کنید. این تعدادی که گفتید خیلی هم خوبه


  94. erfan kordi

    روز بخیر

    در دوره جامع گفته شد در سه ماه اول کار بهتر است رپورتاژ ندیم، چون منطقی نیست که وب سایت های دیگر به یک سایت تازه کار لینک بدن.

    این به این معنی هست که من کلا نباید در سه ماه اول بک لینک سازی و رپورتاژ کنم؟
    پس چجوری من باید وبسایتم را در مدت کوتاه مثلا ۴ تا ۶ ماه به جایی برسونم؟

    ممنون


    • امیر قمصری

      درود عرفان عزیزم
      دقیقا. تو سه ماه اول بهتره لینک سازی نکنید چون برای گوگل خیلی واضح میشه که خودتون کار لینک سازی رو انجام دادید و کسی به شما لینک نداده.
      برای اون بخش دوم صحبتت هم در دوره سئو خیلی توضیح دادم که! فقط ریسک نکنید لطفا


  95. پیام سعیدلو

    سلام استاد در قسمت آموزش سئو محتوا ، آخرین قسمتش شما با مرورگر کلمات کلیدی رو سرچ میکنید ،من می‌خوام بدونم اون افزونه گوگل اسمش چیه؟ شما به فرض آدرس رو سرچ کردید آورد من ولی ندارمس در مرورگرم


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      والا من دو بار سوالت رو خوندم نفهمیدم چی گفتی ! لطفا در بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن نیوسئو سوالت رو بپرس. راحت تر پاسخ میدم.


  96. امیر رضا میرزایی

    سلام اقای قمصری .
    از دانشجویانتون در دوره آموزش سئو هستم.

    ساب کتگوری و پیج ulr های من کلمات مشابهی دارن ؟ چطور این مشکل و حل کنم تا از تکرار کلمات تو url جلو گیری کنم؟
    مثلا :
    product/rice/tarom/nimdanetarom
    product/rice/hashemi/nimdanehashemi
    product/rice/sadrii/nimdanesadri

    ممنون میشم راهنمایی کنید، با تشکر????????


    • امیر قمصری

      درود امیر عزیز
      چون این مورد رو بهتر بود برات به صورت ویس بفرستم، به بخش پشتیبانی دوره گفتم ویسی رو برات ارسال کنند.
      درضمن از سوالت این بود میاد که درست و حسابی دوره رو ندیدی! الکی اسم این آموزش دوره جامع آموزش سئو نیست! اگر دقت کنی به راحتی پاسخ سوالت رو توش پیدا می کنی
      فدات


  97. عارف علی نژاد

    تو دوره جامع سئو گفتید که دو انکر تکست رو به یک صفحه نباید لینک بدیم. من یه جا وسط محتوام از یک عبارتی به یکی از پست هام لینک میدم. بعد پایین تر می خوام به کاربر بگم که اگر می خوای بیشتر بدونی فلان مقاله رو بخون با عنوان مقاله لینک دادم. (همون قبلیه) خب الان مجبور شدم دوبار لینک بدم. راه حلی دارید؟


    • امیر قمصری

      با سلام!
      عزیزم کار اشتباه مگر راه حل داره؟!! من چجوری برای کاری که شما به اشتباه می خواهید انجام بدید راه حل بهتون بدم؟!
      نکات و تکنیک های دوره سئو قابل تغییر نیستند که


  98. arian alipanahi

    سلام جناب قمصری.
    اگر در ضمینه تولید محتوا دیگه نخوایم مقاله جدید بنویسیم ، بروز رسانی مقالات قبلی همون تاثیر مثبت سیو رو برای سایتمون داره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      قطعا به محتوای جدید هم نیاز دارید اما بروزرسانی تا مدتی می تونه سایت رو زنده نگه داره


  99. فرزانه الماسی

    سلام وقت بخیر جناب قمصری
    لطفا بفرمایید حداقل و حداکثر چند ساعت برای یادگیری سئو نیازه در صورت زمان بزاریم؟


    • امیر قمصری

      درود
      این سوال رو خیلی ها می پرسند.
      بستگی به خیلی فاکتورها داره. مثلا به تجربه قبلی، هوش، صبوری، تایم آزاد روز و …
      شما اگر با یک هوش متوسط و بدون تجربه و سابقه قبلی، روزی 5 ساعت وقت بزارید و متمرکز آموزش ببینید، حداکثر بعد از 3 ماه حرفه ای میشید و بعد از 8 ماه فوق حرفه ای میشید. برای خبره شدن دیگه نیازه که کار کنید و تجربه روی پروژه ها به دست بیارید.
      اینکه تو دوره آموزش سئو نیوسئو مثالهای واقعی و تمرین آوردیم برای اینکه در حین آموزش، تجربیاتی رو به دست بیارید


  100. پیمان نادری

    با سلام ، استاد من در بخش Coverage در Excluded یک گزینه جدید اومد به نام Duplicate, Google chose different canonical than user وقتی روش زدم یک لینکی مربوط به تگ نوشته هام بود ، این تگ قبلا 404 بود ولی ریدایرکت و حل شد. حالا در این بخش که به من هشدار داده نیازی هست کاری کنم؟


    • امیر قمصری

      به به. سلام و درود عزیزم
      این جدید نیستا به خدا! ماه ها قبل من تو دوره و بخش سرچ کنسول ازش صحبت کردم!
      در کل حواست باشه هشدارها نیاز به تغییرات قطعی ندارند. درواقع هشداره دیگه. اخطار نیست.
      هشدار داره میگه حواست هست این اتفاق تو سایتت افتاده؟ اگر هست و مشکلی ایجاد نشده که می تونه بیخیالش بشی


  101. علی نجاری

    استاد من یک سایت بوده که ۴ تا مقاله داخلش بوده میخواستن سئو کنن قبلا خودشون اشتباه کلا سئو کرده بودن همه عنوان ها رو تو تگ h1 گذاشته بودن به طور مثال من یکیش و دیروز سئو کردم یک پاراگراف و یک عکس هم اضافه کردم برای بروزرسانی الان عفت رتبه پیدا کرده آن مقاله


    • امیر قمصری

      سلام و درود عزیز من
      ممنونم میشم کمی حرفه ای تر و با دقت بیشتر سوالتون رو بپرسید که در زمان پاسخ من هم راحت تر باشم عزیزم.
      خب شما اگر دانشجوی دوره آموزش سئو نیوسئو بودید، می دونستید که این افت رتبه ای که یک روز بعد از فعالیت شما اتفاق افتاده اصلا مهم نیست. نه بهبود رتبه یک روز بعد مهم نه افت رتبه.
      شما منطقا با نکات سئو رو تا حد توان رعایت کنید و بعد حداقل یک هفته صبر کنید تا بتونید آنالیز درستی بر روی تغییرات خود داشته باشید


  102. مولود اسلم بخش

    سلام. این که میگید عکسهارو پاک نکنیم. من الان چون صفحه ساز و قالب اماده دارم یه سری عکس دارم که نامرتبط هستن میخوام پاک کنم و همینطور عکسهای بی کیفیت رو. چیکار کنم؟ بزارن تو سایت باشن؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      همونطوری که تو دوره سئو به شدت به بحث سئو تصاویر اشاره کردم، به شما هم باید یادآوری کنم (تا جایی که یادمه شما دانشجوی دوره هستید) که تصاویر رو از حالت نمایش می تونید بردارید. از هاست نباید پاک کنید.
      در واقع برای سئو و گوگل این اهمیت داره که که اون آدرسی که قبلا وجود داشته 404 نشه


  103. سردار فرمان بر

    سلام وقت بخیر استاد عزیزم
    گوگل دیگه از meta keyword استفاده نمیکنه از چه طریقی متوجه عبارات کلیدی مامیشه؟
    اگر ممکنه کامل توضیح بدید


    • امیر قمصری

      درود بر عزیز دلم. سردار گلم
      خیلی وقته استفاده نمی کنه! چند ساله!
      از چه طریقی متوجه میشه؟!!!!! یاد اون بخشی از صحبت هام افتادم که میگم شما گوگل رو چی فرض کردید؟! 😀
      ساده بخوام بگم: وقتی شما نکات سئو عنوان و description و محتوا رو درست رعایت کنید از طریق بررسی چگالی کلمات کلیدی و تطابقش با عبارت کلیدی که هم در عنوان هست و هم در description پی به کلمه کلیدی اصلی میبره
      براساس همین الگو سایر کلمات کلیدی شما رو هم شناسایی می کنه. (در گذشته برای این مهم از strong کردن هم می شد استفاده کرد اما سئو سایت ها از سال 2021 در این زمینه تغییراتی زیادی داشته)


  104. علیرضا ابراهیمی

    سلام استاد. محصولات مرتبط در انتهای صفحه محصول، آیا لینک داخلی محسوب میشه؟ اگر در صفحه محصول A, محصولات B و C جزو محصولات مرتبط وجود داشته باشن، میشه در متن توضیحات اون محصول A یه انکر تکست به صفحه B بدیم؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      بله.
      با دو انکرتکست متفاوت به یک لینک واحد نباید لینک بدید. حواستون باشه


  105. سهیلا شهابی

    برای سایت طراحی جدید انجام شده وقتی مطالب بارگذاری شد تمام url ها اشتباه و بدون کتگوری بود.سایت را نواندیکس کردم و به طراحی سایت پیام دادم این مشکل هست و سایت را به حالت قالب قبلی برگردونن.الان در سرچ کنسول indexed not submitted in sitemap اومده .دیگه این url وجود نداره روش که میزنم خطای ۴۰۴ میده


    • امیر قمصری

      با سلام و درود به شما دوست عزیز !!
      شما سوالی نپرسیدید و فقط توضیح دادید. اتفاقی هم که افتاده کاملا طبیعی و درسته.
      اگر دانشجوی دوره سئو نیوسئو هستید با دوستانتون در بخش پشتیبانی فنی ارتباط بگیرید تا کمکتون کنند


  106. علیرضا ابراهیمی

    سلام استاد. تو ذهنمه یبار گفتید برای تغییر تصاویر محتوا و محصولات ، url اون تصاویر رو حذف نکنیم. خواستم ببینم اگر حذف کنیم و لینک عکس رو ریدایرکت کنیم، بازم نمیشه؟ (لینک تصویر ریدایرکت بشه)


    • امیر قمصری

      درود بر علیرضای عزیزم
      بله من گفتم
      با ریدایرکت مشکل حل میشه عزیزم. البته همونطور که بارها تو دوره گفتم و قطعا بهش دقت کردی؛ باید ریدایرکت 301 باشه. موفق باشی
      درضمن تو که از دانشجویان دوره جامع سئو آسمان خراش هستی چرا اینجا می پرسی سوالاتت رو؟
      تو اپ هم می تونی راحت تر بپرسی


  107. حسین الهامی

    سلام استاد
    اگه یک سایت از یک کلمه کلیدی در صفحات متفاوت استفاده کند و از همه آنها رتبه داشته باشد باید چیکار کنیم؟


    • امیر قمصری

      درود حسین
      همچین چیزی ممکن نیست !
      چیز دیگه ای ندارم بگم والا !!!


  108. سارا محمدی

    سلام وقت بخیر
    جناب قمصری امکانش هست از یک صفحه مبدا به یه صفحه مقصد لینک داخلی بدیم و دوباره از صفحه مقصد به مبدا هم لینک داخلی بدیم؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      امکانش که هست اما اگر سوالت اینکه به لحاظ سئو مشکلی نداره؛ باید بگم بهتره این کار رو انجام ندید


  109. پرهام

    سلام وقت بخیر . اینکه یک دسته بندی، دارای دسته بندی مادر باشه از نظر سئو اشکالی نداره؟ در واقع اینطوری یک صفحه دارای دو URL میشه ، با محتوای مشابه . تشکر


    • امیر قمصری

      درود پرهام عزیز
      والا اصلا ربطی به سئو نداره عزیزم!
      اما به لحاظ طراحی سایت ایراد داره و راحت هم میشه رفعش کرد
      اما بخش دوم صحبتتون که می تونه به اولی ربطی نداشته باشه و به سئو هم ربط داره، بسیااااااااااار بده.
      اون قدر این بخش مهمه که من تو دوره جامع سئو چندین بار بهش پرداختم و امیدوارم اگر دانشجوی ما هستید حتما ببینیدشون


  110. سپهر یاره

    درود استاد خسته نباشین
    در دوره جامع سئو سورس فرمودین برا کنونیکال آدرس کامل صفحه رو بذاریم. برا سایت های فروشگاهی آدرس صفحه محصول رو از پیشخوان سایت برداریم یا از خود سایتمون . آدرس ها تو سایت متفاوت ترن و گارانتی و رنگ و … اصافه شده
    ممنون میشم راهنماییم کنید


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      قطعا باید آدرس دقیق رو بزارید. یعنی اونی که تو پیشخوان وردپرس هست. یا اونی که تو سایت مپ هست


  111. nothing

    با درود
    من یک سایت با اچ تی ام ال و css دارم که می‌خوام سئوش کنم منتها نمیدونم چطوری مثل سایتهای وردپرسی انجامش بدم
    چه نکاتی در کدها باید رعایت بشود؟ سایت تازه تاسیس هست و می‌خوام براش تولید محتوا شروع کنم
    چه نکاتی در کدها باید رعایت بشود؟
    مواردی که کمک می‌کنه به رتبه گرفتن


    • امیر قمصری

      سلام و درود عزیز من
      در پاسخ به شما باید بگم: شما کل نکات سرفصل بهینه سازی سورس در دوره آموزش سئو رو در یک سوال پرسیدید و پاسخش ساعت ها زمان می بره. واقعا در این مورد خاص فقط می تونم بگم بهتره یا دوره آموزش سئو رو ثبت نام کنید یا همین تک سفصل رو بگیرید و نکاتش رو انجام بدید.
      درضمن بسیار خوشحالم که شما اینقدر برای سئو سایتت اهمیت قائلی و حواست هست که در زمان طراحی باید سئو بشه


  112. محدثه شافی

    سلام استاد
    وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که من اگه بخوام یه سایت وردپرسی فروشگاهیی خودم طراحی کنم تقرییا چقد هزینه میبره؟
    چون من میخوام شروع کنم اموزش طراحی سایتو ببینم بعد میترسم نتونم از پس هزینه هاش بربیام… براهمین میخوام یه براورد هزینه کنم و بعد شروع به دیدن اموزشا کنم


    • امیر قمصری

      سلام و درود عزیزم
      اگر بخوای آموزش ببینی و خودت انجام بدی که حداکثر با 4 میلیون تموم میشه ماجرا. اما اگر قراره بدی به فرد یا تیمی برات انجام بده، خب منطقا بازه بزرگی داره هزینه طراحی سایت. مثلا تو نیوسئو برای سایت های فروشگاهی وردپرسی از 20 میلیون شروع میشه تا 30 میلیون
      درضمن کار بسیار خوبی می کنی که در حین طراحی سایت تو فکر دیدن آموزش های سئو دوره سئو هم هستی. خیلی جلو میفتی


  113. مرضیه

    با سلام
    من این سوال رو از چند تا استاد سئو پرسیدم هیچکدوم جو.اب درستی به من ندادن. آیا تو دوره شما پاسخش هست؟
    همه مقالات من استار ریتینگ داشتن و تعدادی هم faq که همه در صفحات نمایش جستجو نمایش داده میشد..الان مدتی است بعد از اپدیت گوگل استار ریتینگ و faq نمایش داده نمیشه با وجود اینکه در سرچ کنسول به صورت valid هست
    مشکل چیه؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      اون اساتید قطعا سرشون شلوغ بوده وگرنه همه یاد دارن
      من اول پاسخ سوالت رو همینجا میدم بعد در مورد دوره میگم:
      هیچ مشکلی نیست. در آخرین بروزرسانی های گوگل، براساس یک استراتژی جدید که هنوزم در حال تست هست، گوگل در روزهایی ستاره ها و سوالات متداول رو حذف و مجددا نمایش میده. این یعنی سایت شما هیچ مشکلی نداره و این استراتژی جدیده گوگله که هدفشم مشخص نیست (هیچوقت اهداف گوگل از کارهاش مشخص نیست که اگر مشخص بود سئو اینقدر جذااااااااب و مهم نبود)
      پس نگران نباشید و صبر کنید تا خود من در استوری های اینستاگرام پایان تستش رو اعلام کنم.
      اما در مورد دوره سئو، سرفصل سرچ کنسول به شدت بروز و عالیه و براساس آخرین تکنیک های search console بروزرسانی شده. حتی روش تحلیل کامل سرچ کنسول هم در دوره آموزش سئو نیوسئو هست.
      موفق باشید


  114. حسین فتحی

    سلام استاد هنگامی که هسته گوگل داره بروزرسانی میشه، کارهای معمولی که توی سایت انجام میدیم به مشکلی نمیخوره مثل لینک سازی داخلی و بروزسانی ها و غیره؟

    ممنون


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      در دوره جامع سئو هم گفتم که در این شرایط هیچ کاری از سئو کلاه سیاه نباید انجام بدید. بابت تکنیک های کلاه سفید هیچ محدودیتی وجود نداره.
      لینک سازی داخلی یا بروزرسانی محتوا و سئو حرفه محتواهای سایت هیچ وقت نمی تونه ضرر داشته باشه


  115. جواد جان نثاری

    سلام استاد
    بنده یک محتوای یونیک دارم که میخام توی چندتا سایت منشتر کنم. از نظر گوگل انتشار این محتوا کپی محسوب میشه؟
    سوال دوم اینکه در یک مقاله با 350 کلمه حداقل و حداکثر لینک سازی داخلی و خارجی را چطور باید مشخص کنیم. استانداردی داره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      پاسخ سوال اول: محتوای یونیکی که در چند سایت منتشر میشه که دیگه یونیک نیست! پس کپیه!
      پاسخ سوال دوم: هیچ استانداردی نداره جواد عزیز. فقط باید بگم نکات لینک سازی داخلی و خارجی که در بخش سئو محتوای دوره آموزش سئو گفتم رو باید کاملا و با دقت ببینید تا بتونید تحلیل کنید خودتون


  116. معصومه مرادی حصاری

    با سلام
    سایتی که الان ۳ زبانه هست و به روش ساب فولدره و مجدد در حال بازنویسی هست به روش ساب دومین. به هر حال چون قبلا ساب فولدر بوده وقتی مجدد به یه روش دیگه بالا بیاد به سئوش یه شوک وارد میشه دیگه درسته؟ منظورم اینه که حتی به سئو زبان فارسی که برام مهمتره هم یه شوکی وارد میشه؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      بله
      بله. البته ممکنه این شوک بد باشه نه خوب!


  117. محمد حسین شعله

    سلام وقت بخیر
    استاد مثلا اگه در ابتدای انتشار یک مقاله ما مثلا فقط 500 کلمه محتوا داخلش قرار بدیم، خب سرعت خوندنش توسط کاربر بالا میره و کاربر سریع میخونه و بک میزنه. این مورد افزایش bounce rate حساب نمیشه؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      نه عزیززززززززززم. کلا درک و نگاه شما به نرخ پرش اشتباهه. لطفا بخش سئو مقدماتی رو دقیق و با تمرکز ببینید


  118. محمد حسین شعله

    سلام استاد
    قرار دادن عبارات کلیدی در تگ strong در description تاثیری مثبتی در سئو داره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      اصلا داخل description حق استفاده از کد ندارید. حالا چه strong چه هر چیز دیگه ای. خواهشاااااااا نکات بخش description دوره آموزش سئو آسمانخراش رو با دقت ببینید نه سرسری


  119. فرامرز محمدمرادی

    سلام وقتتون بخیر
    من سایت لوازم آرایشی دارم وهنوز هیچ محصولی داخلش نگذاشتم والان دارم قسمت آموزش وطراحی سایت رو میبینم.بنظرتون اگه الان شروع کنم به بارگذاری عکس،قیمت وتوضیح محصولات و کاری به سئو نداشته باشم وبعدا که دوره سئو رو دیدم کارهای سئو رو انجام بدم روی سایت. اگه اینجوری پیش برم مشکلی نداره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      خواهشی که دارم اول حداقل دوره سئو رو دو بار ببینید بعد شروع به تولید محصول و محتوا برای سایتتون کنید. این بهترین استراتژیست مگر نتونید یا اول سایتتون نباشه
      مگر سایت رو با پسورد راه اندازی کنید که کلا گوگل نبیندش


  120. بهرام کردی

    درود وقت بخیر
    استاد قمصری آیا وقتی میخواییم قالب سایتی رو بخریم روشی هست که چک کنیم قالب سرعتش و صفحاتش مشکلی نداشته باشه ؟؟؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      راه قطعی نه. بهتره از یک کارشناس خبره و باتجربه کمک بگیرید که چکش کنه


  121. پانیا

    با درود و احترام. جناب قمصری

    چطور میتونم با شما ارتباط داشته باشم. اگر آی دی تلگرام یا پیج اینستا هم باشه خوبه. حتما باید با شما صحبت کنم. ممنون میشم اگر بهم یک راه ارتباطی بدین.

    با سپاس


    • امیر قمصری

      درود عزیز دلم
      من راه ارتباط مستقیم ندارم. می تونید با دفتر نیوسئو تماس بگیرید. همکاران من در خدمت شما هستن و قطعا صحبت های شمارو به من انتقال میدن


  122. غزاله

    سلام مجدد. بنظرم یک سری دیتا و اطلاعات رو بدون ابزار نمی شه محاسبه کرد. مثلا این که یک سایت چقدر بک لینک داره، سیمیلاروبش چنده و …. . اگه در آینده نزدیک این بخش رو به دوره اضافه کنید که عالی می شه واقعا


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      ممنون از ایده پردازی شما


  123. غزاله

    سلام. تا جایی که نگاه کردم توی دوره جامع نحوه کار کردن با ابزارهای سئو مثل اچرفس، سیمیلاروب و … نبود. اگه باشه خیلی عالی می شه
    مثلا نحوه ارزیابی سایت های رقیب (از چه سایتی شروع کنیم واسه ارزیابی و هر پارامتر رو از چه ابزاری بررسی کنیم و خلاصه چجوری جمع بندی کنیم) تشکر از شما


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      روزتون بخیر
      ما در دوره به دانشجوها گفتیم که ما در آموزش های خود، ابزار معرفی نمیکنیم
      سعی داریم نکات رو جوری به دانشجویان آموزش بدیم که کمتر به استفاده از ابزار، نیاز پیدا کنند
      اما حتما به استاد قمصری اطلاع میدم


  124. علی

    سلام، وقت بخیر
    بنده خارج از کشور هستم، آموزشهای سئو شما فقط مخصوص بازارکار و وبسایتهای ایران و فارسی زبان هست؟ یا فرقی نمیکنه با پشت سر گذاشتن این دوره در بازار کار و وبسایتهای انگلیسی زبان هم میشه کار کرد؟ ممنون از پاسخگوییتون.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام شبتون بخیر
      خیر. تفاوتی نداره
      اتفاقا سئو برای سایت های انگلیسی بسیار ساده‌تر و بهتر، قابل اجرا هست
      بسیاری از ابزارهای خارجی، داده های بهتری برای سایت های انگلیسی زبان در مناطقی غیر از ایران، در اختیار سئوکارها میزارن


  125. مجتبی

    سلام
    ضمانت بازگشت وجه تون چطوریه ؟
    بعضی دوره ها بعد خرید دیگه به اون قولی که دادن عمل نمی کنن و هزار و یک جور بهانه برا بازگشت وجه میارن


    • امیر قمصری

      درود مجتبی عزیز
      فکر می کنم اینکه این دوره بزرگترین و پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایرانه برای پاسخ به این سوال شما کافی شما
      ضمانت بازگشت وجه ما کاملا مشخصه و بالا دقیقا ذکر شده. بر همون اساس در خدمت همه هستیم


  126. فاطمه مومن نسب

    سلام. یک سوال چند درصد دوره سئو نیوسئو عملی است و چند درصد تئوری؟


    • امیر قمصری

      با سلام و درود
      والا دقیق که نمی تونم خدمتتون بگم چون دوره همواره در حال بروزرسانی است. ولی در حال حاضر که دارم پاسخ شمارو می دم حداقل 60% دوره عملی است.
      مثلا بخش سرچ کنسول 100% عملی است. در خبش سئو محتوا بعد از آموزش ها یک آموزش 100% عملی سئو محتواست که در مورد همه چیز صحبت شده مجدد.
      در بخش تحلیل سرچ کنسول هم تعداد زیادی فایل تحلیل عملی در دوره قرار گرفته. در بخش بهینه سازی سورس هم آموزش عملی داریم.

      در واقع هرجا میشده آموزش عملی باشه، عملی آموزش دادیم.


  127. زهرا ساداتی

    آقای قمصری سلام.
    من واقعا دوست دارم همه جا از شما تشکر کنم. تو اینستا هم پیام داده بودک. من چندین دوره دیگه رو هم دیده بودم مخصوصا دوره مثلا استاد ******* رو که کلی هم مدعی بود و خدا ازش نگذره که مارو تو اینستاگرام گول زد. ولی دوره شمارو که گرفتم واقعا فهمیدم چرا اینقدر هرجا میرم صحبت از دوره سئو شماست. خدا به مالتون برکت و به تنتتون سلامتی بده. من باور نمیشد که سرچ کنسول این هفته یک بخش جدید اومد توش شما دو هفته بعد آموزشش رو گذاشتید و واقعا همونطور که تو دوره گفنید تو کل دنیا آموزشش نبود.
    خلاصه خدا شما و مخصوصا تیم پشتیبانی عالیتون رو خیر بده


    • امیر قمصری

      درود زهرا خانم عزیز
      نام استادی که اعلام کردید رو با اجازه حذف کردم
      سپاسگزارم از لطف و معرفت شما. همه این مواردی که شما فرمودید برنامه من بوده دقیقا برای همین دعای خیر و الهی شکر که به نتیجه رسیدیم. بله قطعا دوزه سئو نیوسئو بهترین و جامع ترین دوره ایرانه که تبدیل به پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایران هم شده و همه این ها از لطف خدا و تلاش تمام تیم نیوسئوست که من بخش کوچکی از این تیم هستم و با عشق به شما خدمت می کنم.
      خدا یارتون و معرفتتون روز افزون


  128. داود

    سلام آقای قمصری عزیز، من چرا باید ۸میلیون پول بابت دوره ای پرداخت کنم که خود شما در کلمه کلیدی سئو که مستقیما حوزه کاری شماست جزو ۳نتیجه ی اول گوگل نیستید پول پرداخت کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید


    • امیر قمصری

      درود بر تو دوست من . جستجو کلمه سئو بسیااااااااااار بسیااااااااااار کمتر از کلماتی مثل آموزش سئو و سئو سایت یا آموزش تولید محتواست. دلیلش هم اینکه این کلمه کلا غیر هدفمنده و آدمهای متخصص در گوگل سئو جستجو نمی کنند. درست مثل اینکه آیا کسی در گوگل می زند: فیلم یا موزیک یا کتاب؟!! خیر. نمی زنند. جستجو می کنند فیلم اکشن جدید یا موزیک فلان خواننده. افرادی که در گوگل “سئو” به تنهایی جستجو می کنند نسبت به این دانش هنوز بسیار مبتدی هستند و به شدت نیاز به آموزش سئو دارند.


  129. حامد حسینی

    سلام ودرود
    با توجه هزینه بالای شرکت در دوره سئو شما که ارزش بالایی داردو خارج از توان بنده هست .
    آیا امکانش هست در دوره جامع سئو شما شرکت کنیم پس از کسب درآمد هزینه شرکت در دوره به کامل یا اقساطی پرداخت کرد ؟
    با تشکر از شما


    • ناظر سایت

      درود
      امکان خرید سرفصل های دوره به صورت جداگانه وجود دارد. شما می توانید مطابق با نیازتان سرفصل مدنظر را با هزینه کمتری نسبت به دوره جامع تهیه کنید.


  130. کامیار

    سلام خوب هستید
    من سایتی دارم ک در اون خدمات smm ارائه میدم
    میخوام فروس محصولاتم بیشتر بشه
    ایا این دوره به درد منم میخوره؟.


    • ناظر سایت

      عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
      لطفا با شماره 09126194196 تماس بگیرید و هر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید مطرح کنید.


  131. امیرحسین عطاریان

    سلام این دوره همان دوره جامعی هست که در کلاس های رایگان گفته میشد ؟


  132. زهره صیادی

    سلام، جهت آموزش مقدماتی تا فوق حرفه ای شرکت در کلاس یا خرید پکیج کلاس های شش تا هشت نفره کافیه؟ منظورم اینه که اون دوره کل آموزش مقدماتی تا حرفه ای روپوشش میده؟


    • ناظر سایت

      سلام بله


  133. زینب الوند

    سلام ببخشید ولی من هر بار وارد سایتتون شدم از بس تبلیغ خورده تو صورتم فرار کردم از سایتتون. خیلی دوس دارم نکاتی که ارایه میکنید رو بخونم ولی متاسفانه سایت خودتون شاید اون اصولی که باید برای کاربران رعایت بشه رو نداره.


    • ناظر سایت

      درود
      ممنون از انتقاد شما
      مطمئن باشید که این نقد شما روی عملکرد ما تاثیر میزاره


  134. فرشته

    سلام جناب قمصری
    می بخشید من یک تیم دیجیتال مارکتینگ دارم می خواستم بدونم می تونم دوره ی سئو رو تهیه کنم برای تیمم که آموزش ببینن؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله موردی نداره
      این دوره تنها با اپلیکیشن قابل نمایش هست، شما میتونید این دوره رو تهیه کنید و اپلیکیشن رو با شماره ای که فعالسازی کردین، در اختیار کاربران قرار بدین
      من پیشنهاد میکنم که شماره تماستون رو به بنده بدین که برای توضیحات بیشتر، با شما تماس بگیریم


  135. مریم کریمیان

    سلام در شیراز دوره حضوری سئو برگزار نمی کنید؟
    از صفر تا صد سئو رو به صورت حرفه ای و مناسب بازار کار بخوایم یاد بگیریم کودوم دوره رو باید تهیه کنیم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه به دلیل شرایط حال حاضر، امکان برگزاری دوره حضوری نداریم ولی شما
      لطف کنید شماره تماستون رو برای آیدی تلگرام بنده ارسال کنید
      @newseocm
      تا با شما تماس بگیریم و اطلاعات دقیق تری از دوره، بهتون بدیم


  136. ایمان

    سلام
    بنده مایلم دوره ی کامل سئو رو خریداری‌کنم ولی میترسم
    آخه خیلی گرونه و من سخته برام تهییه این پول
    آیا نمونه ای از جلسات این دوره رو ندارید ؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      هدیه نیوسئو که در لندینگ پیج دوره آنلاین آموزش سئو ما هست رو دانلود و مشاهده کنید.


  137. علی

    سلام خسته نباشید
    این دوره فقط 4 سر فصل داره و در مورد سئو داخلی و… صحبت نمیشه؟


    • مهدی گنجعلی

      درود و عرض ادب عزیز دل. این دوره تمام نکات سئو از صفر تا صد رو در بر می گیره. برای اطلاعات کامل و بروز در مورد دوره جامع و آنلاین آموزش سئو، پیشنهاد می کنم از صفحه زیر دیدن کنید:
      newseo.ir/seo-training


  138. بهنام خانی

    سلام.من 3 ماه که سایت خودمو خریدم و شروع به کار کردم ولی اصلا جواب نگرفتم.خیلی مبتدی هستم .ایا شرکت در کلاس های شما میتونه کمکی به من بکنه؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر جناب خانی عزیز. صد البته. شما حتی اگر کوچکترین آشنایی با مبحث سئو نداشته باشید، می تونید با شرکت در دوره جامع، به یک متخصص و کارشناس سئو تبدیل شوید.


  139. اسدی

    سلام.من میخوام سئو رو اموزش ببینم.دیپلمه هستم و از کامپیوتر هم فقط درحدACDL سر درمیارم.هزینه دوره نیمه خصوصیتون خیلی خوبه.مقالات و ویدئوهاتونم دیدم همه چی برای شرکت در دوره هاتون خوب میاد.فقط من ی سوال دارم .منی ک هیچ پیش زمینه ای ندارم میتونم یاد بگیرم یانه؟یااینکه نیازه قبل از شرکت دراین دوره تو دوره دیگه ای ب عنوان پیش نیاز شرکت کنم؟


    • امیر قمصری

      درود عزیز من
      اگر در دوره جامع شرکت کنید هیچ نیازی به دوره های دیگر نیست. همه موارد مورد نیاز در این دوره آموزش داده میشه (مگر شما حتی کار با سایت رو هم ندونید که دیگه ما آموزش کار با سایت رو نداریم در دوره جامع آموزش سئو)


  140. حسین

    واقعا دلم میخواد توی این دوره شرکت کنم ولی بخاطر قیمت دوره نمیتونم 🙁


    • امیر قمصری

      درود عزیز من

      امیدوارم بتونیم در آینده در خدمت شما باشیم. من هم دوست دارم شما در دوره شرکت کنی


  141. هاله

    درود و وقت بخیر
    من اسم ایشون رو از دوره های جناب امیر شیعی شنیدم و در خصص راه اندازی سایت میخواستم با جناب قمصری مشورت کنم …
    سپاس


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      باعث افتخاره

      از منوی بالای سایت می تونید درخواست مشاوره خودتون رو ثبت کنید


  142. ali110

    سلام
    کارآموز سئو جذب نمیکنید؟
    دفتر مرکزی شما در مشهد هست؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      چرا دوست عزیزم
      فرم استخدام در بالای سایت نیوسئو را پر کنید. همکاران من در نیوسئو با شما تماس میگیرند


  143. حسینی

    سلام.از بین شرکت کنندگان دوره کسانی که صاحب سایتی بودند با آموزش های شما باید سایتشون سئوی خوبی داشته باشه
    لطفا سایتشون رو بفرمایید تا ببینیم چقدر براشون مفید بوده


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      به پیشنهاد خوب شما عمل کردیم. بررسی فرمایید


  144. مجتبی حسین پور

    با سلام. آیا سلام برای دوره های غیر حضوری هم مدرک میدین ؟؟؟؟؟

    کیفیت به یک اندازه است؟
    دوره حضوری در ساری ندارید؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      بله. مشکلی نیست. برای شما ارسال می شود.
      در مورد کیفیت دوره آموزش سئو حضوری و غیر حضوری لطفا توضیحات همین صفحه و البته کلیپ ابتدای صفحه را حتما بررسی فرمایید.

      برای برگزاری دوره جامع سئو در ساری هم فعلا برنامه ای نداریم. اکثر عزیزان به تهران می آیند.


  145. سارا خادم

    سلام به شما.
    من که به زودی و در اولین دوره شما در تهران شرکت می کنم اما قبل از شرکت میخواستم بگم واقعا بابت مشاوره های دلسوزانه شما ممنونم. از لحظه اول که با آقای قائمی صحبت کردم در بخش پرزنت شما تا زمانی که خود شما با من تماس گرفتید و بهم مشاوره رایگان دادید، لحظه به لحظه حس بهتری داشتم. واقعا احساس می کردن در ایران نیستم! مگر میشه این روند حرفه ای در ایران؟!
    آقای قمصری شما قطعا بهترینی. من وظیفه خودم می دونم به شما انرژی بدم و از شما تشکر کنم. هم کلیپات در اینستا بهترینه و هم در سایت مقالات عالی است.
    من از طریق اساتیدی مثل ماهان تیموری و امیر شریفی با شما آشنا شدم. حالا می فهمم چرا اونا شمارو پیشنهاد می کنند.
    به قول خودتون: درود به شرفت که اینقدر به فکر مایی


    • امیر قمصری

      درود بر شما.
      بسیاااااااار از لطف و محبت شما سپاسگزارم.
      باعث افتخارم خواهد بود اگر در خدمت شما باشم.
      در یک روز پائیزی انرژی فوق العاده ای به من دادید. به همکارانم در نیوسئو هم انتقال میدم.
      سپاس از کار حرفه ای شما. این اخلاق را ادامه دهید …


  146. رامتین قمصری

    سلام جناب قمصری عزیز.
    باعش خوشحالیه منه که با شما هم فامیل هستم. اما حیف که فامیل نیستیمD:
    سوالی داشتم استاد. من در دوره های زیادی برای سئو شرکت کردم. از دوره های جامع سئو در تهران گرفته تا حتی کیش.(در 7 دوره شرکت کردم) در هیچ یک از این دوره ها بیشتر از 5 روش ساخت بک لینک به من آموزش داده نشد و جالب اینجا بود که دو تا از دوره ها هم گفتند بک لینک تاثیر زیادی نداره و بخرید.
    خواهشا راست و حسینی به من بگید که در دوره شما روش های ساخت بک لینک چندتاست و چقدر اثرگذاره. منتظرررررم


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیز و دلبند من
      برای بنده هم باعث خوشحالی است.
      اون اساتیدی که به شما گفتند بک لینک اثر زیادی ندارد را به کلی فراموش کنید.
      در مورد بقیه ماجرا هم صحبتی نمی کنم.
      اما بنده در دوره بیش از 20 روش ساخت بک لینک را تدریس می کنم و اثر بسیار زیاد آن را توضیح و توجیح می کنم.
      البته که باید در تمام دوره های آموزش سئو بر اثر شگفت انگیر بک لینک تاکید شود؛ اما بنده چندین بار دیگر و از دوستان شما هم شنیده ام که در برخی کلاس های سطح پایین تنها روش ساخت بک لینک را رپورتاژ معرفی می کنند

      در خدمتم


  147. نسرین متین فر

    سلام. آیا شما در دوره آموزش سئو کار با نرم افزارهای مخصوص افزایش ترافیک و بازدید سایت رو هم آموزش میدید؟ بسیاری از دوستان و همکاران من از همین طریق دارند سئو سایت هاشون رو بهبود میدند در حالیکه هیچ آموزشی در اینترنت نیست. در دوره شرکت ****** شرکت کردم ولی یاد ندادند که هیچ گفتند اصلا اثر نداره !!!!!!!!!!!!!!!


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      اولا دوستانتون یا کاملا در اشتباه هستند و یا می خواستند شما را در اشتباه بیاندازند
      و
      ثانیا شرکت همکار ما کاملا درست گفتند. این نرم افزارها اگر در طولانی مدت هیچ اثر منفی نداشته باشند قطعا اثر مثبتی نخواهند داشت


  148. مجید خیرخواه

    دوره آموزش سئو نیوسئو بهتر است یا وبسیما؟
    آخه چجوری بفهمیم واقعا؟ من خودم فقط براساس نظرات دوستانم که در دوره های متلف شرکت کردند میخواستم انتخاب کنم که نتیجه اش میشد نیوسئو. اما خب دوره های وبسیما هم فکر نمی کنم بد باشند. آقای قمصری لطفا بنده رو توجیح کنید تا درست تصمیم بگیرند. دوستای من همیشه گفتند شما قبل از اینکه استاد دانشجوها باشید دوستشون هستید. منم راهنمایی کنید


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      بله. دوره های وبسیما و اساتید این برند هم بسیار خوب است. البته دوره های نیوسئو کاملا خصوصی هستند و در تمام کشور نمونه ندارند. دوستان شما هم این شرایط خاص را تجربه کرده اند که به شما پیشنهاد داده اند.
      اگر در تهران هستید و می خواهید در دوره های کارگاهی شرکت کنید و مشکل زمانی هم دارید می توانید به برند همکار ما مراجعه فرمایید.
      دوره نیوسئو برای افرادی مناسب است که تفاوت دوره خصوصی و کارگاهی را درک کرده اند و می دانند بازده آن چند ده برابر کارگاهی است. البته سرفصل های آموزشی نیوسئو هم تخصصی تر از دوره های مشابه است که عموما دوستانی که تحمل و آمادگی صدها تکنیک و نکته سخت را دارند در دوره ما ثبت نام می کنند.

      ما در خدمت شما هستیم


  149. ایمان مصطفی زاده

    درود جناب قمصری دوست داشتنی و بامرام که همه نکات و تجربیاتت رو در اختیار ماها قرار میدی.
    یک درخواستی داشتم

    میشه امکان خرید دوره ها به صورت جداگانه امکان پذیر شود. شاید بعضی افراد امکان پرداخت دوره به صورت یکجا نداشته باشند.


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیزم. از لطف شما بسیار سپاسگزارم. من فقط وظیفه ام رو نسبت به دوستانم انجام میدم.
      فعلا شرایطش نیست ولی در حال طرح ریزی هستیم


  150. نازنین حسینی

    سلام و عرض وقت بخیر
    میخواستم بدونم امکانش وجود داره که با فاصله های مشخص مثلا دوماهه در دوره ها شرکت کنیم؟ و سوال دوم اینکه اگر امکانش وجود داشته باشه از نظر یادگیری مشکلی در فرآیند ایجاد نمیشه؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      خیر متاسفانه
      دلیلش هم دقیقا همان چیزی است که خود شما به آن اشاره کردید. از نظر یادگیری بسیار کم اثر خواهد بود


  151. محمد امیر حاجلو

    سلام. من نتونستم در چند دوره شما شرکت کنم. دوره بعدی چه زمانی است؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      زمان هر دوره در مشهد و تهران وابسته به تعداد افراد ثبت نام شده است. برخی اوقات مجبوریم در یک ماه دو بار دوره برگزار کنیم و بعضی وقت ها هم مثل مهرماه که دانشجویان درگیری زیادی دارند ممکن است در 40 روز یک دوره برگزار شود


  152. عاطفه محمدی محمدی

    سلام
    من آموزش تولید و سئو محتوا رو میخوام داشته باشم. چطور میتونم ثبت نام کنم. همه گزینه های ثبت نام مربوط به کل دوره آسمان خراش است.


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیزم.
      در حال حاظر دوره های آموزش تولید و سئو محتوا به صورت مجزا آماده فروش نمی باشند. به زودی این دوره ها آماده عرضه خواهد شد.


  153. عرشیا

    درود آموزش گوگل آنالیتیکس رو نمیدید ؟ برا سئو مهم نیست این ابزار و مبحث


    • امیر قمصری

      درود بر شما. به عنوان یک دوره تکمیلی در آینده ارائه خواهد شد


  154. عرشیا

    سلام و درود آیا مدت این دو دوره کم نیست ؟ از نظر تعداد ساعت ؟ و اینکه پشتیبانی به چه نحوی انجام میشود اگر پس از دوره برای دانشجویان سوالی پیش بیاید –
    آیا آپدیت هم برای این دو دوره ارائه میشود ؟ در صورت آپدیت شدن مباحث سنو و الگوریتم ها گوگل


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      با توجه به نتایجی که تا به حال گرفتیم و بازخوردهای دوستان شما در دوره، هیچ موردی من باب کم بودن اعلام نشده است چرا که زمان به صورت بسیار بهینه و حرفه ای برنامه ریزی شده و براساس تجارب سالیان زیاد آموزش های خصوصی بوده است.
      پس از پایان دوره در گروهی عضو می شود برای همیشه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.
      نکات جدید هم در همان گروه مذکور اطلاع رسانی می شود.


  155. امیر

    چه خبره آااقااااا
    5 میلیون و 300 هزار تومن برای 20 ساعت آموزش سئو !!!!
    فکر کسانی رو که تازه میخوان کسب و کار راه بندازن و هیچ سایتی و درامدی هنوز ندارن هم بکنید


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیزم.
      سپاس از اینکه خیلی راحت و صمیمی با ما صحبت کردید.
      اگر قیمت برای شما بالاست، عذز شخص بنده را بپذیرید اما از دانشجویان دوره می توانید جویا شوید و از ارزش دوره مطلع شوید.
      کاشکی ما هم هیچ هزینه ای نداشتیم و می شد آموزش ها به صورت رایگان باشد …
      در خدمتم


  156. javad

    سلام وقت بخیر.
    بنده چون اطلاعات کمی در مورد سئو دارم سوالاتی برام پیش اومده.
    در طول این دوره تحقیق کلمات کلیدی , تحلیل رقبا , استراتژی سئو و رساندن سایت تا رتبه یک یا صفحه یک گوگل به طور کامل آموزش داده میشود؟
    در عناوین به صورت کلی ذکر شده و این موارد دیده نمیشه.
    لطف کنید جزییات این دوره رو ایمیل کنید ممنون میشم.


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیزم.
      بله. تمامی مواردی که فرمودید به همراه صدها موضوع مهم دیگر در دوره تدریس می شود.


  157. صبور عابدین

    با سلام و درود.
    بنده اشنایی ابتدایی با سئو دارم. میخواستم اگر میشه لطف کنید راهنمایی کنید که بهتره اول چه کارهایی بکنم و کی تو دوره های شما شرکت کنم؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      برای شرکت در دوره مقدماتی نیاز هست شما حداقل هایی را از کارکردن با سایت و شبکه های اجتماعی یاد داشته باشید.
      برای راهنمایی بیشتر لطفا با دوستانتان در نیوسئو تماس بگیرید.
      پس از راهنمایی و بررسی شرایط شما قطعا ابتدا در دوره مقدماتی شرکت بفرمایید و سپس از دوره فوق حرفه ای یا همان آسمان خراش


  158. صدف آتش

    سلام. زمان دقیق برگزاری دوره ها مشخص نیست؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      در حال حاظر، خیر. البته تقریبا از 2 هفته قبل به عزیزانی که ثبت نام کرده اند اطلاع داده می شود.
      کلاس های نیوسئو برخلاف سایر دوره های مشابه در کشور به صورت کارگاهی برگزار نمی شود. به صورت خصوصی برگزار می شود. به همین سبب هم با در نظر گرفتن شرایط افرادی که در دوره شرکت می کنند ممکن است زمان تغییر کند.


  159. مینا رفیعی

    با سلام
    دوست عزیز من هیچی از برنامه نویسی سایت بلد نیستم و اصلا کار نکردم
    میتونم تو این کلاس ها شرکت کنم چون علاقه خاصی به مبحث سئو دارم .


    • امیر قمصری

      درود بر شما.
      در سئو شما نیاز چندانی به برنامه نویسی ندارید. آن مقدار هم که نیاز هست در دوره آموزش داده می شود.
      نگران نباشید.
      علاقه شما به بحث شما قطعا به شدت به سرعت یادگیری شما کمک می کند.


  160. محمد

    با سلام خدمت شما
    من میخوام در این دوره شرکت کنم ولی یه سوال داشتم البته بیشتر برای این هست که بتونم بعدا از محتویات دوره استفاده کنم
    آیا امکانش هست که فیلم این دوره رو هم داشته باشیم؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما.
      همانطور که در بخش سوالات متداول پاسخ دادیم، تمام دوره به صورتی صوتی ضبط می شود و بخشی از دوره هم که نیاز باشد به صورت تصویری رکورد می شود.


  161. فرهاد

    سلام و احترام
    من یک سایت با بیش از ۳۰هزار ورودی در ماه دارم که از به
    شخصه از ابتدا تمام کارهای بارگزاری و تولید محتوا را انجام داده ام.
    تمام چیزی از که تولید محتوا و سئو می دانم به صورت تجربی است و آموزشی ندیده ام.
    هفته پیش یک قرارداد برای بهینه سازی سایت و افزایش ورودی با یکی از افراد قوی در زمینه سئو را بستم ولی می خواهم خودم هم آموزش ببینم. به نظر شما کدام دوره برای من مناسب است؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست خوبم.
      سپاس از توضیحات کامل شما.
      با توجه به اینکه شما می خواهید در زمینه سئو کسب و کار، راه اندازی کنید پیشنهاد بنده شرکت در هر دو دوره مقدماتی و آسمان خراش است. باز هم جهت راهنمایی بیشتر می توانید با دوستانتان در نیوسئو تماس بگیرید.


  162. مبین قربانی

    سلام
    خسته نباشید
    فرق و مفاوت وشباهت های دوره آسمان خراش سئو و دوره آموزش جادوی سئو مدیر وب چیست؟
    لطفا بنده را قانع کنید که جذب دوره شما بشم..
    باتشکر


    • امیر قمصری

      درود بر شما.
      اولا دوست عزیز این سوال را هیچ وقت از مدیران و عاملان یک بیزینس نباید بپرسید، بلکه باید از دانش آموختگان و سایر کاربران بپرسید.
      ثانیا بهترین فرد برای انتخاب خود شما هستید که باید زمان بگذارید و با استفاده از سرفصل ها، اهداف دوره و مهم تر از همه سطح سایت ها در زمینه موضوعی که ادعای آموزش آن را دارند، بهترین انتخاب را داشته باشید.
      ثالثا و رابعا! دوره آموزش سئو آسمان خراش با هیچ دوره مشابهی در ایران قابل مقایسه نیست و براساس گفته دانش اموختگان دوره های مشابه که در دوره جامع آموزش سئو نیوسئو شرکت کرده اند، محتوای آن حداقل 10 برابر ارزشمندتر و کاربردی تر است. جایگاه نیوسئو در سئو خود به تنهایی مهم ترین نشانه این مسئله است.
      خامسا! حضور شما در دوره ما باعث افتخار ماست و امیدواریم در صورت شرکت در دوره های دیگر به بهترین نتیجه و بازده برسید.
      پیروز باشید


  163. حسن قاسمی

    درود استاد قمصری عزیز بابت دوره ها ممنونم سایتم رنک خوبی گرفته و الان صفحه اول گوگل هستم و فروشم عالی شده واقعا ممنونم از شما .


    • امیر قمصری

      درود بر شما. باعث خرسندی و خوشحالی ماست.
      لطفا بیشتر ما در جریان موفقیت های خود بگذارید


  164. نسرین توحیدی

    سلام دوستان من کامنت ها رو خوندم خودم تصمیم دارم در اولین فرصت از این دوره استفاده کنم فقط خطاب به اون دوست عزیز که فرمودند این هزینه رو بدید یکی دیگه انجام بده کاری که من الان دارم می کنم متاسفانه تو من ماهیانه مبلغ بالایی بابت سئو می دم اما اصلا اون بازده ای خوبی نگرفتم نسبت به کاری که ارئه می دن و هزینه ای از شما می گیرن اختلاف خیلی زیاده سئو کاران یا اطلاعات خوبی ندارن یا خوب به مشتری عرضه نمی کنن

    دوما برای دوستی که فرمودن سرچ کنید از اینترنت می شه یاد گرفت نه دوست عزیز اولا همه مطالب به فارسی نیست دوما واقعا از روی اینترنت نهایت خیلی وارد باشید 30-40 درصد مطلب سئو را می تونی از مقالات رایگان دریافت کنی فوت و فن کوزه گری را رایگان نمی تونی پیدا کنی
    اینا تجربیات شخصیم بود ممنون


    • امیر قمصری

      درود بر شما. سپاس از شما دوست بزرگوارم که تجربیات خود را با دوستان نیوسئو به اشتراک میگذارید.
      امیدوارم نیوسئو و من بتونیم برای شما ارزشمند باشیم و اتفاقات خوبی رو برای سایت شما رقم بزنیم.
      باز هم از توضیحات شما ممنونم


  165. مجید خلیلی

    با سلام و خسته نباشید خدمت مهندس قمصری و همکارانشون
    سوالی ک بنده دارم اینه که آیا بعد ازاتمام دوره مدرک معتبری که نشون بده ما این تخصص رو یاد گرفتیم به ما میدین ؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      می توانیم کلیپی از شما در سایت منتشر کنیم که براساس بررسی انجام شده از سوی کارفرمایان و سایر دانشجویان بهترین اقدام همین مورد است.


  166. علیرضا طاوسی

    سلام.میخواستم در دوره سئو آسمان خراش شرکت کنم.یه ایمیل بدید تا بصورت اقساطی بتونم حضوری خدمتتون برسم


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      لطفا با همکاران من در نیوسئو تماس بگیرید.


  167. طاهره

    سلام آقای قمصری
    وقت شما بخیر

    برای این دوره نیاز به HTML و CSS هست؟ و اگر هست، تا چه حد باید حرفه ای بود؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      اگر فردی در سطح متوسط با زبان های برنامه نویسی css و html آشنا باشد، در بخش آموزش بهینه سازی سورس راحت و سریع تر مطالب را فرا می گیرد و می تواند خیلی سریع عملی کند و اگر هم آشنا نباشد که در حد نیاز سئو در دوره نکاتی را خواهد آموخت.


  168. جواد نصراله نیا

    سلام و درود بسیار خدمت استاد قمصری و تیم نیوسئو
    دوره ی آسمان خراش بسیار جامع و کامل بود. تمام تکنیک های سئو بویژه بهینه سازی سورس سایت که بسیار مفید بود، آموزش داده شد.
    با امید موفقیت های روزافزون


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      از آشنایی با شما به شدت خوشحال شدم جواد عزیزم. امیدوارم همانطور که برنامه داشتی یک فروشگاه اینترنتی فوق العاده بسازی


  169. علیرضا جمالی

    با سلام و خسته نباشید به آقای قمصری و تیم نیوسئو در دوره آسمان خراش خیلی به اطلاعاتم افزوده شد و نکات بسیار ریزی که هیچ وقت شاید اصلا بهش توجه نمیکردم را در سئو یاد گرفتم. و با توجه به پشتیبانی قوی که دارید تشکر فراوان دارم.


    • امیر قمصری

      درود بر شما جناب جمالی عزیز
      امیدوارم برای همیشه بتونیم در خدمت شما دوست عزیزم باشیم و پشتیبانی کنیم


  170. محمد نصیری

    سلام و درود به دوستان عزیزم
    داستان آشنایی من با تیم نیوسئو و امیر قمصری عزیز
    من دو سالی بود که مشغول سئو و دیجیتال مارکتینگ بودم ولی وقتی رسید که احساس کردم باید توانایی هام طوری باش که مبلغی که برای انجام خدماتم اعلام میکنم رو هیچ تخفیفی چونه ای روش نتونن بزنن. از چه جهت از این جهت که بهترین خدمات و تضمین رو بتونم حتی تو پرزنت کردن هام بتونم داشته باشم. دوره های زیادی به صورت آنلاین و حضوری شرکت کرده بودم ولی کافی نبودند سرچ کردم و رسیدم به صفحه پرقدرت آموزش سئو که من الان واقعا متوجه قدرت این صفحه هستم چون به صورت محسوس و نامحسوس تکنیک هایی داخلش هست که داخل هیچ سایت فارسی زبانی انجام نشده.
    با مهندس قائمی دوست عزیزم تماس گرفتم و یادمه ایشون میخاست از قدرت تیمشون و نحوه آموزش صحبت کنه که با یک جمله بهشون گفتم که من متوجه ام. اون جمله این بود “همین که روی کلمه آموزش سئو و سئو سایت لینک یک هستین کافیه برای نشون دادن قدرت امیر قمصری ”

    خلاصه وارد دوره شدم ولی واقعا هنوز استرس داشتم که واقعا همون جایی که میخاستم هست.به بهترین شکل دوره تمام شد تمامی نکات گفته شده رو یادداشت کردم.درست یک ماه بعد پروژه ای گرفتم که چند برابر مبلغ دوره رو درآمد کسب کردم.
    امیدوارم که موفق باشید.
    از تیم نیوسئو و امیر قمصری هم تشکر ویژه دارم به خاطر اینکه بعد از دوره هم بنده رو تنها نزاشتند.


    • امیر قمصری

      درود بر شما جناب نصیری عزیزم

      بسیار بسیار خوشحالم از حس خوب شما به نیوسئو و اتفاقات خوبی که برای شما رخ داده. از آشنایی و مصاحبت با شما لذت بردم و آینده ای فوق العاده رو برای شما می بینم…

      موفق و پایدار


  171. Pouriya_DadA

    درووووود. آقای قمصری شما کی میاید تهران؟ ما بالاخره باید برنامه ریزی کنیم بعد ثبت نام کنیم دیگه
    اگر زودتر خبر بدید خیلی بهتره. یا یک برنامه ثابت ماهانه داشته باشید. به جز اموزش من خیلی دوست دارم شمارو ببینم و باهات گپ بزنم


    • امیر قمصری

      درود بر تو دوست عزیزم
      شما درست می فرمایید. با دفتر نیوسئو در ارتباط باشید. همکاران ما در خدمت شما خواهند بود و به خوبی اطلاع رسانی می کنند. بابت لطف شما هم باعث افتخار بنده است که در خدمت باشم.


  172. یک شاکی سئو

    چقدر گرونه قمصری جون!!!
    خوبه کلی آموزش سئو رایگان هست تو اینترنت!!!
    عزیز اینجا ایرانه هااااا قیمت دوره آموزش سئو چه خبرههههه!!!
    نمیدونم چی فکر کردی راجب این مبلغ عزیز!خخخخخ


    • امیر قمصری

      به به. درود بر شما عزیز دل

      امیدوارم شرایطی فراهم بشه و در خدمت شما باشیم تا در پایان دوره نظرتون رو دوباره بپرسم. ما قراره بعد از این دوره یک کارشناس سئو تحویل بدیم و این فرد قطعا می تونه میلیون ها تومان از این طریق به دست بیاره که هزینه این دوره توش گمه. خیلی دوست داشتنی هستی. منتظرتم


  173. maryam solati

    من از شهرستان پیام میدم. چجوری میشه هزینه رو پرداخت کرد/. میشه توضیح بدید سریعا. میخوام بیام مشهد


    • امیر قمصری

      درود

      لطفا با دوستانتون در نیوسئو تماس بگیرید. همکاران ما مشتاقانه منتظر تماس شما هستند.


  174. سید حسن

    سلام. من همه سر فصل ها رو نمی خوام. باید چیکار کنم استاد قمصری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      بهترین پیشنهاد برای شما دوست عزیزم استفاده از اپ نیوسئو و خرید دوره های غیر حضوری است. چراکه در آموزش حضوری یکپارچه تدرسی می شود.


  175. نادر

    سلام. با هزینه این مبلغ در کارهای دیگه به نظر من موفق تر خواهید بود …
    چه تو زمینه آموزش و چه تو زمینه تبلیغات و هزینه های سئو روی یه سایت که خودتون زدید … یعنی اگر همین رو بدید به جای یاد گرفتن دیگران واستون انجام بدند بهتره.


    • امیر قمصری

      سلام و درود بر شما

      نظر شما بسیار محترم است دوست عزیزم. ولی یک سوال: لطف می کنید نام شرکتی که با این هزینه سایت شما رو سئو می کند و به رتبه یک می رساند را به ما هم بدید که استفاده کنیم؟!
      اگر قرار به مورد مطروحه از سوی شما بود که سئو سومین شغل پردآمد دیجیتال مارکتینگ دنیا نبود عزیز من. خوشحال میشم تماسی با هم داشته باشیم و بیشتر از نظرات شما استفاده کنم.


  176. mohsen

    سلام
    واقعا شرکت توی این دوره واسه شهرستانیها مقدور نیست
    امیدوارم بتونم حداقل پکیجشو تهیه کنم .
    کاشکی به جز مشهد و تهران جاهای دیگه هم برگزار میشد.


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      پیشنهادم برای شما دوست عزیز، استفاده از دوره های غیر حضوری نیوسئو است. با همکاران ما در نیوسئو در تماس باشید.


  177. ایمان رهبری

    سلام
    کاش بتونم روزی در کلاس های شما شرکت کنم. قیمتش با اینکه مطمئنم 100% خیلی ارزش داره و حتی بیشتر از چیزی که الان هست می ارزه اما در کل از توان من خارجه.


    • امیر قمصری

      درود بر شما عزیز دل

      خواهش می کنم درگیر هزینه دوره آموزش سئو ما نباشید و سریعا با دوستان ما در نیوسئو تماس بگیرید تا شرایط خدمت به شما را فراهم کنیم.


  178. محمد علی حصاریان

    با سلام خدمت استاد قمصری عزیز
    یک سوال داشتم: پشتیبانی دانش جویان به چه صورت است اگر هم زمان با دوره پروژه داشتن یا بعد از دوره به طور مثال یک سال آینده تضمینی برای رفع اشکال وجود دارد یا خیر؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      جهت کسب اطلاعات در مورد پشتیبانی لطفا با همکاران ما تماس بگیرید. برای رفه اشکال هم بنده و تیم نیوسئو همیشه در خدمت شما هستیم. حتی قبل از دوره!


  179. حسین

    سلام

    من قصد تاسیس فروشگاه اینترنتی قدرتمندی دارم که به توصیه دوستانم برای اینکه تمام کارهای سایت ازجمله مدیریت و بروزرسانی و کارهای دیگر سایت رو خودم انجام بدم میخواهم دوره هایی رو ببینم.البته خودم هم علاقه زیادی به طراحی وب دارم.میخواستم بپرسم آیا این کلاس به درد من میخوره؟با توجه به شهریه خیلی بالای این کلاس کمکی به من میکنه که به هدفم برسم؟؟؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما دوست عزیزم

      سئو به جهت تاثیر فوق العاده اش در بحث افزایش ورودی ها و در نتیجه افزایش درآمد سایت همواره برای تمام وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین شما در ادامه هر آموزشی که در بحث دیجیتال مارکتینگ بدید حتما باید سئو را فرا بگیرید. بابت قیمت دوره آموزش سئو هم که فرمودید باید بگم که قطعا شما درست می فرمایید که خیلی بالاست چون شرایط خودتون رو در نظر میگیرید ولی تضمین بازگشت وجه ما به صورت کامل تضمین آرامش شماست که به هدف می رسید یا خیر …


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود