حذف ریدایرکت,ریدارکت یک دامنه به دامنه دیگر,ریدایرکت 301

آموزش ریدایرکت 301

ریدایرکت 301 بهترین روش برای ریدایرکت یک دامنه به دامنه دیگر است. شما با استفاده از این روش می‌توانید صفحات سایت خود را به دامنه جدید یا صفحه جدیدی که ایجاد کرده‌اید، منتقل کنید. اما اینکه چه زمانی این کار را انجام دهید و بهترین روش پیاده سازی ریدایرکت 301 چیست، چالش هایی است و ما در این مقاله این چالش ها را بررسی و برای شما راهکارهایی را آموزش می دهیم.

بولد کردن متن,تفاوت تگ b و تگ strong,تگ bold

تاثیر بولد کردن متن در سئو

بولد کردن متن، گوگل را برای درک بهتر موضوع محتوای وبسایت شما راهنمایی می‌کند. درک بهتر محتوای سایت توسط موتورهای جستجو به رنکینگ و جایگاه بهتر در گوگل منتهی می‌شود و این درست چیزی است که کارشناسان سئو و مدیران سایت به دنبال آن هستند. تاثیر بولد کردن متن در سئو را از زبان جان مولر و تفاوت تگ b و تگ strong را از زبان مت کاتس، در این پست، مطالعه کنید.

Google Duplex,ابزار گوگل,ابزارهای گوگل

گوگل داپلکس (Google Duplex) | یک دستیار حرفه‌ای برای شما

دستیارهای هوشمند متعددی اکنون با تلفن همراه هستند که شما می‌توانید برخی از کارهای روزمره خود را به آن‌ها بسپارید و در راستای بهبود سئو سایت از آن بهره مند شوید. گوگل یک دستیار یا بهتر است بگوییم ربات هوشمندی رونمایی کرد. گوگل داپلکس کارایی‌های متنوعی دارد و یک پیشرفت فوق العاده برای جهان محسوب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این دستیار حرفه‌ای، این مقاله را تا انتها بخوانید.

بررسی اطلاعات سایت,بررسی دامنه یک سایت,بررسی مالکیت دامنه

سایت whois چیست؟

شرکت های مربوط به ثبت دامنه های اینترنتی هنگام ثبت یک دامنه، متوجه می شوند که هویت شخص یا شرکت ثبت کننده دامنه در سایت whois چیست. همچنین اطلاعات مربوط به سروری که دامنه را میزبانی می‌کند توسط این سرویس و با بررسی دامنه یک سایت قابل مشاهده است. برخی از این اطلاعات در آنالیز سئو سایت استفاده می‌شوند که می‌توانید آن ها را در این مقاله آموزش سئو مطالعه کنید.

برنامه های گوگل,برنامه های گوگل برای وب مستر ها,بهترین برنامه های گوگل با کاربرد عمومی

بررسی همه جانبه برنامه های گوگل

برنامه های گوگل و ابزارها و محصولات ساخته شده توسط این شرکت محبوب، هریک دارای ویژگی ها و دسته بندی های خاصی می باشند. گوگل تقریبا برای هرنوع از فعالیت های آنلاین ابزاری ساخته که انجام امور را برای فعالان آن عرصه آسان تر می کند. برخی از این ابزارها برای سئو می باشند که در مباحث آموزش سئو نیز به آن ها پرداخته می شود. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های گوگل را با کاربری های گوناگون معرفی کرده‌ایم.

آینده موتورهای جستحو,انواع موتورهای جستجو,بازاریابی موتورهای جستجو

بهترین موتورهای جستجوگر اینترنت در سال 2023

شما زمانی که با موتورهای جستجوگر مختلف را بشناسید می توانید بهتر داده ها و نیازهای خود را از دنیای وب برطرف کنید. اکنون سایت ها و بسترهای مختلفی برای جستجو در اینترنت وجود دارد که هر کدام قابلیت های خاص و مناسب را برای کاربران در دسترس قرار داده اند. ما در این محتوا قصد داریم بهترین و مناسب ترین موتورهای جستجو را به شما معرفی کنیم.

آموزش کار با گوگل اسکولار,امکانات گوگل اسکولار,جستجوگر مقالات علمی

گوگل اسکولار چیست؟ | همه چیز درباره جستجوگر مقالات علمی

یکی از کاربردی ترین ابزارهای گوگل برای دانشجویان و علم دوستان، گوگل اسکولار است. این ابزار به قدری برای دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، کاربردی است که می توان به عنوان یک منبع بزرگ محتوایی در نظر گرفت. حال اینکه چطور از این ابزار کاربردی بهره مند شویم و چگونه به وسیله آن برای پایان نامه خود، محتوای ارزشمند بیابیم، مواردی است که در این مقاله به طور کامل بررسی کردیم

ادیت پست در توییتر,ادیت توییت,ادیت توییت در توییتر

ادیت توییت در توییتر به زودی فعال می‌شود!

ادیت توییت در توییتر آپشنی است که همیشه کابران توییتر به دنبال آن بوده‌اند. ویرایش توییت در توییتر تا به این لحظه برای هیچ یک از کاربران امکان‌پذیر نبوده است؛ اما به تازگی این شرکت اعلام کرده که این گزینه را برای برخی از کاربران فعال خواهد کرد. جزئیات مربوط به این خبر را می‌توانید در این پست مطالعه فرمایید. 

جلوگیری از ایندکس شدن سایت,جلوگیری از ایندکس شدن سایت توسط موتورهای جستجو,عدم نمایش سایت در گوگل

جلوگیری از ایندکس شدن سایت

عدم نمایش سایت در گوگل به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است و شما با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. جان مولر در جلسه پرسش و پاسخ در مورد روش های جلوگیری از ایندکس شدن سایت توسط گوگل صحبت می کند. در این مقاله می توانید از مطالب ذکر شده توسط جان مولر در ارتباط با روش های جلوگیری از ایندکس شدن سایت، مطلع شوید.

آينده شغلی سئو,آینده سئو,اخبار سئو

آینده سئو طبق پیش بینی گوگل

آینده سئو طبق پیش بینی گوگل دارای تغییراتی خواهد بود. آیتم‌هایی مانند محتوا، تگ متا، جاوااسکریپت، url، html، structured data و جستجوی صوتی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو در حال حاضر هستند. در آینده هر یک از این آیتم‌ها دچار تغییراتی خواهند شد و ما در این پست نظر کارشناسان رده اول گوگل را مانند جان مولر، مارتین اسپلیت و گری ایلیاس، در مورد آینده شغلی سئو برای شما گردآوری کرده‌ایم.