نکات موفقیت در بازاریابی جستجوی محلی

استراتژی ساخت لینک,الگوریتم بهینه سازی جستجوی محلی,الگوریتم جستجوی محلی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 5]

در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، به وضعیت سئو محلی و دیدگاه کسب و کارها برای موفقیت در بازاریابی جستجوی محلی سال 2019 می پردازیم.

هزاران بار از 1411 نفری که وقت و دانش خودشان را در اختیار ما قرار دادند و در این نظر سنجی بزرگ شرکت کردند، تشکر میکنم! شما یک تصویر شفاف از شرایط واقعی، فعالیت های روزانه بازاریابی جستجوی محلی و چیزی که مالکان کسب و کار محلی هر روز با آن رو به رو می شوند، استراتژی های موثر و فرصت های بهبود برای آن ها را در اختیار ما قرار دادید. حالا ما می خواهیم بینش هایی را که به دست آورده ایم را با شما هم به اشتراک بگذاریم:

  •      به روز رسانی های گوگل
  •      استنادات
  •      ارزیابی ها
  •      زیر ساختار های شرکت
  •      استفاده از ابزارهای موثر
  •      و موارد بسیار دیگر…

ما با استفاده از این نظر سنجی توانستیم مشاهدات همه افراد از کسانی که یک کسب و کار کوچک در بازار دارند تا کسانی که در آژانس های بازاریابی با مشتریان دارای کسب و کارهای بسیار بزرگ کار می کنند را جمع آوری کنیم:

استراتژی ساخت لینک,الگوریتم بهینه سازی جستجوی محلی,الگوریتم جستجوی محلی

پاسخ دهندگان که خود را به عنوان بازاریاب یک کسب و کار محلی انتخاب نکردند، از نتایج بررسی فیلتر شدند.

واقعا از شما متشکریم. در این گزارش رایگان، رابطه ای با صنعت وجود دارد. می توانید از این آمار در تیم ها و یا در رابطه با مشتریان خودتان استفاده کنید تا بتوانید به سرمایه ای دست پیدا کنید که به صورت موثر بتوانید در سال 2019، مشتریان بیشتری را جذب کنید.

گزارش نظرسنجی بازاریابی جستجوی محلی

خب بیایید فقط یک مورد از این گزارش را بررسی کنیم تا متوجه شوید با استفاده از این گزارش، چقدر دیدگاه های هوشمندانه ای را به دست می آورید. احتمالا شما تا الان نظر سنجی عوامل رتبه بندی الگوریتم بهینه سازی جستجوی محلی 2018 را که توسط  Whitesparدر همکاری با Moz انجام شده است را مشاهده کرده اید. در این نظر سنجی از افراد متخصص، ما مشاهده کردیم که سیگنال هایGoogle My Business  به عنوان مهم ترین بخش موثر بر روی رتبه بندی کسب و کار های محلی مطرح شده اند. اما مورد دوم از حیث اهمیت چه بود؟  ایجاد لینک!

شما شاید بر اساس این نظر سنجی عالی معتقد باشید که به این علت که ایجاد لینک اهمیت بسیار زیادی دارد، پس تمام کسب و کار های محلی احتمالا از استراتژی ساخت لینک همین الان هم استفاده می کنند. اما خیر! وضعیت گزارش صنایع در رابطه با سئو محلی نشان می دهد که :

وقتی ما از متخصصین این حوزه پرسیدیم که چه چیزی برای آن ها بیشترین تاثیر در دریافت لینک را ایجاد می کند، 35% از کسب و کار های محلی و بازاریاب های آن ها قبول کردند که هیچ استراتژی ساخت لینکی تا آن زمان نداشته اند :

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی جستجوی محلی,جستجوی محلی

خب پس رفقا، این یک فرصت عالی است! شما باید استراتژی های ساخت لینک محلی خودتان را در سال جدید اجرا کنید و به این روش، یک سوم از رقبای خودتان را پشت سر بگذارید و اجازه دهید به فکر فرو بروند که شما چگونه توانسته اید از نظر جستجو محلی و ترافیک ارگانیک، از آن ها پیشی بگیرید.

گزارش کامل این نظر سنجی شامل بیش از 30 یافته مثل همین مورد می باشند. توجه تصمیم گیرنده ها در آژانس خودتان را به این گزارش معطوف کنید، آمار قانع کننده را در اختیار مشتری های مردد قرار دهید و این گزارش را با هم تیمی های خودتان به اشتراک بگذارید تا بتوانید سریع تر پیشرفت کنید. وقتی که این گزارش کامل را همراه با نظر سنجی عوامل رتبه بندی الگوریتم جستجوی محلی مطالعه کردید، قطعا می توانید گفته های متخصص ها و روش کار فعالان در این زمینه را به خوبی درک کنید.

گاهی بازاریابی جستجوی محلی و بهینه سازی می تواند یک مسیر طولانی باشد که باید تنهایی آن را طی کنید. ممکن است با خودتان بگویید “آیا کسی کارهای مرا درک می کند؟ آیا کس دیگری هم این مشکلات را دارد؟ من چگونه می توانم فعالیت های خودم را با یک معیار مناسب مقایسه کنم؟”. امروز شما متوجه می شوید که بسیاری از این مشکلات و شرایط را دیگران هم تجربه کرده اند و ما در Moz واقعا امیدواریم که بتوانید به یک بازاریاب محلی بهتر، برجسته تر و موثر تر تبدیل شوید! پس بهتر است کار را شروع کنید و از یافته های این گزارش بیشترین بهره را ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *