اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

آمازون,برنامه اندرویدی در ویندوز 11,برنامه های اندروید در ویندوز 10

مایکروسافت راهی جدید برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 ارائه می دهد، اما انتشار نسخه ویندوز 11 با این ویژگی به تعویق افتاد، غول نرم افزاری اخیراً گفته است که برنامه های اندرویدی بخشی از ویندوز 11 در 5 اکتبر نخواهند بود. با این حال، این ویژگی در ماه های آینده در قالب یک پیش نمایش منتشر می شود و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، اما تاریخی برای زمان دقیق آن تعیین نشده است.

تفاوت اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 10 و ویندوز 11

آمازون,برنامه اندرویدی در ویندوز 11,برنامه های اندروید در ویندوز 10

در حال حاضر، برنامه های Android برای استفاده در ویندوز 10 در دسترس هستند، اما فقط با برنامه Your Phone که مایکروسافت سال گذشته عرضه کرد یا سایر برنامه های شبیه ساز اندروید، ولی در ویندوز 11 امکان اجرای برنامه های اندرویدی بدون هیچ نرم افزار اضافه و توسط خود ویندوز انجام خواهد شد، این تفاوت اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 10 و ویندوز 11 است، علاوه بر ویژگی اجرای مستقیم برنامه های اندروید در ویندوز 11، این ویندوز طراحی ساده تری را ارائه می دهد، همچنین نسخه به روز شده ویجت های رومیزی برای شخصی سازی ظاهر و ویژگی های جدید بازی ایکس باکس، و سایر به روزرسانی های جدید در این ویندوز وجود دارد.

انتشار ویندوز 11 از 5 اکتبر (۱۳ مهر) برای عموم مردم آغاز می شود. در ابتدا انتظار می رفت که برنامه های Android با جدیدترین نرم افزار عرضه شوند، اما اکنون مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می افتد.

در حال حاضر، مایکروسافت جزئیات یا ویدئوی کاملی را که نصب برنامه های اندروید را در ویندوز 11 نشان بده منتشر نکرده، اما بر اساس آنچه در پیش نمایش ها ارائه شده، می توان متوجه شد که برنامه قرار است از طریق Amazon App Store (فروشگاه نرم افزاری آمازون) ارائه شود. تاکنون تنها یک بیانیه رسمی مختصر از سوی مایکروسافت ارائه شده است که در آن گفته می شود که آن ها با آمازون همکاری می کنند و در حال برنامه ریزی برای آوردن برنامه ها و بازی های Android در فروشگاه App آمازون به ویندوز هستند.

بنابراین، بر اساس آنچه تا کنون گزارش شده، به نظر می رسد که ویندوز 11 دارای دو فروشگاه نرم افزاری جداگانه است که به طور همزمان اجرا می شوند، فروشگاه جدید ویندوز به عنوان یک پلتفرم جهانی عمل می کند که در آن می توانید برنامه ها را جستجو کنید، اما به جای دکمه نصب، دکمه ای وجود دارد که به Amazon Appstore برای نصب منتهی می شود.

همکاری مایکروسافت با آمازون

برنامه های اندروید در ویندوز 11,مایکروسافت,نرم افزار اندرویدی در ویندوز 11

مدتی است که مایکروسافت در فکر پر کردن شکاف بین اندروید و ویندوز است، آن ها از سال 2015 به فکر این بودند که برنامه های اندرویدی بومی در کامپیوترهای ویندوزی اجرا شوند، درست قبل از راه اندازی ویندوز 10. اما هرگز این اتفاق رخ نداد، در عوض مایکروسافت سعی کرد توسعه دهندگان را به استفاده از پلتفرم جهانی ویندوز وادار کند، که درنهایت به یک شکست بزرگ منتهی شد، مایکروسافت هنوز از اکوسیستم Play Store گوگل در ویندوز 11 استفاده نمی کند، در عوض، شراکت و همکاری با غول فناوری دیگری به نام آمازون را انتخاب کرده است.

2 نظر در مورد مقاله “ اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 ” ثبت شده است
  1. بازی شب مافیا

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید


    • ناظر سایت

      درود بر شما، ممنون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود