ضروری

کسب درآمد از اینترنت | 100% کارساز سال 2023

کسب درآمد اینترنتی

چگونه ممکن است؟ آیا می توان بدون دغدغه حضور در محل کار، مسافرت کرد؟ آیا واقعیت دارد که کسب و کار اینترنتی چندین برابر کار حضوری درآمد زا است؟ آیا من هم می توانم کسب درآمد از اینترنت کنم؟ تمامی کسانی که قصد پا گذاشتن به عرصه کسب و کار مجازی را دارند با سوالات و آرزوهای فرآوان درگیرند.

دو آرزوی ” من می خواهم درآمدم را افزایش دهم” و ” می خواهم درآمدم را در آینده تضمین کنم” در بحران کرونا و نوسانات شدید اقتصادی، تقریبا از دل و ذهن همگی ما میگذرد، دستیابی به این دو آرزو حتی برای مبتدیانی که آشنایی با اینترنت یا مهارت خاصی ندارند، هم ممکن شده است!

مرحله به مرحله رازهای کسب درآمد از اینترنت را با روش های گیرا، فاش می کنیم. شما با اجرای درست این روش ها، کسب درآمد اینترنتی را در حالیکه روی کاناپه لم داده اید یا در حین سفر هستید، بصورت چندین برابر زمانی که برای دیگران کار کرده اید تجربه می کنید، به شما قول 100% ثروتمند شدن را می دهیم به شرط اینکه تا حد خسته شدن، پشتکار و تلاش داشته باشید.

دقت کنید که این محتوا در بازه های زمانی مختلف، بروز رسانی می شود. پس پیشنهاد می کنیم که حتما این صفحه در مرورگر خود ذخیره کنید.

🔵 مزایای کسب درآمد از اینترنت

قبل از هرچیز ابتدا باید ببینیم کسب درآمد از اینترنت، می تواند چه مزایا و امتیازاتی را برای ما به ارمغان بیاورد.

1. امکانات نامحدود

اگر تا به حال در گوگل جستجو کرده باشید که چگونه می توانید از اینترنت درآمد کسب کنید، احتمالاً با هزاران راه مختلف برای انجام این کار مواجه شده اید. علاوه بر مفاهیم سنتی فروش آنلاین و شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین پولی، وب‌سایت‌ های جدیدی در حال ظهور هستند که برای عجیب‌ ترین چیزها به شما مبلغی را پرداخت می‌کنند.

آیا می دانید که از طریق کلیک کردن در یک وب سایت یا اشتراک گذاری برخی از پست ها در رسانه های اجتماعی خود می توانید مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کنید؟ از آنجایی که اینترنت به میدان جنگی برای بازاریابان تبدیل شده است، مزایایی نیز برای کاربران به همراه دارد. شما می توانید با بررسی، تبلیغ یا به اشتراک گذاری مشاغل، عکس گرفتن از یک شهر یا پاسخ دادن به سؤالات ساده، درآمدهای قابل توجهی به دست آورید.

بهترین بخش کسب درآمد از اینترنت این است که همه چیز فقط با یک اتصال اینترنتی ممکن می شود. این امر تقریبا نیاز به هیچ گونه هزینه ای از سوی شما ندارد، بنابراین اگر وقت آزاد زیادی در اختیار دارید، می توانید به راحتی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

2. انعطاف پذیری بالا

شما می توانید ساعات کاری خود را مطابق با سایر فعالیت هایتان برنامه ریزی و سازماندهی کنید. همچنین می توانید هر روز، هر ساعت و در هر مکانی که بخواهید کار کنید؛ تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است. دیگر نیازی نیست بابت یک روز مرخصی و یا چند ساعت ترک کردن محل کار زود تر از موعد، نگرانی داشته باشید؛ زیرا وقتی در خانه کار می کنید، شما رئیس خودتان هستید.

3. بدون نیاز به سرمایه اولیه

همانطور که گفته شد، اکثر روش های کسب درآمد از اینترنت فقط نیاز به یک کامپیوتر و اتصال آن به اینترنت دارند که این دو مورد امروزه تقریبا در هر خانه ای یافت می شوند. شما نیازی به داشتن یک دفتر کار ندارید، می توانید یک فضای کاری را در خانه خود تعیین کنید و آن را به یک دفتر کار خانگی بسیار عالی تبدیل نمایید.

4. عدم نیاز به تخصص

یکی از بهترین ویژگی های کسب درآمد آنلاین این است که به دانش تخصصی و سطح مهارت بالا نیازی ندارد. برای کسب درآمد آنلاین در بیشتر موارد به هیچ نوع تحصیلات یا تجربه ای نیاز ندارید. تنها چیزی که برای سرمایه گذاری در آن نیاز دارید، زمان شماست. چرا به جای هدر دادن آن جلوی تلویزیون، در اوقات فراغت خود درآمد نداشته باشید؟

5. عدم نیاز به مجوز

از دیگر مزایای کسب و کار اینترنتی این است که شما در اغلب موارد نیازی به دریافت مجوز نخواهید داشت، اما در سایر کسب و کار ها نیاز است که شما از ارگان های مختلف نظیر اتحادیه های اصناف، وزارت بهداشت و درمان و … مجوز یا گواهی نامه کسب کنید. در زمینه کسب درآمد از اینترنت فقط در صورتی که وب سایت داشته باشید و در آن پرداخت آنلاین انجام شود، بهتر است جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران خود، برای وب سایت ای نماد تهیه کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد در منزل | ایده های 2021 [رایگان]پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔵 کسب درآمد اینترنتی بدون هزینه

امروزه تقریبا همه افراد به اینترنت متصل هستند. چه بخواهید درآمد ثابت کسب کنید، چه پول سریع بدست آورید و یا یک ایده تجاری چند میلیون دلاری را راه اندازی کنید، اینترنت مکان مناسبی برای انجام این کار است. شغل اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می کند که از خانه، خارج از کشور یا حتی در حال حرکت کار کنید. اینترنت ، فرصت های بی شماری برای کسب درآمد بدون هزینه، با توجه به مهارت و سطح تجربه شما ارائه می دهد. همچنین با کمک برخی از ایده ها، می توانید بدون نیاز به تجهیزات و سرمایه گذاری اولیه، سریع و آسان شروع به کسب درآمد اینترنتی دلاری نمایید.

🔵 نکات کسب و کار اینترنتی موفق

  • انگیزه: همیشه باید به خودتان اعتقاد داشته باشید. شخصیت شما (یا مهارت شما) هرچه باشد، می توانید آرزوهای خود را محقق کنید و چیزهایی برای بهبود زندگی روزمره خود داشته باشید. بنابراین اول از همه، باید بلند پرواز باشید و انگیزه خود را حفظ کنید!
  • واقع بینی: انتظار نداشته باشید بدون زحمت، پول پارو کنید. ده ها روش درآمدزایی وجود دارد، اما متأسفانه هیچ راهکاری سریع برای کسب درآمد از اینترنت یا سایر شغل ها وجود ندارد.
  • پشتکار: هرگز یک شبه درآمد زیادی کسب نخواهید کرد. این کار در چند مرحله و به تدریج انجام خواهد شد.
  • کنجکاوی: اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری و مدام آپدیت کنید. با راهنمایی ما و بسیاری از منابع اطلاعاتی دیگر سایت ها، شما به راحتی با افراد موفق و جدیدترین راه های کسب درآمد از اینترنت آشنا خواهید شد.
  • هوشیاری: هوشیار باشید و مراقب پس اندازهای خود باشید چرا که کلاهبرداران همیشه در کمین هستند.

🔵 اشتباهات رایج ممکن در کسب درآمد اینترنتی

احکام کسب درآمد اینترنتی,جدیدترین راه های کسب درآمد اینترنتی,روش های کسب درآمد از اینترنت

در کنار مزایای بسیاری که در کسب درآمد اینترنتی وجود دارد، مشکلات و اشتباهاتی نیز ممکن است رخ دهند. شما باید همیشه در این مسیر هوشیار و محتاط حرکت کنید. در ادامه به برخی از مهم ترین اشتباهاتی که ممکن است در این مسیر انجام شوند اشاره خواهیم کرد.

1- عجله برای درآمد بالا

کسب و کار های اینترنتی عموما در ابتدای امر ساده و با بازدهی سریع به نظر می رسند، اما هنگامی که فعالیت خود را آغاز می کنید، متوجه خواهید شد که این باوری اشتباه است. در کسب و کار های اینترنتی، بخصوص در ابتدای راه، چالش ها و مشکلات زیادی پیش خواهند آمد.

برطرف سازی برخی از این مشکلات، ممکن است زمان زیادی لازم داشته باشند و رسیدن به درآمد های بالا را به تعویق بیندازند. یکی از اشتباهات ممکن در کسب درآمد از اینترنت، عجله داشتن و ناامید شدن است. شما باید به میزان لازم صبر و حوصله داشته و چالش ها و موانعی که بر سر راه قرار دارند را یکی پس از دیگری مرتفع سازید تا به درآمد های قابل توجه دست پیدا کنید.

2- ترک فعالیت های قبلی

برخی افراد هنگام شروع کسب و کار اینترنتی خود، به دلیل داشتن هیجان و انگیزه زیاد ممکن است شغل قبلی خود را کنار بگذارند. همانطور که گفته شد برای بازدهی یک کسب و کار اینترنتی نیاز است به میزان لازم صبر و حوصله داشته و زمان صرف کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام شروع فعالیت های خود، مدت زمان خاصی را در روز به آن اختصاص داده و فعالیت های سابق خود را ادامه دهید تا هنگامی که درآمد اینترنتی شما به ثبات و میزان قابل قبول برسد.

3- نداشتن برنامه کاری مشخص

برای بسیاری از افراد که قصد شروع فعالیت تجاری آنلاین خود را دارند، اینگونه به نظر می رسد که کافی است فقط حوزه کاری و پلتفرم فعالیت خود را انتخاب کرده، خدمات یا محصولات خود را ارائه دهند و شروع به کسب درآمد کنند، در صورتی این نوع فعالیت ها نیاز به برنامه ریزی و مشخص کردن مسیر، به صورت واضح دارند. بخصوص اگر نوع کسب و کار شما طوری باشد که نیاز به تولید محتوا داشته باشد، برنامه های تولید و بازاریابی محتوا شما باید به صورت بسیار دقیق تدوین شوند.

4- منزوی شدن

در اکثر روش های کسب درآمد اینترنتی، به احتمال زیاد در خانه یا مکانی خلوت کار خواهید کرد که می توانید آنجا تنها باشید و وظایف خود را انجام دهید. این موضوع ممکن است منجر به عدم برقراری ارتباطات اجتماعی و احساس تنهایی و انزوا در شما شود.

علاوه بر آن امکان این که شما ساعت ها در حال انجام امور خود با کامپیوتر باشید وجود دارد و این امر در طولانی مدت منجر به آسیب های مختلفی خواهد شد. بنابراین اگر این نوع کسب و کار را انتخاب می کنید، باید به سلامتی روحی و جسمی خود توجه ویژه‌ای داشته و از مواردی که سبب آسیب دیدن شما می شوند پرهیز کنید.

5- فریب خوردن از کلاه برداران

نیازی به گفتن نیست که در میان همه فرصت های کسب درآمد اینترنتی، موارد تقلبی یا کلاهبرداری نیز وجود دارند. شما باید واقعا محتاط بوده و دقت کافی را داشته باشید که در دام اشخاص کلاهبردار گرفتار نشوید. نکات زیر را برای شناسایی این موارد در نظر بگیرید:

  • چیزی به نام یک وعده غذایی رایگان وجود ندارد، به تبلیغاتی که بیش از حد خوب هستند اعتماد نکنید.
  • همیشه پیشینه شرکت یا اشخاصی که قصد همکاری با آن ها را دارید بررسی کرده تا دچار مشکل نشوید.

🔵 کسب و کار اینترنتی در ایران

کسب و کار اینترنتی در ایران

بسیاری از شغل های اینترنتی پولساز به دلیل تحریم های شدید، عدم آشنایی افراد، عدم وجود آموزش های معتبر در ایران، ناشناخته یا امکان ناپذیر شده اند. ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران، در ذهن جوانان خلاق سرزمینمان به مثال آتش زیر خاکستر می مانند، با یک تلنگر کوچک زبانه خواهند کشید و رشد خواهند نمود.

بطور مثال کسب درآمد اینترنتی از گوگل ادسنس چرا در ایران فراگیر نمی شود؟؟ چون بستری برای مراوده مالی در خارج از کشور برایمان فراهم نیست، فراهم هم باشد به سختی و مکافات فراوان امکان پذیر خواهد بود. سئو سایت یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت در ایران و کل دنیا است،اما خیلی از افراد عادی، حتی خبری از وجود چنین مقوله مهمی ندارند. اکثر کسب و کارها، فروشگاه اینترنتی را راه اندازی می کنند و به حال خود رها می کنند، در حالی که از طریق سئو و دیجیتال مارکتینگ می توانند فروش خود را چندین برابر کنند.

هر کسب و کار سنتی، مخصوصا از صنف تولیدی با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، می تواند در فروش خود معجزه چندین برابری را تجربه کنند. اما هنوز نه در ذهن خریدار و نه در ذهن فروشنده، بستر اعتماد سازی آن طور که باید فراهم نشده است. البته به لطف کرونا در این زمینه موج پیشرفت را اخیرا مشاهده کرده ایم، مخصوصا که کسب درآمد اینترنتی در زمینه های آموزشی، غوغا کرده اند.

اکنون زمان آن رسیده است که با تمهیداتی که اندیشیده می شود، نظیر اخذ نماد کسب و کار الکترونیکی، بستر اعتماد دو طرفه بین ارائه دهنده محصول و خریدار در اینترنت به شکل کاملا جدی فراهم شود و آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی برقرار شود.

🔵 سامانه کسب و کار اینترنتی

سامانه کسب و کار اینترنتی

اخذ مجوز جهت فروش آنلاین موفق و امکان کسب درآمد از اینترنت، برای تمامی شرکت ها و مشاغل واجب شده است. دولت از این طریق می تواند تمامی مشاغل را ردیابی کند، مردم نیز با دیدن مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی با خیال آسوده تر، خرید خود را انجام می دهند.

اخذ مجوز الکترونیکی برای شغل های مختلف، شرایط خاصی دارد. اگر کسب و کار شما جزء مشاغل صنفی نیست، کافیست که فقط نماد اعتماد الکترونیکی را از سایت https://enamad.ir دریافت کنید و یا از طریق اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی به آدرس اینترنتی https://ecunion.ir اقدام نمایید. در این حالت، نیازی به پروانه کسب نیست. اما اگر از مشاغل صنفی باشد، باید به همراه مجوز های ذکر شده، پروانه کسب نیز از اتاق اصناف شهر اخذ نمایید. برای فهمیدن صنفی بودن یا نبودن شغل خود به سایت https://iranianasnaf.ir مراجعه فرمایید.

مشاغل صنفی علاوه بر اینماد، باید پروانه کسب الکترونیکی نیز اخذ نمایند. مجوز های تجارت الکترونیکی تفاوت چندانی با پروانه های کسب و کار قدیمی ندارند. برای دریافت پروانه کسب فروشگاه مجازی باید به اتاق اصناف شهر خود به صورت حضوری مراجعه کنید، و با ارائه مدارک کامل و پرداخت هزینه، منتظر انجام عملیات قانونی و اخذ پروانه کسب باشید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهترین شغل های 10 سال آینده ایرانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

🔵کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان

اگر مانند بسیاری از افراد در جستجوی کسب و کار اینترنتی، این سوال مهم و منطقی را از خود می پرسید که آیا واقعا کسب درآمد از اینترنت ممکن است؟ جواب یک بله بزرگ است. ما به طور منظم با افزودن توضیحات بیشتر به این مقاله ، شواهد جدیدی در این رابطه، جهت پاسخگویی دقیق و کامل به شما ارائه می دهیم. برای اینکه بتوانید با شغل اینترنتی به راحتی درآمد کسب کنید، نگاهی به روش های ذکر شده در زیر بیندازید. همگی راه های کسب درآمد واقعی هستند.

راه های کسب درآمد اینترنتی مطمئن

1-هکر کلاه سفید

اگر مهارت فنی دارید و از فشار کاری بالا لذت می برید، هک کلاه سفید می تواند بهترین راه کسب در آمد از اینترنت برای شما باشد. هکرهای کلاه سفید، که بعضاً به عنوان هکرهای اخلاقی شناخته می شوند، مسئول انجام تست نفوذ هستند. آزمایش امنیت یک شرکت در تمام سیستم های رایانه ای و شبکه های آن، امری حیاتی و بسیار پیچیده است. شما باید در زمینه کدگذاری و رمزگذاری متخصص باشید و قضاوت خوبی داشته باشید.

اطلاعات حساس به محافظت در برابر حملات سایبری نیاز دارند. وظیفه شما این خواهد بود که سعی کنید تمام روش های هک کردن هکرهای جنایتکار تشخیص و هرگونه پیوند ضعیف در سیستم سایت یا شرکت مذکور را فاش کنید. مشتریان شما باید بتوانند به شما اعتماد کنند. مهمترین راه برای جلب اعتماد مشتریان احتمالی، طی کردن دوره های قانونی هک و دریافت گواهینامه معتبر است.

با توجه به سختی و مهارت تخصصی مورد نیاز، هک کلاه سفید تقاضای زیادی در بازار اینترنتی دارد در نتیجه یک هکر، قطعا درآمد خوب و قابل توجهی از کسب و کار اینترنتی خواهد داشت. اگرچه شما می توانید کار را کاملاً از راه دور انجام دهید ، اما بهتر است قبل از شروع یک جلسه حضوری با مشتریان داشته باشید تا اعتماد آنها را جلب کنید.

2-کسب درآمد با فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی با فروشگاه آنلاین

ایجاد یک فروشگاه آنلاین، معروف به فروشگاه تجارت الکترونیکی، یک روش سودآور برای کسب درآمد از اینترنت است. یک فروشگاه آنلاین بسیار سودآورتر از فروشگاه واقعی است زیرا نیاز شما به هزینه اجاره و بیمه املاک را برطرف می کند. فروشگاه های تجارت الکترونیک همچنین زمینه رشد عظیم را فراهم می کنند زیرا می توانید مشتریان را از هرجای دنیا هدف قرار دهید.

سایت های تجارت الکترونیکی در سال های اخیر محبوبیت زیادی را پشت سر گذاشته اند. با رواج سیستم عامل هایی مانند WordPress و WooCommerce، ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی آسانتر شده است. حتی اگر ترجیح می دهید با محصولات فیزیکی سر و کار داشته باشید و چیزهای ملموسی را بفروشید، باز هم فروشگاه تجارت الکترونیکی، گزینه خوبی  برای کسب درآمد اینترنتی می باشد.

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

  • شروع به تولید یک محصول واقعی و فیزیکی برای گروه خاصی از خریداران نمایید و سپس تولیدات خود را بفروشید.
  • محصولات ارزان قیمت ساخت کشورهای خارجی را بخرید، آنها را دوباره بسته بندی کرده و با سود به فروش برسانید.

روش اول می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد، اما نیاز به علاقه و سرمایه اولیه برای تولید محصول و تمایل به انجام بسیاری از تحقیقات، توسعه محصول و آزمایش دارد. روش اول برای اولین تجارت آنلاین شما کمی خطرناک به نظر می رسد اما گزینه دوم یعنی فروش محصولات محبوب که از خارج آورده شده اند، قدری آسان تر است. با مراجعه به سایت های فروشگاهی معروف مانند دیجی کالا یا سایت های فروشگاهی تولیدکنندگان یک برند خاص، به راحتی تفاوت دو روش مهم کسب درآمد با اینترنت را لمس خواهید کرد.

با آموزش های متنوع اینترنتی، به آسانی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید، سپس از طریق رسانه های اجتماعی و تبلیغات فیس بوک فروشگاه خود را تبلیغ کنید تا میزان بازدید از وب سایت شما افزایش یابد.

3- کسب و کار اینترنتی فروش لباس

کسب و کار اینترنتی فروش لباس

لازم است در ابتدا بدانید که فروش آنلاین لباس کار ساده ای نیست! متقاعد کردن افراد، مخصوصا خانمها برای خرید بدون پرو لباس، کمی دشوار است. برخی چندین بار در رختکن لباس را پرو می کنند تا از سایز، تناسب رنگ و فرم آن مطمئن شوند، حتی امکان تعویض نیز توسط برخی فروشگاه های لباس به افراد داده می شود. اکنون می خواهیم افراد را راضی به خریدی کنیم که امکان تست کردن محصول را ندارند، قدری سخت خواهد بود. اما مجبور هستیم که وارد دنیای کسب و کار آنلاین لباس شویم، اگر شغل ما فروش لباس است و دنبال مشتریان زیاد با درآمد پرسود هستیم ، چرا؟؟

مد به عنوان قوی ترین بخش کسب درآمد از اینترنت در دنیا و کشور ما شناخته شده است، کسب درآمد اینترنتی در دنیای مد، رشد 35 درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. سود و تعداد مشتریانی که فروش آنلاین لباس به ارمغان می آورد، غیر قابل چشم پوشی است. اما تنها کسانی موفق می شوند که با فروش محصولات اصل با قیمت مناسب و تحویل مشتری پسند، رضایت و اعتماد کاربران را کسب نمایند.

فروشگاه اینترنتی لباس

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

در کسب و کار اینترنتی فروش لباس، رقابت بسیار زیاد و فشرده است، اکثر رقبا به فروش آنلاین لباس بیشتر از داشتن مغازه اهمیت می دهند. مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس را با گام های زیر کامل و دقیق طی کنید.

  • مشخص کردن اهداف : نوع مشتری و شخصیت های خریدار مورد انتظار خود را در ابتدا تعیین کنید. شناسایی و درک سلیقه، بودجه، افکار، مکان های حضور و زبان مورد استفاده افرادی که می خواهید به عنوان مشتری با آنها در تماس باشید، شما را در ساخت فروشگاهی ارزشمند برای قشر خاص یاری می کند.
  • تعیین بستر فروش : با توجه به میزان بودجه، بازه کسب درآمد از اینترنت، انگیزه و اهداف فروش خود، مشخص کنید که در کدام پلتفرم دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ یا سایت و… می خواهید فعالیت کنید، البته همگی این موارد در کنار هم است که کسب درآمد اینترنتی پرسود را ممکن و شکوفا می کند. اگر فکر می کنید که فعالیت در یکی از این بستر ها کفایت می کند سخت در اشتباه هستید. باید در همگی این بستر ها در کنار هم، سخت کار کنید تا مشتری جدید پیدا و حفظ کنید.
  • داشتن کاتالوگ : با برنامه ریزی و طراحی یک کاتالوگ زیبا و پر محتوا، به مشتریان خود پیشنهاداتی بدهید که رد خور نباشد. محصولات شاخص خود را با قیمت ها، تخفیف ها و تبلیغات جذاب در کاتالوک بگنجانید و مدام بروز کنید. کاتولوگ را طوری باید سازماندهی کنید که قابلیت استفاده آسان برای کاربر را داشته باشد.
  • ارائه هدفمند محصولات : طوری محصولات را برای مشتریان خود نشان دهید که حس کنند که آن محصول را لمس می کنند، بو می کنند و یا حتی امتحان می کنند. شرح جزئیات محصول حتی با نمودار و گرفتن عکس های واقعی با کیفیت ( مخصوصا تصاویر متحرک 360 درجه ای با قابلیت زوم )، نقش بسزایی در دست یافتن به این اصل مهم دارد.
  • تحویل و حمل و نقل مناسب : باید به جنبه تحویل و تدارکات بیشتر توجه کنید. شاید مهمترین عامل در تعیین موفقیت کسب و کار اینترنتی فروش لباس یا هر فروشگاه آنلاین دیگری، سرعت، دقت و هزینه حمل و نقل آن است. حتما با پیک های حمل و نقل مناسب قرارداد ببندید.
  • بازاریابی و تبلیغات : برنامه ریزی برای تبلیغات و بازاریابی یکی از مهمترین و در عین حال کم اهمیت ترین جنبه های کسب درآمد اینترنتی فروشگاه ها است. اگر در تبلیغات و پیشنهادات جدید سرمایه گذاری نکنید، مشتریان جدید و وفادار، پیدا نخواهید کرد. بنابراین باید به جنبه های ارتباطی، بازخورد خریدار، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف، بسیار توجه کنید.

4-کسب و کار اینترنتی تجارت آنلاین

تجارت آنلاین می تواند پول ساز باشد. تجارت آنلاین شامل خرید و فروش سهام و ارز، از طریق یک کارگزار آنلاین یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی است. در سالهای اخیر تعداد افرادی که بصورت آنلاین تجارت می کنند افزایش چشمگیری داشته است. به طور مثال، بازار FOREX، بازاری که ارزهای مختلفی را معامله می کند، حجم معاملات روزانه 3.9 تریلیون پوند را این روزها تجربه می کند.

بهترین توصیه برای هر معامله گر یا فعال اینترنتی” تحقیق ، تحقیق ، تحقیق” است. مطالعه دقیق بازار برای تبدیل شدن به یک تاجر موفق آنلاین، بسیار مهم است. شما باید در انواع مختلف تجارت آنلاین صاحب نظر و از روند کسب و کار اینترنتی کاملا آگاه باشید.

پس از ورود به بازار، باید در مورد نوع معامله ای که می خواهید انجام دهید تصمیم بگیرید، به عنوان مثال ارز رمزنگاری شده در سال های اخیر بسیار سودآور شده است. تا می توانید باید تحقیق کنید. تجارت آنلاین همیشه یک کار خطرناک است. فقط 5٪ از معامله گران آنلاین موفق هستند. اگر تازه کار هستید، بهترین کار این است که جهت کسب تجربه، سرمایه گذاری در مقادیر کم را شروع کرده و با گذشت زمان و حرفه ای شدن، سرمایه خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، همیشه معاملات خود را محدود به درصدی از سرمایه کلی موجود خود کنید. به این ترتیب، یک معامله اشتباه، شما را نمی تواند ورشکسته کند و به زانو درآورد.

5-کسب درآمد از طریق وب سایت

طراحی و راه اندازی وب سایت از مشاغل مهم و یکی از برترین انواع کسب و کار اینترنتی با آینده مالی و کاری بسیار درخشان است. شما می توانید با اتصال به اینترنت از هر مکانی با شرایط مختلف در زمان دلخواه کار کنید، پاره وقت، تمام وقت، در خانه، خارج از خانه، در شرکت، شب، روز و خلاصه با هر امکانی می توانید سایت طراحی کنید و پول حسابی به چنگ آورید.

طراحی وب سایت نوعی هنر است و سبک ها، گرایش ها و قوانین خاص خود را دارد. خلاقیت همراه با گسترش افق دید، لازمه یک طراح موفق سایت است. درآمد شما یک حقوق ثابت نخواهد بود، درجه درآمد شما متناسب با قدرت هنر و دقت شما تعیین می شود، می توانید با طراحی سایت، کسب درآمد اینترنتی را تا بی نهایت تجربه کنید.

کسب درآمد دلاری از سایت

 

راههای کسب درآمد از سایت

روش های کسب درآمد از اینترنت با طراحی و راه اندازی وب سایت بسیار متنوع است اما ما برای شما روش های برتر را مثل همیشه در قسمت زیر لیست کرده ایم، پس لذت درآمد خوب را با ما تجربه کنید.

طراحی سایت فریلنسینگ

برای خود کار کردن و آزاد بودن از هر اجباری، لذت بخش ترین صفت یک شغل می تواند باشد. با توجه به تخصص ها و مهارت های ویژه خود یک سایت فریلنسینگ یا آزاد کاری طراحی و راه اندازی می کنید، سپس با روش های مختلف از جمله سئو سایت، تبلیغات و … بازدیدکنندگان هدف را به سمت سایت خود می کشانید و بدون هیچ گونه سرمایه یا واسطه ای به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را بفروش می رسانید.

فرض کنید شما یک طراح سایت حرفه ای هستید، نیازی نیست برای دیگران کار کنید، یک سایت کاری به عنوان منبع کسب درآمد اینترنتی برای خود طراحی و راه اندازی کنید و با کلماتی مثل طراحی سایت حرفه ای، وب سایت خود را سئو کنید و به صفحه یک گوگل برسانید، اکنون وقت سرخاراندن ندارید! 

طراحی سایت پربازدید

در این روش شما یک سایت از حوزه های مختلف مانند سایت موزیک، سایت فیلم یا سایت مجله ای و… طراحی بکنید، سپس از طرق مختلف نظیر سئو سایت، شبکه های اجتماعی و …برای سایت خود بازدیدکنندگان واقعی بیاورید. وقتی موفق شدید تا اینجا پیش بیایید، تبریک می گویم از این به بعد نان شما در روغن است، از روش های مختلف مانند درج تبلیغات کلیکی، رپورتاژ، تبلیغات بنری، شروع به درآمد زایی بالا از سایت خود بکنید. 

کسب درآمد اینترنتی با طراحی سایت

شما می توانید به زبانی ساده از طریق وردپرس، یک سایت را به آسانی راه اندازی کنید. دقت کنید که بازار کار طراحی سایت اکنون بسیار مناسب است، در آینده نیز با گرایش کسب و کار های سنتی به فروش اینترنتی، پر رونق تر هم خواهد شد. اما زمانی که یک سایتی را طراحی می کنید باید تمام پارامترهای مهم و ضروری از جمله رابط کاربری مناسب، ریسپانسیو بودن و… را به دقت لحاظ کنید تا این گونه کسب و کار اینترنتی موفق تری را برای خود بسازید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش سئوپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

سئو سایت

سایت هایی که طراحی شده اند برای کسب درآمد اینترنتی و داشتن فروش مناسب، باید برای موتور های جستجو نظیر گوگل بهینه شوند و به رتبه های بالای صفحات جستجو دست یابند. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو با هدف افزایش فروش سایت است. چون سایت باید به مرحله فروش برسد، برای همین  نیاز بازار به سئوکاران حرفه ای روز به روز افزایش می یابد.

پس اگر به شغل دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد اینترنتی علاقمند هستید و پشتکار خوبی هم دارید، وارد دنیای وسیع سئو شوید و از شاخه های مختلف درآمدزایی آن به نحو احسن استفاده نمایید. محتوا بنویسد، لینک سازی کنید، بهینه سازی سورس انجام دهید و کلی کار دیگر را می تواند برشمرد که در این حوزه برای انجام دادن وجود دارند. بازار سئو هنوز اشباع نشده و فرصت پیشرفت در آن بسیار زیاد است. پس دست بجنبانید، اگر در فکر ساختن آینده ای مطمئن هستید.

در ادامه مهم ترین روش های کسب درآمد از اینترنت به وسیله مهارت سئو را به شما شرح می دهیم:

  1. آوردن یک سایت به لینک های اول گوگل و فروش محصول: مهم ترین اتفاقی که با سئو می توانید برای یک سایت رقم بزنید، آوردن آن به نتایج برتر گوگل است. این جریان باعث افزایش ترافیک سایت شده و از این طریق می توانید مشتری جذب کرده و فروش داشته باشید.
  2. ارائه خدمات سئو: یکی از مهم ترین روش های درآمد از سئو سایت، ارائه خدمات متنوع سئو به وب سایت های مختلفی است. خدماتی اعم از سئو محصولات، سئو محتواها، بروز رسانی محتواها، لینک سازی داخلی و خارجی و … .
  3. تولید محتوا سئو شده: یکی از متداول ترین روش های درآمدزایی از سئو، تولید محتواهای سئو شده است. محتواهایی که راحت‌تر از دیگر محتواها به لینک های اول گوگل می رسد. شما می توانید برای جذب پروژه تولید محتوا از طریق وب سایت هایی مانند جابینجا، پونیشا و… اقدام کنید.
  4. کسب درآمد از یک بلاگ پربازدید: شما می توانید یک وب سایت طراحی کنید و آن را با اصول سئو بهینه سازی کرده و به وسیله فعالیت روی بخش بلاگ آن، با کلمات کلیدی مختلف به لینک های اول رسیده و از روش هایی مانند تبلیغات و فروش محصولات دیگران، به درآمد برسید. این یکی از قدیمی ترین روش کسب درآمد آنلاین است که سایت های مختلفی از آن بهره مند شدند.
  5. مدرس سئو شوید: شما می توانید به قدری مهارت های سئو را بیاموزید که به یک معلم سئو حرفه ای تبدیل شوید. در این زمان به راحتی می توانید به وسیله فروش دوره آموزشی خود، برگزاری دوره های آنلاین و حضوری، ارائه مشاوره و… درآمد کسب کنید. یک دوره آموزش سئو می تواند برای مدرس سئو باتجربه درآمد بالایی را به ارمغان آورد.
  6. به عنوان سئوکار استخدام شوید: اکنون شرکت های مختلفی در زمینه کسب درآمد از اینترنت نیازمند یک سئوکار خبره هستند. شما می توانید این شرکت ها را از سایت های استخدامی پیدا کرده و به عنوان سئوکار در مجموعه آن ها، استخدام شوید.

کسب و کار اینترنتی با دلار

طراحی سایت را اگر بلد هستید، سعی کنید با زبان های دیگر بجز فارسی نیز بتوانید این کار را بکنید. با راه اندازی یک وب سایت با زبان های عربی، انگلیسی، ترکی و… در یک حوزه تخصصی خاص، اولین و مهمترین قدم درآمد زایی ارزی را بر می دارید، حال باید این سایت با سئو، سوشال مدیا، تبلیغات و هر روش درست دیگری به رتبه های برتر گوگل برسانید. سپس اقدام به درج تبلیغات گوگل بصورت کلیکی و…در سایت نمایید.

تبلیغات کلیکی که با نام CPC مخفف Cost Per Click شناخته می شوند، به معنای قیمت یا هزینه هر کلیک است و بهترین روش کسب درآمد دلاری از طریق گوگل ادسنس است. می دانیم که این مفاهیم برای شما احتمالا قدری نا آشنا باشند، پس در بخشی جداگانه به تشریح این موضوع خواهیم پرداخت تا هیچ نکته گنگی مانع کسب درآمد از اینترنت برای شما وجود نداشته باشد.

6- کسب و کار اینترنتی با بیت کوین

کسب درآمد با بیت کوین

در سال 2021  ارز دیجیتال محبوب ما یعنی بیت کوین (BTC) قراره 12 ساله شود، در حالی که این ارز دیجیتال به مرور زمان به بلوغ خود نزدیک می شود، فرصت های آن نیز برای پولسازی بیشتر می شود. بیت کوین را می توانید به عنوان ارز رمز پایه در کیف پول مجازی خود ذخیره کنید. اما با توجه به نوسانات بسیار زیاد، استفاده از بیت کوین در زندگی روزمره بسیار خطرناک است، مثلا ماه گذشته یک تلویزیون با قیمت 1000 دلار را با 10 بیت کوین می توانستید بخرید اما این ماه با یک بیت کوین می خرید، این یعنی بی ثباتی!

افراد زیاد در جستجوی چگونگی کسب درآمد از بیت کوین هستند، اما حقیقتا این کار خیلی دشوار است. کسب درآمد از اینترنت با بیت کوین زمان و هزینه نیاز دارد و بیشتر روش هایی که نوید بیت کوین رایگان را می دهند، ارزش وقت تلف کردن ندارند. برای این که کار کمی برای شما آسانتر شود ما لیستی از روش های تبدیل سال 2021 به سالی پر از بیت کوین برایتان آماده کردیم، پس لذتش را ببرید.

  • کسب درآمد از استخراج بیت کوین

ما در مورد رفتن به یک غار با کلنگ برای کشف گنج صحبت نمی کنیم بلکه در مورد استخراج بیت کوین، یکی از اولین راه های دستیابی به BTC صحبت می کنیم. این روندی است که در آن ماینرها از کامپیوترهای قدرتمندی برای حل مسائل پیچیده ریاضی استفاده می کنند. وقتی کد را کرک می کنند، به آنها پاداش BTC می دهند. در واقع مثل یک مسابقه است هر کس سریعتر مشکل را حل کند برنده می شود.

در گذشته ، استخراج بیت کوین چندان پیچیده نبود. برخی توانستند هزاران BTC را فقط با استفاده از رایانه های خانگی خود استخراج کنند. اکنون، این یک سناریو بسیار متفاوت است. امروز برای استخراج  BTC، شما به تجهیزات سطح بالا و پرهزینه احتیاج دارید. همچنین، از آنجا که بیت کوین اکنون پرآوازه شده است، رقابت زیادی خواهید داشت و تجهیزات بهتری برای سودآوری در این کسب و کار اینترنتی نیاز دارید. و هرچه بیشتر برای تجهیزات هزینه می کنید، حاشیه سود شما کاهش می یابد.

  • کسب درآمد اینترنتی از خرید و فروش بیت کوین

خرید و نگهداری بیت کوین یکی از ساده ترین و دوستانه ترین استراتژی های تجارت موجود است. ابتدا کیف پول بیت کوین تهیه کنید، BTC را بخرید و سپس امیدوار باشید که قیمت در آینده افزایش یابد. مهم نیست که چه مدت طول می کشد. هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها ممکن است طول بکشد تا تصمیم به فروش بگیرید اما باید چگونگی ارزیابی و پیش بینی نمودار بیت کوین را یاد بگیرید.

  • درآمد از بازاریابی بیت کوین

بسیاری از شرکت ها برای پیدا کردن مشتریان جدید از بازاریاب های وابسته استفاده می کنند. این نوع بازاریابی باعث ایجاد انگیزه در کاربران موجود می شود تا دوستان و خانواده خود را نیز به این حرفه و کسب و کار اینترنتی بیاورند. این نوع مشوق ها را در سراسر بازار می توانید مشاهده کنید.

  • بیت کوین با دیدن تبلیغ

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند به تبلیغات نگاه کنند و به نظرسنجی ها پاسخ دهند؟ پس با تماشای تبلیغات یا پاسخ به نظرسنجی هایی که وعده چنین جوایزی رو می دهند، BTC پاداش بگیرید. Microworkers ، Cloudfactory ،Bitcoinget و Cointasker سایتهای خارجی هستند که برای انجام کارهای بسیار ساده مانند تماشای ویدیوی YouTube یا تکمیل نظرسنجی از شخص، هزینه پرداخت می کنند. با کمک همچین سایت هایی اعضا می توانند روش های متنوع و مناسبی برای کیب درآمد از بیت کوین بشناسند و انتخاب کنند.

به خاطر داشته باشید، به دست آوردن هر گونه پول قابل توجهی حتی از کسب و کار اینترنتی، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و نیازمند حوصله، صبر، پشتکار و دقت فرآوانی است.

  • مقالات بیت کوین

به طور کلی، ارز رمزنگاری شده بحث جدیدی است و فقط تعداد انگشت شماری از نویسندگان واقعاً به این بحث وارد هستند این بدان معناست که بازار مملو فرصت های کار برای نویسندگان جدید است. اگر شما مهارت نوشتاری مناسبی دارید، سعی کنید با کار برای سایت هایی نظیر Crypto Currency News و Blockchain Aliens  بابت نوشتن در مورد بیت کوین، پول دریافت کنید یا از سایر سایت های Freelancer استفاده کنید.

  • انجمن بیت کوین تاک

انجمن بیت کوین تاک

Bitcointalk یکی از قدیمی ترین انجمن های خارجی است که توسط ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شده است و محبوب ترین انجمن در حوزه رمزنگاری است که میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. اگر از دنبال کنندگان فروم هستید، پست های شما در Bitcointalk امضای حمایت مالی خواهد داشت و می توانید بابت هر پست در انجمن پاداش دریافت کنید و کسب درآمد از اینتزنت رایگان را تجربه کنید.

  • قمار بیت کوین

اگر از مهارت خود آگاهی کافی داشته باشید، بازار قمار بیت کوین می تواند منبع خوبی برای کسب و کار اینترنتی باشد. قمار بیت کوین بازار بسیار خوبی است، به شما اجازه می دهد پاداش های کلان یا حتی چندین برابر سهام خود را برای شروع کسب کنید. سایتهایی مانند Bitstarz و mBit بازیگران مهمی در این فضا هستند، بنابراین اگر علاقه دارید حتما آنها را بررسی کنید.

  • تجارت بیت کوین

معاملات BTC به معنای استفاده از ماهیت بسیار بی ثبات بیت کوین در بازار است. این روش نیاز به تمرین و شناخت از بازار ارزهای دیجیتال دارد، بنابراین مطمئن شوید که فنون را بلدید سپس اقدام به کسب درآمد از اینترنت با تجارت بیت کوین کنید.

آموزش تجارت بیت کوین

1- معاملات روزانه: معاملات روزانه معاملات کوتاه و سریع را شامل می شود و فرصت هایی را برای سودهای کوچک و سریع فراهم می کند. این روش نیازمند تجزیه و تحلیل دقیق بازار، دیدن فرصت های کوچک پول سازی و سرمایه گذاری جهت کسب درآمد اینترنتی است. اما در پایان معاملات روزانه، اکثرا معامله گران سود تجمعی قابل توجهی کسب می کنند.

2- معاملات نوسان: در زمان رکود و ارزانی معاملات، بیت کوین را بخرید، سپس به اندازه کافی صبر کنید تا شاهد افزایش قیمت و فروش بالا شوید.

3- داوری: معامله گران در این روش، BTC را از صرافی A خریداری می کنند و سپس آن را در بورس B با قیمت بالاتر می فروشند.

بیت کوین همیشه در حال تکامل و از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی است با بلوغ اقتصاد رمزنگاری به مرور، ما شاهد پیشرفت مداوم خواهیم بود و مردم به یافتن راه های جدید برای کسب درآمد با بیت کوین ادامه خواهند داد. همه این روش ها به تمرین زیادی احتیاج دارند، بنابراین انتظار نداشته باشید که در اولین تلاش آن را درست انجام دهید. حتی فراتر از این لیست، تعداد بی شماری از فرصت های کسب درآمد توسط ارزهای رمزپایه وجود دارد. حتما تحقیق خود را دقیق انجام دهید، بفهمید کدام استراتژی برای شما بهترین است سپس اعتماد کنید و وارد کسب درآمد از اینترنت با بیت کوین شوید. موفق باشید!

7- مدیریت کسب و کار اینترنتی

بسیاری از شرکت ها برای برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر یک پروژه به مدیران خارجی پروژه مراجعه می کنند. اگر تجربه مدیریت پروژه را دارید، پس کسب درآمد اینترنتی رایگان واقعی برازنده شخص شماست. جهت انجام این کار، به عنوان یک مدیر پروژه، باید برنامه زمانی را برای یک پروژه سازماندهی کنید، جلساتی را با تامین کنندگان و مشتریان مناسب برگزار کنید و وظایف را به اعضای یک تیم بسپارید. ارتباطات آزاد برای اجرای روان هر پروژه بسیار مهم است. همچنین برای ایجاد یک رابطه مطمئن با مشتری بسیار حیاتی است تا آنها از شما برای پروژه های آینده استفاده کنند.

بسیاری از مشاوران مدیریت پروژه برای انجام آسان امور، از برنامه های نرم افزاری کمکی نظیر MS Project ، SharePoint و Project Server استفاده می کنند. استفاده از این نرم افزارها، نه تنها برای یافتن مشتری مفید خواهد بود، بلکه به شما اطمینان می دهد که مهارت های لازم را برای مدیریت موفقیت آمیز پروژه ها را دارید.

8- کسب درآمد از کتاب الکترونیکی

امروزه تقریبابیش از 70 درصد ناشران، کتاب ها را به صورت دیجیتالی منتشر می کنند. کتابهای الکترونیکی در هر دستگاه الکترونیکی مانند تبلت، موبایل و رایانه در دسترس عموم قرار گرفته تا خواننده های کتاب الکترونیکی به آسانی بتوانند بهره مند شوند. انتشار کتاب یک روش آسان برای کسب درآمد از اینترنت است. وب سایت هایی مانند آمازون به شما امکان می دهند خودتان به صورت رایگان، کسب و کار اینترنتی خود را با انتشار و فروش کتاب الکترونیکی رونق بخشید.

اگر از نوشتن لذت می برید یا علاقه خاصی به یک موضوع دارید، می توانید خودتان یک کتاب الکترونیکی بنویسید و به صورت آنلاین منتشر کنید. نوشتن یک کتاب کامل برایتان شاید مشکل باشد، پس بهتر است روی یک موضوع که مسلط هستید پایبند باشید. برای نوشته خود، قالب بندی مناسب را انتخاب کنید. برای امکان خواندن آسان بهتر است از فونت sans-serif مانند Verdana یا Ariel در اندازه 11 یا 12 استفاده کنید.

در قدم بعدی، شما به یک جلد کتاب حرفه ای نیاز دارید. طبق تجربیات افراد معروف در این زمینه، خوانندگان کتاب واقعاً محتوا را با توجه به جلد آن قضاوت می کنند، و یک طراحی جذاب می تواند کمک زیادی به فروش کتاب الکترونیکی شما کند. اگر در زمینه طراحی گرافیک تجربه ای ندارید، می توانید این کار را به یک طراح بسپارید.

پس از آماده شدن کتاب و جلد آن، باید یک سایت مناسب برای انتشار کتاب خود پیدا کنید. سایت های مختلفی برای انتشار کتاب الکترونیکی با شرایط مختلف وجود دارند که شما باید حتما شرایط سایتی را که انتخاب می کنید را با دقت بررسی کنید. بهترین مکان ها برای فروش کتاب الکترونیکی و کسب درآمد اینترنتی قابل قبول، سایت هایی هستند که رنک بالایی دارند و حجم بالایی از بازدید کننده های اینترنتی را دارا هستند.

9- کسب و کار اینترنتی دیوار

کسب درآمد اینترنتی از دیوار

فروش توانمندی ها یا عادات روزمره به دیگران از طریق سایت ها و برنامه های اینرنتی کار پیچیده ای نیست، فقط باید صلاحیت انجام این کار را داشته باشید. این روش کسب درآمد از اینترنت نیاز به انجام در تایم مشخص ندارد، بصورت آزادانه و بدون دردسر وقت بگذارید و بفروشید هر آنچه توانایی انجامش را دارید. کافیست یک جستجویی در سایت های مختلف کسب و کار اینترنتی داشته باشید و ببینید که چه شغل ها یا مهارت هایی متناسبی با شما، بیشترین تقاضا را دارند.

بطور مثال اپلیکیشن دیوار را که همه ما با هر سطح سوادی به آسانی آن در اختیار داریم در نظر بگیرید، اگر شما به فرض یک فرد بازنشسته باشید و حوصله ی در خانه نشستن را هم ندارید و دائم در بنگاه های املاک اطراف خانه خود، وقت صرف میکنید و آمار منطقه در اختیارتان است، میتوانید مستقیم کار کنید یا واسطه مشاوراملاک و فردی که در دیوار به دنبال رهن خانه یا خرید خانه است باشید، اینگونه برای وقتی که جهت جوش زدن یک معامله صرف می کنید پورسانت خوبی دریافت کنید.

کسب درآمد اینترنتی از دیوار یک مثال کاملا عملی بود که خود بنده به عنوان یک ایده شغلی بسیار می پسندم و بارها توصیه کرده ام حتی به نزدیکان، شکر خدا نتیجه هم داده است. حتی سایت دیوار یک بخشی از اپلیکیشن خود را تحت عنوان ورود به بخش کسب و کار را برای این منظور اختصاص داده و خودش راه کسب درآمد از دیوار را هم نشان داده است. فقط لازم است که شماره همراه خود را وارد کنید و اهراز هویت خود را انجام دهید و وارد قسمت کسب و کار من شوید.

در واقع شما مهارت کلامی و بازاریابی، جستجو، چرخ زدن در محله و خیلی مهارت های به ظاهر کوچک خود را غیر مستقیم، به آسانی و با قیمت خوب توسط یک اپلیکیشن عمومی می فروشید و می بینید که کار کردن در عصر اینترنتی خیلی از دغدغه های  مشاغل سنتی و قدیمی را ندارد. خانم خانه دار هستید ترشی بگذارید و در دیوار بفروشید، بافتنی بلد هستید ببافید و بفروشید و کلی کار دیگر که از پس انجامشان مطمئنا بر می آیید. 

البته که این روش پول درآوردن نیز مانند تمام شغل ها، مزایا و معایب خود را دارد، حتی ممکن است مجبور باشید توانمندی های خود را در روزهای اولیه ارزان بفروشید تا جلب اعتماد کنید، اما شما با این کاری که انجام می دهید، علاوه بر اینکه به افرادی که به شما نیاز دارند کمک می کنید، بلکه بدون نیاز به مبارزه جهت یادگیری چیزهای جدید، به راحتی فرصت ها و زمان خود را به فرصت شغلی و منبع درآمد تبدیل می کنید بدون اینکه هزینه ای بابت شروع و راه اندازی کار پرداخت کنید.

نه تنها دیوار بلکه شیپور یا کلی اپلیکیشن ها یا سایت های آگهی دیگری نیز وجود دارند که بستر رایگانی را برای کار کردن شما فراهم کرده اند، پس هیچ وقت بی تفاوت از مهارت ها و توانمندی های خود نگذرید، شاید توانستید از همان عادت های روزمره ای که حسابی برای آن وقت صرف میکنید، بصورت پاره وقت یا تمام وقت کار بکشید و کسب درآمد از اینترنت را شیرین تجربه کنید. کافیست به خود نگاه کنید!

10- کسب درآمد از مسابقات اینترنتی

ورود به مسابقات عمومی یک تاکتیک عالی ساخت پول است. روش کسب درآمد اینترنتی با مسابقه، بسیار ساده، سریع و مهیج است. بطور مثال با میانگین 30،000 مسابقه که هر بار فقط در انگلیس بارگزار می شوند، فرصت برای پیروزی های بزرگ بسیار زیاد است. جوایز چنین مسابقاتی، از مجانی و پول نقد گرفته تا اتومبیل های اسپرت یا حتی خانه، متنوع و شگفت انگیز است.

برای شروع مسابقه و برنده شدن جوایز، بهترین توصیه ای که میشه کرد منظم بودن است. تصمیم بگیرید که چه روزی از هفته و در چه ساعتی برای ورود به مسابقه وقت می گذارید. اگر قصد ثبت نام در چند مسابقه را دارید، لیست مسابقاتی را که در آن شرکت می کنید را به صورت جدولی ثبت کنید، زیرا به سرعت فراموش می شوند. یک آدرس ایمیل جدید را ایجاد و مختص این کار در نظر بگیرید تا همه نتایج مسابقه به یک ایمیل ارسال شوند، این کار باعث می شود که آدرس ایمیل اختصاصی مسابقات شما مملو از تبلیغات مزاحم نباشد و به راحتی نتایج مسابقات را چک کنید.

یافتن مسابقات آنلاین جهت کسب درآمد اینترنتی رایگان، بسیار آسان است. در گوگل به طور منظم لیست مسابقات آزاد به روز رسانی می شود. حتما هنگام پر کردن مشخصات خود، شرایط و ضوابط را بخوانید، زیرا برخی از سایت ها با ثبت نام، درخواست هزینه ماهانه می کنند.

11- کسب درآمد اینترنتی با اینستاگرام از بلاگری

بلاگر اینستاگرام

بلاگر اینستاگرام فردی است که از روزمرگی ها و علایق خود در زمینه های مختلف آرایشی، مد، آموزش و… برای فالوور هایش صحبت می کند. بلاگرها اگر اعتماد فالوورهای خود را کامل و در تعداد زیاد جلب کنند، می توانند به آسانی یک کسب و کار اینترنتی پولساز را شروع کنند و هر کالایی یا خدماتی را بفروشند.

درآمد برخی بلاگرها با فالوورهای میلیونی، غیر قابل وصف است. اگر قصد بلاگر شدن را دارید در ابتدا باید علایق و مهارت های خود را بشناسید و بدانید که مردم در اینستاگرام بیشتر دنبال کننده چه کسانی با چه مهارت هایی و در کل چه خواسته هایی هستند؟ عمومی ترین و پر کاربردترین موضوعات را انتخاب کنید.

برای بلاگر شدن، اگر موضوع فعالیت پیج خود را پیدا کرده اید، یک اکانت حرفه ای بسازید، سپس یک زیر سازی عالی با پست های کاربردی برای پیج خود انجام دهید.  اکانت شما در آینده در حکم ویترین مغازه خواهد بود. اکنون که یک پروفایل حرفه ای دارید، به تولید محتوای زیبا و کاربردی از نوع بهترین ها بطور مداوم اقدام کنید.

از تکنیک های مهم جذب فالوور نظیر هشتگ گذاری مناسب، کپشن نویسی عالی، جواب دادن کامنت های پست های قبلی و دایرکت ها مخصوصا در 15 دقیقه اول گذاشتن پست جدید، گذاشتن تبلیغات مرتبط در کامنت های همکاران و… بهره مند شوید و اینگونه به اکسپلور اینستاگرام ورود پیدا کنید.

روش های کسب درآمد اینترنتی بلاگر اینستاگرام

1- تبلیغاتی : بلاگر تبلیغاتی در بیان روزمرگی های خود با تبلیغات یا تعریف محصولات برند های مختلف، کسب درآمد از اینترنت میکند.

2- ارائه خدمات : بلاگری که خدمت یا محصولی نظیر دوره آموزشی را برای فروش دارد، در روزمرگی های خود، بیشتر در مورد آنها صحبت می کند و به فروش می رساند.

3- تلفیقی : بلاگر تلفیقی همانند صدف بیوتی، هم تبلیغ می کند و هم محصول می فروشد.

کسب درآمد از اینترنت با بلاگری اینستاگرام کار هر کسی نیست و به همین آسانی اتفاق نمی افتد، اگر از جلوی دوربین آمدن میترسید یا خجالت می کشید، برای همیشه با این کسب و کار اینترنتی خداحافظی کنید. برای این کار، باید با تیپ و نوع گفتار مخصوص، براساس نوع مخاطب و نوع کاری که انجام می دهید جلوی دوربین ظاهر شوید و با برند شخصی خود شروع به فعالیت نمایید.

12-کسب و کار اینترنتی از طریق تبلیغات

کسب درامد اینترنتی از تبلیغات

تبلیغات در دنیای کنونی و عصر ارتباطات در هر کسب و کار اینترنتی یا سنتی موفق، حرف اول را می زند. فرقی نمی کند که تبلیغ دهنده باشید یا تبلیغ کننده، برای هر طرف سودمند و پربازده خواهد بود. با تبلیغات کار، محصول یا خدمات شما دیده می شوند و بر سر زبان ها می افتند. این یعنی فروش بیشتر!

هر تبلیغی، دیده شدن و افزایش بازده را در پی نخواهد داشت. تبلیغ نیز اصول، زمان و کیفیت لازمه را می طلبد. در صورت طی کردن مسیر درست است که هزینه های تبلیغ شما هدر نخواهد رفت و به اهدافتان نزدیک تر خواهید شد. حتما به هر دو مورد تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده باید دقت کنید، به زمان تبلیغ باید توجه کنید، تشخیص دقیق از میزان هزینه لازمه با توجه به شرایط کسب و کار خود داشته باشید و کلی موارد دیگر را رعایت کنید تا این موارد در کنار هم، موفقیت کسب و کار اینترنتی از طریق تبلیغات را تضمین کنند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات به روش های گوناگون و در بستر های مختلف انجام می پذیرد. کسب درآمد از اینترنت با دیدن تبلیغات، جذب آگهی، تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها، راه اندازی بستر تبلیغاتی و… ممکن است. این تبلیغ ها را می توانید در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، یوتیوب، گوگل ادورز، سایت های فعال در حوزه تبلیغ و یا سایر بسترهای موجود در اینترنت، انجام دهید.

مهم این است که قبل از اقدام به تبلیغ اینترنتی، مطمئن شوید که می توانید رضایت بینندگان تبلیغ خود را از کیفیت و قیمت محصولات یا خدمات خود در وهله ی اول جلب نمایید. این گونه لایق دیده شدن و موفقیت خواهید بود، چرا که بینندگان راضی، مشتریان احتمالی شما خواهند بود.

13-کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

ایده های تجاری بسیاری وجود دارد که از طریق یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت، امکان درآمدزایی را به شما فراهم می کنند. اما یک نیاز غیر قابل انکار وجود دارد، آن هم سطح زبان انگلیسی خوب است. بدون زبان، امکان کسب درآمد از سایت های خارجی، نزدیک به صفر است. برای مراوده مالی هم احتمالا به مشکل بر خواهید خورد، که نیاز است بستر مطمئنی را برای این کار در نظر بگیرید.

حوزه کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی تخصصی، مطمئنا درآمد دلاری هیجان انگیزی برایتان به ارمغان خواهد آورد، اما و اما، نیاز به عزم راسخ و پشتکار، همراه با پیش نیازهای لپ تاپ، اینترنت و زبان انگلیسی دارد. اگر انگیزه بالایی دارید و مصمم به انجام هستید، بسم الله، شروع کنید، قطعا پول دار خواهید شد.

اما اگر بخواهیم از دید غیر تخصصی و عامیانه به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی نگاه کنیم، راه کارهای متفاوتی را باید ارائه کرد که برخی رایگان هستند. طوری که حتی در خواب نیز شما می توانید کسب درآمد کنید، اما یکسری کسب و کار اینترنتی وجود دارد که نیازمند صرف هزینه و زمان هستند. در قسمت زیر یک روش کسب درآمد از اینترنت رایگان را برای شما مثال می زنیم.

14- کسب درآمد اینترنتی رایگان

کسب درآمد اینترنتی رایگان

یکسری سایت هایی را روزانه در اینترنت می بینیم که وعده پرداخت پول دلاری و کسب و کار اینترتی بی دردسر را به شما می دهند، این سایت ها در اوایل کار، واقعا پرداخت دارند و شما خیلی خوب میتوانید از آنها درآمد داشته باشید، اما بعد از یک مدتی شروع به درخواست پول از کاربران می کنند و پس از جمع پول های کاربران فرار می کنند!

امروز با یک سایت روسی آشنا می شوید که فعلا خوب پرداخت میکند ولی درآینده احتمالا این مورد هم کلاهبردار از آب در بیاید. از لینک https://birds-money.ru وارد سایت شوید، حتما از گوگل کروم استفاده کنید که بتوانید زبان را از روسی به انگلیسی تغییر دهید. در قسمت registration ثبت نام خود را آغاز کنید.

کسب درآمد اینترنتی رایگان مطمئن

در این قسمت با پر کردن مشخصات ایمیل و پسورد و شماره حساب Payeer ( جهت وارد کردن پول دریافتی به حساب) ثبت نام کنید. دقت کنید که فیلترشکن را خاموش کرده باشید، چون اگر آی پی، تکراری باشد ارور ثبت نام خواهید داشت. وارد سایت که شدید، چند سیلور به شما جایزه داده می شود که با آن باید پرنده بخرید و آن پرنده ها برای شما کار می کنند و شما سیلور جمع می کنید.

به نسبت تعداد بازدید روزانه شما از سایت، 1 تا 5 سیلور اضافی دریافت می کنید، از کشوی سمت چپ، بازدید های روزانه خود را به ساعتی یا روزانه تنظیم کنید. از آیکن Collect Coin، سیلورهای خود را جمع کنید و حساب خود را شارژ نمایید. یک لینک دعوت از دوستان هم در این سایت تعبیه شده است که با اشتراک آن با افراد دیگر می توانید هدیه بگیرید.

در بعضی از سایت هایی که برای کسب درآمد اینترنتی رایگان وجود دارد، قرار نیست شما کاری انجام دهید، پول خود به خود به حساب شما ریخته می شود، اما و اما احتمالا این سایت ها در آینده کلاهبردار شوند، پس تا اون موقع نهایت استفاده را بکنید و به هیچ عنوان پولی را سرمایه گذاری نکنید. زمانیکه از شما پول درخواست شد، قید آن سایت را همان لحظه برای همیشه بزنید و تمام! 

کسب درآمد از اینترنت از طریق این چنین سایت هایی نیاز به تحقیق و هوشیاری دارد، زیاد هستند باید پیدا کنید و تا رایگان پرداخت می کنند از آنها بهره مند شوید. باز هم تاکید می کنیم که به هیچ عنوان پولی واریز نکنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از یوتیوبپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

15-کسب درآمد اینترنتی دلاری

1- اگر مهارت خاصی نظیر طراحی سایت، گرافیک، فتوشاپ، ترجمه، رونویسی، محتوا نویسی، برنامه نویسی و … دارید، به شما توصیه می کنم که در یکی از سایت های فریلنسری خارجی، نظیر https://www.freelancer.com/ عضو شوید و پروژه های خارجی را برای کسب درآمد از اینترنت، انجام بدهید. برای مراوده مالی هم در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، یک حساب بانکی باز کنید و از اون طریق، کار خود را ادامه دهید. درآمد این روش واقعا دلاری و غیر قابل مقایسه با انجام این مهارت ها برای پروژه های داخلی است.

2- پیرو روش قبلی و اشاره ای که در قسمت بالای مقاله داشتیم، می توانید از طریق خود گوگل، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. گوگل ادسنس یک روش ثابت شده با درآمد بسیار عالی است. Google adsense خود یک مقوله جدا و بسیار مهم است که کاملا برای شما شفاف سازی می کنیم. موضوعات خیلی مهمی نظیر بیمه و وام در گوگل ادسنس وجود دارد که شما را به ازای هر کلیک به درآمد 60 دلاری می رساند. شش ماه بیشتر هم طول نخواهد کشید، اگر جدی پیش روید. سخت است و ریسک دار، اما شدنی!

اگر سایت شما آماده به کار است، از طریق لینک https://www.google.com/adsense وارد سایت شوید تا اقدام به ثبت نام و شروع کار نمایید.

کسب درآمد دلاری

 ولی اگر هنوز سایتی ندارید، خودتان یا از طریق فرد دیگری، یک سایت چند زبانه به ازای هر کشور مانند امریکا، مثلا در زمینه وام طراحی می کنید، خدمات مطلوب و خاصی نظیر محاسبه تسهیلات، سود، سپرده لازم، یا انواع وام را برای کاربر ارائه و شرح می دهید. بعد از طریق سئو سایت، به نتایج اول گوگل می رسید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس

حال سایت خودتان را در لینک https://www.google.com/adsense/signup/new/lead ثبت کنید و استارت کسب درآمد دلاری هیجان انگیز خود را بزنید. به طور مداوم به این سایت ها، رسیدگی کنید و به حال خود رها نکنید. در حوزه موضوع وام که برای شما مثال زدیم، حداقل به ازای هر کلیک، 50 دلار به حساب شما واریز می شود. مگر بهتر از این هم داریم؟؟! 

16- کسب درآمد اینترنتی در ترکیه

کسب درآمد اینترنتی در ترکیه

عصر، عصر دیجیتال است، می توانید در ایران باشید و در ترکیه داد و ستد کنید یا با اجناس و خدمات مربوط به ترکیه، در ایران تجارت یا کسب و کار اینترنتی داشته باشید. روش های کسب درآمد از اینترنت در هر کشوری، متنوع و فراوان است، کافیست که تحقیق کنید و خلاء ها را شناسایی و با یک اقدام سنجیده و به موقع براساس بودجه اولیه، اقدام کنید.

در سال 2017، 73 درصد جمعیت ترکیه به پهنای اینترنت پرسرعت دسترسی داشتند و از هر چهار نفر، یک نفر خرید اینترنتی انجام می داد. این نشان می دهد که در آن زمان، تعداد مخاطبانی که از طریق اینترنت می توانستیم به آنها دسترسی پیدا کنیم، بالغ بر 64 میلیون نفر بود! حساب کنید در سال 2021 که سال به سال هم این آمار افزایش شگفت انگیز یافته است، کسب درآمد اینترنتی در ترکیه یا از ترکیه چقدر پر رونق تر شده است.

بطور مثال آنلاین شاپ های خرید اجناس ترکیه که این روزها به وفور آنها را مشاهده می کنیم را در نظر بگیرید، افراد زیادی که مقیم ایران یا ترکیه هستند، اقدام به راه اندازی سایت های اینترنتی یا آنلاین شاپ های مد و لباس و کالاهای دیگر در تلگرام، اینستاگرام یا حتی واتس اپ کرده اند، کارشان هم بسیار رونق گرفته است. مردم نیز استقبال زیادی به دلیل نبود کالاهای خارجی اصل در کشور، از خرید اینترنتی در این فروشگاه ها کرده اند.

کسب درآمد از آنلاین شاپ

صاحبان آنلاین شاپ های فروش لباس ترکیه در ایران یا در استانبول و… براساس انتخاب و خواست مشتری، از برندهای ترک یا اروپایی خرید را انجام می دهند. سپس هزینه خرید براساس قیمت روز لیر را از مشتری دریافت و با حساب خود بصورت آنلاین پرداخت می کنند، جنس خریداری شده ظرف یک ماه و گاها کمتر از این زمان تحویل مشتری می شود. هزینه باربری اضافی ارسال از ترکیه به ایران هم براساس وزن کالا، در فاکتور خرید لحاظ می شود، بعد از دریافت کالا توسط دارنده فروشگاه، وزن کشی جنس توسط ایشان انجام می شود و هزینه باربری به مشتری اعلام می شود، بعد از پرداخت، محصول به آدرس پستی ارسال می شود.

اگر فردی مقیم ترکیه است و به دنبال کسب و کار اینترنتی موفق می باشد، با فروش محصولات کشاورزی (پنبه، کاکائو و…) در اینترنت یا اجاره خانه و اتاق خود به مهمانان خارجی از سیستم هایی نظیر Airbnb (این سیستم ها جایگزین صنعت هتلداری شده اند و بازخورد فوق العاده هم داشته اند) و هزاران راه دیگر نظیر روش های کسب درآمد از اینترنت همین مقاله، می تواند شروع به کار کند. این روزها بازار کسب درآمد اینترنتی در ترکیه و ایران برای مشاغل آنلاین، حسابی سکه است♥

17- کسب درآمد از طریق همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

یکی از بهترین روش های کسب درآمد آنلاین، سیستم های همکاری در فروش است. شما می توانید به روش های مختلفی از به وسیله افیلیت مارکتینگ، درآمدزایی کنید. اولین چالشی که با آن روبرو هستید، این است که اصلا افیلیت مارکتینگ چیست؟!

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: سیستم همکاری در فروش چیست؟پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

در مقاله بالا ما به طور کامل این راهکار درآمدزایی را شرح داده ایم. اما برای آشنایی با روش های کسب درآمد اینترنتی با افیلیت، در ادامه مقاله با ما همراه باشید:

ساخت وب سایت

متداول ترین روش کسب درآمد اینترنتی با افیلیت، راه اندازی وب سایت است. اگر مهارت طراحی سایت ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. شما با کمی آموزش ابتدایی و رایگان، می توانید یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید، برای سئو آن اقدام کنید و بستر را برای فروش محصولات دیگران فراهم کنید. اینجا شما هم می توانید یک نوع محصول از دسته بندی خاص مانند موبایل را به فروش برسانید، هم می توانید همانند دیجی کالا محصولات در دسته بندی های مختلف را بفروشید.

فراموش نکنید که باید برای راه اندازی یک سایت و سئو آن یک استراتژی سئو کاملا جامع داشته باشید و برنامه ریزی شده در این مسیر، گام بردارید.

پیشنهاد ویژه: شما می توانید با فروشگاه های منطقه خود صحبت کرده و محصولات آن ها را در قالب یک سایت فروشگاهی، بفروشید. بسیاری از همسایگان و هم محلی های شما تمایل زیادی به خرید اینترنتی از فروشگاه های مطمئن دارند. این نوبت شماست که این بستر را برای آن ها، فراهم کنید.

احکام کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

اکنون باید بدانید که چگونه می توانید کسب درآمد از اینترنت نمایید. اگر خواهان کسب درآمد از اینترنت بصورت پاره وقت هستید یا نه فول تایم می خواهید کار کنید، قدرت در دست شماست. اجازه ندهید لیست کسب و کار اینترنتی بالا بر شما غلبه کند، اما از خود بپرسید که دوست دارید چه کاری انجام دهید. از مهارت های موجود خود یک لیست تهیه کنید و ببینید چگونه می توانید آنها را طبق یکی از فرصت های ذکر شده در بالا به کار ببندید.

اینترنت مملو از فرصت هایی است که می توانید به سرعت از طریق آنها در خانه درآمد داشته باشید، اما مراقب کلاهبرداری ها باشید. نسبت به هر روش یا فرصتی که هزینه اولیه  برای کسب درآمد از اینترنت را می طلبد، مجوز کسب و کار اینترنتی بخواهید و در صورت لزوم خودتان هم اخذ نمایید. در حفظ اطلاعات مالی مانند شماره کارت اعتباری خود، همیشه محتاط باشید.

به یاد داشته باشید، این روش ها مانند هر روش کسب درآمد، ممکن است بلافاصله موفقیت آمیز نباشند. اما با پشتکار و فداکاری موفق خواهید شد. آیا به نظر شما روش دیگری برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که ما به آن اشاره نکردیم؟ لطفا روش های پیشنهادی خود را در قسمت نظرات با ما اشتراک بگذارید.

این مقاله ادامه دارد


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


کسب درآمد اینترنتی چگونه است؟

امروزه تقریبا همه افراد به اینترنت متصل هستند. چه بخواهید درآمد ثابت کسب کنید، چه پول سریع بدست آورید و یا یک ایده تجاری چند میلیون دلاری را راه اندازی کنید، اینترنت مکان مناسبی است. 

اینترنت، فرصت های بی شماری برای پولسازی با توجه به مهارت و سطح تجربه شما ارائه می دهد. با برخی از ایده های کسب درآمد اینترنتی، می توانید بدون نیاز به تجهیزات و سرمایه گذاری اولیه، سریع و آسان شروع به کسب درآمد از اینترنت حتی بصورت دلاری نمایید.

مزایای کسب درآمد اینترنتی چیست؟

هر کسب و کار سنتی، مخصوصا از صنف تولیدی با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، می تواند در فروش خود معجزه چندین برابری را تجربه کنند. در خانه، پارک، شرکت با ابزارهای مختلف نظیر لپ تاپ و گوشی می توانید در هر تایمی از روز با مدت زمان دلخواه کار کنید و پول در بیاورید. مزیت از این بالاتر که خود مختارید و می توانید درآمد بی حد و مرز داشته باشید؟!

 

جدیدترین راه های کسب درآمد اینترنتی کدامند؟

راه های کسب درآمد اینترنتی نظیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت، تولید محتوا، شرکت در نظرسنجی های آنلاین و… بسیار فراوان هستند، کافیست شغل اینترنتی متناسب با مهارت خود را بگردید و پیدا کنید.

شما در حالیکه روی کاناپه لم داده اید یا در حین سفر هستید، بصورت چندین برابر زمانی که برای دیگران کار کرده اید از اینترنت می توانید کسب درآمد کنید.

27 نظر در مورد مقاله “ کسب درآمد از اینترنت | 100% کارساز سال 2023 ” ثبت شده است
  1. صادق

    قمار با بیت کوین؟!!!
    زشت نیست چیزی که ضرر به مال مردم میزنه تبلیغ بشه
    و خدا اون رو هم ممنوع اعلام کرد
    لطفاً صرف نظر کنید و بردارین
    پول در آوردن از طریق دزدی هم میشه اما چون خدا راضی نیست ما انجام نمی‌دیم و پولش حلال نیست
    قمار به بیت کوین هم همین شکل هست..
    ممنونم


  2. حسین

    سلام،
    در اروپا زندگی میکنم.
    تمایل به کسب درآمد با اینترنت تمام وقت دارم.
    اطلاعات ناقصی دارم که مانع از شروع به کار میشه…
    فارغ‌التحصیل سالهای دور هستم.
    زبان انگلیسی و همچنین اطلاعات کامپیوتری ام درحد پایه است.
    بدون تعارف…
    مطالب شما را چند بارخواندم،
    ولی سالها آموزش سنتی مانع از تصمیم گیری ….

    ( درصورت امکان، پاسخ به ایمیل.لطفا)

    متشکر.


  3. محمد احمدی

    ممنون از این آموزش ارزشمند و عالی. من خودم به شخصه در سایت مَسبی کسب درآمد می کنم. هم خیلی قدمت داره و هم روشهای ساده و کاربردی برای کسب درآمد داره.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      ممنون از اینکه تجربه‌تون در اختیار ما گذاشتید


  4. مهتاب

    سلام یکی از دوستان من یک سایتی به اسم کارسپاری رو بهم معرفی کرده که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت میکنه خیلی هم ازش راضی هست شما سایت کارسپاری میشناسید؟
    میگه حتی برای افرادی که تخصص و مهارت خاصی هم ندارن از طریق معرفی سایت به بقیه ایجاد اشتغال کرده


  5. غزال

    سلام منم میخوام کسبو درامد داشته باشم اما تحصیلاتم تا نهم بوده چکار میتوانم بکنم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      روزتون بخیر
      مقاله رو تا انتها بخونید
      ایده پردازی های زیادی برای نمونه افرادی مانند شما، انجام شده


  6. مسعود

    سلام . اطلاعات بسیار خوبی بود. ممنون بابت زحمتی که برای تهیه این اطلاعات کشیدید.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      ممنون از همراهی شما دوست گرامی
      این صفحه رو ذخیره کنید، چون در بازه های زمانی مختلف با ایده ها و راهکارهای جذاب، بروز میشه


  7. احسان

    سلام من میخوام شروع کنم و در آمد کسب کنم ولی نمیدونم از کدوم برنامه یا سایت یا هرچی شروع کنم

    میشه راهنمایی کنین از کجا شروع کنم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      پیشنهاد ما به شما سئو سایت (بهینه سازی سایت برای کاربران و موتور جستجوگر گوگل) هست

      https://www.newseo.ir/seo-learning

      این صفحه مارو مطالعه کنید تا بیشتر با این موضوع آشنا بشید


  8. شایان

    سلام
    من میخام وریفای گوگل ادسنس بگیرم . چه کنم میشه بری ترکیه حساب بازکنی
    بدون اقامت .
    برای یوتیوبر شدن لازم دارم


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      از محتوای این مقاله استفاده کنید:
      https://www.newseo.ir/social-media-training/adsense-account-for-youtube


  9. علی

    سلام من می خوام بدون پول از صفر با گوشی پول در بیارم انستاگرام و تلگرام هم ندارم سایت ساختن هم که پول میخواد مشکل من پول هست


    • ناظر سایت

      سلام
      خیلی از روش های کسب درآمد اینترنتی معرفی شده در همین صفحه نیازی به سرمایه ندارند. می تونید بر اساس علاقتون یک مورد رو انتخاب کنید.


  10. بدریه

    سلام منم کسب درامد از اینترنت دوست دارم ولی رشته ادبیات خوندم نه کامپیوتر ایا کار ساده ولی درامد دار هست معرفی کنید


    • ناظر سایت

      سلام
      تولید محتوا بهترین کاره
      https://www.newseo.ir/internet-marketing/create-content-learning

      از محتوای این لینک بهره مند شوید


  11. کسب درامد دلاری

    بسیار عالی و مفید بود از شما ممنون بابت این مطلب . فقط اینکه ایا دوره جامعی با دیجی افر برای کسب درامد از اینترنت ندارید که ما بیشتر با این حوزه اشنا شویم


    • ناظر سایت

      درود
      نه دوست عزیز


  12. Mohammad

    من میخواهم‌ در اینترنت درآمد کسب کنم که دیدم بهترین راه کسب درآمد‌ راه اندازی‌ سایته که خودش هزینه میخواد‌ ، همکاری با دیحیکالا که باید هم کانال داشته باشی هم سایت؟ راه های کسب درآمد دلاری هم که اصلا تو ایران فکرشم نکن. دیدم بهترین‌ راه‌ اینکه‌ تایپیست بشم و تایپ کنم و درآمد کسب کنم اما وقتی رفتم‌ به این سایت ها دیدم اول باید امتیاز جمع کنی بعد موردتوجه‌ قرار میگیری و از شما‌ سفارش میگیرن که اونم‌ خیلیییییی‌ زمان میبره چون بعضی از آدم ها هستن که سال ها دارن تو کار تایپ کردن کار میکنن‌ و من جلوی اونها هیچم‌ ، توروخدا میشه یه‌ راه حل بهتری برای کسب درآمد بگین ، میدونم‌ کسب درآمد‌ تو اینترنت به همین راحتیا‌ هم نیست ولی ممنون میشم راه های بهتری بگین با تشکر


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      لطفا به آیدی زیر پیام بدین و بگید که از بخش نظرات معرفی شدین
      اونجا شما رو راهنمایی می کنند

      @newseocm


  13. علي شریفات

    سلام میخواستم شرکت هایی کسب درآمد از اینترنت قانونی ومجوز دارند نام ببرید می خوام با موبایل خودم کسب درآمد کنیم


    • ناظر سایت

      تولید محتوا بهترین و البته ساده ترین کار برای کسب درآمد است
      شما کافیه مهارت های لازم رو داشته باشید
      البته کسب مهارت تولید محتوا کار چندان سختی نیست
      اگر اطلاعات بیشتری لازم داشتید به اکانت بنده تو تلگرام پیام بدین تا بیشتر راهنمایی تون کنم.
      @newseocm


  14. علب

    من میخوام تو سایت فریلنسر کار کنم اما برداشتاشون از طریق PayPal ولی paypal تو ایران تحرمیه چطوری برداشت کنیم پس؟


    • ناظر سایت

      اکانت یا حساب پیپل رو میشه از سایت هایی مثل ایرانیکارت، تهیه کنید


  15. مواد اوليه غذايي

    بسیارعالی


  16. خريد موتور برقي

    سایت خوبی دارید خسته نباشید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود