ویژگی های جدید تلگرام و قابلیت های جذاب آن

آپدیت تلگرام,قابلیت جدید تلگرام,قابلیت های آپدیت تلگرام

ویژگی های جدید تلگرام در آ‌خرین آپدیت به این اپلیکیشن اضافه می‌ شود که شامل ایموجی تعاملی تا امکان ضبط لایو استریم گروه‌ها می شود.

چند روز قبل تلگرام یک بروزرسانی منتشر کرد که در آن چند امکان جدید به این پیام ‌رسان محبوب اضافه شده است، اولین ویژگی، امکان تنظیم پس زمینه های مختلف برای چت است که کاربران از بین ۸ تم مختلف می توانند هر کدام را که خواستند انتخاب کنند تا برای منوی چت هر دو کاربر قرار بگیرد. حال حباب ‌های پیام ها هم دارای تم متحرک و حالات منحصر‌به‌ فرد می باشند. همچنین، برای هر تم دو حالت روز و شب نیز وجود دارد.

با تمام این امکانات فوق العاده ای که تلگرام برای کاربران خود ایجاد کرده است، متأسفانه همچنان تلگرام در ایران فیلتر بوده و امکان استفاده از آن وجود ندارد. اما خبرهایی حاکی از رفع محدودیت تلگرام در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیز به گوش رسیده است.

در این بروزرسانی تلگرام، ایموجی تعاملی نیز اضافه شده. اکنون اگر یکی از ایموجی ‌های متحرک را در یک چت بفرستید، با ضربه زدن روی آن می توانید انیمیشن را تمام صفحه مشاهده کنید و آن ایموجی‌ تعاملی، برای شما یا دیگر افرادی که در منوی چت هستند قابل مشاهده است. نکته جالب دیگر این است که برخی از این انیمیشن ‌ها همراه با ویبره هستند.

آپدیت تلگرام,قابلیت جدید تلگرام,قابلیت های آپدیت تلگرام

سومین امکان اضافه شده، اطلاعات مربوط به خوانده شدن پیام در گروه است. اعضای گروه ‌های کوچک با زدن روی پیام می‌توانند ببینند پیامی که ارسال شده، توسط کدام افراد در گروه، خوانده شده است. تلگرام بیان کرده این اطلاعات تا هفت روز پس از ارسال پیام، قابل مشاهده هستند.

همچنین در این آپدیت جدید، مدیران کانال ‌ها می‌توانند آمار و اطلاعات مربوط به میزان فوروارد شدن هر کدام از پست‌ های خود را رصد کنند. این ویژگی به ادمین ‌ها کمک می‌ کند تا عملکرد مطالب خود را بررسی کرده و برای ارتقاء کانال توسط این اطلاعات برنامه ریزی کنند.

و آخرین مورد از قابلیت های جدید تلگرام این است که مدیران گروه این امکان را دارند که لایو استریم‌ گروه را ضبط کنند. ادمین‌ ها می توانند با استفاده از قابلیت ضبط، کل یا بخشی از یک لایو را بعد از اتمام آن، ذخیره کنند و پس از آن سایر افراد حاضر در گروه می‌توانند به لایو دسترسی داشته باشند و آن را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود