ضروری
عنوان مقالات سایت

طراحی سایت در مشهد

امیر قمصری
نویسنده : امیر قمصری تاریخ : 16 آبان 1398

مدت زمان مطالعه این مطلب
3 دقیقه

به بخش طراحی سایت در مشهد خوش آمدید دوست عزیزم …

اهمیت طراحی سایت

به 2 دلیل باید به شما تبریک بگوییم: اول اینکه به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای بیزینس سنتی خود هستید و دوم اینکه اقدام کرده اید و در حال سعی و تلاش برای پیدا کردن بهترین تیم طراحی سایت در مشهد هستید. نتیجه تلاش موفقیته، مگه نه؟

همانطور که قطعا می دانید، امروزه در کشور ما گردش پول در حوزه تجارت الکترونیک از هر تجارت دیگری بیشتر است و هر فرد یا گروهی که می خواهد حرفه ای و توانمند در تجارت و حرفه خود باقی بماند باید برای خود یک سایت حرفه ای و بروز داشته باشد که در کنار آن با بهینه کردن سایت خود و بالا آوردن آن در نتایج گوگل از جایگاه بهتری نسبت به سایر سایت ها برخوردار باشد و در نتیجه به سهم بیشتری از بازار برسد.

تیم نیوسئو با مدیریت امیر قمصری که 17 سال سابقه فعالیت در بازار بکر تجارت الکترونیک را در رزومه خود دارد می تواند جایگاه مطمئن و البته متفاوتی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باشد.

نیوسئو با به کارگیری متخصصان حرفه ای و مجرب، همواره یکی از برترین برندهای ایران و مشهد بوده و هست. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی، شرکتی و … در سطوح ساده تا فوق پیشرفته با قوی ترین زبان های برنامه نویسی دنیا به همراه استفاده از برترین CMSها، از فعالیت های تیم نیوسئو می باشد.

ما با راه اندازی سایت های مختلف و مشاوره مستمر و حرفه ای به مدیران آن ها باعث شدیم، در مدت زمان کوتاهی به سایت های بزرگ و توانمندی در عرصه فعالیت خود تبدیل شوند.

تیم نیوسئو طی سالها فعالیت در عرصه دیجیتال مارکتینگ هم در بخش سئو سایت و هم در بخش طراحی سایت های مختلف و برتر رزومه ای پربار و ستودنی دارد.

طراحی سایت رتبه 27 الکسا ایران، طراحی برترین سایت تخفیف گروهی ایران، سازنده اولین اسکریپت سفارش اینترنتی غذا در ایران، طراحی بیش از 50 سایت برتر و بزرگ فروشگاهی و صدها سایت شرکتی …

تجربه ما در عرصه تجارت الکترونیک و راه اندازی ده ها سایت بزرگ و کوچک می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد و ما در کنار طراحی و سئو سایت به شما مشاوره های خاص و متفاوتی نیز عرضه خواهیم کرد.

طراحان سایت متخصص ما طرح های الهام بخش و متمرکز بر برند ایجاد می کنند که تجربه ای خارق العاده و تاثیرگذار را برای کاربران به ارمغان می آورد. تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان و در نتیجه رشد و موفقیت کسب و کار شما همواره یکی از دغدغه های طراحان سایت در نیوسئو است. رویای خود را به ما بگویید، ما آن را عملی خواهیم کرد.

وب سایت شما چگونه کاربرانی دارد؟ ما یک شرکت طراحی سایت مشهد هستیم که براساس تجربیات گوناگون خود، کیفیتی برتر را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما ایجاد می کند. 

هدف ما فقط طراحی وب سایت شما نیست. اجازه دهید صادق باشیم.هر شرکت طراحی سایت در مشهد می تواند سایت شما را طراحی کند. ما در نیوسئو در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم سایتی قوی و جذاب برای مشتریان خود بسازید و شمارا کمک کنیم تا به کسب درآمد از طریق سایت خود برسید. ما هر پروژه طراحی سایت را با آشنایی اولیه با شغل شما شروع می کنیم تا دقیقا همانی را طراحی کنیم که شما می خواهید.

انتخاب با شماست! فکر می کنم به اندازه کافی درباره نیوسئو می دانید که همکنون در این صفحه هستید. پس اگر صلاح دیدید با ما تماس بگیرید تا برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی در خدمت شما باشیم.

طراحی سایت در مشهد

اما بپردازیم به نکاتی درباره سایت های طراحی شده توسط تیم نیوسئو

طراحی متفاوت و حرفه ای وب سایت با امکانات زیر :

سایت های ساده

1- صددرصد ریسپانسیو(قابل مشاهده در موبایل)
2- گرافیک زیبا
3- سئو بالا(بهینه سازی سورس)
4- مدیریت ساده و روان
5- ثبت سایت شما در گوگل
6- اتصال سایت شما با کانال تلگرام تان
7- باشگاه مشتریان
8- صددرصد داینامیک
9- پشتیبانی حرفه ای
10- و ….

سایت های حرفه ای

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

چطور می توانیم با هشت گام ساده، یک وبسایت طراحی کنیم؟

دوست دارید بتوانید سایت خودتان را طراحی کنید؟ خب اصلا نترسید چون این راهنما به شما نشان میدهد که هر کسی می تواند سایت خودش را طراحی کند. فقط باید چند نکته را بدانید. (شاید تعجب کنید که چرا نیوسئو با اینکه می تواند پروژه های طراحی سایت شما را بگیرد و بابت آن هزینه دریافت کند، به شما آموزش طراحی سایت می دهد! پاسخ: اونایی که ما رو می شناسند می دونند، نیوسئو و امیر قمصری دنبال این درامد ها نیستند. از اولشم نیوسئو همیشه دنبال آموزش بوده تا از خوشحالیه دیگران خوشحال بشه. حالا اگر بعضیا یا وقتش رو ندارند، یا معتقدند هرکاری رو باید به متخصصش سپرد و یا پروژه های سنگین دارند؛ می تونند روی نیوسئو حساب کنند. با هم تا اوج فاصله ای نداریم …

خیلی از مردم فکر می کنند که اگر بخواهند یک سایت خوب را طراحی کنند، حتما باید دوره های خاصی را طی کرده باشند و یا بتوانند از جدیدترین ابزار در این زمینه استفاده کنند. خب حالا خبر خوب چیست؟ به راحتی و بدون نیاز به هیچ کدام از این ها، میتوانید سایت خودتان را طراحی کنید. ما برای طراحی سایت در مشهد و هر نقطه دیگری از جهان در کنار شما خواهیم بود.

با این وجود، شما باید چند نکته در رابطه با طراحی وبسایت بدانید. به صورت کلی، شما باید بدانید که تقریبا 38% از بازدیدکننده ها اگر حس کنند طراحی یک وبسایت جذاب نیست، سریع آن را ترک می کنند.

طراحی یک وبسایت درست مانند فروختن یک ماشین است. حتی اگر ماشین شما بهترین موتور را هم داشته باشد اما اگر طراحی خوبی نداشته باشد، به  نظر تلاش شما بی فایده خواهد بود. افراد اصلا علاقه ای به خرید آن نخواهند داشت.

حالا امروز در این مقاله، ما می خواهیم چند نکته در رابطه با طراحی وبسایت را به شما بگوییم. ما در این مقاله یک راهنمای ساده و آسان را ارائه می کنیم. با استفاده از این هشت مرحله، شما می توانید طراحی سایت خودتان را انجام دهید.

طراحی وبسایت: راهنمای هشت مرحله ای ما

  1. تعریف کردن یک هدف و استراتژی برای سایت
  2. تحقیق در رابطه با جدیدترین گرایش ها در زمینه طراحی وبسایت
  3. انتخاب کردن بستر مناسب
  4. انتخاب کردن یک نمونه و سفارشی سازی آن
  5. تصمیم گیری در رابطه با برند سازی خودتان
  6. افزودن ویژگی ها و بهینه سازی محتوا
  7. انتشار وبسایت
  8. تحلیل و بهبود وب سایت

در ادامه، ما این هشت گام را به صورت کامل بررسی می کنیم و دقیقا به شما نشان می دهیم که در هر کدام از این مرحله ها باید چه کاری انجام دهید تا یک طراحی سایت فوق العاده را رقم بزنید. در صورتی که شما می خواهید یک وبسایت جدید طراحی کنید و یا این که وبسایت فعلی خودتان را اصلاح کنید، این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد. حتی در پایان مقاله شما می توانید قیمت طراحی سایت فروشگاهی را هم یاد بگیرید.

1. تعریف کردن هدف و استراتژی وبسایت

به نظر این گام کار ساده ای است اما قبل از این که شما سراغ طراحی وبسایت بروید، باید بدانید هدف سایت شما چیست. این مسئله را ما هم بعد از سالها فعالیت در حوزه طراحی سایت در مشهد و سایر شهرهای کشور، انجام می دهیم.

جدا از این که مشخص کنید استراتژی محتوایی شما و زمینه کاری تان چیست، باید ببینید USP شما (نقطه فروش منحصر به فرد) چه چیزی است و چطور می خواهید به این نقطه دسترسی داشته باشید.

مردم احمق نیستند! اگر شما بخواهید صرفا فروش انجام دهید و یا این که سود خودتان را افزایش دهید، قطعا بقیه متوجه می شوند. طراحی وبسایت شما ارتباط مستقیم با برند شما دارد و حتما باید زیبا و جذاب باشد.

می خواهید به چه چیزی برسید؟

زمانی که هدف شما مشخص شد، مشخص کنید که وقتی بازدید کننده ها به وبسایت شما می آیند، دوست دارید چه کاری انجام دهند. آیا سایت شما صرفا برای ارائه اطلاعات می باشد؟ آیا قرار است محصولی را بفروشید؟ یا صرفا می خواهید بازدید کننده ها در سایت شما ثبت نام کنند؟

پاسخ به این سوالات در نهایت مشخص می کند که وبسایت شما باید چه ظاهر و شرایطی داشته باشد. مثلا فرض می کنیم که شما یک سایت فروشگاه اینترنتی دارید، در نتیجه یکی از مهم ترین المان های سایت شما، طراحی صفحه فرود می باشد.

صفحه فرود شما باید کاملا متمرکز بر روی یک محصول یا سرویس باشد و یک CTA (فراخوان عمل) دقیق نیز در این صفحه وجود داشته باشد.

برای این که بتوانیم کار خودمان را یک مرحله جلوتر ببریم، از یکی از سایت های همکاری استفاده می کنیم:

ما از Wolfgang Bruns که یک متخصص نرخ تبدیل در یکی از شرکت های دیجیتال بسیار معروف می باشد در این رابطه سوال کردیم. ما از او پرسیدیم که اهمیت داشتن صفحه های فرود مختلف برای بازدید کننده ها به منظور ارائه سرویس ها و محصولات مختلف متناسب با فرد چیست. در واقع به این فرآیند دسته بندی مشتریان می گویند. در ادامه پاسخ او را با هم می خوانیم:

توصیه ای از یک متخصص

«درک کاربران، یکی از مهم ترین موضوعات برای موفقیت کسب و کار می باشد. یعنی شما باید بتوانید تجربه مشتری را در برخورد با خودتان بهبود دهید و سرویس بهتری را مطابق با نیاز آن ها ارائه کنید. انجام این کار تاثیر مستقیم بر روی نتیجه نهایی دارد.

دسته بندی کردن ترافیک برای ارائه تجربه بهتر، اولین گام شما برای ارائه یک تجربه کاربری شخصی می باشد و بعد از آن، شما میتوانید به موفقیت تجاری برسید»

2- تحقیق در رابطه با جدید ترین گرایش های طراحی سایت در مشهد

طراحی وبسایت به سرعت در حال تکامل می باشد، اما شما  همیشه باید رایج ترین گرایش های طراحی وبسایت را بدانید. در این مرحله، شما باید بدانید که اگر یک گرایش خاص در طراحی وبسایت رایج بود، الزاما به این معنی نیست که برای شما مناسب است.

48% از مردم، بیان کرده اند که طراحی وبسایت مهم ترین عامل موثر در یک وبسایت می باشد در شما باید زمان بگذارید و ببینید که رقبای شما در حال چه کاری هستند. هر بخش کاری دارای سبک های طراحی خودش می باشد، در نتیجه شما باید بدانید که کدام طراحی برای شما مناسب است.

Alex Vasili، یکی از متخصص های برند سازی، بر این باور است که شما باید همیشه تحقیقات خودتان را بر اساس صنعت کاری خودتان انجام دهید نه بازه سنی یا جنسیت کاربران. وقتی که در رابطه با طراحی وبسایت با ما صحبت می کرد، به ما گفت:

« در زمینه نظریه رنگ ها موضوعات بسیار مهمی وجود دارد- مثلا این که هر رنگ چه احساسی را القا می کند و چطور حالت خاصی را در مشتری به وجود می آورند. من فکر می کنم که شما باید طراحی وبسایت خودتان را بر اساس زمینه کاری خودتان مشخص کنید.

اگر شما میخواهید نسبت به دیگران متفاوت باشید، قطعا باید طراحی متفاوتی نسبت به رقبای خودتان داشته باشید اما اگر می خواهید شبیه رقبا باشید، بهتر است سعی کنید متناسب با آن ها فعالیت کنید.

اگر شما یک شرکت فنی هستید، احتمالا مثلا می توانید از رنگ های طیف آبی استفاده کنید اما اگر شما یک شرکت نوپا هستید، باید از رنگ های قوی و محرک استفاده کنید. این موضوع برای فونت نوشته های شما هم صدق می کند. شما باید از فونت های ساده و شفاف با فضای سفید زیاد استفاده کنید.»

این موضوع نشان میدهد که شما حتما باید قبل از اجرای طراحی وبسایت، بدانید که از سایت خودتان چه چیزی می خواهید. ما در قسمت برند سازی دوباره موضوع رنگ ها را بررسی می کنیم اما صرفا برای این که اندکی آگاهی شما را بیشتر کنیم، چند گرایش فعلی در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

تعامل های کوچک

تعامل های کوچک یا Micro-Interactions، انیمیشن های کوچکی هستند که وقتی کاربر با سایت شما تعامل دارد، برای او نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، اگر شما نسبت به یک پست در فیسبوک واکنش خاصی نشان دهید، یک ایموجی محرک بر روی صفحه شما نمایش داده می شود.

این تعامل های کوچک باعث می شوند که وبسایت شما شخصیت خاص خودش را داشته باشد. این ویژگی باعث می شود که نوعی تعامل انسانی بین سایت و کاربر ایجاد شود در نتیجه کاربران شما می توانند ارتباط بهتری با سایت شما داشته باشند.

این تعامل های کوچک می توانند حالت های مختلفی داشته باشند- کلیک، انتظار، اسکرول کردن و غیره- از جمله تعامل های مهمی هستند که باعث می شوند کاربران با سایت شما ارتباط خوبی داشته باشند. این ویژگی شاید برای همه کسب و کارهای رسمی مناسب نباشد، اما بسیاری از سایت ها می توانند از این تعامل های کوچک، بهره ببرند.

بروتالیسم یا ریزه کاری

اگر اول کار با خودتان فکر کردید که در این راهنما ما قرار نیست در رابطه با معماری سایت صحبت کنیم، باید بگوییم که سخت در اشتباه بودید! طراحی وبسایت با سبک بروتالیسم، در واقع از طراحی های ساختمانی میانه قرن بیستم الهام گرفته شده است و با وجود این که بسیاری از مردم احساس می کنند که این طراحی زشت است، اما باز هم طراحی موثری است.

شرکت اسپانیایی طراحی منزل با نام Balenciaga یکی از اولین شرکت هایی بود که در سال 2016 از این سبک طراحی استفاده کرد. درست مانند خیلی از گرایش های فصلی این  شرکت، طراحی وبسایت هم بسیار موفقیت آمیز بود.

بروتالیسم از کلمه «بروت» در زبان فرانسوی ایجاد شده است که به معنی خام و ساده می باشد. در واقع این طراحی یک سبک ساده، دقیق و شفاف برای طراحی وبسایت می باشد. این روش برای همه مناسب  نیست، اما کسانی که می خواهند نسبت به رقبا طراحی متمایزی داشته باشند، حتما باید این روش را هم در گوشه ذهن شان داشته باشند.

پشتیبانی Chatbot

خب بیایید یک آمار را بررسی کنیم: کسب و کارهای مختلف، 1.13 تریلیارد دلار را به صورت سالانه برای پشتیبانی از درخواست های مشتریان انجام می دهند. تخمین زده شده است که Chatbot  ها می توانند این هزینه را تا 30% کاهش دهند.

دیگر آن روزهایی که Chatbot ها صرفا وسیله سرگرمی بودند گذشته است- حالا بسیار هوشمند تر شده اند و می توانند نقش بسیار مهمی برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند.

مهم ترین مشکلات Chatbot مقرون به صرفگی و صرفه جویی در زمان می باشد. این ربات ها می توانند هفت روز هفته 24 ساعته کار کنند؛ همین موضوع باعث می شود شما زمان کافی داشته باشید تا به موضوعات مهم دیگر بپردازید. این Chatbot ها می توانند باعث کاهش هزینه استخدام نیروی پشتیبانی از مشتریان شوند.

قطعا این Chatbot عالی نیستند، اما هوش احساسی و توانایی آن ها برای ارائه پشتیبانی اختصاصی روز به روز در حال بهبود است. حالا بهترین زمان برای نصب یکی از این Chatbot ها می باشد.


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


مراحل راه اندازی وب سایت چیست؟

تحلیل و مشاوره در خصوص انتخاب امکانات وب سایت
انتخاب دامین مناسب برای سایت
عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت
ثبت دامنه (نام سایت) Domain Registration
دریافت اطلاعات اولیه
انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب
تائید طرح توسط مشتری
ایجاد استراتژی از عملکرد سایت
ورود دیتای اولیه وب سایت(اطلاعات نمونه)
طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها
اختصاص فضای اینترنتی (هاستینگ) Hosting
بارگذاری سایت طراحی شده در فضای وب

پهنای باند چیست؟

پهنای باند در واقع میزان اطلاعاتی است که در طول روز، ماه یا سال توسط وبسایت شما می تواند مصرف شود. مثلا فرض کنید شما یک فایل یک مگابایتی را روی سایت خود قرار دهبد و پهنای باند ماهیانه سایت شما ۲۰ گیگا بایت می باشد؛ در این صورت این فایل یک مگابایتی در طول ماه 20000 بار می تواند توسط افراد در اینترنت دانلود شود.

کدام پسوند برای سایت من مناسب است؟

همه مردم ابتدا در مورد پسوند com. فکر می کنند. اگر نام دامنه موردنظرتان با پسوند com. آزاد می باشد آن را به ثبت برسانید اگر نتوانستید با پسوند com. دامنه ای را به ثبت برسانید پسوندهای دیگری نیز وجود دارند. البته بعضی از پسوندها ممکن است برای وب سایت شما مناسبتر باشد com / .net / .org / .info / .biz / .ir.   پسوندهای متداوالتری هستند و سبب می شوند تا ترافیک سایت شما افزایش یابد.

امیر قمصری پیشنهاد می کند که برای راه اندازی استارت آپ های اینترنتی در ایران حتما سعی کنید دامنه هایی با پسوندهای .ir و .com ثبت کنید، حتی اگر شده یک ماه برای پیدا کردن این دامنه فکر و صبر کنید.