طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی – نتیجه گیری

بهینه سازی محتوای سایت,تکنولوژی صوتی,جستحوی صوتی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 7 امتیاز : 4.4]

طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی، در مقالات گذشته نیوسئو در سه بخش مطرح شد. در اینجا قصد داریم به نتیجه گیری مطالب بپردازیم و کار طراحی مارکتینگ پلن را تمام کنیم تا شما دوستان عزیز بتوانید تیم بازاریابی اینترنتی خود را با مهارت های لازم برای دستیارها و جستجوهای صوتی آشنا کرده و خود را در صدر نتایج جستجوهای کاربران قرار دهید.

رسم نقشه سفر کاربر (User journey mapping)

چگونه می توانید یک برنامه یکپارچه با تمام پیچیدگی ها بسازید، که اهداف شما را برآورده کند؟ پاسخ این سوال با رسم نقشه کاربر شروع شده و پایان می یابد.

من به شخصه حالا به عنوان بخشی از چالش های بازاریابی این کار را انجام می دهم. مخاطبین متنوع و تعداد زیاد دستگاه ها و تکنولوژی های مختلف همگی به این معنی هستند که ساخت یک استراتژی یکپارچه از هر زمان سخت تر شده است. هدف قرار دادن کاربر و مرکزیت او، تنها راه فرار از این آشفتگی و هرج و مرج است.

خود صدا تفاوتی ایجاد نمی کند. تفاوت کلیدی در اینجا، این واقعیت است که در این دنیای جدید، سفر کاربر بستگی به مکالمه (یا مجموعه ای از مکالمات) دارد.

رسم نقشه سفر مکالمات (Conversation journey mapping)

با اینکه تکنولوژی هنوز آنقدر ها از مکالمات در صدا پشتیبانی نمی کند، اما بهتر است بدانیم که با توجه به شتاب پیشرفت تکنولوژی، مکالمات هم با سرعتی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنیم پشتیبانی خواهند شد.

از برخی منظرها، زمان بندی این پیشرفت بی اهمیت است. پروسه ی کاری که شما بر روی مجموعه مکالمات با مشتری به خاطر محصولات و خدمات انجام می دهید نیز به همان اندازه برای یک جستجوکننده بی اهمیت است.

بهینه سازی محتوای سایت,تکنولوژی صوتی,جستحوی صوتی

حالا بیایید با استفاده از همان مثال ماشین چمن زنی که در قسمت قبلی این مقاله مطرح شد، تمرینی برای نقشه مکالمات انجام دهیم:

[من] بهترین ماشین چمن زنی با قیمت زیر 500 پوند چیست؟

[دستیار صوتی] اندازه چمن های شما چقدر است؟

[من] آنقدر بزرگ نیست.

[دستیار صوتی] بسیار خب. مدل سیلندر را ترجیح می دهید یا مدل روتاری را؟

[من] نمی دانم. چطور باید انتخاب کنم؟

[دستیار صوتی] اگر می خواهید چمن های شما خیلی صاف بشوند، مدل سیلندر بهتر است. اگر نه روتاری بهتر است.

[من] بسیار خب، پس قطعا روتاری را انتخاب می کنم!

[دستیار صوتی] انتخاب خوبی است. در این صورت، بهترین گزینه های پیش روی شما McCulloch M46-125WR یا BMC Lawn Racer است.

[من] کدام بهتر است؟

[دستیار صوتی] طبق سایت Trustpilot ،McCulloch 4.5 ستاره از 36 نظر به دست آورده است و BMC نیز 3.5 ستاره به دست آورده است. گزینه McCulloch ارزان تر هم هست. آیا می خواهید بهترین فروش یا فروشگاهی که در نزدیکی شما آن را می فروشد را پیدا کنم؟

[من] اگر ممکن است، می خواهم آنها را ببینم.

[دستیار صوتی] بسیار خب، محصولات ABC Lawn از شما 12 مایل فاصله دارد و ساعت 11 صبح هم باز است. آیا می خواهید به آنجا بروید؟

[من] عالی است.

فرصت های بهینه سازی یا تولید محتوا برای این تکنولوژی کدام ها هستند؟

به دقت به مطالب بالا نگاه کنید. می توانید ببینید چه موقعیت هایی ظریفی در مکالمات وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. حال به وسیله تولید محتوا و یا دیگر روش های بهینه سازی.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *