جلوگیری از ایندکس شدن سایت,جلوگیری از ایندکس شدن سایت توسط موتورهای جستجو,عدم نمایش سایت در گوگل

عدم نمایش سایت در گوگل

عدم نمایش سایت در گوگل به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است و شما با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. جان مولر در جلسه پرسش و پاسخ در مورد روش های جلوگیری از ایندکس شدن سایت توسط گوگل صحبت می کند. در این مقاله می توانید از مطالب ذکر شده توسط جان مولر در ارتباط با روش های جلوگیری از ایندکس شدن سایت، مطلع شوید.

Rich Snippet,آموزش ریچ اسنیپت,اسنیپت

ریچ اسنیپت و عدم تأثیر بازنشر دیدگاه در آن

ریچ اسنیپت و بی اثر بودن بازنشر نظرات در آن موضوعی است که به تازگی در بین متخصصین سئو و دیجیتال‌مارکترها مطرح شده است. طبق آخرین اظهارات آقای جان مولر، گوگل ریچ اسنیپت‌های نظرات بازنشر شده را، حتی در صورتی که در قالب ساختارهای صحیح اسکیما پیاده‌سازی شوند، در نتایج SERP نمایش نخواهد داد اما در حال حاضر استفاده از نظرات بازنشر شده، موجب جریمه سایت نخواهد شد.

بولد کردن متن,تفاوت تگ b و تگ strong,تگ bold

تاثیر بولد کردن متن در سئو

بولد کردن متن، گوگل را برای درک بهتر موضوع محتوای وبسایت شما راهنمایی می‌کند. درک بهتر محتوای سایت توسط موتورهای جستجو به رنکینگ و جایگاه بهتر در گوگل منتهی می‌شود و این درست چیزی است که کارشناسان سئو و مدیران سایت به دنبال آن هستند. تاثیر بولد کردن متن در سئو را از زبان جان مولر و تفاوت تگ b و تگ strong را از زبان مت کاتس، در این پست، مطالعه کنید.

آينده شغلی سئو,آینده سئو,اخبار سئو

آینده سئو طبق پیش بینی گوگل

آینده سئو طبق پیش بینی گوگل دارای تغییراتی خواهد بود. آیتم‌هایی مانند محتوا، تگ متا، جاوااسکریپت، url، html، structured data و جستجوی صوتی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو در حال حاضر هستند. در آینده هر یک از این آیتم‌ها دچار تغییراتی خواهند شد و ما در این پست نظر کارشناسان رده اول گوگل را مانند جان مولر، مارتین اسپلیت و گری ایلیاس، در مورد آینده شغلی سئو برای شما گردآوری کرده‌ایم.

اسپم چیست,اسپم شدن,اسپم شناخته شدن سایت

آپدیت فاکتور های شناسایی اسپم گوگل

اسپم گوگل یعنی چه و چه زمانی یک سایت اسپم شناخته می‌شود؟ آپدیت گوگل هرساله دفعات بسیار زیادی اتفاق می‌افتد و هر بار گوگل آن را برای هدفی خاص انجام می‌دهد. اسپم شدن یک سایت در گوگل، نتایج بسیار بدی را به دنبال دارد. اگر سایت شما هم اخیرا دچار افت رتبه شده است، علت آن می‌تواند اسپم شناخته شدن سایت باشد. برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد می‌شود که این خبر را مطالعه کنید.

آپدیت الگوریتم های گوگل,آشنایی با الگوریتم های گوگل,الگوریتم page experience

آپدیت الگوریتم تجربه صفحه گوگل

الگوریتم تجربه صفحه یکی از الگوریتم‌های گوگل است. نسخه موبایل این الگوریتم در تابستان سال 2021 آپدیت شد و حالا گوگل قصد دارد تا نسخه دسکتاپ الگوریتم page experience را نیز آپدیت کند. همه‌ی ما می‌دانیم که آپدیت الگوریتم‌های گوگل نقش مهمی در رنکینگ و جایگاه وبسایت در صفحه نتایج گوگل دارد. برای اطلاع از جزئیات مربوط به این آپدیت و زمان انجام آن، این خبر را مطالعه کنید.

انتخاب عنوان سئو,انتخاب عنوان مناسب,اهمیت تگ عنوان

تاثیر کم تگ تایتل در رتبه بندی گوگل

تگ تایتل یا به عبارتی تگ عنوان، یکی از فاکتورهای سئو On-Page می‌باشد. تگ‌های تایتل تاثیر کمی بر روی سئو دارند و به صورت‌های مختلفی نوشته می‌شوند. برخی از سایت‌ها نام برند خود را نیز در تایتل صفحات قرار می‌دهند. در این مقاله، صحبت های جان مولر در خصوص بازنویسی تگ تایتل و همینطور اضافه کردن نام برند در تایتل صفحات و به طور کلی قواعدی در مورد تایتل نویسی را مطالعه خواهید کرد.

اخبار سئو,تاثیر url در سئو,تاثیر آدرس اینترنتی در سئو

تاثیر url در سئو

تاثیر url در سئو، سوالی است که از گذشته تا به حال مطرح می‌شود. تاثیر آدرس صفحه در سئو معمولا از نظر بلند یا کوتاه بودن آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. حال مهم ترین مسئله‌ای که در خصوص نحوه نوشتن url وجود دارد این است که url بلند مناسب وب سایت است یا کوتاه؟ در این خبر جدیدترین نظرات جان مولر، کارشناس ارشد گوگل، در مورد ساختار url صفحات سایت عنوان شده است.

آموزش تولید محتوای با کیفیت,تعریف محتوای با کیفیت,تولید محتوا

تعریف جدید تولید محتوای با کیفیت برای سئو

تولید محتوای باکیفیت برای سئو تعریف و استاندارهای متفاوتی در گذشته داشته است. بسیاری از کارشناسان سئو هنگامی که صحبت از تولید محتوای با کیفیت و محتوا نویسی حرفه‌ای می‌شود، تنها به متن اصلی محتوا میپردازند. اما این رویکرد دیگر منسوخ شده و امروزه فاکتورهای بسیار بیشتری در خصوص بررسی کیفیت محتوای سایت وجود دارد. در این مقاله با فاکتورهای ارزیابی گوگل در مورد محتوای صفحات سایت آشنا خواهید شد.

افشای اطلاعات شخصی توسط اندروید,انتشار اطلاعات شخصی کاربران,باگ های امنیتی اندروید

اثبات افشای اطلاعات شخصی توسط اندروید

افشای اطلاعات شخصی توسط اندروید اتهامی است که توسط برخی از محققان به شرکت های مختلف وارد شده. بر اساس گزارشات این امکان وجود دارد که برخی از اطلاعات شخصی توسط این سیستم عامل به سرور های مربوط به شرکت نرم افزار های پیشفرض ارسال شوند و جهت مقاصد تجاری و... ، مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله خبری به شرح این گزارشات و تحقیقات خواهیم پرداخت.