آموزش تولید محتوای تعاملی

ایجاد محتوای تعاملی,ساخت محتوای تعاملی,محتوای تعاملی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 6 امتیاز : 3.5]

همان طور که می دانید اکثر برندهای بزرگ سرمایه گذاری بسیار زیادی در زمینه بازاریابی محتوا انجام می دهند. چون محتوای با کیفیت و تاثیرگذار سبب ایجاد ترافیک بالا برای سایت می شود.

اما برای اینکه بتوانیم در حوزه بازاریابی محتوا موفق شویم، نیازمند آن هستیم که محتوای خود را جذاب تر و کاربرپسند تر طراحی و ارائه کنیم. به همین دلیل در این لحظه بسیار مهم تصمیم گرفتم که تعدادی ابزار برای طراحی محتوای تعاملی را به شما دوستان عزیزم معرفی کنم. امیدوارم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد.

Apester

Apester ابزاری است که امکان طراحی رای گیری، نظرسنجی، تست شخصیت، آزمون های ویدئویی و هرچه که کاربر شما را درگیر محتوا کند، عرضه می کند. با کمک این ابزار می توانید که خلاقیت را به محتوای معمولی که ایجاد کرده اید، اضافه کنید و آن را تبدیل به یک محتوای تعاملی و کاربرپسند کنید.

برند های بزرگی مثل CNET، The Huffington Postو Fox Sports از این ابزار برای ایجاد محتوای تعاملی استفاده کرده اند.

Engageform

به وسیله این ابزار بسیار قدرتمند می توانید به راحتی دست به تولید محتوای تعاملی در آزمون، نظرسنجی و رای گیری مورد نظر خود را ایجاد کنید و آن را در وبسایت یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید. همچنین Engageform افکت های شخصی سازی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوا را با جذابیت بیشتری برای مخاطب ایجاد کنید. به علاوه اینکه این امکان در ابزار Engageform فراهم است تا بتوانید از بازخوردهای کاربران، وضعیت محتوا و اطلاعاتی از این قبیل با خبر شوید.

شرکت های بزرگی مانند Hubspot، MailChimp و SalesManago که در عرصه بازاریابی اینترنتی بسیار فعال و موفق هستند از این ابزار استفاده می کنند.

Mapme

Mapme امکان ایجاد نقشه های سه بعدی تعاملی با استفاده از عکس ها را می دهد. شما می توانید نقشه های ایجاد شده توسط این ابزار را در سایت یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

همچنین کاربران می توانند به نقشه ایجاد شده توسط شما داده های جدیدی مثل مکان یا محتوای متنی را اضافه کنند.

SnapApp

اگر به دنبال ابزاری می گردید که بتوان با آن انواع مختلف محتوا را به صورت تعاملی ایجاد کرد، SnapApp بسیار عالی و مناسب برای شما است. به کمک این ابزار می توانید ویدئوهای تعاملی، انواع ماشین حساب، اینفوگرافی های تعاملی، آزمون و محتوای تعاملی ایجاد کنید. 

شما می توانید به راحتی محتوای تعاملی ایجاد شده را از طریق وبسایت، ایمیل، وبلاگ، تلفن همراه، صفحات فرود و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان فراهم است که بر اساس معیارهای مختلف متوجه وضعیت محتوای خود شوید. به عنوان مثال: درصد علاقه مندی کاربران به محتوای شما.

WebyClip

ابزاری بسیار قدرتمند برای ساخت ویدئو کلیپ های تعاملی است. WebyClip از هوش مصنوعی بهره می برد. به همین دلیل می تواند محصول شما را در تصویر و ویدئو شناسایی کند. شما با استفاده از این ابزار اجازه می دهید تا کاربر با محصول شما تعامل داشته باشد و بتواند جزئیات آن را ببیند و آن را احساس کند. همچنین امکان جالبی که وجود دارد این است که کاربران می توانند با کلیک بر روی محصول در ویدئو، مستقیم به صفحه خرید منتقل شوند.

شما می توانید از ابزار WebyClip برای ساخت دمو، آموزش، بررسی محصول و مثال هایی از این دست استفاده کنید.

Vizia

ابزاری دیگری که مناسب ساخت ویدئو تعاملی است. با کمک Vizia می توانید سوالاتی را ایجاد کنید تا کاربر درحین تماشای ویدئوی شما به آن ها پاسخ دهد تا متوجه بازخورد آن ها شوید. خیلی سریع و راحت می توانید سوالات چند گزینه ای ، رای گیری و سوالاتی با پاسخ کوتاه را ایجاد کنید و در ویدئو قرار دهید.

واقعا الآن که دقت می کنم متوجه می شوم که چقدر Vizia مناسب بازاریابی اینترنتی و کمپین های ویدئویی است!!!

آموزش نحوه ایجاد محتوای تعاملی را در همین لحظه به پایان می برم. امیدوارم از این ابزار معرفی شده برای ساخت محتوای تعاملی و جذاب استفاده کنید و نتایج درخشانی را بدست بیاورید. امیر قمصری و تیم نیوسئو مانند همیشه از نظرات و سئوالات و پیشنهادات شما استقبال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *