آموزش کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ

آموزش ایمیل مارکتینگ,ابزارهای ایمیل مارکتینگ,ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ را می شود به عنوان یک عامل تاثیرگذار بر سئو سایت به شمار آورد. یکی از بهترین، ارزان ترین و در دسترس ترین راه های تبلیغات اینترنتی، ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل است. امروزه این نوع ارتباط با عنوان ایمیل مارکتینگ شهرت بسیاری پیدا کرده است. با دسترسی راحت به آدرس ایمیل مخاطبان ، میتوانید سیل عظیمی از کاربران را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. شما میتوانید با آموزش ایمیل مارکتینگ به راحتی راه های کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ را بیاموزید.

بسیاری از برند ها و صنایع کارآزموده و برتر، از سرویس ایمیل مارکتینگ به عنوان راهی برای تبلیغات استفاده میکنند. امروزه داشتن یک آدرس ایمیل شخصی مانند یک خط موبایل بسیار ضروری است. آمار نشان داده است که 90 درصد مردم دنیا از این سرویس استفاده میکنند. پس حال متوجه شدید که چقدر میتواند این سرویس برای شما در بازاریابی و سئو سایت کاربردی باشد.

در ادامه میخواهیم نکاتی را با هم بررسی کنیم که میتواند در کسب درآمد از سرویس ایمیل به شما کمک کند.

حالا وقتشه!   اینو بخون: آموزش افزایش بازدید گوگل رایگانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

داشتن هدف مشخص در ایمیل مارکتینگ

در تمام زندگی، داشتن هدف میتواند به شما انگیزه دهد و شما را به موفقیت و پیروزی نزدیک کند. اگر شما بتوانید به درستی جامعه هدف خود را مشخص کنید، میتوانید بازاریابی ایمیلی موفقی را تجربه کنید. بازاریابی ایمیلی در صورتی که به صورت مرحله به مرحله به همراه بروزرسانی های مداوم انجام شود میتواند در کسب درآمد به شما کمک بسزایی کند.

داشتن اطلاعات کامل از مخاطبین هدف

قطعا اگر شما هدف خود را به درستی انتخاب کنید، خود به خود مخاطبان هدف یا بهتر است بگوییم جامعه هدف شما مشخص میشود. منظور از اطلاعات کامل از مخاطبین هدف، نوع تفکر و خصوصیات اخلاقی و نوع علاقمندی آن هاست. با داشتن این اطلاعات میتوانید محتوا و اطلاعاتی که میتواند روی آن ها تاثیر مثبت بگذارد را برایشان ارسال کنید.

مرتب سازی لیست ایمیل بر اساس اصول ایمیل مارکتینگ

لیست ایمیل برای کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر این لیست به درستی تنطیم شود میتواند شما را به هدفتان نزدیک تر کند. حال با هم مواردی که در مرتب سازی لیست ایمیل اهمیت دارد را با هم بررسی میکنیم

– خرید لیست ایمیل ساختگی شرکت های بازاریابی

یکی از مواردی که برخی از شرکت ها از آن طریق کسب درآمد میکنند، فروش لیست ایمیل است. کارشناسان نیوسئو، خرید لیست ایمیل از شرکت ها دیگر را کار اشتباهی میدانند. دلایل زیادی وجود دارد که نیوسئو این کار را تاثیر منفی بر ایجاد سرویس ایمیل مارکتینگ میداند.

در آموزش ایمیل مارکتینگ بر این موضوع تاکید بسیاری شده است. لیست ایمیلی که شرکت ها به فروش میگذارند ممکن است با جامعه هدف شما همخوانی نداشته باشد و شما را در آینده با مشکلات فراوانی مواجه کند. البته این جریان یکی از راه های نادرست کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ نیز می باشد.

– تصحیح و بروزرسانی لیست ایمیل ها

یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، تصحیح و بروزرسانی لیست ایمیل هاست. ممکن است زمانی که مخاطب آدرس ایمیلش را به لیست شما اضافه میکند، اشتباهی رخ دهد. این اشتباهات میتواند در طولانی مدت تاثیر غیرقابل جبرانی را برای شما داشته باشد.

– دسته بندی مخاطبان و بخش بندی کردن لیست

بخش بندی کردن لیست ایمیل، یکی از نکات مهم در کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ است. منظور از این کار این است که شما باید مشتریان خود را دسته بندی کرده و بررسی کنید که آن ها برای کدام نیازشان به شما مراجعه کرده اند. به عنوان مثال شما یک شرکت فروش تجهیزات پزشکی دارید. جالب نیست که تبلیغات و مطالب مربوط به تجهیزات دندانپزشکی را برای پزشکان متخصص قلب ارسال کنید.

– ایجاد لیست مشتریان ویژه

در هر کسب و کار مشتریان ویژه ای وجود دارند که معمولا به کار شما اهمیت بیشتری میدهند. آن ها اشتیاق بیشتری برای اطلاع از خدمات جدید و دریافت اطلاعات از شما را دارند. برند های مطرح دنیا با بها دادن به مشتریان ثابت خود، مشتریان جدید را جذب خود میکنند. این یک ترفند برتر در دنیا بازاریابی است.

حال شما با ایجاد یک لیست ایمیل ویژه از مشتریان و کاربران ویژه خود، میتوانید از دنیای ایمیل مارکتینگ بیشترین بهره را ببرید.

داشتن عنوان جذاب و مخاطب پسند برای ایمیل ها

آموزش ایمیل مارکتینگ,ابزارهای ایمیل مارکتینگ,ایمیل مارکتینگ

داشتن یک عنوان جذاب در هر کجا میتواند مخاطب را مشتاق به خواندن آن مطلب کند. در سرویس ایمیل مارکتینگ نیز این جریان برقرار است. یک عنوان ساده و روان در کنار مفهوم قابل پذیرش، میتواند مخاطب را به مطالعه آن مطلب نزدیک کند. سازگاری عنوان با متن بسیار حائز اهمیت است. پس سعی کنید عنوانی جذاب در عین سادگی و سازگاری با متن را برای خود مشخص کنید.

– کاربرد ایموجی در عنوان

یکی از کار هایی در خلق عنوان جذاب و چشم نواز به شما کمک میکند، استفاده از ایموجی در عنوان است. کاربرد اصلی ایموجی ها برای بیان بهتر و موثر تر احساسات و عواطف شماست. قطعا شما هم در شبکه های اجتماعی برای اینکه منظور خود را بهتر به کاربر مخاطب خود انتقال دهید، از این ایموجی ها استفاده میکنید.

تولید محتوایی جذاب بر اساس اصول ایمیل مارکتینگ

حالا وقت آن است که محتوایی را برای لیست ایمیل های خود تولید کنید و سرویس ایمیل مارکتینگ خود را بروزرسانی و فعال کنید. برای این کار کافیست محتوایی تولید که نوشته خودتان باشد. بسیاری از ما کمتر به ایمیل های تبلیغاتی خود اهمیت میدهیم و معمولا جای این نوع ایمیل ها در سطل زباله ماست. پس باید سعی کنیم محتوا به گونه ای باشد که کمتر بوی تبلیغات دهد.

– اهمیت شخصی سازی و زبان محاوره ای در متن ایمیل

شخصی سازی و محاوره ای بودن متن میتواند تاثیر بسیاری بر روی بازاریابی ایمیلی شما بگذارد. راحت ترین راه شخصی سازی ایمیل ها، استفاده از نام کوچک کاربران برای شروع متن است. مواردی مانند پیامک های تخفیف اسنپ فود که برای کاربران خود ارسال میکند.

در این صورت کاربر میتواند راحت تر با شما ارتباط برقرار کند و حس صمیمیتی بین شما و کاربران ایجاد میشود. شما در صورتی میتوانید با  بازاریابی ایمیل مارکتینگ به هدف خود نزدیک شوید که بتوانید ارتباط مداوم با مشتریان خود داشته و آن ها را از ایمیل های خود خسته نکنید.

امروزه محتوایی طرفدار بیشتری در بین مخاطبان دارد که کمتر به صورت رسمی بیان شده باشد. کاربران نمیتوانند به خوبی با محتوایی که به صورت رسمی نوشته شده است ارتباط برقرار کنند. معمولا هم شرکت های بزرگ که از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده میکنند، کمتر از زبان رسمی در محتوای ایمیل خود استفاده میکنند.

همان طور که گفته شد، کاربران اینترنتی کمتر به ایمیل های تبلیغاتی اهمیت میدهید. از همین جهت ما به شما پیشنهاد میدهیم که در کنار ایمیل های تبلیغاتی خود از محتوایی که میتواند در زندگی روزمره برای کاربران مفید باشد، استفاده کنید. این محتوا میتواند شامل اخبار، نقد بررسی کالا ها، مقایسه کالا ها و … باشد.

تبدیل لیست ایمیل به مشتری بر اساس اصول ایمیل مارکتینگ

بعد از در نظر گرفتن نکات فوق، حالا باید یک CTA تاثیر گذار برای خود پیاده سازی کنید. مواردی مانند قرار دادن شماره همراه و آدرس سایت در پایان محتوا، نوشتن جملاتی که در کاربر انگیزه خرید و استفاده از خدمات شما را ایجاد کند. این میتواند شما را به کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ نزدیک کند. البته Call-To-Action باید به صورت اصولی بدون تخریب کردن رقبا صورت بگیرد.

CTA باید به صورت مختصر و مفید هدفتان و نوع دسترسی به شما را مشخص کند. سعی کنید بدون توضیح اضافی، تعیین کنید که دقیقا هدف شما چیست و چه چیزی از آن ها می خواهید.

– ایجاد قالب ایمیل کاربردی  و کاربرپسند

یکی از مواردی که امروزه رشد بسیاری داشته، قالب ایمیل است. اکثر کاربران ایمیل شما را از طریق تلفن همراه مشاهده میکنند. پس باید سعی کنید از الگویی استفاده کنید که در تمام دستگاه و سیستم عامل ها قابل استفاده باشد. در سرویس ایمیل مارکتینگ این مورد از اهمیت خاصی برخوردار است.

– عدم بمباران کاربران با ارسال ایمیل

نکته دیگر در تبدیل کاربر به مشتری این است که نباید آن ها را کلافه کنید. یکی از مواردی که کاربران را کلافه میکند، بمباران ایمیل ها از سمت شماست. بهتر است برای ارسال ایمیل به مشتریان خود زمان بندی کنید. به عنوان مثال سعی کنید ایمیل خود را برای کارمندان در ساعات عصر ارسال کنید. آن ها در این زمان فرصت بیشتری برای مطالعه دارند.

در مجموع راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ وجود دارد. ما سعی کردیم نکاتی را که ممکن است در حوزه سرویس ایمیل مارکتینگ کاربردی برایتان بیان کنیم. شما میتوانید با آموزش های ایمیل مارکتینگ در نیوسئو راه پیشرفت و ترقی را بپیمایید. تجربه ثابت کرده است که این نوع بازاریابی که به سرویس ایمیل مارکتینگ معروف است بازدهی بسیار داشته است. ما امیدواریم که توانسته باشیم شما را یک گام به موفقیت در این حوزه نزدیک کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود